Negatiivinen palaute

Hei

Miksi minä saan aina negatiivista palautetta oli asia mikä hyvänsä? Miksei mitään positiivista?

Vastaus:

Hei

Positiivinen eli myönteinen palaute onkin hyvä ja tärkeä asia. Me kaikki tarvitsemme ja ansaitsemme kehuja ja kiitosta.

Keneltä saat negatiivista eli kielteistä palautetta? Oletko kysynyt asiasta häneltä? Oletko kertonut, että haluaisit saada myös positiivista eli myönteistä palautetta?

Onko jotain, mitä voisit muuttaa omassa toiminnassasi? Millaisista asioista haluaisit ja voisit saada positiivista palautetta?

Millaista palautetta sinä annat muille?