Kirjeenvaihto

Ari etsii elämänsä naista

21.9.2022

Tuota noin, löytyisikö täältä elämän nainen 51-vuotiaalle miehelle?

Ikäsi on noin 51-60 vuotta.

Ja hei elämän nainen, saat saat kirjoitella minulle seuraavaan osoitteeseen:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Terveisin, Ari Raumalta

Teme etsii naispuolista kumppania

21.9.2022

Hei

Olen 35-vuotias mies, joka etsii naispuolista kumppania. Etsin ikuista, pysyvää ja tasapuolista kumppania saman katon alle.

Käyn kirkossa, rukoushuoneella, kyläilemässä ja uimahallilla.

Pidän romanttisista elokuvista.

Talvella käyn luistelemassa avustajan kanssa.

Ei haittaa, jos käytät miesten vaatteita ja miehet käyttävät naisten vaatteita.

Vastaukset sähköpostilla: teme.nuutinen(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Teme
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sanna etsii autoilevaa ja savutonta miesystävää

19.9.2022

Moi

Olen 53-vuotias nainen Kymenlaaksosta.

Etsin autoilevaa ja savutonta miesystävää.

Olen hauska ja reipas.

Harrastan elävän musiikin kuuntelua ja ulkoilua. Käyn mielelläni lavatansseissa ja keikoilla.

Kirjoitellaan ja tutustutaan.

Vastaus sähköpostilla: sanna.ylamaki(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sanna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Antti etsii naisystävää

16.9.2022

Hei

Olen 36-vuotias lievästi kehitysvammainen mies.

Etsin naisystävää parisuhteeseen tositarkoituksella. Ikäsi saisi olla 30-45 vuotta.

Minä asun Akaassa Etelä-Pirkanmaalla. Käyn työtoiminnassa kehitysvammaisten toimintakeskuksessa 3 päivänä viikossa.

Vapaa-ajalla tykkään kuunnella musiikkia.

Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: anttilinden281(at)gmail.com

Sini etsii elämänkumppania

15.9.2022

Moi

Täällä kirjoittelee 29-vuotias nainen Järvenpäästä. Etsin elämänkumppania tositarkoituksella.

Ikää sinulla saisi olla 30-35 vuotta.

Saisit olla lähellä Järvenpäätä: Tuusula, Kerava, Vantaa, Pornainen, Mäntsälä, Espoo.

On ok, jos sinulla on auto. Mutta auto ei ole pakollinen.

Toivottavasti olet rehellinen, luotettava ja turvallinen.

Toivon että et polta tai juo. En itse polta enkä juo.

Olen luotettava, rehellinen ja puhelias.

Laulan karaokea, kudon ja maalaan luovasti. Pelaan Playkkaria ja hengailen ystävien kanssa. Käyn joskus kuntosalilla.

Lempi tv-ohjelmat ja maustani kerron tarkemmin kirjeessä.

Vastaukset sähköpostilla: sini.rekola10(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Sintsa
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jake etsii esimerkiksi seurustelukumppania

9.9.2022

Pitkätukkainen mies katsoo kameraan.Hei

Olen Jake, sinkkumies. Etsin esimerkiksi seurustelukumppania.

Tykkään kattoa seuraavia ohjelmia: Sohvaperunat, Salatut elämät ja BB.

Laitoin tänään ruokaa, kävin kaupassa ja töissä sekä kävelin.

Mukavaa viikonloppua!

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Emmi etsii 23-26-vuotiasta miestä seurustelukumppaniksi

5.9.2022

Hei!

Minä olen 23-vuotias Emmi ja asun Riihimäellä Räiskylän hoivassa.

Etsin 23-26-vuotiasta miestä seurustelukumppaniksi!

Toivoisin sinulta hyvää huumoria, että tykkäisit eläimistä sekä olisit jollain tasolla kiinnostunut urheilusta!

Itse viihdyn hyvin lukemassa kirjaa ja kuuntelen myös äänikirjoja paljon.

Vastaukset sähköpostilla: emmilumminen029(at)gmail.com

Antti etsii 30-45-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi

5.9.2022

Moi.

