Miksi Vernerissä ei etsitä ystäviä?

On tämä Verneri kyllä tyhmä paikka. Koska ei löydy ystäviä tämän kautta mulle. Ei tuolla palstalla ketään ystävää ole, on vain kirjekavereita ja poika- tai tyttöystäviä. Mutta ei ole etsitään kaveria tai ystävää. Sellaista, kenelle voi kertoo huolet, surut ja iloiset uutiset. Ja olisi mun kanssa parhaita ystäviä, tehtäisiin yhdessä kaikea kivaa ja hauskaa. Jotain sellaista.

Mulla itsellä ei ole ketään ystävää, mutta haluaisin ystävän, joka on tyttö. Mulla ei ole juttuseuraa tai kaveria, mutta olen tähän saakka pärjännyt ihan yksin.

Vastaus:

Ymmärsinkö oikein, että Verneri on sinusta tyhmä, kun kirjeenvaihtopalstalla ei etsitä ystäviä? Siellä etsitään vain kirjekavereita ja tyttö- tai poikaystäviä?

Kyllä Vernerissä voi etsiä myös ystäviä. Ja on siellä ollutkin ilmoituksia, joissa etsitään ystävää. Kirjeenvaihto on hyvä tapa tutustua toiseen ja ystävystyä. Kun on ensin tutustunut toiseen, voi sitten vaikka sopia tapaamisen.

Voit lähettää ilmoituksen itse Verneriin. Voit hyvinkin löytää ystävän sen kautta.