Kirjeenvaihto
- Ari etsii 47-52-vuotiasta elämänsä naista
- Paate etsii 32-38-vuotiasta naista
- Sinkkumiehet ottakaa yhteyttä sinkkunaiseen
- Sintsa etsii 30-35-vuotiasta elämänkumppania
- Antti etsii 30-42-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi
- Eliina etsii seurustelukumppania 40-58-vuotiaasta miehestä
- Pirjo etsii 40-50-vuotiasta miestä kirjoittelemaan
- Jonde etsii kavereita sähköpostien vaihtoon
- Henna etsii kirjekaveria 40-48-vuotiaasta miehestä
- Henri etsii seuraa 32-38-vuotiasta naisista
- Päivi etsii 43-48-vuotiasta poikakaveria
- Laura etsii 30-50-vuotiasta miestä
- Abdi etsii 35-40-vuotiasta miesseuraa Uudeltamaalta
- Minna etsii kirjeenvaihtokaveria
- Minna etsii etsii 30-40-vuotiasta miestä
- Riitta etsii kaveria soittelemaan
- Mikaela etsii sähköpostien vaihtoon 20-60-vuotiaita naisia
- Pirjo etsii 45-55-vuotiasta miestä sähköpostin vaihtoon
- Matti etsii naisystävää Valkeakosken läheltä
- Hannele etsii kirjekaveria ja poikaystävää Turun läheltä
- Sintsa etsii seurustelukumppania ja kirjekaveria
- Marko etsii 30-50-vuotiasta naista kirjoittamaan sähköpostiviestejä
- Enni etsii 29-39-vuotiasta miestä Nastolan läheltä
- Laura etsii seurustelukumppania 30-40-vuotiaasta miehestä
- Mika etsii kirjoittelukavereita 25-40-vuotiaista naisista
- Minna etsii 30-45-vuotiasta miestä
- Henri etsii 31-35-vuotiasta naista rinnalleen
- Antti etsii kirjeenvaihtokaveria kaikenikäisistä naisista
- Sari etsii 30-50-vuotiasta miestä Pirkanmaan alueelta
- Jonna etsii kavereita kirjeenvaihtoon
- Henna etsii kirjeenvaihtokaveria
- Juha etsii elämänkumppania 28-40-vuotiaasta naisesta
Ari etsii 47-52-vuotiasta elämänsä naista
20.5.2022
Hei
Löytyisikö tätä kautta elämäni nainen?
Ikäsi on noin 47-52 vuotta.
Ja hei elämäni nainen, saat kirjoittaa minulle kirjeen Vernerin osoitteeseen.
Toivoo Ari Raumalta.
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Paate etsii 32-38-vuotiasta naista
20.5.2022
Hei
Olen poika, jolla on kehitysvamma.
Olen savuton. En juo.
Olen rehellinen ja luotettava. Pidän eläimistä, tatuoinneista, lävistyksistä.
Haen 32-38-vuotiasta naista.
Vastaukset sähköpostilla: paate359(at)gmail.com
Sinkkumiehet ottakaa yhteyttä sinkkunaiseen
20.5.2022
Olen lievästi kehitysvammainen 44-vuotias nainen Mäntyharjulta.
Käyn avotöissä 4 päivänä viikossa palvelukodissa. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua.
Valokuva olisi kiva saada.
Et juo ja polta. Toivon että olet lievästi kehitysvammainen.
Ottakaa yhteyttä minuun sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com
Sintsa etsii 30-35-vuotiasta elämänkumppania
16.5.2022
Moi
Täällä kirjoittelee 29-vuotias nainen Järvenpäästä.
Etsin elämänkumppania tositarkoituksella. Ikää sinulla saisi olla 30-35 vuotta.
Toivottavasti asuisit lähellä Järvenpäätä eli alueella Tuusula, Kerava, Vantaa, Kotka, Mäntsälä, Pornainen, Porvoo, Riihimäki tai Nurmijärvi.
Voidaan aluksi olla kavereita ja jos lähtee synkkaamaan hyvin, kyllä parisuhdekin on mahdollinen.
