Kirjeenvaihto

Ritva etsii kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista

7.4.2020

Hei!

Olen 49-vuotias nainen Lohjan Pusulasta.

Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista koko Suomen alueelta.

Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen.

Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, keilausta, pyöräilyä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista.

Jään odottamaan innolla sinun kirjettäsi.

Aloitin Facebookissa 2016 ja siitä lähtien olen ollut Facebookissa.

Vastaukset kirjeenä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Antti etsii naista parisuhteeseen

3.4.2020

Olen sinkkumies Tampereelta. Alle 60 v.

Etsin naista vakavaan parisuhteeseen. Iälläsi ei ole merkitystä. Vaan olet valmis sitoutumaan vakavasti.

Olen luotettava, rehellinen, seurallinen, hyvä kuuntelemaan toisen murheita, yhden naisen mies.

Minä tiedän, että minulla on jossain se tosirakkaus, jota en ole vielä löytänyt. Mutta aion sen vielä löytää.

Nyt odotan mielenkiintoisia vastauksia mukavilta naisilta.

Vastaukset sähköpostilla: antti131159(at)gmail.com

Outi etsii 23-42-vuotiasta sinkku miestä

31.3.2020

Kuva kauniista naisesta aurinkolasit päässä.Hei

Olen sinkku nainen, 36-vuotias.

Olen luotettava ja rehellinen. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ovat. Tuun toimeen erilaisten ihmisten kanssa. En polta, en juo, en harrasta yhden yön juttuja ja en puhu pervoja, en tuhmia. Minulla ei ole omia lapsia, ei ajokorttia, eikä autoa. Pidän eläimistä. Oon huumorintajuinen. Harrastan pyöräilyä, kävelyä.

Etin sinkku miestä ikä 23-42 vuotta.

Sinkut ottakaa yhteyttä. Ei varatuille, ei seksin perään oleville.

Vastaukset sähköpostilla: outi92(at)hotmail.fi

Emme pysty välittämään kaikkia kirjeenvaihtoilmoituksien vastauksia

31.3.2020

Hei!

Emme toistaiseksi pysty välittämään kaikkia vastauksia kirjeenvaihtoilmoituksiin.

Lähetämme vastaukset, kun pääsemme taas toimistolle. Olemme nyt etätöissä koronaviruksen takia.

Kaikki kirjeenvaihtoilmoitukset julkaisemme normaalisti.

Voit myös vastata ilmoituksiin sähköpostilla ihan tavalliseen tapaan.

Ystävällisin terveisin,

Verneri.netin toimitus

Pia etsii kirjeenvaihtokavereita

31.3.2020

Pinkkiin takkiin pukeutunut nainen seisoo tienvieressäMun nimi on Pia Hakala. Mun ikä on 42.

Harrastukset: kävely, pyöräily, uinti, laulan karaokea aika paljon. Katson telkkarista: sarjoja, toiminta, kauhu ja seikkailuelokuvia. Katson luonto-ohjelmia myös.

Mulla on Facebook, Whatsapp, kännykkä, sähköpostiosoite.

Olen sinkku. Etsin kirjeenvaihtokavereita.

Vastaukset sähköpostilla:
piahakala2010(at)gmail.com

Julia etsii 20-29-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon

30.3.2020

Hei.

Olen Julia, 23 v. nuori nainen Järvenpäästä.

Etsin noin 20-29-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon, joilla olisi joitain samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia.

Harrastuksiini kuuluvat valokuvaus, musiikin kuuntelu, runojen kirjoittaminen, kirjeenvaihto, lukeminen ja satunnainen lenkkeily.

Pidän eläimistä ja luonnosta.

Mulla on dysfasia, jonka kanssa kuitenkin pystyn elämään ja pärjään sen kanssa nykyään hyvin arjessa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Julia
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pirjo etsii 45-55-vuotiasta miespuolista kaveria Itä-Suomesta

22.3.2020

Lyhythiuksinen nainen nauraa iloisesti.Etsin miespuolista kaveria Itä-Suomesta.

Ikää saa olla 45-55 vuotta.

Itse olen 52 v.

Olen rehellinen, puhelias nainen.

Toivon, että et tupakoi.

