Kirjeenvaihto

Petra etsii miespuolista ystävää

12.4.2021

Olen Petra 47-vuotias nainen. Harrastan ratsastusta ja jalkapalloa.

Asun Jyväskylässä tukiasunnossa.

Etsin miespuolista ystävää.

Kuuntelen musiikkia, Antti Tuiskua.

Minulla on pikkuveli.

En koskaan ole ollut kirjeenvaihdossa. Tällä hetkellä ei ole ketään ihastustakaan.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Petra
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

 

Noora etsii uusia ystäviä

7.4.2021

Haen uusia ystäviä elämääni.

Ikä: 25-27 vuotta.

Olen luonteeltani ujo, iloinen, auttavainen, kohtelias, eläinrakas, ymmärtäväinen ja luotettava.

Minusta saat ikuisen ystävän.

Asun Tampereella, oon 25 vuotta ja asun kahden koiran kanssa.

Toivon että asut Tampereella.

Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla: noora.makinen24(at)gmail.com

Paatte etsii ystävää

1.4.2021

Hei.

Etsin 33-39-vuotiasta ystävää.

Olen lievästi kehitysvammainen poika. Olen savuton. En juo. Olen rehellinen ja luotettava. Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Vastaukset sähköpostilla: paatte45(at)gmail.com

Henna etsii kaveria

30.3.2021

Toivon, että osaat kirjoittaa pitkiä kirjeitä.

Itse olen mahdollisesti alimitoitettu kehitysvammadiagnoosin suhteen, koska minulla on kirjaimellinen tulkinta.

Kaveri en heti halua olla. Arvioin kirjeen perusteella, vastaanko vai en.

Itselläni on ADHD eli tuo on vahvin oireinen. Uusien diagnoosimuutosten myötä olen serkun mielestä väärin saanut kehitysvammadiagnoosin. Eli olen Asperger- sekä ADHD-kirjolla oleva 38-vuotias nainen.

Etsin kaveria, jolla on sama tilanne kuin minulla. Eli jos sinulle on myös tehty alimitoitettu kehitysvammadiagnoosi, joka on vaihtunut lievään autismiin, olisi todella kivaa kirjeessä tietää, miten olet päässyt uusiin diagnoositesteihin?

Jos kiinnostaa, kirjoita.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii naisystävää

29.3.2021

Moi

Olen lievästi kehitysvammainen mies 37 vuotta Ulvilasta.

Etsin tositarkoituksella naisystävää 02 alueelta. Iällä ei ole väliä.

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä.

Mulla on Snapchat: juhis847

Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83@gmail.com

Minna etsii miestä soittelemaan ja tekstailemaan

25.3.2021

Olen Minna.

Olen 32-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Asun tuetusti.

En polta tupakkaa enkä juo alkoholia! Toivon, että et tupakoi etkä juo!

Etsin 32-40-vuotiasta miestä ympäri Suomea seurustelukumppaniksi, soittelukaveriksi ja tekstailukaveriksi.

Harrastuksiini kuuluu: maissin hoito, lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruoanlaitto, matkailu, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn maanantaisin ja tiistaisin Kirsikoti-Taikkarilla. Keskiviikkoisin mulla on vapaapäivä eli kotipäivä. Ja torstaina sekä perjantaina mulla on päivätoiminnat.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita!

Vastaus kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Riitta etsii juttukaveria

24.3.2021

Hei!

Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa.

Etsin juttukaveria soittelemaan. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin.

Löydät minut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle viesti, jos haluat tutustua minuun. Vaihdetaan viestissä puhelinnumeroita.

Ritva etsii kirjoittelukavereita naisista ja miehistä

24.3.2021

Olen Ritva Jokiaho. Asun ryhmäkodissa Lohjalla.

Haluaisin kirjeenvaihtokavereita.

Minulle voivat kirjoittaa naiset ja miehet. Ikää sinulla saisi olla 50-60 vuotta.

