Minulla ei ole parisuhteelle mitään asiaa

Mulle tuli riitaa kaverin kanssa somessa. Kaveri sanoi, että sillä on ollut vaikeaa. Ja kun sanoin ymmärtäväni, niin se suuttui mulle siitä, että miten voin ymmärtää, kun se ei puhunut mulle. Ja sitten se käski mun hakea miestä ja lapsia, vaikka musta ei ole parisuhteeseen, eikä äidiksi mun aggressiivisuuden takia. Mähän olen ymmärtäväinen.

Enkö saa päättää itse?

Vastaus:

Hei

Kyllä sinä saat päättää itse parisuhteesta ja lapsista.

Jätä kaverisi kommentit omaan arvoonsa. Älä mieti niitä sen enempää. Ihmiset kirjoittavat vihaisena asioita, joita he myöhemmin katuvat.

Valitettavasti somessa kirjoitellaan paljon vihaisena.

Muiden käytöstä on vaikea muuttaa. Mutta omaan käytökseen voi onneksi vaikuttaa.

Minulla on sellainen tapa, että en kirjoita somessa mitään vihaisena. Jos olen vihainen, otan aikalisän. Eli pidän kirjoittelussa tauon. Jatkan vasta, kun en ole enää vihainen.