Vastaukset sähköpostilla:
pirjo.a.hattunena(at)gmail.com

Nainen Länsi-Suomesta etsii sähköpostinvaihtoon naisia ja miehiä

20.3.2020

Hei.

Olen lievästi kehitysvammainen itsenäinen nainen Länsi-Suomesta.

Etsin sähköpostinvaihtoon muita lievästi kehitysvammaisia naisia ja miksi ei miehiäkin.

Nyt kun on Suomessa rajoitukset päällä ja pitää olla varovainen liikkumisessa, niin silloin kirjoittelu on tärkeää.

Ei ole väliä minkä tasoinen olet tai missä asut. Tärkeintä on nyt vertaistuki kirjoittelun muodossa.

Vastaukset sähköpostilla:
virtam79(at)gmail.com

Niilo etsii naista rinnalleen

17.3.2020

Hei, olen kohta 41 vuotias sinkkumies. Etsin ikäistäni naista rinnalle.

Olen taiteilijamies. Teen vapaa-ajallani taidetta, erilaisia tauluja myyntiin. Asun Joensuussa tukiasunnossa yksin. Tykkään surffailla Facebookissa. Osaan laittaa ruokaa itsenäisesti.

Haluaisin itselleni tyttöystävän, joka ymmärtää minua.

Vastaukset sähköpostilla:
niilo(at)sinkkonen.fi

Minna etsii Pohjois-Karjalasta 30-38-vuotiasta miestä soittelu-, viestittely- ja kirjekaveriksi

15.3.2020

Olen Minna

Asun Lieksassa tukiasunnossa. Olen 31 vuotta. Täytän toukokuussa 32 vuotta. Etsin 30-38-vuotiasta miestä soittelu-, viestittely- ja kirjekaveriksi ympäri Pohjois-Karjalaa.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, vähemmän suosittu harrastus valokuvaus, matkailu, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn työtoiminnassa taikussa ma, ti ja ke päivisin. Ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Puhelinnumero ja kuvat voidaan vaihtaa myöhemmin.

Kevät terveisin Lieksasta toivoo: Minna

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Pasi etsii 35-45-vuotiasta naispuolista elämänkumppania

10.3.2020

Hei!

Olen 41-vuotias lievästi kehitysvammainen nuori mies Jyväskylästä. Asun tällä hetkellä itsenäisesti saunallisessa kaksiossa.

Harrastuksiini kuuluu järjestötoiminta, kuntosali, vesijumppa ja vesijuoksu sekä bassonsoiton ja laulun opiskelu. Ystäviä unohtamattakaan – vietän aikaani myös heidän kanssansa. Käyn 3-4 päivänä viikossa työ- ja päivätoiminnassa.

Olen luonteeltani iloinen ja sosiaalinen. Hyväksyn ihmiset sellaisena, kuin he ovat, joten sinäkin voit olla sellainen kuin olet. Etsin siis naispuoleista elämänkumppania tositarkoituksella. Ikäsi saisi olla noin 35-45 vuotta.

En käytä päihteitä ja toivon sitä sinultakin. Vastauksesi voit laittaa sähköpostiini.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaustasi odotellen,

Pasi

Vastaukset sähköpostilla:
pasi.pumperi(at)gmail.com

Jonna etsii ystäviä 20-30-vuotiaista naisista ja miehistä Satakunnan alueelta

9.3.2020

Hei,

Olen Jonna Lehtonen, 23-vuotias nainen Porista.

Harrastan paljon piirtelyä ja palapelien kokoamista. Minulla on kissa nimeltään Onni. Tykkään eläimistä, erityisesti kissoista, koirista ja hevosista.

Etsin uusia ystäviä 20-30-vuotiaista naisista ja miehistä Satakunnan alueelta, erityisesti Porista.

Haluan ystävän, jonka kanssa pelata ja jutella.

Vastaukset sähköpostilla:
lehtonen.jonna96(at)gmail.com

Ritva etsii kirjeenvaihtokavereita naisista

9.3.2020

Hei!

Olen 49-vuotias nainen Lohjan Pusulasta.

Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista Turun, Tampereen, Porin, Lieksan, Imatran, Lappeenrannan, Lahden, Espoon, Vantaan, Vaasan, Sastamalan tai Lapin alueelta. Voit olla myös Helsingistä, Loimaalta, Lohjalta, Nummelasta, Salosta, Somerolta, Forsassta tai Vihdistä.

Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista.

Jään odottamaan innolla sinun kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva H
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henri etsii suunnilleen 30-vuotiasta naisystävää/tyttöystävää

27.2.2020

Hei.

Olen Henri Yli-Karjanmaa. Ja asun palvelukodissa. Ettehän hylkää minua. Asun Länsi-Suomessa Ilmajoella.

Etsin samanhenkistä naisystävää/tyttöystävää. Ei kaukaa vaan läheltä.

Toivoisin että sinä olet suunnilleen samanikäinen kuin minä. 30 vuotta.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily.

Vastaukset sähköpostilla:
henri.ylikarjanmaa90(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-32-vuotiasta miestä Pohjois- ja Keski-Karjalasta

27.2.2020

Olen Minna. Olen 31 vuotta. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-32-vuotiasta miestä soitteluun, tekstailuun, kirjeenvaihtoon ja muuten vaan seurusteluun ympäri Pohjois- ja Keski-Karjalaa.

En polta tupakkaa ja en juo alkoholia. Toivon, että et käytä näistä kumpaakaan.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, ruuanlaitto, leipominen, matkailu, tv, leffat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Tykkään syödä pizzaa, hampurilaisia, suklaakarkkeja, hedelmäkarkkeja, sipsejä, keksejä, limpparia ja joitain perusruokia.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita kirjeitse.

Saat minusta kuvan kirjeen mukana. Valokuva ei tule ilmoitukseen.

Ps: Jos kiinnostuit pitkästä ja hoikkasta naisesta, niin ota yhteytä!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aikuinen nainen etsii sähköpostikavereita naisista ja miehistä

24.2.2020

Hei.

Minä olen Mikaela, lievästi kehitysvammainen neito Länsi-Suomesta.

Asun itsenäisesti, olen joskus nuorempana asunut asuntolassa.

Tykkään matkustella ja tykkään muodikkaista vaatteista.

Minun äo on 68 eli olen ihan lievästi kehitysvammaisen ylärajalla ja olen itsenäinen.

Kirjoitelkaa niin kerron lisää.

Vastaukset sähköpostilla:
mikaelavirta252(at)gmail.com

Lea etsii kirjeenvaihtokaveria Rovaniemen ja Tornion alueelta

24.2.2020

Etsin Rovaniemen ja Tornion alueelta kirjeenvaihtokaveria. Täytän itse tänä vuonna 42 v.

Käyn työkeskuksessa töissä ja ulkoilen kahden koirani kanssa.

Vastaukset sähköpostilla:
learissala(at)gmail.com

Ari etsii 47-60-vuotiasta elämän naista

21.2.2020

Hei sinä vapaa elämän nainen, jonka ikä on nyt noin 47-60 vuotta.

Harrastan nyt sitten tuota kirjastossa käymistä ja sitten käyn pyöräilemässä Rauman kaupungissa ja sitten käyn kattomassa Rauman näyteikkunoita ihan vaan kävellen.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha hakee elämänkumppania naisesta

21.2.2020

Nuori mies katsoo hymyillen kameraa.Moi olen lievästi cp-vammainen 36 v. mies Ulvilasta.

Haen elämänkumppania naisesta. Iällä ei oo väliä.

Oon luotettava rehellinen hauska mies.

Vastaukset sähköpostilla:
juhakirvesniemi83(at)gmail.com 

25-vuotias nainen etsii sähköpostikavereiksi kehitysvammaisia naisia ja tyttöjä

12.2.2020

Hei.

Olen 25-vuotias nainen. Etsin sähköpostikavereiksi muita kehitysvammaisia naisia ja tyttöjä.

Harrastan ulkoilua ja uimista ja tykkään katsella telkkarista lastenohjelmia, suosikkini on Frozen.

Tykkään vaaleanpunaisesta ja minulla näkyy vaaleanpunainen sisustuksessa. Minulla on keskivaikea älyllinen kehitysvamma ja se näkyy minussa tiettynä hitautena ja vaikeutena oppia tiettyjä asioita. Ja sen vuoksi asun vahvasti tuettuna, mutta olen omatoiminen ja itsenäinen monissa asioissa.