Minun harrastuksiani ovat ristikkolehdet ja lukeminen.
Olen ujo ja luotettava. Horoskoopissa olen Leijona.

Vastaukset sähköpostilla:
ritvajokiaho(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikaela etsii naista parisuhteeseen

23.3.2021

Hei.

Olen lievästi älyllisesti kehitysvammainen nainen ja haluan parisuhteeseen toisen lievästi älyllisesti kehitysvammaisen naisen kanssa.

Olen luonteeltani ujo ja iloinen, helposti lähestyttävä nainen.
Toivottavasti sinäkin olet helposti lähestyttävä ja elämääsi tyytyväinen.

Minulla on kotona seinät maalattu vaaleanpunaisella värillä ja tykkään meikata itseäni.

Tykkään katsella Muumilaakson tarinoita ja Onneli ja Anneli -elokuvia.

Vastaukset sähköpostilla: mikaelavirta888(at)hotmail.com

Antti etsii 25-40-vuotiasta naisystävää

18.3.2021

Hei!

Olen 35-vuotias lievästi kehitysvammainen mies.

Etsin itselleni 25-40-vuotiasta naisystävää parisuhteeseen Etelä-Pirkanmaan tai Kanta-Hämeen alueelta.

Asun tuetussa asumisessa Akaassa Etelä-Pirkanmaalla, käyn työtoiminnassa toimintakeskuksessa.

Vapaa-aikana kuuntelen musiikkia ja tykkään pelata Playstation 3:sta.

Vastaukset sähköpostilla: antti.linden86(at)luukku.com

Sami etsii ystävää 30-40-vuotiaista naisista

17.3.2021

Hei!

Olen 45-vuotias mies Vaajakoskelta, Keski-Suomesta.

Etsin itselleni ystävää naisista, jotka ovat 30-40-vuotiaita.

Olen luonteeltani rauhallinen, rehellinen ja huumorintajuinen.

Harrastan pyöräilyä, uintia ja kuntosalilla käyntiä.

Käytän Whatsappia, Facebookia ja Skypeä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sami
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tuukka etsii tyttökaveria

15.3.2021

Hei,

olen Tuukka 39-vuotias mies Helsingistä.

Olen huumorintajuinen ja luotettava, näkörajoitteinen mies.

Harrastan aikidoa, luonnossa liikkumista ja teatteriryhmässä näyttelemistä. Kuuntelen myös äänikirjoja.

Tykkään musiikinkuuntelusta ja konserteissa käyn myös. Satunnaisesti käyn lavatansseissa.

En juo enkä polta.

Asun itsenäisesti kerrostalossa.

Toivon löytäväni tyttökaverin, jonka kanssa voi soitella, kirjoitella ja tapailla. Olisi mukavaa, jos olisit liikunnallinen.

Olisipa kiva, jos löytyisi tyttökaveri yhdessä
tekemään asioita.

Vastaukset sähköpostilla: tuukkapalas123(at)gmail.com

Anna etsii miespuolista kirjekaveria ja ystävää

12.3.2021

Etsin miespuolista kirjekaveria ja ystävää.

Olen 31-vuotias nainen Hyvinkäältä. Toivon, että olisit suunnilleen samanikäinen ja asuisit Etelä-Suomessa.

Ethän tupakoi tai käytä alkoholia. Minä en käytä kumpaakaan.

Minä tykkään tehdä käsitöitä, askarrella, valokuvata ja keräillä Pokemon-kortteja sekä Littlest Pets Shoppeja.

Voit halutettasi laittaa itsestäsi kuvan kirjeen mukaan.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Anna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Päivi etsii 42-46-vuotiasta sinkkumiestä

8.3.2021

Hei!

Olen Päivi. Olen 43-vuotias lievästi kehitysvammainen Mäntyharjulta.

Asun itsenäisesti. Käyn avotöissä 4 päivänä viikossa.

Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua. En polta ja juo.

Mulla on facebook, messenger ja skype. Löydät minut nimellä Päivi Vitikainen.

