Kirjeenvaihto

Etsin naisseuraa

27.6.2019

Hei! Nimeni on Henrikki Kuusisto. Olen 35-vuotias mies Pohjois-Karjalasta. Asun Joensuussa Reijolassa. Etsin seuraa korkeintaan 40-vuotiaista naisista.

Vastaukset sähköpostilla: henrikki.kuusisto(at)luukku.com

Etsin seurustelukumppania

27.6.2019

Hei minä olen Jarkko Lindqvist. Olen Sauvosta, se on kunta Varsinais-Suomen maakunnassa. Olen 29-vuotias, reipas ja luotettava mies. Minä harrastan liikunta eri muodoissa. Pidän kaikenlaisia asioita.

Etsin seurustelukumppania.

PS minulla on aivovaurio, joka hidastaa mun puhetta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jarkko L
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 46-50-vuotiasta naista Raumalta päin

26.6.2019

Hei! Löytyiskö minulle elämäni nainen. Ikäsi olisi 46-50 vuotta. Minä harrastan liikuntaa ja kirjastossa käyntiä  ja kirpputorilla käyn myös. Näin lämpiminä aikoina pyöräilen ja joskus jätän pyöräilyn väliin. Sitten myös käyn kävellen kattomassa Rauman näyteikkunoita. Elämäni nainen, kirjoita arille.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari Olkkonen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 29-31-vuotiasta miestä

24.6.2019

Hei! Olen 29-vuotias nainen Varsinais-Suomesta Loimaalta. Mulla on lievä keskiasteinen kehitysvamma. Haluan löytää elämänkumppanin tositarkoituksella, miehen iältään 29-31 vuotta. Toivoisin, että olisit keskustelutaitoinen, luotettava, hauska ja komea sekä sporttinen. Tykkään tanssimisesta tanssilavoilla, lenkkeilystä sekä kuunnella musiikkia.

Toivon, että kirjoitat minulle kirjeitse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvamaliitto/Verneri
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin sähköpostikaveria Pohjois-Suomesta

20.6.2019

Hei! Etsin sähköpostikaveria miehistä. Toivoisin, että asut pohjoisessa eli Lapissa tai Oulun seudulla. Olen lievästi kehitysvammainen 41-vuotias nainen. Minulla on kaksi koiraa joiden hoitaminen vie aika paljon aikaani. Vastailen viesteihin aina kun ehdin. Asun omassa asunnossa ja käyn töissä toimintakeskuksessa. Vapaa-aikana puuhailen koirien kanssa ja käytän niitä kävelyllä.

Vastaukset sähköpostilla: learissala(at)gmail.com

Etsin kaveria 20-50-vuotiaista naisista

17.6.2019

Hei! Olen keskiasteisesti kehitysvammainen nainen Etelä-Suomesta. Halaun kirjoitella säköpostia keskiasteisesti ja lievästi kehitysvammaisten naisten kanssa eli haluan kavereita ja keskustelua muiden kanssa.

Asun tuetusti ja olen keskiasteisen kehitysvamman ylärajoila eli pärjään paremin kuin voisi kuvitella. Kesällä tykkään ottaa aurinkoa ja tykkän käydä uimassa ja minulla on vaalen punainen uimapuku. Tykkään syödä jäätelöa kesällä ja olla paljon ulkona.

Kirjoitelkaa 20-50 vuotiat ihmiset minulle rohkeasti. Olen omatoiminen ja onnellinen nainen.

Vastaukset sähköpostilla: kesakukkavirta(at)gmail.com

Etsin ystävää ja kumppania

12.6.2019

Moi! Olen 28-vuotias mies. Asun Keski-Uudellamaalla. Etsi ystävää ja kumppania 20-32 vuotiasta. Harrastukseni ovat pyöräily. Minulla on lukihäiriö ja käytän myös kuulokojetta. Saa ottaa yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: jupe.kontkanen(at)hotmail.fi

Etsin keskusteluntaitoista ja iloista naista

12.6.2019

Moi! Olen mies Ulvilasta. Mulla on lievä cp-vamma. Haluan löytää elämänkumppanin. Naisen iällä mitään väliä. Tositarkoitusella etsin semmosta keskusteluntaitoista ja avointa, iloista naista ja ja seksikästä😊  Kirjoittele sähköpostia. Mulla on myö Snapchat juhetsu83 ja Facebook.

Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin 50-59-vuotiasta naista

12.6.2019

Hei. Olen 59-vuotias herkkä ja tunteellinen mies. Asun Rovaniemellä. Minulla on yksiö talon kolmannessa kerroksessa. Käyn töissä Eduro-säätiöllä. Ajan sähkö johtoja kuorimakoneen läpi. Käyn töissä 5 päivää viikossa. Työaika on 8.00-13.00. Kesällä kuljen työmatkat polkupyörällä. Talvella bussilla. Harrastan musiikin kuuntelua, elektronisten laitteiden kokoamista. Käyn Sunnuntaisin Rovaniemen seurakunnassa messussa. Teen siellä vapaaehtoistyötä.

Olen etsimässä vapaata 50-59 vuotiasta luotettavaa naista.

Vastaukset sähköpostilla: juhani22016(at)outlook.com

Etsin 35-40-vuotiasta miestä seurustelukumppaniksi Keski-Suomesta

28.5.2019

Hei! Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 35-40 vuotta Keski-Suomen alueelta. Itse olen 35-vuotias nainen Keski-Suomesta. Olen luoettava, mukava ja rauhallinen. En juo, enkä polta, Toivon että et sinäkään. Jos kiinnostuit lähetä sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Lähetitkö kirjeen Tanja Laaksolle?

27.5.2019

Verneriin on tullut kirje henkilölle nimeltä Tanja Laakso. Meillä ei ole hänen yhteystietojaan. Sinä, joka olet lähettänyt kirjeen, lähetätkö meille sähköpostia. Kerro, mistä olet löytänyt Tanja Laakson ilmoituksen. Sähköpostiosoite Verneriin on verneri(at)kvl.fi.

Etsin ystäviä ja parisuhdetta miehestä tai naisesta

27.5.2019

Minä olen Laura Lipponen ikä 39 vuotta. Seurustelin kahdeksan vuotta, mutta sitten tuli ero. Minulla ei ole paljon ystäviä ja olen aika yksinäinen. Asun Pohjois-Savossa Kuopiossa.

Etsin ystävää, kamua tytöistä, ikää saa olla noin 35-45. Olisi kiva, jos asut Kuopiossa tai muualla Pohjois-Savossa, sillä olisi kiva tavata. Etsin myös vakituista parisudetta miehen tai naisen kanssa, myös seksisuhdetta, koska seksi kuulu mun elämää aika paljon.

Vietän mielelläni rauhallisia koti-iltoja ja katson tv:tä. Minä katson tv-sarjoja Kauniit ja rohkeat, Salatut elämät, Uusi päivä ja nuorten sarjoja, hyviä leffoja, komedioita, toimintaa ja rakkauselokuva. Sitten mä seuraan tv:stä sellaista Love Island Suomi -kilpailuohjelmaa. Siinä on parisuhteita ja muuta sellaisia juttuja. Yksin katson myös kaikkea aikuisviihdettä.

Harrastan uintia ja kävelyä. Ennen harrastin laskettelua, mutta se on jäänyt nyt kokonaan pois. Mutta on mulla olemassa vielä lasketteluvehkeet. Tykkään shoppaillusta siis kaupungilla olemista. Tykkään myös tehdä ruokaa. Käytän tietokonetta, osaan etsiä tietoa Googlesta ja käytän Facebookia ja Instagramia.

Olen luonteeltani iloinen, rehellinen ja luottettava. Olen ihana nainen ja ihana ihminen. En juo ja en polta. Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma.

Minä käyn neljänä päivänä viikossa toimintakeskuksessa. Torstaisin mulla on vapaapäivä. Silloin käyn Kuopio perhetalolla, sinne tulee lapsiperheitä. Siellä saa syödä omia eväitä ja saa juoda kahvia ja teetä. Olen siellä vapaaehtoisena leikittämässä lapsia. Itselläni ei ole lapsia, mutta haluaisin kyllä.

Asun yksin isossa kaksiossa ja hoidan omat asiat siis vuokranmaksu ja sähkökaskut ja niin edelleen.