Etsin 30-45-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi tositarkoituksella.

Olen 36-vuotias lievästi kehitysvammainen mies, asun Akaassa Etelä-Pirkanmaalla.

Käyn työtoiminnassa kehitysvammaisten toimintakeskuksessa 3 päivänä viikossa.

Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: anttilinden281(at)gmail.com

Sinkkunainen etsii sinkkumiestä

5.9.2022

Hei!

Ottakaa rohkeasti yhteyttä sinkkunaiseen. Olen 44 vuotta ja käyn 4 päivänä palvelukodissa avotöissä.

Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua.

Haen rehellistä ja luotettavaa, lievästi kehitysvammaista sinkkumiestä.

Toivon, että et polta ja juo.

En hae seksiseuraa.

Valokuva olisi kiva saada.

Toivon, että laitatte sähköpostia tai kirjeen tulemaan postissa.

Jään odottamaan viestiä ja kirjeitä pian sinkkumiehiltä.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kissankello
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii 38-55-vuotiasta miestä tositarkoituksella

31.8.2022

Etsin seurustelukumppania tositarkoituksella miehestä iältään 38-55 vuotta. Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.

Toivon että et polta tai juo.

Olen rauhallinen, rehellinen, mukava ja luotettava.

Harrastuksiini kuuluu hevostelu. Pidän myös iskelmämusiikista. Tykkään käydä myös konserteissa. Tykkään pelata pelejä.

Töissä käyn 1 päivänä viikossa.

Vastaukset sähköpostilla: Lauratuokala@gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henna etsii 32-42-vuotiasta miestä

30.8.2022

Etsin miestä, jolla on kehitysvamman lisänä ADHD ja Asperger.

Itselläni on ADD/ADHD ja lievä älyllinen kehitysvamma. Olen kuullut ohjaajilta, että ADHD on vahvin diagnoosi.

Täytän 40, joten sinun ikä saa olla 32-42 vuotta.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jugetsu etsii naista

29.8.2022

Mies hymyilee ja katsoo kameraan.Olen 38-vuotias kehitysvammainen mies Ulvilassa.

Etsin naista läheltä.

Tykkään läheisyydestä.

Vastaukset sähköpostilla:

juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Pirjo etsii 40-58-vuotiasta miestä sähköpostien vaihtoon

29.8.2022

Punatukkainen nainen katsoo kameraan.Pirjo etsii 50-58-vuotiasta vapaata miestä sähköpostien vaihtoon.

Itse olen 55-vuotias nainen Ilomantsista.

Toivon että sinä et juo alkoholia etkä polta tupakkaa.

Harrastan käsitöitä, piirtämistä, lenkkeilen, neulon Barbille vaatteita Seitsemän veljestä -langasta ja virkkaan puuvillalangasta.

Vastaukset sähköpostilla: pirjo.a.hattunen(at)gmail.com

Sirpa etsii kaveria kirjoittelemaan

29.8.2022

Hei täällä 46-vuotias Sirpa Ylistarosta.

Olen lievästi kehitysvammainen nainen ja seurustelen Toni-kumppanin kanssa.

Meillä on 2 kissaa Mosse ja Tiina. Haaveilen omasta Shetlannin lammaskoirasta. Siksipä etsin sellaista ystävää, jolla on se rotu, että voisi keskustella ja jakaa ajatuksia.

Ja toivon ettet polta, etkä juo ja asuisit Pohjanmaalla.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sirpa
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sami etsii tyttöystävää tositarkoituksella

19.8.2022

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella.

Olen huumorintajuinen, luotettava ja rehellinen.

Harrastukseni ovat kuntosali, lenkkeily, pyöräily, valokuvaaminen, musiikin kuuntelu, YouTube ja TikTok.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sami T.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Eino etsii parisuhdetta

17.8.2022

Mies katsoo kameraan. Miehellä on lyhyt tukka, silmälasit ja punainen t-paita. Taustalla näkyy paljon cd-levyjä.Hei

Olen Eino Etelä-Pohjanmaalta, Lehtimäeltä.

