Pääsiäinen

Jo lähestyy, pajunkissat, koristeeksi, pöydälle, maljakkoon,
ne on somia, eiks, jee, koristeita.

Nimimerkki: Pääsiäinen

Pääsiäinen

Pääsiäinen se jo kolkuttelee,
on pizzaa, hedelmiä, suklaata kaupat pullallaan
reipasta huhtikuuta
kohta pitää kellokin kesään siirtää
ja kuviakin piirtää.

Nimimerkki: oskarinkokoinen

Pääsiäinen

Kohta on Pääsiäinen. Mikä on paras juhla sinun mielestäsi? Pääsiäinen on ihan jees, mutta Joulu on todella kiva. Synttäreistä nyt puhumattakaan.

Vastaus:

Pääsiäinen tosiaan lähestyy. Pääsiäistä juhlitaan tänä vuonna 25.-28. maaliskuuta.

Minusta kaikissa juhlissa on omat hyvät puolensa.

Minusta on mukavaa, kun pääsiäisenä ovella käy virpojia.

Pidän erityisesti juhannuksesta. Silloin juhlitaan valoa ja keskikesää.