Odotan että hyväksyt minut vaikka minulla on keskivaikea kehitysvamma.

Olen iloinen ja onnellinen nuori neiti. Minulle kehitysvamma on enemmänkin elämän rikkaus kuin että se olisi taakka.

Odotan teiltä vastauksia.

Toivoo: Emmi onnellinen iloinen keskivaikeasti kehitysvammainen nainen.

Ps. olen hyvä kirjoittamaan.

Vastaukset sähköpostilla:
emmivirta01(at)gmail.com

Joakim etsii 45-60-vuotiasta naisystävää

10.2.2020

Heippa vaan sinne.

Niin kuules hei, tässä olis nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, avoin, hellä, lämmin, huumorintajuinen, työssäkäyvä, 60 vuotias, miehekäs mies Turusta.

Etsin elämänkumppania.

Käyn lenkillä, pidän musiikista ja katson TV:tä iltaisella. Mutta sä vaan puutut minun elämästä.

En tupakoi, ei alkoa, olen 175 cm pitkä.

Voit olla 45-60 v. Toivottavasti et tupakoi, etkä käytä niin paljon alkoholia ja harrastat sitten jotakin.

Olen rauhallinen, kiva ja herkkä.

Sitten kun vastaat minulle, niin lähetä se valokuvasi minulle sitten.

Ja minä olen liikkeellä tositarkoituksella. Siis etsin naisystävää.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joakim
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ari etsii 46-50-vuotiasta naista

22.1.2020

Hei sinä vapaa elämän nainen, jonka ikä on nyt noin 46-50 vuotta. Täällä on vapaa elämän mies, jonka ikä on nyt parhaillaan 49 vuotta. Olen Raumalta päin.

Hei sinä vapaa nainen, saat kirjoittaa Arille.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-35-vuotiasta sinkkumiestä kirjeenvaihtoon

22.1.2020

Olen Minna. Olen 31 vuotta. Asun palvelukodissa Lieksassa.

Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä ympäri Suomea kirjeenvaihtoon ja puhelinnumeroiden vaihtoon.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa töissä ma, ti ja ke päivisin. Ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henna etsii alle 50-vuotiasta miestä tositarkoituksella

22.1.2020

Olen 37-vuotias nainen Vihdistä. Minulla ei ole edunvalvojaa ja en tarvitse asuntolasta mitään ohjausta kotiin.

Olen väliinputoaja. Minulla on Add ja todennäköisesti lievä älyllinen kehitysvamma -diagnoosi on tehty väärin.

Etsin väliinputoajamiestä parisuhteeseen tosi tarkoituksella. Jos sinulla on Add/Dysfasia tai Asperger, olisi kirjeenvaihdossa kiva tutustua ja joskus ehkä vaihtaa Facebook-osoite.

Jos asut kaupungin vuokra-asunnossa ja sinulla ei ole kehitysvammaa, kirjoita.

Ikä miehellä saa olla alle 50 vuotta. Ja yli 200 kilometrin päähän en voi matkustaa Vihdistä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii seurustelukumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

20.1.2020

Nainen hymyilee ystävällisestiMoi!

Olen 36-vuotias nainen Keski-Suomesta. Etsin seurustelukumppania miehestä, iältään noin 30-50 vuotta. Toivoisin että olisit rauhallinen ja luotettava, etkä juo tai polta.

Omiin harrastuksiini kuuluu hevoset sekä minulla on kissa. Tykkään myös pelata lautapelejä. Minulle voi kirjoittaa tavallisen kirjeen tai sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla:
lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sinkkumies etsii 20-50-vuotiasta naista

20.1.2020

Moro kaikki naiset siellä!

Täällä kirjoittelee 33 v. mies vailla sitä oikeaa naista. Jos etsit kans sitä oikeaa, niin otapa rohkeasti yhteyttä muhun.

Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Sun ikä saisi olla 20-50 v.