Laittakaapa viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: lareliini(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura L.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 40-vuotiasta naisystävää Joensuu, Lehmo, Kontiolahti

21.5.2019

Olen 40-vuotias joensuulainen sinkkumies. Asun Lehmossa Tukena Menninkäisen -palvelukodissa. Asun tuetussa asumisessa seitsemän kilometrin päässä Joensuun keskustasta. Käyn avotyötoiminnassa kolme kertaa viikossa Lehmon pyöräkorjaamolla. Minun työnkuvaan kuuluu polkupyörien kevät- ja syyshuoltotyöt ja uusien polkupyörien kasausta ja korjaan polkupyöriä. Lempipuuhaani on jääkiekkoaiheisten ja myös muiden taulujen tekeminen. Vapaa-ajallani pyöräilen paljon. Yksin katson iltaisinn televisiota. Lempiohjelmat ovat Poliisi tv ja Huutokauppakeisari.

Haluaisin tyttökaveria, jos löytyisi oman ikäinen nainen, joka asuisi lähellä: Joensuun, Lehmon, Kontiolahden etäisyydellä, niin voitaisiin myös nähdä. Minun elämään myös kuuluu seksuaalisuus. Toivoisin, että naisenkin elämään.

Jos kiinnostuit, laita viestiä. Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla, Facebookilla (Niilo Sinkkonen) tai Skypen välityksellä.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Etsin 44-vuotiasta naista Satakunnasta

20.5.2019

Hei! Olen 34-vuotias mies Säkylästä Satakunnasta. Etsin 11 vuotta vanhempaa naista Satakunnasta.

Toivon, että olet perheetön. Etsin ystävää ja henkistä elämänkumppania, en seurustelukumppania enkä rakastajatarta.

Toivon, että olet hienotunteinen, kauniisti pukeutuva pitkätukkainen raitis nainen, joka ei tupakoi. Ystävä saisi olla sellainen, jonka kanssa voi jakaa arjen ja antaa halauksia sekä ruusuja.

Puhelinnumerot voidaan vaihtaa kirjeitse. Minulla on älypuhelin.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Esa Kivinen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin Uudeltamaalta 30-45-vuotiasta pelikaveria ja kaveria helluntaiseurakuntaan

20.5.2019

Etsin Uudeltamaalta kaveria ikä 30-45 vuotta. Olen lievästi kehitysvammainen ja olen uskossa. Haluan miehiä ja naisia kaveriksi, jotka osaavat pelata aikuisten Alfapet-peliä tai aikuisten Scrable-peliä tai voisi asentaa kännykkään Wordfeud-pelin sovelluksen. Wordfeud on sana peli, jossa täytyy kirjaimista keksiä sanoja.

Haluatko lähteä käymään Nummelassa helluntaiseurakunnassa sunnuntaina? Tehdään treffit minun ystäväni tykö kinkereille, joka on kristityille aikuisille kaverin kotona ja helluntaiseurakunnataan. Toivon, että olet sellainen kaveri jolta saan pitkiä kirjeitä ajatusten tasolla.

Kaukosuhdekavereita en halua. minulla ei ole mahdollista nähdä jos asut muualla päin Suomea.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin sähköpostiystäviä miehistä

14.5.2019

Hei! Olen 41-vuotias nainen Keravalta ja etsin sähköpostiystäviä miehistä ja ehkä joskus muutakin jos kolahtaa. Olen vaalea ja tukeva. Toivon ettei ulkonäölläni ole merkitystä ja sinun ulkonäölläsi ei ole merkitystä minulle. Olen eläinrakas ja kiltti ihminen. Olen eläkkeellä ja asun yksin. Minulla on rakas kissani. Tykkään elokuvista, musiikista ja taiteista sekä katson paljon tv.tä. Kirjoittele ihmeessä jos kiinnostuit!

Vastaukset sähköpostilla: tupukka78(at)gmail.com

Etsin kirjeystävää ja seuraa tositarkoituksella 25-55-vuotiaasta naisesta

13.5.2019

Olen 53-vuotias luterlainen symppis mies Savon alueelta. Olen luotettava rehellinen ja aito mies. Olen eläkkeellä ja käyn tuetussa työmuodossa ja asun itsenäisesti omassa kodissani.

Haen kirjeystävää aluksi vaikkapa sähköpostitse ja myöskin tositarkoituksella seuraa naisesta 25-55 ikävuoden väliltä.

Vastaukset sähköpostilla: horsetexas(at)hotmail.com

Etsin naispuolista ystävää

10.5.2019

Hei. Olen Heikki 58-vuotias mies Joensuusta. Asun yksin ja olisi kiva löytää se oikea. Etsin naispuolista ystävää, jonka kanssa voisin soitella, kirjoittaminen hieman hankalaa. Käyn töissä 3 päivänä viikossa. Harrastan pyöräilyä, pullojen keräämistä, kodin töitä ja retkiä. Tykkään myös auttaa muita. Kaikki nätit tytöt kirjoittakaa, vaihdetaan sitten numeroita.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Heikki P
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen 32-38-vuotiasta naista ystäväksi

8.5.2019

Hei! Olen 40-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Olen savuton, en käytä alkoholia. Olen rehelinen ja luottetava.

