Onko nyt kevät?

Onko nyt kevät? Minusta ei oikein siltä tunnu, koska ulkona sataa ja on kylmää. Onko tämä takatalvi, normaali kevät vai onko kevät myöhässä? Minulla on jotenkin vaikea muistaa näitä asioita enkä oikein muista, että minkälainen ilma vuosi sitten oli. Tänään on 26.4.2016.

Vastaus:

Anteeksi, että vastaukseni on kestänyt. Kun lähetit kysymyksen, oli kylmä sää. Silloin ei tuntunut keväältä. Mutta nyt on kevät. Aurinko paistaa ja on lämmintä. Nyt on ollut normaalia lämpimämpää. Suomen kevät on hyvin vaihtelevaa. Minäkään en muista, millainen ilma vuosi sitten oli.