Vastaukset sähköpostilla:
sinkku1986(at)luukku.com

Heikki etsii naista

13.1.2020

Hei, minä olen 49-vuotias mies. Etsiskelen sopivaa tyttöä, joka hellii minua. Harrastan meripartiota ja pelaan jalkapalloa ja sählyä ja käyn katselemassa erilaisia pelejä. Hoitelen kukkasia, olen maalla töissä. Tykkään katsella telkkaria.

Vastaukset kirjeellä:
Kehityvammaliitto/Verneri
Heikki K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henri etsii 29-32-vuotiasta kaveria/ystävää naisista

8.1.2020

Hei.

Mies hymyilee kameralle.Nimeni on Henri. Ja asun Jaakontuvalla palvelukodissa. Etsin itselleni kaveria/ystävää naisista.

Olen lievästi kehitysvammainen älyllinen mies. Ja etsin 29-32-vuotiasta naista.

Toivoisin että sinä otat yhteyttä minuun. Ilmajoella olen. 5 päivänä olen toimintatalolla töissä ja harrastukset ovat kävely ja pyöräily.

Ja toivoisin, että sinä hyväksyt minut sellaisena kun olen. Etsin täältä Etelä-Pohjanmaalta ja Pohjois-Pohjanmaalta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mirjam etsii kirjekavereita

7.1.2020

Hei

Minä olen ruotsinkielinen, lievästi kehitysvammainen tyttö. Olen syntynyt Ruotsissa, mutta asun nykyisin Suomessa.

Valokuvaan harrastuksena ja tykkään uida kesällä järvessä ja meressä.

Hälsningar, Mirjam

Vastaukset sähköpostilla:
abergmirjam(at)gmail.com

Jouko etsii kirjeystävää

7.1.2020

Mies katsoo kameraan ja näyttää piirtämäänsä pohjapiirrustusta.Hei olen Jouko. Olen 54vuotias.

Etsin kirjeystävää, jonka kanssa vaihdella silloin tällöin kuulumisia.

Tykkään piirtää pohjapiirrustuksia, haaveilen omasta talosta.

Kirjeitä voimme kirjoittaa vaikka sähköpostin välityksellä. Ohjaaja auttaa minua kirjoittelemaan kanssasi, samalla kun opettelen tabletin käyttöä.

Vastaukset sähköpostilla:
jouko.sitnik64(at)gmail.com

Ilpo etsii 40-50-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon

7.1.2020

Hei

Olen 58-vuotias vapaa poikamies. Olen huumorintajuinen ja ymmärtäväinen ihminen. Harrastan karaokea ja musiikin kuuntelua sekä kävely-lenkkeilyä. En käytä alkoholia, enkä tupakoi.

Etsin noin 40-50-vuotiasta elämänmyönteistä Naista kirjeenvaihtoon ja mahdolliseen tapaamiseen. Asun Heinävedellä tukiasunnossa.

Vastaukset sähköpostilla:
ilpo.heiskanen62(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ilpo H.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Metsäntyttö etsii 18-45-vuotiaita kirjekavereita

7.1.2020

Hei.

Olen pian 37 vuotta täyttävä nainen. Minulla on lievä autisminkirjon häiriö.

Etsin kirjekavereiksi muita autisteja ja myös Downin syndrooman tai jonkun muun vamman omaavia ihmisiä, jotka ovat noin 18-45-vuotiaita iältään.

Harrastan lukemista, koiran hoitamista, uintia ja vesijumppaa, ulkoilua ja retkiä metsässä sekä vapaaehtoistyötä. Olen auttavainen ja ystävällinen luonteeltani. Olen lapsirakas ja tykkään myös hoitaa vauvoja ja pieniä lapsia.

Jos tykkäät samoista asioista kuin minä ja haluat tutustua, niin kirjoita minulle.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Metsäntyttö
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pasi hakee 32-39-vuotiasta naista

16.12.2019

Olen Pasi, lievästi kehitysvammainen poika. Olen rehellinen ja luotettava. En tupakoi, en käytä alkoholia. Haen 32-39-vuotiasta naista.

Vastaukset sähköpostilla:
paate359(at)gmail.com

Henna etsii kirjeenvaihtoon helluntaiseurakunnan jäseniä

10.12.2019

Etsin kirjeenvaihtoon 30-46-vuotiaita helluntaiseurakunnan jäseniä. Olet täysin itsenäinen eli et asu ryhmäkodissa. Ja olet Helsingin läheltä, jotta voidaan nähdä.