Haen 32-38-vuotiasta naista ystäväksi.

Vastaukset sähköpostilla: paate359(at)gmail.com

Etsin naista, jolla on rollaattorii

6.5.2019

Iältään 20-40v. Kuvan voi lähettää sähköpostillakin. Harrastan valokuvausta, frisbeegolfia, maalausta, avantouintia, musiikkia ja kirjeenvaihtoa. En juo enkä polta. Haen seuraa alueelta: Pirkanmaa-Satakunta, sillä sisimmässäni olen länsisuomalainen. Voinkin muuttaa sinne tulevaissudessa.

Vastaukset sähköpostilla: ramipussinen1(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-44-vuotiasta miestä, jolla on auto

6.5.2019

Hei, jos sinulla on auto ja ajokortti niin laita kirje. Haluisin löytää Vihdin läheltä miehen parisuhteeseen. Miehen, jolla on auto. Itse asun Vihdissä. Olen 36-vuotias nainen. Olen 172 senttimetriä pitkä ja toivottavasti olet vähintään minua pidempi. Jos sinulla ei ole ajokorttia niin toivottavasti asut Vihdistä korkeintaan 100 kilometrin päässä. Toivottavasti osaat kirjoittaa selkeällä käsialalla ja ajatusten tasolla pitkiä kirjeitä. Toivon, että osaat kirjoittaa. Etsin 30-44-vuotiaita miehiä, en sen vanhempia.

Vastaukset sähköpostilla: hennamar35(at)gmail.com

Etsin seuraa ja ystävää 35-45-vuotiasta miehistä

6.5.2019

Olen Sirpa 35-vuotta. Etsin seuraa, kaveriksi tai jopa ystäväksi 35-45-vuotiaista miehistä. Oletko mukava, avoin luotettava, sosiaalinen, reipas, musiikkia kuunteleva. Tykkään musiikista, käsitöistä, maalaamisesta, kuntosalilla käymisestä. En tupakoi en juo. Olisi kiva, jos et sinäkään. Kirjoita jos kiinnostuit.

Vastaukset sähköpostilla: nsirppa(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Sirpa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin elämänkumppania naisesta

29.4.2019

Hei vaan! Täs olis nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas ja huumorintajuinen 59-vuotias miehekäs mies Turusta.
En tupakoi enkä ota alkoa. Olen työssäkäyvä päivisin.
Käyn lenkillä iltaisella, katson TV:tä, kuuntelen musiikkia. Olen 175cm pitkä.

Etsin nyt elämänkumppania naisesta tositarkoituksella. Olethan vaalea tai tumma nainen Turunseudulta. Toivoisin että olisit päivisin jossakin työssä. Et tupakoi etkä ota alkoholia.
Olet vapaa sitten. Ja vastaa minulle valokuvan keran.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin juttukaveria

29.4.2019

Hei! Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa. Etsin juttukaveria, kenen kanssa voisin soitella. Minun on vaikea kirjoitaa, siksi juttelen mieluummin.

Löydät minnut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle viesti, jos haluat tutustua minuun. Vaihdetaan viestissä puhelinnumeroita.

 

Etsin elämänkumppania

23.4.2019

Hei! Olen sinkkunainen ja etsin sitä oikeata elämänkumppania. Sellaista, joka olisi rehellinen ja luotettava, ei pettäisi ja hyväksyy mun ystävät. Olen rehellinen, luotettava, en petä, en jätä. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ovat. Tuun toimeen erinlaisten ihmisten kanssa.

Vastaukset sähköpostilla: emma23wee(at)outlook.com

Etsin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi

15.4.2019

Moi! Olen 45-vuotias mies Helsingin Laajasalosta. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämistä.

Etsin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla: joeljonni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Tyttöystävää etsimässä ympäri Suomea

15.4.2019

Olen 30-vuotias poikamies Vantaalta. Olen ammatiltani puutarhuri. Olen savuton ja raitis. Toivon että sinulla ei ole lapsia. Lempiohjelmani on Vain elämää. Tykkään siis tosi paljon musiikista.