Etsin sinkkumiestä. Ikä saisi olla 42-46 vuotta.

Ethän polta ja juo. Olet rehellinen ja luotettava.

Kuva olisi kiva saada.

Toivon, että saisin mukavan poikaystävän. jonka kanssa voisin seurustella.

Jään odottamaan viestiä pian.

Otathan yhteyttä sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Seija etsii ystäviä ja kirjekavereita

4.3.2021

Hei!

47-vuotias nainen etsii uusia ystäviä ja kirjekavereita.

Tykkään leipoa, pidän musiikista ja katson Salkkareita.

Asun Hämeenlinnassa Hämeessä.

Olen iloinen ja puhelias.

Voit olla nuorempi kuin minä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Seija
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Hilla etsii sähköpostiystäviä

3.3.2021

Moi

Haluaisin sähköpostiystäviä. Mielellään ikäluokkaa 16-25 vuotta. Sukupuolella ei ole mitään väliä, kelpaa niin tytöt kuin pojatkin.

Oon itse 16 vuotias. Mulla on lievä kehitysvamma.

Harrastan todella paljon leipomista. Ja tykkään eläimistä. Oon 100 prosenttisen eläinrakas. Harrastan myös laskettelua.

Harrastan myös kirjojen lukemista. Ja kuuntelen mielelläni musiikkiakin. Mulla on kotona Jakke-niminen kissa.

Mulla on myös Insta ja Tiktok.

Voitte lähettää sähköpostia. Vastaan mielelläni viesteihin.

Vastaukset sähköpostilla: hillaemilia.kin(at)gmail.com

Mikko etsii kirjeenvaihtoystävää ja tyttöystävää Turun läheltä

1.3.2021

Hei!

Olen Mikko Kalle Matias Kaskinen, 34 vuotta.

Etsin kirjeenvaihtoystävää tai tyttöystävää Turusta tai lähikunnista.

Tykkään käydä lenkillä ja katsoa elokuvia sekä seurata urheilua.

Musiikin kuuntelu ja treffeillä käyminen on kivaa.

Toivon, että olet huumorintajuinen ja kiltti, kuten minäkin.

Olisi kiva jakaa asioita ja olla toistemme tukena, jos on huono päivä.

Toivon vastaukset sähköpostiini: mikkokallematias(at)gmail.com

Jukka etsii kavereita ja elämänkumppania

25.2.2021

Olen 32-vuotias. Asun Keuruulla.

Olen luonteeltani iloinen ja rehellinen. Olen yksinkin, ilman kavereita.

Etsin ehkä loppuelämäni kavereita ja elämänkumppania.

Minusta saat pitkäaikaisen ystävän.

Vastaukset sähköpostilla: jukka.88(at)gmail.com

Niki etsii kavereita ja tyttöystävää

25.2.2021

Hei, olen Niki Lyytikäinen iältä 28 vuotta. Olen savolainen Kuopiosta päin.

Asun itsenäisesti yksin kerrostaloasunnossa. En omista autoa. Liikun julkisilla vain pitkiä matkoja. Omalla paikkakunnallani liikun pyörällä.

Käyn 3 kertaa viikossa toimintakeskuksella.

Luonne: mukava, järjestelmällinen, kuunteleva, keskittyvä, tarkkaavainen, rauhallinen ja ujokin.

Minulla on todettu lievä älyllinen kehitysvammaisuus ja dysfasia.

Etsin naista pitkäaikaiseen parisuhteeseen eli tyttöystävää. Ikä saa olla 18-40 vuotta, Pohjois-Savosta.

Kaverisuhteitakin etsin 18-vuotiaista eteenpäin miehistä sekä naisista ympäri Suomea.

Mulla on käytössä: Facebook (omalla nimelläni), Whatsapp ja Instagram (käyttäjänimellä otakuylipappi).

Harrastuksiini kuuluvat muun muassa nämä: uiminen, pyöräily, musiikin kuuntelu (Turmion Kätilöt, japanilainen musiikki), anime, cosplay (pukeutuminen), tv-sarjojen ja elokuvien katselu.

