Miksi minulle ei kerrottu?

Minä sain tietää, että minun mielenterveyssairauden diagnoosi oli vaihdettu toiseen. Miksi minulle ei kerrottu asiasta? Se oli vain yllättäen lisätty minun papereihin se uusi diagnoosi.

Vastaus:

Tämä on väärin tehty. Sinulle olisi ehdottomasti pitänyt kertoa, että diagnoosi muutetaan. En osaa sanoa, miksi sinulle ei asiasta kerrottu. Kysy heiltä, jotka eivät asiasta sinulle kertoneet. Sano, että sinulla on oikeus tietää kaikesta sinua koskevista asioista.