Etsin noin 30-vuotiasta tyttöystävää ympäriä Suomea.

Vastaukset sähköpostilla: koirakateissa(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammliitto/Verneri
Mikko
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35-45-vuotiasta miestä Pohjois- ja Etelä-Savon alueelta

15.4.2019

Moi! Olen 40-vuotias elämäniloinen ja huumorintajuinen nainen. Asun palvelukodin yhteydessä omassa asunnossa, käytän pyörätuolia.

Etsin 35-45 -vuotiasta miestä ystäväksi Pohjois- ja Etelä-Savon alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: minttutuulia(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/verneri
Minttutuulia
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kaikenlaista

11.4.2019

Olen 30-vuotias nainen Seinäjoelta. Minulla on aspergerin oireyhtymä, tarkkaavaisuushäiriö ja joitain fyysisiä sairauksia kuten fibromyalgia. Olen aseksuaali eli en ole kiinnostunut seksistä. Etsin kaikenlaista; ystäviä, tuttavia, tyttöystävää tai poikaystävää. Minulla on kani, joka vie paljon aikaani mutta pyrin vastaamaan niin nopeasti kuin ehdin. Kirjoita minulle sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: Olipakerran888(at)gmail.com

Etsin naisystävää

11.4.2019

Hei! Olen reipas, iloinen ja luotettava 43 v mies Espoossa. Etsin naisystävää. Pidän musiikista, tapahtumista, pyöräilystä ja eläimistä ym. Kaipaan läheisyyttä ja naisseuraa.

Unelmanaiseni on avoin, iloinen, seurallinen, itsevarma ja pitää läheisyydestä. Vastaathan kuvan kanssa.

Vastaukset sähköpostilla: jack.clwn(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtoon 30-35-vuotiaita naisia

11.4.2019

Terve! Olen 34-vuotias mies Lohjalta, ja etsin kirjeenvaihtoon 30-35-vuotiaita naisia kaikkialta suomesta. Pidän räpistä sekä rokista. Käyn keikoilla ja festareilla, ja diggaan hengailusta kavereiden kanssa. Nakkaa kirjeellä, niin kerron itsestäni lisää.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petteri
Viljati 4 A
00700 Helsinki

Etsin 20-30-vuotiasta naista tositarkoituksella

5.4.2019

Moi! Olen 28-vuotias mies Helsingistä. Teen töitä huoltomiehenä ja vapaa-ajalla tykkään katsoa elokuvia. Käyn myös jääkiekko-otteluissa. Etsin noin 20-30- vuotiasta naista tositarkoituksella. Toivon, että olet huumorintajuinen ja iloinen.  Minuun voi olla yhteydessä viestillä Facebookissa (Joonas zizzi) tai kirjeitse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joonas
Viljatie 4 A
00700 Helsinnki

Etsin kirjeenvaihtoystävää naisista

5.4.2019

Moi! Olen Henri Jaakko Salomo Yli-Karjanmaa, 28-vuotias, mutta toukokuussa täytän 29 vuotta. Etsin naisista kirjeenvaihtoystävää, ikää voisi olla 29-32 vuotta.

Harrastukseni ovat kävely ja pyöräily. Olen hauska, lempeä, kiltti ja huumorintajuinen ja minulla on silmälasit ja tuhkanväriset hiukset. Olen lievästi kehitysvammainen.

Jos seurani ei kelpaa, älä ole yhteydessä minuun.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin ystävää Kouvolan seudulta

1.4.2019

Olen kohta 71-vuotias kehitysvammainen mies Kouvolasta. Kaipaan naisseuraa. Puhun aika huonosti. Olen todella kiltti ja oikea herrasmies. Tykkään musiikista, varsinkin humpasta ja tangosta. Olisi mukava, jos asuisit lähellä Kouvolaa, että voisimme tavata. Toivoisin, että voisit kirjoittaa minulle kirjeen. Terveisin Heikki.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Heikki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin ystäviä

1.4.2019

Moi. Olen 38-vuotias lievästi ällylisesti kehitys vammainen nuori nainen. Etsin ystäviä teistä muista naisista, miehistä, tytöistä ja pojista, joilla myös samainen diagnoosi.

Olen kaunis ja iloinen ja tykään kesästä ja jäätelöstä. En tykkää huumeista alkoholista tupakasta enkä valehtelusta. Asun yksin hieman tuetusti. Olen yksinäinen, joten olisi kiva tutustua muihin.

