Joulukin lähestyy

Joulu näkyy jo kaupoissa, mutta tää onkin nykyaikaa, taikaa jouluisen. Kohta varmaan joulukinkunkin saa heinäkuussa hankkia. Voi tätä mun juttua. Vai mitä Kerttu?

Vastaus:

Sinäkin ihmettelet sitä, että joulu tuntuu tulevan joka vuosi aikaisemmin kauppoihin. Minusta tuntuu samalta. Voi olla, että heinäkuussa ihmiset eivät vielä joulukinkkua halua. Silloin on vielä liian pitkä aika jouluun. Ostaisitko sinä joulukinkun heinäkuussa?