Odotan viestiä sähköpostitse tai kirjeenä, jossa voidaan vaihtaa puhelinnumerot (jos ei ole teillä sähköpostia).

Voipi myöskin ottaa yhteyttä minuun sosiaalimedioissa (Facebook ja Instagram).

Vastaukset sähköpostilla:
niki.lyytikainen(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Niki
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Veeti kaipaa sydänystävää tai kaveria

17.2.2021

Kaipaan sydänystävää tai kaveria elämään.

Jos suhde etenee pidemmälle, tyttö- tai poikaystävä käy mulle.

Olen kotoisin Helsingistä, mutta asun Lahdessa.

Olen lievästi kehitysvammainen. Mulla on todettu tarkkaavuushäiriö ja ADHD ja myös dysfasia.

Haluan tavallisia kavereita, joilla on pieni, lievä kehitysvammaisuus.

Sukupuolella ei ole väliä.

Olen yksinäinen, koska täällä missä mä asun ei ole ketään mun kaltaista ihmisiä.

Tykkään suomalaisesta musiikista paljon. Tykkään eturivin naisartisteista, vaikkapa Kaija Koosta.

Terveisin Veeti

Vastaukset sähköpostilla: knuuutinenveeti(at)gmail.com

Valtteri etsii seuraa

15.2.2021

Hei,

Olen Valtteri, 18-vuotias mies Lahdesta.

Tykkään soittaa kitaraa ja tehdä lauluja.

Pidän fyysisestä työstä sekä eläinten hoitamisesta. Viihdyn hevosten sekä kissojen seurassa eniten.

Etsin kaltaistani seuraa, kaveri sekä seurustelu mielessä.

Vastaukset sähköpostilla:
valtteri.knuutinen(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Valtteri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mika etsii noin 50-vuotiasta naisystävää

15.2.2021

Hei!

Olen 52-vuotias huumorintajuinen ja luotettava mies Honkalammelta.

Haluaisin naisystävän, toivoisin että olisit suunnilleen samanikäinen ja huumorintajuinen.

Minulle voisit kirjoitella aluksi tekstiviestillä niin tutustutaan paremmin.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Mika
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Heikki etsii keskusteluystävää

8.2.2021

Hei

Olen 60-vuotta täyttänyt elämänmyönteinen mies Pohjois-Karjalasta. Asun Joensuussa Penttilän kaupunginosassa.

Etsin keskusteluystävää ja kohtaamisetkin olisi tulevaisuudessa mahdolliset.

Töissä käyn yhden päivän viikossa, työpaikkani on palvelutalo. Työtehtäviini kuuluu talonmiehen työt ja siivoukseen liittyvät aputyöt.

Asun kerrostalo kaksiossa uudella Penttilän rannan asuinalueella.

Kotona teen itsekseen kotityöt, ruuanlaiton, siivouksen ja muut mukavat asiat, jotka liittyy itsenäiseen elämään.

Harrastuksiini kuuluu kesäisin pyöräily ja luonnossa liikkuminen. Talvella harrastan lumitöiden tekemistä ja nettipelien pelaamista.

Tykkään mieluummin keskustella puhelimen välityksellä, mutta voit myös lähestyä kirjeellä tai sähköpostilla.

Jos koet samanhenkisyyttä, niin otathan minuun yhteyttä.

Kuva olisi iloinen yllätys.

Vastaukset sähköpostilla:

heikki.1960.pulkkinen(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Heikki
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sisko etsii 65-75-vuotiasta miespuolista kirjekaveria

8.2.2021

Hei,

Olen 72-vuotias Sisko Joensuusta. Etsin itselleni noin 65-75-vuotiasta miespuolista kirjekaveria.

Minä pidän neulomisesta ja leipomisesta.

Olisi kiva vaihtaa kuulumisia säännöllisesti. Voisimme vaihtaa myös puhelinnumerot kirjeessä ja soitellakin.