Vastaukset sähköpostilla: millaemilia81(at)gmail.com

Etsin Päivi-nimistä naista

28.3.2019

Minä olen Risto Junno. Olen iloinen, rauhallinen, huumorintajuinen ja hyväntuulinen. Olen salibandyn pelaaja ja kerään jääkiekkokortteja. Olen 40-vuotias.

Olen etsimässä Päivi-nimistä naista, joka on Kalpa-fani ja syntynyt 1978. Haluan ja etsin kirjeenvaihtokavera. Etsin sinkua elikkä Päivi-nimistä itselleni naisystäväksi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Risto
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria ja tyttöystävää

12.3.2019

Etsin perinteiseen kirjeenvaihtoon ja tyttöystäväksi
18 – 20-vuotiasta nuorta naista Joensuun ja Heinäveden alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: jounijeussonen(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

12.3.2019

Haluan kaverin, jolle voin kirjoitella kirjeitä. Minä asun Savonlinnassa. Minä harrastan talonpiirrustusta. Minä opin piirtämistä. Kirjoita pian.

Vastaukset sähköpostilla: Jouko.sitnik64(at)gmail.com

Pitempiaikaista ystävää hakemassa Etelä-Karjalasta tai muualta

12.3.2019

Olen 34-vuotias mies. En puhu, mutta osaan kirjoittaa. Suoritan tällä hetkellä lukiota ja saan sen valmiiksi lähiaikana. Voit kirjoittaa myös ruotsiksi tai muulla kiellä. Asun tällä hetkellä Lappeenrannassa.

Vastaukset: 34v(at)mvdry.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
34v
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin loppuelämän kumppania Pohois-Savosta

4.3.2019

Olen 57-vuotias CP-vammainen, pyörätuolia käyttävä nainen Iisalmesta.

Etsin vakavalla mielellä miesseuraa ja loppuelämän kumppania, parasta ystävää! Voit olla minua nuorempi tai vanhempi, iällä ei ole suurta merkitystä.

Olen rempseä ja puhelias, kaunis, iloinen ja hyväntuulinen. Tykkään käydä ulkona – elokuvissa, ravintoloissa, kirkossa, sekä musiikkitapahtumissa. Kuuntelen eniten rokkia, mutta myös muu kotimainen musiikki on minulle mieleen.

Toivon, että asut Pohjois-Savossa tai lähistöllä. Minun on hankala kirjoittaa, joten mieluummin soitellaan ja tapaillaan! Jos olet sinkku ja vakavalla mielin liikkeellä, soitathan minulle. numerooni 040-7508216/Tintti

Etsin 35-45-vuotiasta naista Keski-Suomesta

28.2.2019

Olen kohta 40-vuotias nuori mies Jyväskylän seudulta. Etsin tositarkoituksella elämänkumppania itselleni.

Mun harrastuksiini kuuluu bassonsoiton ja laulun opiskelu, vesijuoksu, vesijumppa, uiminen ja kuntosali sekä ystävien kanssa oleilu ja järjestötoiminta. Tykkään katsella tv:stä Salattuja elämiä sekä musiikki-, urheilu-, ja tietovisaohjelmia. Tykkään myös käydä JYPin peleissä.

Luonteeltani olen iloinen, kohtelias, sosiaalinen ja toiset huomioon ottava. Minulle tärkeää on, että kukaan ei olisi yksin vaan yksinäisilläkin olisi seuraa. Toivon, että olisit 35-45 vuotias nainen Keski-Suomen alueelta.

Jään odottelemaan sinulta vastausta. Kirjoitathan pian!

Vastaukset sähköpostilla: pasi.pumperi(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pasi P
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Maajussi etsii tyttöystävää

28.2.2019

Olen Santtu 25-vuotias mies Orivedeltä. Minä asun tuetussa asumisyksikössä. Erityisen paljon minua kiinnostaa jääkiekko, Tappara on erittäin lähellä sydäntäni 😎 Olen myös olen kiinnostunut hevosista, kalastamisesta, keilaamisesta ja eräjormailusta!😄

Omistan pienen osan hevosesta Marschall Match eli Seriffi. Seriffi on Teivon Raviliigan varsa ja se on jo voittanut ensimmäisen lähtönsä. Hevosten lisäksi tykkään kaikista karvaisista eläimistä. Sinä saisit päättää itse maasturin merkin ja sen värin, jos kuljetamme hevosia. 😇