Etsin parisuhdetta elämääni. Toivottavasti olet valmis matkustamaankin minun luokseni.

Minulla lievä älyllinen kehitysvammaisuus, keskivaikea masennus ja monimuotoinen oppimisvaikeus.

Omistan kissan, auton ja ajokortin eli pääsen sinut hakemaan juna-asemalta tai bussiasemalta, jos tulet julkisella minua tapaamaan.

Olen luotettava ja rehellinen kumppani ja aina yhden naisen mies.

Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.

Vastaukset sähköpostilla: hondamies1(at)gmail.com

Henna etsii 30-40-vuotiasta miestä

15.8.2022

Etsin 30-40-vuotiasta miestä, jolla on todettu heikkolahjaisuus ja jolla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa, jotta saan olla miehen kanssa samalla viivalla.

Toivon, että sinulla on kuntosaliharrastus, matemaattinen lahjakkuus ja oma kissa.

Toivon että asut Vihdin ja Porin välillä, jotta meillä on lyhyt matka nähdä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ritva etsii kirjekavereita kaikenikäisistä naisista

15.8.2022

Hei!

Olen 51-vuotias nainen Lohjan Pusulasta Etelä-Suomesta.

Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista Helsingistä, Oulusta, Vaasasta ja Lapista.

Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja pirteä.

Harrastan muun muassa lenkkeilyä, piirtämistä, keilausta ja pyöräilyä. Työskentelen ravintolassa.

Minulle eläimet ovat tosi tärkeitä.

En etsi miehiä kirjeenvaihtokaveriksi.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 30-45-vuotiasta miestä

12.8.2022

Olen Minna.

Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Olen 34 vuotta. Toukokuussa täytän 35 vuotta.

En polta ja en juo!

Etsin 30-45-vuotiasta miestä seurustelu-, soittelu- ja tekstailukaveriksi pitkäksi aikaa. Etsin kaveria alueelta Liperi, Lieksa, Joensuu, Kontiolahti, Juuka ja Valtimo.

Toivon, että kirjoitat ekana kirjeen.

Toivon, että et polta tupakkaa ja et juo alkoholia.

Harrastuksiini kuuluu lenkkeily, kirjeenvaihto, askartelu, musan kuuntelu, tv/elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Minä käyn maanantaisin ja tiistaisin  Taikkarissa. Keskiviikkona minulla on vapaa-, sauna- ja suihkupäivä. Torstaisin ja perjantaisin käyn päivätoiminnoissa Topalissa.

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Kokko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikaela etsii miehiä ja naisia kirjeenvaihtoon

12.8.2022

Hei.

Etsin kirjeenvaihtoon 25-50-vuotiaita miehiä ja naisia.

Minä tykkään harrastaa valokuvaamista ja tykkään Ruotsin risteilyistä.

Opiskelen ja käyn kehitysvammaisten kohtaamispaikassa.

Minä itse olen 40 vuotta vanha, keskiasteisesti kehitysvammainen nainen.

Toivon että sinullakin olisi keskivaikea kehitysvamma. Saa olla tietty lieväkin kehitysvamma.

Olen luonteeltani avoin, mukava, utelias ja iloinen. Tykkään hymyillä.

Vastaukset sähköpostilla:  mikaelavirta811(at)gmail.com

Pasi hakee 33-38-vuotiasta naista

8.8.2022

Hei olen poika, jolla on älyllinen kehitysvamma. Asun omakotitalossa.

En juo, en polta.

Pidän eläimistä. Harrastan nettailua ja pelaamista ja musiikin kuuntelua.

Haen 33-38-vuotiasta naista.

Terveisin, Pasi

Vastaukset sähköpostilla: valmet113(at)gmail.com

Mies etsii juttuseuraa naisista ja miehistä

8.8.2022

Hei!

Olen 33-vuotias mies Pohjois-Savosta Iisalmesta.

Minulla on lievä älyllinen kehitysvammaisuus. Käyn avotyössä neljänä päivänä viikossa. Asun omassa asunnossa ja hoidan itse asiat ilman erityistä apua.

Tykkään katsoa elokuvia ja sarjoja ja käydä keikoilla ja konserteissa.