Odotan kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sisko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Noora etsii 25-27-vuotiasta kirjekaveria ja poikaystävää

8.2.2021

Olen 25-vuotias ja asun Tampereella.

Luonteeltani olen iloinen, rehellinen, luotettava, ystävällinen, avulias, puhelias ja aluksi todella ujo.

Etsin itselleni 25-27-vuotiasta kirjekaveria ja poikaystävää. Toivon että olet Tampereelta.

Minusta saat pitkäaikaisen ystävän kirjekaveriksi tai loppuelämäsi kumppanin.

Vastaukset sähköpostilla: noora.makinen24(at)gmail.com

Päivi etsii kirjeenvaihtoystäviä naisista

31.1.2021

Hei!

Haen kirjeenvaihtoystäviä naisista. Ikä saisi olla 42-46 vuotta.

Olet mielellään läheltä Mäntyharjua. Et juo, etkä polta. Olet rehellinen ja luotettava.

Olen Päivi, 42-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen Mäntyharjulta.

Asun itsenäisesti maaseudulla. Käyn avotöissä 4 päivänä viikossa.

Olen rehellinen ja luotettava. En polta ja juo.

Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua.

Minulla on skype ja facebook. Löydät minut nimellä Päivi Vitikainen.

Jos kiinnostaa, niin laittakaa sähköpostia tulemaan.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Antti etsii 25-40-vuotiasta naisystävää

25.1.2021

Hei!

Etsin itselleni naisystävää, joka voisi olla iältään 25-40-vuotias.

Olen lievästi kehitysvammainen 34-vuotias mies. Täytän maaliskuussa 35 vuotta.

Käyn työtoiminnassa toimintakeskuksessa.

Asun tuetussa asumisessa Akaassa Etelä-Pirkanmaalla.

Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan tai Kanta-Hämeen alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: antti.linden86(at)luukku.com

Sara etsii ystävää soittelemaan tai kirjoittelemaan

25.1.2021

Hei.

Nimeni on Sara. Olen 22 vuotta.

Asun tuetussa asunnossa Oulussa. Minulla ei ole paljon ystäviä.

Harrastan elokuvia, pelaamista ja piirtämistä. Tykkää Sonicista ja erilaisista verkkopeleistä. Pelaan myös Nintendolla.

Olisi mukava saada ystävä, jolle voisi soittaa tai kirjoittaa vaikka kirjeen.

Odotan yhteydenottoja.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Sara
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Riitta etsii soittelukaveria

21.1.2021

Hei!

Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa.

Etsin reipasta juttukaveria, kenen kanssa voisin soitella. Reipasta kaveria, joka rupeaisi minulle kaveriksi. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin.

Löydät minut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle viesti, jos haluat tutustua minuun. Vaihdetaan viestissä puhelinnumeroita.

Petra etsii kaveria

20.1.2021

Hei

Olen Petra. Etsin kaveria. Asun Jyväskylässä.

Harrastan ratsastusta, partiota ja jalkapalloa.

Minulla on dysfasia. Olen sosiaalinen ja aurinkoinen.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Petra
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pirjo H! Lähetä meille osoitteesi

20.1.2021

Pirjo H: Lähetit meille ilmoituksen ilman osoitettasi. Lähettäisitkö meille osoitteesi? Tarvitsemme osoitteen, johon voimme lähettää sinulle tulevat vastaukset.

Voit lähettää osoitteesi meille sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi tai postitse osoitteeseen:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Verkkotoimittaja
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Kiitos!

Enni etsii 27-32-vuotiasta miestä

20.1.2021

Hei

Olen Enni Tuominen, ikä on 28 vuotta.

Asun Nastolassa itsekseni. Minulla ei ole lemmikkiä.

Tykkään tehdä itse ruokaa ja joskus leipoa. Joskus pelaan Pleikka-pelikonetta. Sitten käyn lenkillä. Siivoan itse. Pesen pyykit itse.