Vastaukset sähköpostilla:
hennakoskela3(at)gmail.com

Pyry etsii 20-35-vuotiasta neitoa

9.12.2019

Olen 28-vuotias nuori mies Turusta. Käyn töissä toimintakeskuksessa. Asun palveluasunnossa. Harrastan musiikkia, elokuvia, hyvää ruokaa ja pelaamista. Olen luonteeltani menevä ja minulla on mukava perhe, jonka kanssa matkustelen laivalle vähän kauemmaksikin. Pidän kissoista ja penkkiurheilusta.

Kirjoita minulle 20-35-vuotias neito! Hauska seura taattu.

Vastaukset sähköpostilla:
Tepuna@gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Leijona -91
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Oletko löytänyt seuraa Kirjeenvaihto-palstan kautta?

4.12.2019

Hei!

Oletko löytänyt Vernerin Kirjeenvaihto-palstan kautta seuraa?

Millaista seuraa olet löytänyt?

Oletko löytänyt esimerkiksi

  • kirjeenvaihtokaverin
  • soittelukaverin
  • kaverin/ystävän
  • miesystävän tai poikaystävän
  • naisystävän tai tyttöystävän?

Lähetä vastauksesi meille Verneri.netin sähköpostiin: verneri(at)kvl.fi

Voit lähettää vastauksesi myös postitse osoitteeseen

Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Vastauksesi on meille tärkeä!

Kehitämme vastauksien avulla palveluamme.

Kiitos avustasi!

Joel etsii 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi

4.12.2019

Moi

Olen 45-vuotias mies Helsingistä. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämistä.

Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla:
joeljonni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minttu-Elisa: Ota yhteyttä Vernerin toimitukseen

29.11.2019

Hei Minttu-Elisa!

Meille ilmoittamasi sähköpostiosoite ei toimi. Emme saa sinuun yhteyttä.

Olet saanut vastauksia kirjeenvaihtoilmoitukseesi, mutta ne ovat menneet väärän henkilön osoitteeseen. Siksi jouduimme poistamaan ilmoituksesi.

Lähetä meille sähköpostia, kiitos!

Vernerin sähköpostiosoite: verneri(at)kvl.fi

Petra etsii 26-40-vuotiasta naista parisuhteeseen

28.11.2019

Nainen hymyilee. Kuvassa hauskat joulukehykset. Etsin tositarkoituksella parisuhdetta naisesta ikä 26-40 vuotta.

Minä asun Kurikassa ja käyn toimintakeskuksessa viikot. Harrastan lenkkeilyä, uintia, pyöräilyä, käyn hengellisessä jutussa.

Vastaukset sähköpostilla:
rpetra294(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petra
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Jani etsii kirjeenvaihtoon 30-50-vuotiasta varsinaissuomalaista naista

20.11.2019

Hei!

Olen 41-vuotias Jani. Tahtoisin kirjeenvaihtoon 30-50-vuotiaan varsinaissuomalaisen naisihmisen kanssa.

Harrastan ratsastusta, taulujen maalausta ja lukemista. Luonteeltani olen kiltti ja rauhallinen.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jani N
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-35-vuotiasta sinkkumiestä seurustelusuhteeseen

20.11.2019

Olen Minna. Asun yksin asuntolassa, Pohjois-Karjalassa. Olen 31-vuotias sinkku nainen.

Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä vakavaan seurustelusuhteeseen ympäri Suomea soittamaan ja tekstailemaan.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen. Käyn taikussa ma, ti ja ke päivisin ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita sähköpostilla tai kirjeellä. Valokuvan saat minusta myöhemmin.

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jari etsii kavereita Lapista

13.11.2019

Olen 28-vuotias ja etsin kavereita Lapista. Olen mukava ja huumorintajuinen mies.

Olis kiva löytää kavereita täältä.

Vastaukset sähköpostilla:

jarim88(at)outlook.com

Tero etsii soittelukaveria

11.11.2019

Hei,

Olen 43-vuotias mies Kainuusta. Etsin soittelukaveria.

