Miten voi olla näin tylsää

Minä olen aika yksinäinen. Ei ole ystäviä tai kavereita, ei ketään. Haluaisin sellaisen ystävän, joka olisi pikkusen ennemän kuin ystävä ja kaveri. Tarkoitan siis naista, että voisi vietää minun kaa iltaa.

Vastaus:

Onpa ikävää, että olet yksinäinen. Kesällä moni tuttu arkinen rutiini jää pois, kun paikkoja on kiinni ja ihmiset lomailevat. Se voi lisätä yksinäisyyttä. Kehottaisin sinua menemään sinne, missä ihmiset kokoontuvat. Onko paikkakunnallasi mukavia kesäisiä tapahtumia? Tiedän kyllä, että yksin on vaikea lähteä, ja kaverin kanssa olisi kivempaa. Mutta uusia ihmisiä on vaikea tavata, jos on vain kotona.

Oletko tutustunut Villiklubi-toimintaan? Se voisi olla yksi mahdollisuus löytää uusia ystäviä. Käy katsomassa tästä linkistä järjestetäänkö sinun lähellä Villiklubeja (www.verneri.net/selko).