Sovinto

Jos haluaa tehdä sovinnon, mutta tyyppi ei reagoi siihen mitenkään, mitä kannattaa tehdä? Vai olettaako hän, että minä olen sellainen nahjus, josta ei ole mihinkään? Se nyt ei ainakaan pidä paikkaansa. Haluaisin kuitenkin vielä päästä tämän henkilön lähelle.

Vastaus:

Hyvä juttu, että olet yrittänyt tehdä sovinnon!

En tiedä, miksi tyyppi on sinulle vihainen tai miten olet yrittänyt tehdä sovinnon. Jos olet tehnyt jotain väärin, pyydä tyypiltä anteeksi. Yleensä se on paras tapa tehdä sovinto.

Asiasta kannattaa myös yrittää jutella.

Voisit esimerkiksi kysyä tyypiltä seuraavia kysymyksiä:

  1. Miksi hän on sinulle vihainen?
  2. Mitä sinun pitäisi tehdä, että saat anteeksi?

Kerro tyypille myös omista ajatuksistasi ja tunteistasi.
Kerro esimerkiksi seuraavista asioista:

  1. Miltä sinusta tuntuu, kun olette riidoissa.
  2. Miksi haluaisit, että saatte riidan sovittua.

Toivottavasti saatte tehtyä sovinnon!