Yhteen muuttaminen

Kannattaako lähteä etsimään kolmiota rivitalossa vai kerrostalossa? Molemmilla on tavaraa todella paljon, eikä kehtaisi luopua harrastuksista.

Vastaus:

Hei

En valitettavasti osaa ottaa kantaa siihen, kannattaako teidän etsiä asuntoa rivitalosta vai kerrostalosta.

Miettikää asiaa yhdessä.

Millaisessa talossa haluatte asua? Millaisessa ympäristössä haluatte asua? Onko oma piha teille tärkeä?

Voitte kysellä myös muiden kokemuksia kerrostaloista ja rivitaloista.

Voitte vaikkapa kirjoittaa paperille listat kerrostalon ja rivitalon hyvistä puolista. Sitten voitte vertailla listoja toisiinsa.