Minä en halua käydä päiväkahvilla ollenkaan

En halua syödä tai juoda mitään, kun on päiväkahvi asuntolassa. Miksi sitä ei voida asuntolassa ymmärtää?

Olen monen kuukauden ajan sen saman asian kaikille ohjaajille ja muille asukkaille sanonut.

Miksi he sitten jankuttavat, että päiväkahville pitäisi tulla?

Asuntolan johtaja on ainoana sanonut että minun ei ole pakko kahvilla käydä.

Vastaus:

Nyt en osaa vastata.

On hyvä, että olet puhunut asiasta myös johtajan kanssa ja olet saanut asiaan selvän vastauksen.

Tietävätkö ohjaajat, että olet sopinut asian johtajan kanssa?

Suosittelen yhä puhumaan asiasta ystävällisesti ja rauhallisesti. Se on paras tapa ratkoa asioita.

Toivottavasti asia selviää.