Kuvaako Kerttu digikameralla?

Nyt saa jo värikkäitä kuvia digikameralla.  Ennen piti ottaa kaikki kuvat, mitä kameralla tuli. Nyt digiaikana voi karsia ns. huonot otokset pois. Onko Kerttu kuvannut digikameralla?

Vastaus:

Ostin digikameran aika äskettäin, joten vasta opettelen sen käyttöä. Aikaisemmin kuvasin vain filmikameralla.

Onneksi digikuviakin voi ihan kätevästi teettää paperikuviksi. Tykkään kerätä valokuvat aina albumiin.