Kirjeenvaihto

Laura etsii kumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

13.9.2021

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta. Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.

Toivon, että et polta tai juo.

Itse olen 37-vuotias nainen.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava.

Harrastuksiini kuuluu hevostelu. Minulla on myös kissa.

Käyn 2 päivänä viikossa töissä.

Tykkään iskelmämusiikista ja tykkään käydä myös konserteissa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii naisia ja miehiä kavereiksi

10.9.2021

Olen Minna.

Asun Lieksassa asuntola-tyyppisessä jutussa.

Etsin 20-45-vuotiaita miehiä ja naisia kirjekaveriksi, ystäväksi/kaveriksi, soittelu- ja tekstailukaveriksi ympäri Suomea.

En etsi enää poikaystävää enkä seurustelukaveria. Koska minulla on jo mies-/poikaystävä löytynyt.

Tykkään juoda kahvia ja teetä. Toivon, että juot teetä ja kahvia.

Harrastuksiini kuuluu: värityskirjan värittäminen, lenkkeily, kirjeenvaihto, askartelu, musan kuuntelu, matkailu, tv, leffat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikkarissa ma ja ti päivisin. Ke on sauna ja vapaapäivä. To ja pe käyn päivätoiminnoissa.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä.

Vastaus kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Anton etsii 28-40-vuotiasta naista pääkaupunkiseudulta

8.9.2021

Hei.

Olen 36-vuotias mies Vantaalta. Käyn töissä ja olen vähän yksinäinen. Mulla on todettu oppimisvaikeus. Harrastelen vähän liikuntaa, käyn salilla ja lenkkeilen.

Etsin mukavaa 28-40-vuotiasta naista täältä pääkaupunkiseudulta.

Muhun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla: anton_ekman(at)hotmail.com

Eino etsii parisuhdetta

7.9.2021

Hei

Olen Eino. Asun Etelä-Pohjanmaalla Lehtimäellä.

Minulla on kissa. Harrastan paljon Retro & Vintage -harrastuksia.

Etsin pysyvää ja kestävää parisuhdetta elämääni. Olen aina yhden naisen mies ja sydämeni kuuluu aina yhdelle naiselle parisuhteessa, kihloissaolon aikana. En pelleile, enkä leiki toisten tunteilla. En petä, jätä, huijaa tai käytä hyväksi.

Olen rehellinen ja luotettava kumppani aina.

Otathan yhteyttä minuun: hondamies1(at)gmail.com

Pia etsii kirjoittelukavereita

3.9.2021

Mun nimi on Pia Hakala ja asun Juuassa, ikä on 44 vuotta.

Etsin kirjoittelukavereita.

Käyn Juuan toimintakeskus Touhulassa työssä maanantaina, tiistaina ja torstaina.

Harrastukset ovat pyöräily, kävely ja uinti.

Kuuntelen musiikkia Radiosta Rexistä ja laulan karaokea.

On mulla netti sivuja, joita käytän aika paljon. Käytän YouTubea, WhatsAppia, Facebookia, Messengeriä ja Instagramia.

Mulla on myös kännykkä.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com

Romeo etsii ystäviä nuorista

2.9.2021

Hei

Olen Romeo 16 vuotta.
Olen iloinen ja reipas.
Harrastan jääkiekkoa, hevosia ja ulkoilua.
Olisi kiva saada ystäviä ikäisistäni nuorista.

Vastaukset sähköpostilla: romeovihtori2021(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Romeo
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mike etsii tyttöystävää Paimiosta tai lähiseudulta

25.8.2021

Moro!

Olen Mike, pian 35 vuotta täyttävä lievästi kehitysvammainen nuorimies.

Asun Paimiossa ja etsinkin tyttöystäväehdokkaita Paimiosta tai lähiseuduilta!

Olisi hyvä jos tyttöystävä olisi lähellä omaa ikääni.

Käyn viitenä päivänä viikossa työtoiminnassa, jossa etenkin pidän ulkohommista.

Olen huumorintajuinen ja lempeä.

Pidän jalkapallosta, leffoista, lenkkeilystä ja teatteriharrastuksesta.

Olisi hyvä, jos tyttöystävän kanssa voisi käydä erilaisilla treffeillä!