Käyn töissä 5 päivänä viikossa. Viikonloput mulla on vapaana.

Tykkään joskus käydä ulkona syömässä. Välillä käyn leffassa ja shoppailemassa.

Tykkään käydä joskus kuuntelemassa musaa. Melkein kaikki musa menee. Konserteissa käyn joskus.

Tykkään käydä kesällä pyöräilemässä. Joskus käyn uimassa.

Kesällä juon kahvia, limua, mehua, vettä ja teetä. Joskus juon illalla teetä. Joskus otan jonkun saunajuoman. En polta ollenkaan.

Sitten syön karkkia, sipsiä ja suklaata välillä.

Tykkään katsoa TV:stä Salkkarit, Poliisit ja joskus lastenohjelmia. Katson leffoja, jos tulee joku hyvä leffa TV:stä.

Maalaan, piirrän ja välillä väritän värityskirjoja.

Tykkään käyttää hupparia, farkkuja, skeittikenkiä, huivia, räppi-lippistä ja pipoa.

Talvella tykkään luistella, laskea mäkeä ja jääkiekkoa on kiva muuten vaan lämiä.

Lautapelit on joskus kivoja. Joskus käyn sauvakävelemässä.

Haluan kiltin, rennon ja huumorintajuisen miehen, joka osaa tehdä kotihommat eli laittaa ruokaa.

Haluan miehen, joka ei juo liikaa, eikä mielellään polta. Mutta ei haittaa, jos polttaa.

Haluan miehen, joka osaa olla rehellinen ja tykkää liikkua ulkona, käydä lenkillä aina välillä ja pitää hyvänä.

Etsin Lahden alueelta ja läheltä Lahtea.

Etsin noin 27-32-vuotiasta miestä.

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Enni
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pekka etsii tositarkoituksella naista

19.1.2021

Hei,

Olen 54-vuotias sinkkumies.

Harrastan karaoken laulamista.

Luonteeltani olen iloinen.

Etsin tositarkoituksella sinua nainen, joka olet pikkuisen minua nuorempi.

Löydät minut myös Facebookista nimellä Pekka Järvinen. Klikkaa kaveriksi!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Pekka
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aleksi etsii kirjeenvaihtokavereita tai tyttöystävää

19.1.2021

Olen 30 vuotias sinkku mies Etelä-Savosta.

Etsin kirjekaveria ja mahdollista tyttöystävää. Minulla on Down-oireyhtymä.

Olen rehellinen, kuuntelevainen, luottavainen ja oma-aloitteinen.

Näitä arvostan ja toivon että sinäkin arvostat.

Minulla on paljon harrastuksia. Käyn töissä toimintakeskuksessa ja opiskelen.

Olen savuton, joskus otan alkoholia.

Asun itsenäisesti.

Vastaukset sähköpostilla: Alee62032(at)gmail.com

Henri etsii kirjekaveria 30-35-vuotiaista naisista

19.1.2021

Moi.

Nimeni on Henri Yli-Karjanmaa.

Asun Etelä-Pohjanmaalla. Ja etsin kirjekaveria 30-35-vuotiaista naisista. Myöhemmin tositarkoituksella.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily.

Luonne on hauska, kiltti ja huumorintajuinen.

En polta, enkä juo alkoholia. Toivoisin että sinäkään et juo.

Toivoisin että sinä olet kirjeystävä.

Vastaukset sähköpostilla:
kissa.ilmajoki(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii seurustelukumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

14.1.2021

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta. Itse olen 37-vuotias nainen.

Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava. Minulla on myös kissa.

Tykkään iskelmämusiikista ja tykkään käydä konserteissa.

Käyn 2 päivänä viikossa töissä.

Toivon että et polta tai juo.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Paatte etsii ystävää naisesta

10.1.2021

Hei

Olen lievästi kehitysvammainen poika.

Etsin ystävää naisesta.

Olen savuton. En juo. Olen rehellinen ja luotettava.

