Vernerin nettisivut

Hei! Miksi ette ole päivittäneet näitä teidän nettisivujanne?

Vastaus:

Vernerin toimitus päivittää sivuja yleensä joka viikko. Esimerkiksi kirjeenvaihtoilmoitukset julkaistaan yleensä kerran viikossa. Joskus ilmoituksien julkaiseminen saattaa kestää pidempään. Syy voi olla esimerkiksi se, että Vernerin toimittaja on sairaana.

Minäkin pyrin vastaamaan uusiin kysymyksiin viikon kuluessa. Joskus vastaaminen saattaa kestää kauemmin. Syy voi olla esimerkiksi se, että pyydän vastaamiseen apua toiselta henkilöltä.

Heinäkuussa Vernerin toimitus on kesälomalla. Silloin Vernerin sivuja ei päivitetä.