Haluan tyttöystävän, joka olisi tukena myös arkipäivän murheissa. Vastapainoksi myös minä lohdutan huonoina päivinä häntä.

Minulta löytyy sähköposti johon voi kirjoitella:

mikkokallematias(at)gmail.com

Henri etsii kirjoittelukaveria 30-35-vuotiaista naisista

23.8.2021

Moi

Nimeni on Henri Yli-Karjanmaa. Olen 31-vuotias mies. Asun Ilmajoella.

Etsin kirjekaveria tai sähköpostikaveria 30-35-vuotiaista naisista. Ei ole väliä, oletko kaukaa tai vähän lähempänä kuin minä.

Olen lievästi kehitysvammainen ja toivon että sinäkin olet. Toivon, että olet saman henkinen ja tyyppinen kuin minä.

Luonteeni on hauska, kiltti ja huumorintajuinen.

Pidän eläimistä ja käyn kirkossa. En juo alkoholia.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily.

Vastaukset sähköpostilla: kissa.ilmajoki(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii naista kirjeenvaihtokaveriksi

18.8.2021

Moikka!

Olen 33-vuotias mies Sastamalasta.

Etsin samanikäistä naista kirjeenvaihtokaverikseni.

Olen kiltti ja rauhallinen sekä huumorintajuinen. Kuuntelen mielelläni suomalaista musiikkia.

Täällä odottelen kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Juha Sastamalasta
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii naisia kirjoittelemaan ja soittelemaan

16.8.2021

Olen Minna.

Olen 33-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-40-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon, soittamaan ja tekstailemaan puhelimella ympäri Suomea.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, marjojen keruu syksyisin, kirjeenvaihto, musan kuuntelu, matkailu, tv, leffat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikkarissa ma ja ti päivisin. Ke on saunapäivä ja kotipäivä eli vapaapäivä. To ja pe olen uusissa tiloissa päivätoiminnoissa.

Jos kiinnostaa kirjoittaa, soitella ja tekstailla, niin kirjoita. Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Keijo etsii 50-62-vuotiasta naiskaveria

16.8.2021

Hei

62-vuotias poikamies etsii suunnilleen samanikäistä naiskaveria.

Toivon että olet 50-62-vuotias nainen Oulun, Kemin ja Rovaniemen alueelta.

Harrastan ulkoilua, lukemista ja Karaoke-laulamista.

Asun Torniossa Etelä-Lapin alueella.

Etsin sinkkunaista kaveriksi, että voimme soitella puhelimella. Vaihdetaan numeroita kirjeellä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Keijo
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Kissankello etsii miestä seurustelukumppaniksi ja kirjeenvaihtoystäviä naisista

15.8.2021

Olen lievästi kehitysvammainen sinkkunainen Etelä-Savosta. Olen 43-vuotias.

Haen lievästi kehitysvammaista miestä seurustelukumppaniksi.

Toivon, että et tupakoi, etkä käytä alkoholia. Ikä saisi olla 42-48 vuotta. Valokuva olisi kiva saada.

Etsin myös kirjeenvaihtoystäviä naisista.

Harrastan lukemista, kryptoja ja käsitöitä ja lenkkeilyä. Käyn palvelukodissa töissä.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki: Kissankello
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Teemu etsii naista parisuhteeseen

11.8.2021

34-vuotias mies etsii pysyvää, naispuolista 33-vuotiasta ja tasapuolista kumppania saman katon alle.

Käyn kirkossa, rukoushuoneella ja kyläilemässä.

Harrastan myös elokuvissa ja uimahallissa käyntiä sekä shoppailua ja keikkailua.

Tykkään tehdä yhdessä monenlaisia asioita.

Ei haittaa, jos käytät miesten vaatteita ja miehet käyttävät naisten vaatteita.

Olisi hyvä, jos neuvottelisimme yhdessä asioista, kuten sisustuksesta.

Vastaukset sähköpostilla:
teme.nuutinen(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Teemu
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mies etsii naista kumppaniksi

10.8.2021

34-vuotias mies etsii pysyvää, naispuolista 33-vuotiasta ja tasapuolista kumppania saman katon alle.

Käyn kirkossa, rukoushuoneella ja kyläilemässä.

Ei haittaa, jos käytät miesten vaatteita ja miehet käyttävät naisten vaatteita.

