Shrek-elokuvat ja Tittelintuure

Kuka on Jani Alkio? Onko hän näytellyt Shrek-elokuvissa Tittelintuurea? Millainen Tittelintuure on?

Vastaus:

Shrek-elokuvat ovat animaatioita. Elokuvien hahmot on piirretty tietokoneella. Niissä ei siis näyttele oikeita ihmisiä.

Tittelintuure on yksi Shrek-elokuvan hahmoista. Tittelintuuren äänenä elokuvissa on Jani Alkio. Hän siis lukee Tittelintuuren vuorosanat elokuvissa.

En ole nähnyt Shrek-elokuvia, joten en tiedä tarkemmin, millainen Tittelintuure on.

Oletko sinä nähnyt monia Shrek-elokuvia? Pidätkö erityisesti Tittelintuuresta?