Oletko löytänyt ystävän kirjeenvaihtopalstalta?

Vernerin toimitus haluaa kuulla, jos olet löytänyt ystävän kirjeenvaihtopalstalta.

Jos olet löytänyt ystävän Vernerin tai Leija-lehden kirjeenvaihtopalstalta, kerro siitä meille. Kirjoita pieni tarina. Kerro se vaikka yhdessä ystäväsi kanssa.

Teemme tarinoista jutun, jonka julkaisemme Vernerin sivuilla. Voit halutessasi lähettää mukana kuvan teistä. Muista kysyä lupaa ystävältäsi.

Lähetä tarinasi:

  • sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi
  • kirjeellä osoitteeseen:
    Kehitysvammaliitto/Verneri
    Viljatie 4 A
    00700 Helsinki

Kysely etusivulla

Vernerin etusivulla on kysely oletko löytänyt ystävän kirjeenvaihtopalstalta. Elokuussa 2017 kyselyyn oli vastannut 82 henkilöä. Heistä 19 kertoi löytäneensä ystävän kirjeenvaihtopalstalta. Se on 23 prosenttia vastaajista.

Kysely on edelleen avoinna. Voit käydä vastaamassa siihen tästä linkistä (www.verneri.net/selko).