Vapaa-ajallani lenkkeilen, käyn uimassa ja seuraan urheilua.

Etsin jutteluseuraa samantyyppisessä tilanteessa olevista naisista ja miehistä.

Vastaukset sähköpostilla: 89branko(at)gmail.com

Alma etsii sitä oikeaa

8.8.2022

Nainen punaisessa mekossa hymyilee kameralle.Olen 32-vuotias nainen Varsinais-Suomesta, Loimaalta.

Minulla on lievä, keskiasteinen kehitysvamma. Puhun, kirjoitan ja kuljen omin jaloin. Asun itsenäisesti, yksin ja käyn töissä 4 päivää viikossa. Käytän kuulolaitetta.

Tykkään harrastaa tanssia ja käydä tanssilavoilla tanssimassa. Pyöräilen, ulkoilen, lenkkeilen ja kuuntelen musiikkia. Käyn elokuvissa, teatterissa, uimassa, keikoilla ja festareilla. Kokkaan ruokaa, laulan karaokea ja shoppailen. Tykkään myös risteilyistä, kuvaamisesta järjestelmäkameralla ja ratsastuksesta.

Olen rauhallinen, kiltti, mukava, nauravainen, kuuntelevainen, hauska, iloinen, auttavainen, luotettava ja urheilullinen nainen. Käytän joskus alkoholia.

Etsin autoilevaa ja savutonta miestä iältä 32-34 vuotta.

Toivon, että puhut selkeästi ja osaat kirjoittaa selkeästi, kuljet omin jaloin ja asut itsenäisesti.

Etsin aikuista, komeaa miestä, jonka kanssa tutustua, seurustella, rakastella ja mennä ehkä myöhemmin kihloihin.

Kuva olisi kiva saada kirjeen mukana.

Tykkään myös eläimistä.

Minulla on käytössä WhatsApp.

Jos sinua kiinnostaa tietää lisää, ota yhteyttä sähköpostitse tähän osoitteeseen: almamakitalo90(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Alma
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Teemu etsii naista kirjeenvaihtoon

8.8.2022

Tummahiuksinen mies katsoo kameraan ja hymyilee.Hei!

Olen 30-vuotias sinkkumies Pudasjärveltä.

Toivon löytäväni suunnilleen samanikäisen naisen kirjeenvaihtoon ja kenties seurustelukaveriksi.

Harrastan uintia, pyöräilyä, kävelyä ja tykkään käydä reissuilla eri paikoissa.

Lempimusaani on Lordi, Hevisaurus, Nightwish, Teräsbetoni, Kiss, Twisted Sister ja muu heavy-musiikki.

Minuun voi ottaa yhteyttä kirjeitse tai sähköpostilla.

Minut tavoittaa myös Facebookissa. Klikkaa kaveriksi tai laita viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: ttimonennissi2(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Teemu
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ismo etsii 25-30-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon

5.8.2022

Vaaleatukkainen mies katsoo kameraan ja hymyilee.Hei

Sinä ihana nainen 25-30 vuotta. Haluaisitko kirjeenvaihtoon kanssani?

Olen 26-vuotias nuorimies Päijät-Hämeestä.

Haluaisin sinusta nyt alkuun kirjekaverin ja jos meillä hyvin menee, niin tiedä vaikka alettaisiin sitten seurustelemaankin.

Mikä sen mukavampaa, kun olisi se oma kulta kainalossa.

Minä olen oikein mukava nuorimies. Otan kaikki ihmiset hyvin huomioon. Olen auttavainen ja kohtelias. Olen myös huumorintajuinen ja tykkään vitsailla. Minusta saa hyvän kirjekaverin tai poikaystävän.

En tupakoi enkä käytä alkoholia.

Harrastan keilausta, kuntosalilla käyntiä sekä ulkoilua. Olen myös hyvin urheilullinen.

Nyt vaan rohkeasti yhteyttä ottamaan.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ismo
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sami etsii naista kirjeenvaihtoon

2.8.2022

Hei sinkkunaiset!

Olen 20-vuotias mies Kemijärveltä.

