Miksi kukaan ei vastaa mun kirjeenvaihtoilmoitukseen?

Miksi kukaan ei vastaa mun kirjeenvaihtoilmoitukseen?

Vastaus:

En tiedä, miksi et ole saanut vastauksia ilmoitukseesi.

Jos omaan ilmoitukseen ei tule vastauksia, kannattaa tutustua myös toisten kirjeenvaihtoilmoituksiin. Jos siellä on joku sopiva henkilö, hänelle kannattaa lähettää postia. Kun on itse aktiivinen, voi löytää kirjeenvaihtokaverin.

Onko Kaveripiiri sinulle tuttu? Sielläkin voi tutustua uusiin ihmisiin. Kaveripiirissä voi esimerkiksi keskustella chatissa tai lähettää viestejä.

Kaveripiiri on osoitteessa kaveripiiri.fi