Pidän lävistyksistä ja korviksista.

Harrastan lukemista ja ristikoita sekä musiikin kuuntelua.

Vastaukset sähköpostilla: paatte45(at)gmail.com

Tumppi etsii tyttöystävää

7.1.2021

Olen Tumppi ja etsin tyttöystävää.

Asun Lahdessa rivitaloyksiössä. Täytän tänä vuonna 38 vuotta.

Tykkään eläimistä ja raskaasta musiikista, kuten hevi ja rock.

Olen autorakas ja toivon kumppaninkin olevan.

Harrastan judoa, jalkapalloa ja pyöräilyä eli urheilu on myös lähellä sydäntä.

Tyttöystävässä arvostan itsenäisyyttä, reiluutta, luotettavuutta ja huomaavaisuutta.

Olen itse pitkä ja haluan naisen, jota ei tarvitse kumartua halaamaan.

Olen myös mukava ja toivon sinunkin olevan.

Vastaukset sähköpostilla: tumppigti(at)gmail.com

Sami etsii kirjeenvaihtotoveria

7.1.2021

Olen 45-vuotias mies Vaajakoskelta.

Etsin kirjeenvaihtotoveria.

Harrastan salibandyä ja pyöräilyä. Käyn usein uimassa Leppävedessä.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

Pia etsii uusia kirjekavereita

7.1.2021

Mun nimi on Pia ja asun Juuassa. Mun ikä on 43 vuotta.

Etsin uusia kirjekavereita.

En etsi seurustelukumppania, vaan pelkästään kirjekavereita, kun oon kihloissa.

Käytän näitä nettisivuja: Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram.

Mun harrastukset ovat kävely, pyöräily ja laulan kotona karaokea.

Katson telkkarista luonto-ohjelmia, kauhu-, seikkailu- ja toimintaelokuvia sekä musiikkiohjelmia.

Musiikkia kuuntelen Radio Rexistä ja YouTubesta.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com

Julkaisemme uusia ilmoituksia 7.1.2021

22.12.2020

Hei

Kirjeenvaihtopalsta on joulutauolla.

Julkaisemme uusia ilmoituksia 7. tammikuuta 2021 alkaen.

Voit lähettää meille ilmoituksia myös tauon aikana. Voit myös lukea sivulla olevia ilmoituksia ja lähettää niihin vastauksia.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Mikaela etsii kavereita ja tyttöystävää

21.12.2020

Hei.

Olen 39-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen.

Etsin kavereita kirjoitteluun muista naisista ja miehetkin saavat kirjoitella.

Etsin myös tyttöystävää eli seurustelukumppania. Olisi kiva jos olisi seurustelukumppanina toinen kehitysvammainen nainen. Ei ole väliä, oletko lievästi tai keskiasteisesti kehitysvammainen. Se on tärkeintä, että olet mukava ja omatoiminen ja tykkäät läheisyydestä ja rakkaudesta.

Vastaukset sähköpostilla: mikaelavirta888(at)hotmail.com

Aki etsii 28-54-vuotiasta naista

21.12.2020

Olen 33-vuotias mies Kainuusta.

Etsin aluksi kaveriksi 28-54-vuotiasta naista. Ja myöhemmin tositarkoituksella, jos kemiat kohtaavat.

Tulen omillani toimeen.

Kävelen tai pyöräilen. Tykkään laulaakin. Ja tehdä ruokaa ja kaikkea muitakin asioita tykkään tehdä.

Vastaukset sähköpostilla:
aksukarjalainen(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Aki
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Outi etsii elämänkumppania

19.12.2020

Hei

Olen 37-vuotias sinkkunainen. Olen rehellinen, luotettava, huumorintajuinen ja herkkä.

Etsin elämänkumppania, johon voi luottaa ja joka oikeasti rakastaa minua ja pitää lupauksen, eikä leiki minun tunteilla. Ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja jota ei välimatka ja ikäero haittaa.

Minulla on ADHD ja astma ja lievä älyllinen kehitysvamma.