Harrastan urheilua ja maalausta. Olen puhelias, luotettava ja avoin.

Kirjoita ensin ja vaihdetaan sitten puhelinnumeroita.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Taiteilija etsii 25-50-vuotiasta naista parisuhteeseen

8.11.2019

Moi.

Täällä on turkulainen 38-vuotias taiteilija, joka etsii parisuhteeseen 25-50-vuotiasta naista mielellään Turusta/Turun lähialueilta, muualtakin saa olla.

Olen herkkä ja komea ja tunteellinen. Näyttelen ja käsikirjoitan ja runoilen.

Joskus silloin tällöin otan hieman alkoholia, mutta kohtuudella kuitenkin.

Toivon sinun olevan itsenäinen ja omatoiminen. Arvostan luottamusta eniten suhteessa.

Vastaukset sähköpostilla:

makemakela888(at)gmail.com

Ari etsii 48-60-vuotiasta naista

6.11.2019

Hei vaan elämäni nainen. Ikäsi on nyt 48-60 vuotta.

Harrastan kirjastoa ja kävelyä ja pyöräilyä.

Kirjoita Ari Olkkoselle. Toivoo Ari Olkkonen Raumalta.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tero etsii suunnilleen 38-vuotiasta tyttöystävää Satakunnan alueelta

6.11.2019

Hei!

Mun nimi on Tero ja asun Porissa Satakunnassa. Olen luonteeltani rauhallinen, energinen, huumorintajuinen ja osaan ottaa muut huomioon.

Olen 38-vuotias ja etsin suunnilleen samanikäistä tyttöystävää Satakunnan alueelta.

Harrastan salibandya, tykkään musiikista sekä teatterissa ja elokuvissa käynnistä.

Lempiohjelmiani tv:ssä on Salkkarit, Duudsonit päällikkö, Vain elämää, Selviytyjät ja Suurin pudottaja.

Käyn työtoiminnassa.

Voit olla minuun yhteydessä ensin postitse, ja sen jälkeen voidaan soitella.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii naista Porin läheltä

6.11.2019

Mies seisoo ja hymyilee ulkonaMoikka

Olen 36 v. mies Ulvilasta. Etsin naista tositarkoituksella Porin lähiseudulta. Iällä ei ole mitään väliä.

Asun yksin ja käyn töissä. Jos kelpaa, niin ota yhteyttä.

Toivoisin löytäväni sen oikean naisen elämänkumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla:

juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Rami etsii 25-45-vuotiasta naista

4.11.2019

Etsin naista alueelta Pirkanmaa-Satakunta-Varsinais-Suomi. Ikä: 25-45v. Sekään ei haittaa, jos joudut olemaan pyörätuolissa tai käyttämään rollaattoria.

Harrastan valokuvausta ja maalausta. Opiskelen kiinteistöalaa.

Tutustu jos kiinnostaa.

Vastaukset sähköpostilla:
pussinen.rami1(at)outlook.com

Nainen etsii 30-36-vuotiasta elämänsä rakkautta

30.10.2019

Hei

Olen 32-vuotias nainen Lapin alueelta. Jos löytyisi elämäni rakkaus täältä.

Olen lievästi vammainen nainen. Minä olen hauska ja huumorintajuinen ja rehellinen. Kuuntelen iskelmää, suomenkielistä musiikkia. Tykkään olla luonnossa ja uiminen on kivaa musta. Asun vielä kotona lapsuudenkodissa. Pelaan tietokonepelejä. Ja pidän eläimistä tosi paljon.

Ota rohkeasti yhteyttä muhun.

Ikäsi voisi olla 30-36-vuotias. Minä toivoisin, että et polta tai juo väkeviä juomia. Kuvasi olisi kiva.

Mulle voi kirjoittaa sähköpostiin:

koira24(at)suomi24.fi

Henna etsii alle 38-vuotiasta elämänkumppania

30.10.2019

Hei, olen 37 vuotta oleva nainen Nummelasta. Täällä kaukana ei ole kehitysvammaisille sinkuille Villiklubi-toimintaa, joten etsin elämänkumppania.

Ikä miehellä saa olla 37 vuotta tai alle 37vuotta.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna K
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo