Vauvakuume

Minulla on vauvakuume. Mitä asialle pitäsi tehdä, kun minulla ei ole madollista saada lasta. Se harmittaa kovasti. Mikä keino auttaisi, etten murehtisi asiaa?

Vastaus:

Anna itsellesi lupa haaveilla vauvasta. Sovi kuitenkin itsesi kanssa, milloin haaveilet. Haaveile vaikka puolituntia kerrallaan. Tee sen jälkeen jotain kivaa, mikä auttaa sinua unohtamaan vauvahaaveet. Tee usein sitä, mikä auttaa sinua unohtamaan vauvakuumeen. Se voi auttaa, ettet murehtisi asiaa.

Vauvahaaveet ovat hyvin luonnollinen osa elämää. Usein siihen liittyy halu hoivata. Olisiko sinulla mahdollisuus hoivata vaikka jonkun ystävän tai perheenjäsenen vauvaa? Moni saa myös paljon iloa hoitamalla ja hoivaamalla lemmikkieläintä.