Minulla ei ole lapsia. Ei haittaa jos sinulla on.

Pidän eläimistä.

En juo alkoholia. En polta. Toivon samaa kumppanilta.

En puhu pervoja. Enkä lähetä pervoja kuvia.

En käy baareissa. Tykkään rauhallisista koti-illoista. Olisi ihanaa löytää se oikea elämänkumppani, jonka kainaloon käpertyä ja jonka kanssa jakaa ilot ja surut.

Asun Hyrynsalmella. Käyn 4 päivänä viikossa toimintakeskuksessa ja 2 päivänä viikossa avotöissä nuorisotalolla apuohjaajana 1-6 luokkaisille.

Toivottavasti olet sinkku.

Ei varatuille. Ei seksin perään oleville. Ei yhden yön juttuja, eivät ole minun juttu. Ei pervoille. Ei feikeille.

Sinkut ottakaa yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: outi37wee(at)gmail.com

Eliina etsii kaveriksi 28-54-vuotiasta miestä

17.12.2020

Hei

Olen 44-vuotias nainen Kurikasta, Länsi-Suomesta, Etelä-Pohjanmaan maakunnasta.

Etsin aluksi kaveriksi 28-54-vuotiasta miestä. Ja myöhemmin tositarkoituksella, jos kemiat kohtaavat.

Tulen omillani toimeen.

Kävelen tai pyöräilen. Tykkään laulaakin.

Lapsia on jo.

Vastaukset sähköpostilla:
eliina.k1976(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Eliina
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikko etsii naista keskustelukaveriksi

16.12.2020

Olen yli 40-vuotias mies. Asun maatilalla. Tykkään tehdä metsätöitä, ja käyn joka päivä ulkotöissä.

Kaipaisin naispuolista keskusteluseuraa.

Haluan vaihtaa kuulumisia sähköpostin välityksellä.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: taimomikko(at)gmail.com

Niilo etsii naista Pohjois-Karjalasta

7.12.2020

Olen Niilo Sinkkonen. Olen 41-vuotias sinkkumies.

Harrastan pyöräilyä ja taidetyötä. Teen myyntiin tauluja Pohjois- Karjalassa Parafest-tapahtumassa.

Olen tosi kiltti, ihana ja herttainen mies. Olen ystävällinen persoona, olen itse lievästi kehitysvammainen. Mutta muutkin käy.

Ottakaa naiset yhteyttä rohkeasti.

Olet Pohjois-Karjalasta päin, samalta suunnalta.

Puhelinnumeron saa, kun on minusta kiinnostunut ja juttu etenee.

Minuun saa yhteyttä myös Facebookin kautta nimellä Niilo Sinkkonen.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Mikko etsii elämänsä rakkautta

30.11.2020

Nimeni on Mikko Laakkonen. Olen 32-vuotias poikamies Vantaan Kivistöstä.

Syön kasvis- ja kalaruokia. Olen kristitty mies.

Etsin elämäni rakkautta.

En polta savukkeita tai ryyppää alkoholia. Tykkään Spede-elokuvista.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pia etsii kirjekavereita

27.11.2020

Mun nimi on Pia ja asun Juuassa. Mun ikä on 43 vuotta.

Etsin uusia kirjekavereita.

Käytän näitä nettisivuja: Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram.

Mun harrastukset ovat kävely, pyöräily ja laulan kotona karaokea.

Katson telkkarista luonto-ohjelmia, kauhu-, seikkailu- ja toimintaelokuvia sekä musiikkiohjelmia.

Musiikkia kuuntelen Radio Rexistä ja YouTubesta.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com

Tero etsii ystävää ja juttelukaveria

20.11.2020

Olen Tero Karppinen. Täytän kohta 45-vuotta.

Harrastan kuulantyöntöä, saappaan heittoa, punttien nostoa, maalaamista ja tarinoiden kirjoittamista.

Etsin ystävää ja juttelukaveria.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä ja soitella sitten.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo