Voinko mennä nuorena kihloihin ja naimisiin? Miten voi tehdä sanoituksia?

Moi Kerttu! Olen useasti miettinyt, minkä ikäisenä voi mennä kihloihin ja naimisiin? Minulla on 18-vuotias tyttöystävä.

Haluaisin tehdä sanoituksia lauluihin. Mistä löytäisin henkilön, jonka kanssa pohtia asiaa?

Miten voin tehdä oman kotisivun? Samanlaiset kuin muillakin artisteilla. Haluaisin oman kotisivun, koska tunnen koulussa olevani pop- ja räp-tähti/artisti. Olen ollut lavalla monesti, ja nautin lavalla laulamisesta.

Kiitos kun sain kysellä, odotan vastausta innolla.

Terveisin: nimimerkki Maailman onnellisin poikamies

Vastaus: Sinulla olikin paljon kysymyksiä.  Kihlautua voi minkä ikäisenä tahansa. Avioliittoon saa mennä 18 vuotiaana.
Haluat kirjoittaa sanoituksia lauluihin. Voisit lähettää niitä Resonaariin Kaarlo Uusitalolle. Hänen sähköpostinsa on kaarlo.uusitalo(at)resonaari.fi

Koska haluat tehdä kotisivuja, ota yhteys Kehitysvammaisten Tukiliittoon Veijo Nikkaseen, veijo.nikkanen(at)kvtl.fi. Hän järjestää koulutuksia, joilla tehdään kotisivuja. Toinen mahdollisuus on yrittää saada koulusi opettajat opettamaan sinua.