Pelottava naapuri

Naapurillani on huumeongelma. Pitäisikö minun muuttaa pois täältä?

Vastaus:

Kurjaa, että pelkäät naapuriasi. Kaikilla on oikeus olla rauhassa omassa kodissaan. Kukaan ei saa häiritä toisen kotirauhaa. Jos naapurisi häiritsee sinua, voit saada apua.

En tiedä, missä ja miten asut. Jos asut yksin, voit pyytää apua esimerkiksi poliisilta. Jos asut ryhmäkodissa tai asuntolassa, pyydä apua ohjaajalta.