Toivon sinun olevan rehellinen ja luotettava.
Minun kanssani voi jakaa iloja ja suruja. Olen luonteeltani puhelias, luotettava, ystävällinen ja sosiaalinen.
Opiskelen 2 päivänä viikossa Aino ja Oiva -taidelinjalla.
Harrastan käsitöitä ja liikun. Teen myös joskus itse ruokaa.
Tykkään käydä elokuvissa, huvipuistoissa, konserteissa, discoissa ja Villiklubilla. Olisi hyvä juttu, jos sinulla olisi auto.
Lemppari tv-ohjelmani ovat Salkkarit ja visailuohjelmat. Lempielokuvista ja musiikkimaustani kerron kirjeessä.
Toivon että kirjoitat ahkerasti minulle, vastaan kaikille.
Toivon että et polta tai juo liikaa alkoholia. Itse en polta enkä juo paljoa alkoholia.
Vastaukset sähköpostilla:
sini.rekola10(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Sintsa
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Antti etsii 30-42-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi
12.5.2022
Hei
Olen 36-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Etsin itselleni 30-42-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi.
Asun Akaassa Etelä-Pirkanmaalla. Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan alueelta.
Käyn työtoiminnassa kehitysvammaisten toimintakeskuksessa 3 päivänä viikossa.
Vastaukset sähköpostilla: anttilinden281(at)gmail.com
Eliina etsii seurustelukumppania 40-58-vuotiaasta miehestä
11.5.2022
Olen 45-vuotias nainen Etelä-Pohjanmaalta Kurikasta.
Etsin seurustelukumppania tositarkoituksella miehestä, jonka ikä on 40–58 vuotta.
Toivon, että mies pystyy matkustamaan minunkin luokseni ja nähtäisiin muutaman kerran kuukaudessa.
Minulla on lievä kehitysvamma. Pärjään omillani, asun vuokralla.
Harrastukset liikunta, kävely ja pyöräily.
Pidän iskelmistä, retroa kuuntelen. Tykkään laulaakin ja tanssia.
Katson elokuvia mielelläni. Katson kauhu- ja toimintaelokuvia ja muitakin.
Televiosarjoista katson Salkkareita, Kauniit ja rohkeat sekä Emmerdale.
Urheilua katson myös: jääkiekosta seuraan Liigaa ja jääkiekon MM-kisoja. Koripallossa suosikkini on Karhubasket
Tupakoin vielä ja joskus käytän alkoholia hyvässä seurassa.
Vastaukset sähköpostilla:
eliina.k1976(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Eliina
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Pirjo etsii 40-50-vuotiasta miestä kirjoittelemaan
10.5.2022
Hei
Olen Pirjo. Etsin noin 40-50-vuotiasta miestä sähköpostien vaihtoon.
Itse olen 55-vuotias nainen Ilomantsista.
Toivon että sinä et juo alkoholia etkä polta tupakkaa.
Harrastan virkkaamista, neulomista ja lenkkeilen. Piirrän paljon. Ompelen vaatteita Barbeille.
Vastaukset sähköpostilla: pirjo.a.hattunen(at)gmail.com
Jonde etsii kavereita sähköpostien vaihtoon
7.5.2022
Hei kaikki
Olen nuori nainen, joka tykkää kesästä ja odottaa kesää.
Kesällä on kiva käydä uimassa ja syödä jäätelöä. Tykkään kaikesta värikkäästä.
Minulla on keskiasteinen kehitysvamma ja haen sähköpostien vaihtoon kaveriksi naisia ja tyttöjä, joilla myös on keskiasteinen kehitysvamma.
Vastaukset sähköpostilla: jonde466(at)gmail.com
Henna etsii kirjekaveria 40-48-vuotiaasta miehestä
29.4.2022
Etsin kirjeenvaihtokaveria miehestä, jolla on ADHD ja Asperger -diagnoosit.
Toivottavasti sinulla on oma kissa.
Toivottavasti olet minun ikääni lähellä eli 40-48 vuoden iässä.
