Rakkauskirje

Miten rakkauskirjeen voi lähettää?

Vastaus:

Hei!

Rakkauskirjeet ovat kivoja.

Kenelle/minne haluaisit lähettää rakkauskirjeen?

Jos haluat lähettää rakkauskirjeen jollekin, joka asuu kaukana, voit lähettää kirjeen vaikkapa postin kautta. Silloin sinulla pitää olla kirjeen saajan postiosoite, jonka kirjoitat kirjekuoren päälle.

Kirjeeseen pitää laittaa myös postimerkki. Postimerkin voit ostaa esimerkiksi R-Kioskilta.

Kun kirjeessä on vastaanottajan koko nimi, osoite ja postimerkki, voit viedä kirjeen postilaatikkoon.

Rakkauskirjeen voi lähettää myös sähköpostilla. Silloin sinulla pitää olla kirjeen vastaanottajan sähköpostiosoite. Tarvitset myös oman sähköpostitilin, jonka kautta voit lähettää sähköpostin.

Jos rakkauskirjeen saaja asuu lähelläsi, voit viedä kirjeen myös itse. Voit vaikka tiputtaa sen hänen postiluukustaan tai sujauttaa oven alta.

Voit pyytää rakkauskirjeen lähettämiseen apua vaikkapa kaverilta tai ohjaajalta.