Koronavirus: Harmittaa

Korona vaan harmittaa, kun on niitä taukoja harrastuksissani. Mutta päivästä toiseen vaan mennään.

Vai mitä tuumii Kerttu?

Vastaus:

Hei

Ymmärrän hyvin tunteesi.

Rajoitukset harrastuksissa ja ihmisten tapaamisissa aiheuttavat paljon yksinäisyyttä ja harmia.

Ajattelen samoin kuin sinä, että mennään päivä kerrallaan. Autetaan ja tuetaan toisiamme.

Onneksi koronarokotukset ovat alkaneet. Ne helpottavat pikku hiljaa tilannetta.

Tsemppiä kaikille!