Minun mielenkiinnon kohteena on kehitysvammakirjojen lukeminen, kissat ja yleiskielisen Raamatun lukeminen. Johanneksen ilmestys -kirjaa tykkään lukea.
En etsi mitään seurustelua heti.
Minulla on ADHD ja autismitulkinta.
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Henri etsii seuraa 32-38-vuotiasta naisista
29.4.2022
Moikka!
Nimeni on Henri Yli-Karjanmaa.
Asun Etelä-Pohjanmaalla ja etsin seuraa koko Suomesta, naisista iältään 32-38 vuotta.
Joku esiintyy miehenä, väittää olevansa nainen, nimiä en mainitse.
Minä toivoisin, että sinä näytät todisteet minulle. Jos kuvaa ei tule postista, en kirjoita takaisin. Minä näytän itsestäni kuvan.
Toive olisi, että sinä olet raitis sekä savuton.
Luonteeni on hauska, huumorintajuinen, kiltti, rauhallinen ja ystävällinen.
Vastaukset sähköpostilla: henkkajuoksee1(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Päivi etsii 43-48-vuotiasta poikakaveria
29.4.2022
Hei!
Etsin rehellistä ja luotettavaa poikakaveria läheltä Mäntyharjua.
Toivon että et polta ja juo. Toivon että olet 43-48 vuotta.
Olen Päivi, 44-vuotias lievästi kehitysvammainen sinkku Mäntyharjulta.
Käyn avotöissä 4 päivänä palvelukodissa.
Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua.
Toivon, että laitatte sähköpostia pian.
Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com
Laura etsii 30-50-vuotiasta miestä
26.4.2022
lEtsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta. Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.
Itse olen 38-vuotias nainen. Olen mukava, luotettava ja rauhallinen.
Toivon, että et polta tai juo.
Itselläni on kissa. Tykkään iskelmämusiikista ja tykkään käydä konserteissa.
Harrastuksiini kuuluu hevostelu. Tykkään pelata myös pelejä.
Vastaukset sähköpostilla: Lauratuokala(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura T.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Abdi etsii 35-40-vuotiasta miesseuraa Uudeltamaalta
22.4.2022
Hei olen Abdi. Asun Helsingissä. Olen 38-vuotias.
Haen 35-40-vuotiasta miesseuraa Uudeltamaalta. Etsin ystävää, jonka kanssa voin myös käydä baarissa.
Mua kiinnostaa:
- Euroviisut
- musiikin kuuntelu esimerkiksi Shakira ja Nightwish
- Kierrätyskeskus
- Helsinki pride
Minä harrastan ulkoilua, kirjastossa käymistä ja tykkään käydä kuntosalilla.
Tykkään myös käydä ravintolasssa, elokuvissa ja juoda limsaa.
Katson kotona paljon televisiota sekä tykkään käydä uimahallissa ja uida siellä.
Vastaukset sähköpostilla: 1984abdi.hassan(at)gmail.com
Minna etsii kirjeenvaihtokaveria
19.4.2022
Olen Minna
Olen 37 vuotta ja asun Mänttä-Vilppulassa.
Etsin kirjeenvaihtokaveria.
Vastaukset sähköpostilla: minnarandelin4(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna R.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Minna etsii etsii 30-40-vuotiasta miestä
19.4.2022
Olen Minna.
Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Täytän toukokuussa 34 vuotta.
Etsin 30-40-vuotiasta rehellistä, mukavaa, kilttiä, huumorintajuista ja innokasta miestä soittelu-, tekstailu- ja kirjekaveriksi ympäri Suomea!
Käyn Taikkarissa töissä maanantaisin ja tiistaisin. Keskiviikko on vapaa ja saunapäivä. Torstaisin ja perjantaisin käyn päivätoiminnoissa Topalissa.
Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, askartelu, piirtäminen, Basso-kanavan kuuntelu, tv/leffat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.
En polta ja en juo. Toivon, että et polta ja et juo!
Toivon myös, että asut joko asuntolatyylisessä jutussa, jossa on vuorokauden ympäri ohjaajat tai asuntolassa.
Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä.
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Riitta etsii kaveria soittelemaan
14.4.2022
Hei!
Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa.
Etsin kaveria soittelemaan. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin puhelimessa.
Löydät minut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle Facebookissa viesti. Vaihdetaan viestissä puhelinnumerot.
Mikaela etsii sähköpostien vaihtoon 20-60-vuotiaita naisia
14.4.2022
Hei.
Olen 40 vuotta vanha kehitysvammainen Mikaela-niminen neiti.
Etsin sähköpostien vaihtoon 20-60-vuotiaita keskivaikeasti ja lievästi kehitysvammaisia naisia ja tyttöjä.
Minä tykkään siitä, kun kohta tulee kesä ja saa olla ulkona.
Minun suosikkielokuvia on Frozen sekä Onneli ja Anneli -elokuvat.
Tykkään vaaleanpunaisesta väristä.
Olen itsenäinen ja omatoiminen ja asun tuetusti itsenäisesti.
Vastaukset sähköpostilla: mikaelavirta811(at)gmail.com
Pirjo etsii 45-55-vuotiasta miestä sähköpostin vaihtoon
13.4.2022
Hei
Etsin 45-55-vuotiasta miestä Pohjois-Karjalasta sähköpostin vaihtoon.
Itse olen 55-vuotias.
Harrastan virkkaamista ja neulomista. Lenkkeilen paljon ja piirrän.
Toivon että sinä et juo alkoholia, etkä polta tupakkaa.
Vastaukset sähköpostilla: pirjo.a.hattunen(at)gmail.com
Matti etsii naisystävää Valkeakosken läheltä
12.4.2022
Moi!
Olen 58-vuotias mies Valkeakoskelta. Etsin naisystävää läheltä minua.
Harrastan ulkoilua, hiihdän, keilaan ja käyn kuntosalilla. Käyn päivätoiminnassa. Olen raitis.
Haen naisystävää, jonka kanssa voisin mennä esimerkiksi elokuviin tai tansseihin.
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Matti
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Hannele etsii kirjekaveria ja poikaystävää Turun läheltä
11.4.2022
Hei!
Olen Hannele Laakso eli Hansku, 57 vuotta.
Etsin 39-56-vuotiasta kirjeenvaihtoystävää tai poikaystävää Turusta tai lähikunnista.
Tykkään käydä lenkillä ja katsoa elokuvia sekä seurata urheilua. Musiikin kuuntelu ja treffeillä käyminen on kivaa.
Toivon, että olet huumorintajuinen ja kiltti, kuten minäkin.
Olisi kiva jakaa asioita ja olla toistemme tukena, jos on huono päivä.
Toivon vastaukset sähköpostiini: hannele.laakso(at)hotmail.fi
Sintsa etsii seurustelukumppania ja kirjekaveria
11.4.2022
Moi
Täällä kirjoittelee 28-vuotias tyttö Järvenpäästä. Täytän ensi kuussa 29 vuotta.
Etsin seurustelukumppania ja kirjekaveria.
En polta, enkä juo paljoa alkoholia. Toivon ettet sinäkään polta tai juo paljoa alkoholia.
Ikää sinulla saisi olla 27-32 vuotta.
Toivon että asuisit lähellä Järvenpäätä eli jossain seuraavista: Tuusula, Järvenpää, Mäntsälä, Kerava, Vantaa, Helsinki, Porvoo, Riihimäki, Nurmijärvi.
Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma. Toivon että saisin kaveriksi samantasoisia ihmisiä.
Toivon että olet luotettava, mukava ja kiva ihminen.
Luoteeni on mukava, puhelias, luotettava, ystävällinen ja kannustavainen.
Käyn koulua seurakuntaopistolla 2 kertaa viikossa. Käyn Aino ja Oiva -taidelinjaa.
Vapaa-ajalla askartelen ja liikun. Teen myös käsitöitä, kuten koruja ja teen omia rap-lauluja.
