Miksi minulle ei kerrota?
Asuntolassa yksi toinen asukas oli 3 viikkoa sairaalassa ja siitä tulee pian 2 kuukautta, kun hän tuli takaisin.
Minä kysyn jatkuvasti kaikilta muilta asuntolassa, että miksi hän oli sairaalassa ja missä sairaalassa hän oli.
Hän itse ja hoitajat sanovat, että se ei kuulu minulle ja toiset asukkaat sanovat, että he eivät tiedä sitä.
Miksi minulle ei voida kertoa, että missä sairaalassa hän oli ja miksi?
Kaikki muut vaikuttavat kyllästyneiltä minun kyselyyn ja minua käsketään lopettamaan samojen kysymysten jankuttaminen. Mutta minä kysyn tätä kunnes saan tietää, miksi hän oli sairaalassa.
Minä pelkään, että saan häneltä jonkun taudin, kun hän oli sairaalassa.
Vastaus
Hei
Hoitajat eivät saa kertoa muiden asukkaiden asioita sinulle.
Hyvä että kerroit, mikä sinua pelottaa.
Et saa sairaalassa olleelta asukkaalta tautia, lääkärit ovat huolehtineet siitä. Älä ole huolissasi.
Voit hyvin unohtaa koko asian.
Teitkö jotain mukavaa kesällä? Onko sinusta mukavaa, kun tulee syksy?