Olisi hyvä, jos neuvottelisimme yhdessä asioista, kuten sisustuksesta.

Vastaukset sähköpostilla: teme.nuutinen(at)gmail.com

Juha etsii naista tositarkoituksella

10.8.2021

Moi

Olen Juha 37 vuotta.

Etsin naista tositarkoituksella. Iällä ei ole väliä.

Olen rehellinen. Asun yksin.

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla:

juhakirvesniemi83(at)gmail.con

Antti etsii seurustelukumppania 30-45-vuotiaasta naisesta

9.8.2021

Moi!

Etsin seurustelukumppania 30-45-vuotiaasta naisesta.

Olen 35-vuotias lievästi kehitysvammainen mies.

Käyn työtoiminnassa toimintakeskuksessa, asun Akaassa Etelä-Pirkanmaalla. Vapaa-aikana tykkään kuunnella musiikkia ja pelata Pelikonsolilla.

Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan tai Kanta-Hämeen alueelta. Mutta voit myös olla vaikka Uudeltamaalta.

Vastaukset sähköpostilla:
antti.linden86(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Antti
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henna etsii 40-47-vuotiasta sinkkumiestä

5.8.2021

Hei

Olen 38-vuotias nainen Uudeltamaalta Espoon läheltä.

Sain vasta 2020 työntekijän, joka sanoi, että huomaa, että olen vaikea ADHD-ihminen ja Asperger-kirjon piirteet näkyvät vahvasti, kun ADHD-lääkityksen annostus on nostettu.

Joten etsin sinua 40-47-vuotias sinkkumies, jolla on ADHD/ADD tai Asperger eli lievä autismin kirjo myös vahvasti esillä.

Kaverisuhde tai seurustelusuhde käy, kunhan kykenet kirjoittamaan ajatusten tasolla eli syvällisesti puhumaan ja kirjoittamaan minulle. Silloin saan luotua hyvän pohjan kaveri- tai seurustelusuhteisiin.

Itselläni on mielenkiinnonkohteita muun muassa kehitysvamma, Asperger ja ADHD. Kirjoja luen paljon ääneen. Uskonto on kiinnostuksen kohteena ja kissat myös.

Vapaa ajalla en harrasta mitään, koska en jaksa ADHD:n takia käydä harrastuksissa kuin korkeintaan kolme kertaa.

Olen luonteeltaan puhelias ja todella suoraan asiat sanon. Toivon että tiedät, mitä ADHD tai ADD-ihmisen oireisiin kuuluu ennen kuin kirjoitat minulle.

Olisi kiva, että olet myös suorasanainen eli puhut asiat kehitysvamma-sanaa käyttäen. Näin ollen tulkintatyyli osuu kohdalle, joka on todella tärkeää.

Jos kiinnostaa ja olet sinkkumies, jolla on neurokirjo todettu, laita rohkeasti viesti.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Hannele etsii kirjeenvaihtoystävää tai miesystävää

4.8.2021

Etsin kirjeenvaihtoystävää tai 34-56-vuotiasta miesystävää Turusta tai lähikunnista.

Tykkään käydä lenkillä ja katsoa elokuvia sekä seurata urheilua.

Musiikin kuuntelu ja treffeillä käyminen on kivaa.

Toivon, että olet huumorintajuinen ja kiltti, kuten minäkin.

Olisi kiva jakaa asioita ja olla toistemme tukena, jos on huono päivä.

Asun Turussa. Olisi kiva löytää sinut.

Puhelinnumeron saa vasta kun kirjoittelee minulle. Tai anna oma puhelinnumero, niin voin soittaa.

Vastaukset sähköpostilla: hannele.laakso(at)hotmail.fi

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Hannele
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jyri etsii 19-25-vuotiasta tyttöystävää

4.8.2021

Hei nimeni on Jyri. Etsin tyttöystävää Porvoon seudulta. Olen 27 vuotta ja etsin iältään 19-25-vuotiasta tyttöä.

Asun Johannesbergin ryhmäkodissa. Käyn töissä toimintakeskuksessa.

Harrastan pleikkarin pelaamista ja käyn kävelyllä.

Haluan tyttöystävän, jonka kanssa soittelen ja tekstailen ja tapailen ja seurustella.