Lapsuudenkotini on maatilan tapainen ja sitä kautta olen löytänyt kiinnostuksen esimerkiksi traktoreita kohtaan. Ykkös suosikki traktorimerkki on John Deere. Yleisesti työkoneet kiinnostavat minua myös. Tykkään käydä konemessuilla ja American car show:ssa.😋

Saat itse päättää minne menisimme ensi treffeille? Toisin suklaata ja ruusuja sinulle!🌹🍫

Terveisin Maajussisi Santtu

Vastaukset sähköpostilla: santtu.berggren(at)gmail.com

Etsin tyttöystävää Varsinais-Suomesta

25.2.2019

Hei, Olen Markus Kateisto 38-vuotias mies Raisiosta. Etsin itselleni ikäistäni tyttöystävää Varsinais-Suomen alueelta.

Harrastan Sählyä, elokuvien katselua, musiikin kuuntelua, uintia ja pidän eläimistä. En tupakoi enkä käytä alkoholia. Tykkään liikkua luonnossa ja kalastaa.

Vastaus kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markus
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 18-25-vuotiasta naista Uudeltamaalta

25.2.2019

Hei. Olen 31-vuotias mies Lohjalta. Haen 18-25 vuotiasta naista tositarkoituksella, mutta uudet kaveritkin on tervetulleita. Toivoisin sinun asuvan Uudenmaan alueella.

Luonteeltani olen mukava, rehellinen, luotettava sekä hyvä sydämellinen ihminen. Olisi kiva löytää se oikea, jonka kanssa jakaa ilot ja surut. Minulle voi laittaa sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

25.2.2019

Hei! Olen 33-vuotias nainen Satakunnasta. Minulla on työpaikka. Omistan älypuhelimen, jotenn osaan käyttää myös Whatsappia.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Teija S
Viljatie 4 A
00700
Helsinki

Etsin 20-30-vuotiasta naista seurakseni

12.2.2019

Moi! Oon Jussi boy Jämsästä. Olen 23-vuotias mies. Harrastan pyöräilyä ja videopelejä. Toimin apuohjaajana Futuuri-kerhossa.

Etsin Keski-Suomesta tai Pirkanmaalta 20-30-vuotiasta naista seurakseni.

Vastaukset sähköpostilla: jussi.lehtonen234(at)gmail.com

Etsin 31-38-vuotiasta tyttöystävää

12.2.2019

Moi! Etsin tyttöystävää 31-38 vuotiaista naisista. Tykkään piirtämisestä ja uimisesta. Käyn kolmena päivänä viikossa töissä.

Vastaukset sähköpostilla: petri.morosoff(at)outlook.com

 

 

 

Etsin uskovaista tyttöystävää

12.2.2019

Olen kolmekymppinen poikamies Vantaalta. Olen juuri löytänyt todellisen uskon helluntaiseurakuntasta ja etsin sielunkumppania! Syön kalaa ja kasvisruokaa. Jos sytytti, ota rohkeasti yhteyttä. En polta tupakkaa tai juo alkoholia.

Vastaukset sähköpostilla: mikko.laakkis88(at)luukku.com

Etsin kirjekaveria naisesta, joka on myös keskivaikeasti kehitysvammainen

29.1.2019

Moi! Olen Maija. Olen keskivaikesti kehitysvammainen nainen. Sain tietokoneen joululahjaksi, kun tykkään kirjottaa.

Minä etsin juttelukaveria muista tytöistä ja naisista, jolla on keskivaikea kehitysvamma. Minä olen kiltti tyttö ja tykkään leikkiä nukkekodilla ja barbeilla. Olen tomintakeskuksessa töissä ja asun ryhmäkodissa.

Vastaukset sähköpostilla: maijajokinen21(at)gmail.com

Etsin naisystävää

28.1.2019

Moi! Olen Lohjalta, työssä käyvä mies. Harrastan äänikirjojen kuuntelua ja uimista ja keikoilla käymistä.

Etsin naisystävää, joka voisi olla Lohjalta tai Helsingistä.
Olen mukava mies ja olen huumerintajunen. Vaikka käyn töissä arkipäivisin, niin muun aikana kylla on aikaa sinulle.

Jään odottamaan vastaustasi, toivottavasti tapaamme pian.

Vastaukset sähköpostilla: kimmo.rolle(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Kimmo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki