Ystävänpäivä

Ystävänpäivä voimassa on aina. Vai mitä tuumii Kerttu?

Vastaus:

Hyvin sanottu! Kyllä ystäviä on syytä juhlia joka päivä.

Ystävänpäivä

Ystävänpäivä  on  aina voimassa.
Oli tuulta tai sadetta,
hymy sua piristää, silmiä kun siristää.
Reipast kevään kohinaa,  lenkillä ken taivaltaa.

Nimimerkki: Orawa

Ystävänpäivä

Miten vietät ystävänpäivää? Onko sulla paljon ystäviä?

Vastaus:

Tänä ystävänpäivänä ajattelin käydä hyvän ystäväni kanssa kahvilla. Ystävänpäivähän on ensi kuussa eli 14. helmikuuta. Kyllä minulla on monia ystäviä.

Miten sinä vietät ystävänpäivää?