Voit ottaa muhun yhteyttä sähköpostilla: jyri.j.hirvonen(at)gmail.com

Paatte etsii 32-39-vuotiasta naista

4.8.2021

Hei

Olen lievästi kehitysvammainen poika.

Olen savuton. En juo.

Olen rehelinen ja luotettava.

Haen 32-39-vuotiasta naista.

Vastaukset sähköpostilla: tpaatte(at)45gmail.com

Enni etsii 29-33-vuotiasta poikaystävää

4.8.2021

Olen Enni Tuominen. Ikä on 28 vuotta. Asun Nastolassa, mikä kuuluu nykyään Lahteen. Asun yksin, ei ole lemmikkiä.

Tykkään tehdä itse ruokaa, välillä leipoa. Joskus käyn ulkona syömässä.

Elokuvissa käyn joskus ja konsertissa ja shoppailemassa käyn joskus kanssa.

Tykkään piirtää, maalata ja värittää välillä värityskirjaa. Joskus pelaan Play Stationia. Katson televisiota, ulkoilen, käyn lenkillä. Joskus pyöräilen. Välillä tykkään käydä uimassakin. Joskus käyn potkimassa jalkapalloa.

Käyn töissä Lahdessa 5 päivänä viikossa. Viikonloput on vapaata mulla.

Sitten teen itse mun kotihommat. En polta, saunajuoman otan välillä. Juon kahvia ja limua. Tykkään välillä syödä karkkia, suklaata, sipsiä ja popparia.

Oon rento, hauska, mukava, huumorintajuinen, kiltti ja lempeä.

Kuuntelen musaa jonkun verran, vähän kaikkea musaa.

Etsin kilttiä ja huumorintajuista poikaystävää, joka ei juo liikaa.  Ikä noin 29-33 vuotta. Läheltä Nastolaa ja Lahtea.

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Sini etsii 26-31-vuotiasta poikaystävää

4.8.2021

Moi

Oon 28-vuotias nuori nainen. Asun Järvenpäässä.

Etsin poikaystävää tositarkoituksella. Ikää sinulla saisi olla 26-31 vuotta.

Luonteeltani olen sosiaalinen, kiltti, puhelias ja myötätuntoinen.

Tykkään tehdä käsitöitä ja askarrella. Musiikkimakuuni kuuluu Antti Tuisku, Robin, Sana, Mc Mane ja Pyhimys.

Käyn koulua seurakuntaopistolla, Aino ja Oiva -taidelinjaa.

Käyn töissä Myllytiellä. Olen vanhusten avustajana.

Harrastan omaehtoista liikuntaa. Siihen kuuluu sauvakävely, tanssiminen ja venyttely.

Olisi kivaa, jos asuisit Järvenpäässä, Tuusulassa, Keravalla, Helsingissä, Vantaalla tai Mäntsälässä.

Jos kiinnostuit, niin kirjoitellaan.

Löydyn myös Facebookista nimellä Sini Rekola.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sini
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii seurustelukumppania 30-40-vuotiaasta miehestä

4.8.2021

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-40 vuotta.

Saisit olla Keski-Suomen alueelta. Itse olen 37-vuotias nainen. Olen rauhallinen, mukava ja luotettava.

Toivon että et polta tai juo.

Käyn 2 päivänä viikossa töissä. Minulla on myös kissa.

Harrastuksiini kuuluu hevostelu. Pidän iskelmämusiikista ja tykkään myös käydä konserteissa.

Vastaukset sähköpostilla:
lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Heidi etsii kavereita naisista

2.8.2021

Olen 32-vuotias nainen Hämeenlinnasta.

Rakastan Hello Kittyä, My melodya, Sanrio-tuotteita, gootti-tavaroita, gootti-vaatteita, Lolita-vaatteita ja Lolita-tavaroita.

Rakastan käydä shoppaamassa ja kirpputoreilla. Ja rakastan myös laukkuja ja kenkiä. Rakastan käydä myös elokuvissa ja rakastan lapsia ja eläimiä. Tykkään käydä myös kirjastossa lainaamassa kirjoja. Tykkään myös animesta ja mangasta.

Olisi kiva saada 28-37-vuotiaista naisista uusia kavereita ympäri Suomea.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Heidi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo