Koska joululauluja saa kuunnella?

Onko nyt liian aikaista kuunnella joululauluja, kun on vasta marraskuun puoliväli?

Minä ainakin olen kuunnellut niitä omassa huoneeseensa jo ainakin viikon.

Vastaus:

Hei

Ei ole liian aikaista kuunnella joululauluja. Sinä saat kuunnella juuri niitä lauluja, joita itse haluat. Voit kuunnella joululauluja vaikka kesällä, jos haluat.

Minä olen kova hyräilemään ja laulamaan. Minua naurattaa, kun laulan joululauluja keskellä kesää.

Mikä on sinun lempi joululaulusi?

Minä lempi joululaulu on Varpunen jouluaamuna. Siinä on aika surullinen, mutta kaunis tunnelma.