Miksi en saa kirjeevaihtoilmoitukseen vastausta?

Miksi minun kirjeenvaihtoilmoitukseeni ei kukaan vastaa? Etsin kehitysvammaista, joka on uskossa ja käy helluntaiseurakunnassa. Etsin sellaista, jolla ei ole edunvalvojaa. Haluan tasavertaisen kaverin. Haluaisin ystävän kaveriksi mukaan ylistystapahtumaan ja jonka kanssa voi jutella Raamatun jakeista. Onko mitään hengellistä radiokanavaa, josta tulisi vain hengellistä ohjelmaa?

Vastaus:

Onpa ikävää, ettet ole saanut vastauksia kirjeenvaihtoilmoitukseesi. Luultavasti sitä ei ole nähnyt kukaan, joka sopisi sinun toiveisiisi. Toivottavasti saat vielä vastauksia.

Ainoa hengellinen radiokanava, jonka tiedän, on Radio Dei. Onko se sinulle tuttu? Ohjelma on ainakin pääosin hengellistä. Uutiset lähetetään tasatunnein kello 7-17 välillä.