Koronavirus ja ulkoilu
Kesällä saa olla +17 astetta, samoin talvella -17 astetta. Lumipyry ja sade pitävät porukat kurissa, heitä kun on vähemmän lenkillä.
Vai mitä tuumii Kerttu?
Vastaus
Lumipyryllä ja sateella ihmiset tosiaan ulkoilevat vähemmän.
Minusta on hyvä, että ihmiset ulkoilevat mahdollisuuksien mukaan. Ulkoilu ja liikkuminen tekee ihmisille hyvää.
Koronavirus ei tartu ulkona yhtä helposti kuin sisällä. Muistetaan vain pitää 2 metrin etäisyys muihin ihmisiin.