Kysymyksiin vastaaminen

Miksi kaikkien muiden kysymyksiin vastataan heti, eikä mun? Eikö mun kysymykset ole järkeviä vaan ihan tyhmiä? Vaan mikä siihen on syy?

Vastaus:

Hei

Kaikki kysymykset ovat yhtä tärkeitä ja hyviä. Ei ole olemassa tyhmää kysymystä.

Minulle lähetetään paljon kysymyksiä. Paljon enemmän kuin aikaisemmin. En valitettavasti ehdi vastaamaan aivan kaikkiin kysymyksiin.

Toisiin kysymyksiin osaan vastata heti. Joihinkin kysymyksiin en osaa vastata itse. Silloin pyydän vastaamiseen apua. Siksi vastaaminen kestää kauemmin.

Jotkut kysymykset ovat sellaisia, että olen vastannut niihin aikaisemmin. Jos sinun kysymykseesi ei vastata, katso kysymysarkistosta, onko samaan kysymykseen vastattu jo aikaisemmin.

Jos kysymyksessä uhkaillaan tai loukataan ihmisiä tai ihmisryhmiä, en vastaa kysymykseen.

Pääset kysymysarkistoon tästä linkistä

Kiitos kaikille hyvistä ja tärkeistä kysymyksistä!