Lempi elokuvani ja tv-sarjani sekä musiikkimakuni kerron tarkemmin kirjeessä.
Sinulla saa olla auto, mutta ei pakollinen.
Kirjoitelkaa rohkeasti.
Vastaukset sähköpostilla: sini.rekola10(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Sintsa
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Marko etsii 30-50-vuotiasta naista kirjoittamaan sähköpostiviestejä
11.4.2022
Minä olen Marko Nevalainen. Olen 49-vuotias. Asun Joensuussa.
Minä olen pyörätuolissa. Minua kiinnostaa tietokonepelit. Ja käyn paljon musiikkikeikoilla. Tykkään erilaisesta musiikista, Antti Tuisku on ehdottomasti paras!
Harrastuksia on hyvän musiikin kuuntelu, palapelien tekeminen ja elokuvien katsominen, niitä on paljon hyviä.
Liikuntaa harrastan, kun kaveri työntää pyörätuolia. Harrastan myös kirjeenvaihtoa.
Minulla on mukavia kavereita. Mutta tällä hetkellä minulla ei ole tyttökaveria. Minä haluaisin löytää tyttökaverin netistä.
Minä olen menossa Ilosaarirokkiin kesällä, minulla on jo sinne liput. Menen sinne avustajan ja tulkin kanssa.
Minä toivon, että minulla on silloin tyttökaveri ja voin puhua hänen kanssaan tulkin välityksellä.
Toivoisin saavani kirjeenvaihtokavereita. Minulle voi lähettää sähköpostia.
Vastaukset sähköpostilla: marko1972(at)live.fi
Enni etsii 29-39-vuotiasta miestä Nastolan läheltä
11.4.2022
Hei
Oon Enni Tuominen. Ikä on 29 vuotta.
Asun Nastolassa yksin. Ei ole lemmikkiä mulla.
Tykkään tehdä itse ruokaa, välillä leipoa. Joskus pelaan PS4-pelikonetta, piirrän, maalaan, kuutelen musaa. Välillä käyn ulkona syömässä ja kirpputorilla on joskus kiva käydä. Elokuvissa käyn joskus. Konsertissa käyn välillä kanssa.
Televisiosta katson vähän kaikkea. Musaa kuuntelen melkein mitä vain.
Juon kahvia, limua en juo liikaa. En polta ollenkaan.
Oon huumorintajuinen, rento, kiltti, hauska ja hellä.
Etsin huumorintajuista, kilttiä, rentoa, hellää ja hauskaa miestä, joka ei juo liikaa. Mutta ei haittaa, jos polttaa.
Ikäsi saisi olla noin 29-39 vuotta. Ja asuisit Nastolan lähellä.
Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Enni
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Laura etsii seurustelukumppania 30-40-vuotiaasta miehestä
7.4.2022
Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-40 vuotta.
Itse olen 38-vuotias nainen.
Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.
Toivon että et polta tai juo.
Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Mika etsii kirjoittelukavereita 25-40-vuotiaista naisista
6.4.2022
Täällä etsii tällainen 40-vuotias mies itselleen kavereita tai ystävää sähköpostin kirjoitteluun. Ja voisi sitä joskus sitten livenäkin tapailla.
Vaikka olen sinkku, niin tällä hetkellä en etsi vakituista suhdetta. Etsin nyt vain ystävää tai kaveria, jonka kanssa voisi jutella niitä näitä.
Jos olet ystäviä vailla, niin minusta saisit semmoisen.
Ja etsin mieluiten naisia ja iältään 25-40 vuotta.
Itse olen Pohjanmaalta, joten etsin kaveria Pohjanmaalta tai Etelä-Pohjanmaalta.
Vastaukset sähköpostilla: mika.seppi1(at)gmail.com
Minna etsii 30-45-vuotiasta miestä
5.4.2022
Olen Minna
Olen 33-vuotias nainen. Toukokuussa tulee täyteen 34 vuotta.
Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. En polta, enkä juo.
Olen herkkä, iloinen ja huumorintajuinen.
Etsin 30-45-vuotiasta miestä soittelu-, tekstailu-, seurustelu- ja kirjekaveriksi ympäri Suomea.
Minulla ei ole autismia. Mutta mulla on todettu lievä sähköinen syndrooma. Se liittyy aivoihin.
Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, kirjaimien, kuvien, kysymysmerkkien ja huutomerkkien askartelu, piirtäminen, Basso-kanavan kuuntelu, tv/elokuvat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.
Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä.
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Henri etsii 31-35-vuotiasta naista rinnalleen
4.4.2022
Moi.
Olen Henri. Olen 31-vuotias. Täytän 32 vuotta seuraavassa kuussa.
Toive olisi saada 31-35-vuotias nainen rinnalleni.
Minä olen raitis ja savuton eli en juo alkoholia, enkä polta tupakkaa.
Jos ei kemiat natsaa, niin en minä voi mitään.
Toivon kovasti, että sinä otat yhteyttä minuun. Rohkeasti.
Harrastukset ovat pyöräily ja kävely.
Luonne on hauska, huumorintajuinen, kiltti, rauhallinen ja ystävällinen.
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Antti etsii kirjeenvaihtokaveria kaikenikäisistä naisista
4.4.2022
Hei
Olen Antti Pohjois-Pohjanmaalta. Olen 38-vuotias.
Toivoisin kirjeenvaihtokaveria kaikenikäisistä naisista.
Harrastan ulkoilua, musiikin kuuntelua ja elokuvien katselua. Olen täysin raitis.
Opiskelen tällä hetkellä. Käyn koulussa arkipäivisin.
Minulle voi kirjoittaa sähköpostia. Kuvan voin laittaa, jos alamme kirjeenvaihtoon.
Vastaukset sähköpostilla: anttihautakoski84(at)gmail.com
Sari etsii 30-50-vuotiasta miestä Pirkanmaan alueelta
31.3.2022
Minä olen Sari Korpi ja haen 30-50-vuotiasta miestä Pirkanmaan alueelta.
Minä harrastan uintia, avustajan kanssa hengailua ja pyörätuolilenkkejä. Minulla on käytössä rollaattori sisällä ja pitkillä matkoilla pyörätuoli.
Minä olen luonteeltani sosiaalinen, positiivinen, iloinen ja luotettava. Minä asun Tampereella asuntolassa.
Minulta löytyy myös Facebook.
Vastaukset sähköpostilla: sari.korpi85(at)gmail.com
Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Sari
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Jonna etsii kavereita kirjeenvaihtoon
30.3.2022
Hei
Olen Jonna. Etsin kirjeenvaihtoon kavereita iältään 18-50-vuotta.
Harrastan ulkoilua ja tykkään olla paljon ulkona ja katselen paljon elokuvia.
Minulla on selkeä kehitysvamma.
Vastaukset sähköpostilla: jonde466(at)gmail.com
Henna etsii kirjeenvaihtokaveria
28.3.2022
Hei
Onko ketään toista, joka haluaa oikeutta saada käyttää kehitysvammadiagnoosi-sanaa puhuessa ja kirjoittaessa?
Jos on, etsin vain kirjeenvaihtokaveriksi, en mitään seurustelua halua, koska ADHD rajoittaa.
Toivottavasti sinulla on kissa ja asut Helsingin, Espoon tai Vantaan alueella.
Vastaukset sähköpostilla: henna.koskela3@gmail.com
Juha etsii elämänkumppania 28-40-vuotiaasta naisesta
21.3.2022
Hei
Olen kohta 40-vuotias mies. Asun Kalasataman palveluasumisen ryhmässä.
Etsin elämänkumppania 28-40-vuotiaasta naisesta pääkaupunkiseudulta.
Minulla ei ole sisaruksia eikä kotieläimiä. Minulla on astma ja eläinallergia.
Minä istun sähköpyörätuolissa.
Harrastan uintia, tykkään kuunnella musiikkia ja surffailen netissä.
Vastaukset sähköpostilla: juhanikkinen99(at)gmail.com