Miksi se on niin vaikeaa?

Minun on erittäin vaikea löytää tarpeeksi miellyttävää seuralaista. Olen mies ja deitannut paljon. Minulla oli ilmoitus Vernerissäkin.

Miksi se on niin vaikeaa? En ymmärrä, mikä minussa on oikein vikana.

Vastaus:

Seuralaisen löytäminen voi tosiaan olla vaikeaa. Se voi vaatia paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Mutta se ei johdu siitä, että sinussa olisi jotain vikaa.

Me kaikki olemme sellaisia kuin olemme. Meillä kaikilla on omat piirteemme. Tykkäämme tehdä erilaisia asioita ja viihdymme erilaisten ihmisten seurassa. Joskus voi viedä kauan ennen kuin kohtaa itselleen sopivan kumppanin.

Et ole ainoa, jonka on vaikea löytää seuralaista. Monesta muusta tuntuu ihan samalta.

On hyvä, että olet tapaillut ihmisiä. Se auttaa sinulle sopivan seuralaisen löytämistä.

Onko sinulla ihmistä, jonka kanssa voisit jutella asiasta? Voisitte miettiä yhdessä, missä ja miten voisit tavata uusia ihmisiä.