Etsin alle 30-vuotiasta naista aluksi kirjeenvaihtokaveriksi ja myöhemmin, mikäli tulemme hyvin juttuun, myös seurustelukumppaniksi.

Harrastan muun muassa lenkkeilyä, pyöräilyä ja musiikin kuuntelua.

Olen iloinen, puhelias ja urheilullinen nuori mies. Tykkään vitsailla ja olen huumorintajuinen. Luonteeltani olen kiltti.

En tupakoi enkä käytä alkoholia.

Käyn työtoiminnassa arkisin.

Vaihdetaan puhelinnumerot, kun olemme kirjoitelleet ensin.

Minulla on myös Whatsapp käytössä.

Kirjoita rohkeasti osoitteeseen:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sami
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Heidi etsii sitä oikeaa

2.8.2022

Hei olen Heidi 19 vuotta. Opiskelen Luovissa kodinhuoltajaksi.

Vapaa-ajalla tykkään kuvailla järjestelmäkameralla.

Jos sinua kiinnostaa tietää lisää, ota yhteyttä sähköpostitse tähän osoitteeseen: heduliina5(at)gmail.com

Tai kirjeitse osoitteeseen:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Heidi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii kirjekaveria

2.8.2022

Olen Minna Randelin. Olen 37-vuotias ja Mäntästä.

Etsin kirjeenvaihtokaveria.

Vastaukset sähköpostilla: minnarandelin4(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Randelin
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Miia etsii poikaystävää

2.8.2022

Nainen katsoo kameraan ja hymyilee.Hei, olen Miia, 29-vuotias.

Asun Seinäjoella ja etsin poikaystävää Etelä-Pohjanmaalta.

Etsin iältään 27-35-vuotiasta miestä, joka on luotettava ja osaa puhua suoraan asioista ja tunteista.

Toivoisin myös, että et polttaisi tupakkaa, joisi alkoholia tai pettäisi.

Tykkään kuunnella musiikkia ja laulaa, katsoa elokuvia ja liikkua ulkona. Harrastan monipuolisesti tanssia ja jalkapalloa.

Terveellinen ruokavalio on tärkeä osa elämääni.

Vastaukset sähköpostilla: miia.yli-kivisto(at)netikka.fi

Pia etsii kirjekavereita

2.8.2022

Mun nimi on Pia Hakala. Ikä on 45 vuotta ja asun Juuassa.

Etsin kirjekavereita, joiden kanssa saa vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia.

Etsin pelkästään kirjeenvaihtokavereita. Seurustelukumppania en etsi ollenkaan.

Harrastukset ovat karaoke, laulaminen, uinti ja kävely.

Kuuntelen myös musiikkia (Radio Rex ja Lauantai-tanssit).

Katson telkkarista luonto- ja musiikkiohjelmia sekä toiminta- ja seikkailuelokuvia aika paljon.

Käytän tietokonetta ja nettiä. Käytössäni on Youtube, Facebook, Messenger, Whatsapp, Instagram, Skype ja sähköposti.

Käyn työssä Juuan toimintakeskus Touhulassa maanantaina, tiistaina ja torstaina.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com

Päivi etsii 43-47-vuotiasta poikakaveria

1.8.2022

Hei

Olen Päivi. Olen 44-vuotias lievästi kehitysvammainen sinkku Mäntyharjulta.

Käyn 4 päivänä palvelukodissa avotöissä.

Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua.

En juo ja polta.

Haen lievästi kehitysvammaista sinkku poikakaveria. Toivon, että olet 43-47-vuotias. Etkä juo tai polta.

Kuva olisi kiva saada.

Laittakaa sähköpostia ja kirjeitä postissa tulemaan.

Vastaukset sähköpostilla:
pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kissankello
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sinkkunainen etsii miestä tositarkoituksella

1.8.2022

Nainen hymyilee kameralla. Naisella on päässä lippis ja silmälasit.Hei

Tässä on 58-vuotias nainen, joka on ihan mukava, vapaa, terve, siisti, sporttinen, puhelias, raikas, avoin, hellä, lämmin, herkkä, nuorekas ja huumorintajuinen.

