Kurssitoimintaa Etelä-Pohjanmaalla

Miltä sivulta voi katsoa kurssitarjontaa? Asun Etelä-Pohjamaalla

Vastaus:

En löytänyt mitään sivua, josta voisin katsoa Etelä-Pohjanmaan alueen kurssitarjontaa. Kysyin asiasta Seinäjoen Kehitysvammaisten Tuki ry:ltä. He sanoivat, että ei ole mitään sivua, josta voi helposti katsoa kurssitarjontaa. Laitan tähän muutaman kurssin ja tapahtuman, joista sain tietoa.

Ilmajoella Seppälän nuorisotalolla on iltapäivätanssit 30.9. Aika kello 13-15. Nuorisotalon osoite on Urheilutie 3. Lisätietoa puhelinnumerosta 044 4191215.

Seinäjoen kansalaisopisto järjestetää kursseja. Kursseilla, joissa on vielä tilaa ovat:

  • Erityismusiikkiryhmä Ylistaron toimintakeskuksessa. Aika torstaisin kello 9.30-10.30. Maksu 40 euroa.
  • Kaksi erityistaidetyöpajaa Seinäjoen toimintakeskuksessa. Kurssimaksu 50 euroa.
    • maanantaisin kello 12-13-30
    • maanantaisin kello 13.30-15
  • Erityistaidetyöpaja Ylistaron toimintakeskuksessa tiistaisin kello 9.30-11. Kurssimaksu 50 euroa.
  • Tanssiliikuntaa kehitysvammaisille Seinäjoen opistolla perjantaisin kello 17-18. Kurssimaksu 25 euroa.

Voit kysellä näistä kursseista

  • puhelimella numerosta 06 416 2440
  • sähköpostilla osoitteesta kansalaisopisto(at)seinajoki.fi