Olen Turusta, Länsi-Suomesta.

Etsin sinua miestä, joka olet mukava, hellä ja vapaa.

En tupakoi enkä ota alkoholia, mutta yksin vaan on tylsä olla.

Ja minulla on ihan terveet elämäntavat sekä mukavat harrastukset. Käyn lenkillä iltaisin sekä kuuntelen musiikkia ja katson televisiota.

Etsin sinua ihan tositarkoituksella.

Ja kun vastaat minun ilmoitukseen, laita valokuvasi mukaan sitten sekä puhelinnumerosi.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sinkkunainen
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Antti etsii kirjekaveria naisista

1.8.2022

Silmälasipäinen mies istuu kahvilla ja katsoo kameraan.Hei, olen Antti Pohjois-Pohjanmaalta. Olen 38-vuotias.

Toivoisin kirjeenvaihtokaveria kaikenikäisistä naisista.

Harrastan ulkoilua, musiikin kuuntelua ja elokuvien katselua.

Olen täysin raitis.

Opiskelen tällä hetkellä. Käyn koulussa arkipäivisin.

Minulle voi kirjoittaa sähköpostia. Kuvan voin laittaa, jos alamme kirjeenvaihtoon.

Vastaukset sähköpostilla: anttihautakoski84(at)gmail.com

Mikko etsii tyttöystävää

1.8.2022

Mies hymyilee ja katsoo kameraa.Etsin noin 44-45-vuotiasta tyttöystävää.

Olen 45-vuotias mukava ja kohtelias mies.

Asun Porissa tuetussa asumisessa.

Tykkään ulkoilla, uida, tehdä ruokaa ja kotona tykkään katsoa kotimaisia elokuvia sekä kuunnella musiikkia.

Toivon, että tuleva tyttöystäväni ei käyttäisi alkoholia tai tupakkaa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Antti etsii 30-42-vuotiasta naista

1.8.2022

Olen 36-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Etsin 30-42-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi tositarkoituksella.

Asun Akaassa Etelä-Pirkanmaalla. Käyn työtoiminnassa kehitysvammaisten toimintakeskuksessa. Vapaa-aikana kuuntelen musiikkia ja katselen televisiota.

Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: anttilinden281(at)gmail.com

Mike etsii tyttöystävää

1.8.2022

Mies nauraa ja katsoo kameraan.Hei!

Olen Mikko Kalle Matias Kaskinen eli tutummin Mike. Olen 35 vuotias.

Haen tyttöystävää Paimiosta tai lähiseuduilta, esimerkiksi Turusta. Asun itse Paimiossa.

Tykkään käydä lenkeillä, elokuvissa, treffeillä ja tykkään muustakin hauskanpidosta. Harrastan jalkapalloa ja teatterikerhoa sekä käyn tanssituvalla.

Haluan nähdä tekstaillessa sinusta valokuvan.

Jos kiinnostuit minusta niin laita sähköpostia, höpötellään lisää.

Sähköpostini on: mikkokallematias(at)gmail.com

Minna etsii kirjekaveria

1.8.2022

Olen Minna.

Asun Lieksassa, Pohjois-Karjalassa.

Olen 34 vuotta. Toukokuussa täytän 35 vuotta.

Olen iloinen, rehellinen, huumorintajuinen, mukava ja herkkä.

Etsin 30-40-vuotiasta miestä soittelemaan ja tekstailemaan sekä pitkäaikaiseen seurustelusuhteeseen.

En harrasta 1 päivän juttuja, vaan toivon, että meidän juttu kestää pitkään.

En polta ja en juo! Toivon, että et polta ja et juo!

Käyn Taikkarissa maanantaisin ja tiistaisin. Keskiviikkoisin minulla on vapaapäivä. Torstaisin ja perjantaisin käyn päivätoiminnoissa.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, kirjeenvaihto, askartelu, musan kuuntelu, tv/elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Valitettavasti en saa omaa kuvaani ilmoitukseeni, koska joku kumma oli ottanut minun kuvat pois tiedostostani.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo