Kirjeenvaihto

Pia etsii kirjekavereita

29.9.2020

Mun nimi on Pia ja asun Juuassa. Mun ikä on 43 vuotta.

Etsin pelkästään uusia kirjekavereita, kun oon kihloissa.

Käytän näitä nettisivuja: Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram.

Mun harrastukset ovat kävely, pyöräily ja laulan kotona karaokea.

Katson telkkarista luonto-ohjelmia, kauhu-, seikkailu- ja toimintaelokuvia sekä musiikkiohjelmia.

Musiikkia kuuntelen Radio Rexistä ja YouTubesta.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com

Marcus etsii 20-50-vuotiasta tyttöystävää

25.9.2020

Hei.

Olen nuori mies ja etsin tyttöystävää naisesta iältään 20-50 vuotta.

Olen kuulemma komea, ystävällinen ja herkkä ja herrasmies.

Tykkään romanttisista illoista viinin ja kynttilöiden kera eli olen romanttinen.

Toivon että sinäkin pidät romantiikasta ja hyvistä elokuvista ja että seksi ei olisi pääasia. Toivon että tulet toimeen itsenäisesti, koska minäkin olen itsenäinen.

Laittakaahan meiliä tulemaan.

Vastaukset sähköpostilla:

marcussonmarkusmikael(at)gmail.com

Minna etsii 20-40-vuotiasta miesystävää

24.9.2020

Olen Minna.

Olen 32-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

En polta tupakkaa ollenkaan ja en käytä ollenkaan alkoholia.

Toivon, että et käytä näistä kumpaakaan ja asut tuetusti ohjaajien valvonnassa.

Etsin 20-40-vuotiasta mies- ja poikaystävää pitkäaikaiseen seurustelu- tai parisuhteeseen ympäri Pohjois-Karjalaa ja muualtakin.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen kavereiden eli ystävien kanssa, matkailu, tv, elokuvat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn Taikussa ma, ti ja ke päivisin ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot.

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henri etsii suunnilleen 30-vuotiasta naisystävää/tyttöystävää

24.9.2020

Hei.

Olen Henri Yli-Karjanmaa. Ja asun palvelukodissa. Ettehän hylkää minua. Asun Länsi-Suomessa Ilmajoella.

Etsin samanhenkistä naisystävää/tyttöystävää. Ei kaukaa vaan läheltä.

Toivoisin että sinä olet suunnilleen samanikäinen kuin minä. 30 vuotta.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily.

Vastaukset sähköpostilla:
henri.ylikarjanmaa90(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Joni etsii kavereita Lapista ja kirjoittelukavereita koko Suomesta

23.9.2020

Moi

Olen Joni 28 v. Lapista.

Etsin kavereita ja uusia tuttavuuksia Lapista ja kirjoittelukavereita koko Suomesta.

Mulle voi laittaa viestiä sähköpostilla: joni_salm(at)outlook.com

Henna etsii 36-46-vuotiasta sinkkumiestä

12.9.2020

Olen 38-vuotias sinkkunainen Espoon läheltä.

Itselläni on ADHD/ADD ja etsin tositarkoituksella sinkkumiestä, jolla on myös ADD-diagnoosi.

Minun suosikki laulaja on Suvi Teräsniska. Toivottavasti myös sinä tykkäät Suvi Teräsniskan kappaleista.

Ikä saa olla 36-46 vuotta.

Toivottavasti olet minua pidempi. Minun oma pituus on 172 cm.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Emma etsii miespuoleista ystävää Järvenpään läheltä

8.9.2020

Hei!

Olen Emma 35 vuotta.

Asun Järvenpäässä ja etsin 30-40-vuotiasta miespuoleista ystävää lähialueelta.

Luonteeltani olen ystävällinen, luotettava, iloinen, empaattinen ja toimelias. Olen eläinystävällinen ja minulla on koira.

Harrastuksiin kuuluu erilaiset käsityöt, uinti, pyöräily ja käyn luovalla kuvataidekurssilla. Pidän myös ruuanlaitosta ja leipomisesta.

Työskentelen kahvilassa.

Vastaukset sähköpostilla: tiikkainenemma(at)gmail.com

Päivi etsii seurustelukumppania miehistä ja kirjekaveria naisista

8.9.2020

Olen 42-vuotias sinkku nainen, lievästi kehitysvammainen, Mäntyharjulta.

Olen rehellinen ja luotettava.

Olen raitis ja savuton.

Etsin 40-45-vuotiasta seurustelukumppania miehistä ja kirjekaveria naisista.

Toivon, että olet raitis ja savuton, rehellinen ja luotettava.

Harrastan lukemista, käsitöitä ja ulkoilua.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Minna etsii kirjekaveria ja seurustelukumppania Porin läheltä

8.9.2020

Täällä olisi yksi sinkku nainen Porista, Satakunnasta.

Ikää on 44 vuotta. Mulla on lievä cp-vamma.

Olen koulun keittiöllä täällä Porissa 5 päivää viikossa töissä.

Harrastuksiin kuuluu uinti, kuntosali, pyöräily, tanssijumppa, musiikki kuuntelu, tv:n katsominen.

En polta tupakkaa, en juo alkoholia, mut juon alkoholia seurassa.

Toivottavasti et polta tupakkaa, mut alkoholia saa juoda.

Etsin kirjeenvaihtokaveria ja seurustelukumppania Porista ja Porin läheltä.

Toivottavasti sullakin on harrastuksia.

Mun sähköposti on minnalimnelle(at)gmail.com, jos haluat laittaa mulle sähköpostia.

Niilo etsii naisystävää Pohjois-Karjalasta

7.9.2020

Moikka

Olen Niilo Sinkkonen.

Olen 41-vuotias sinkkumies.

Harrastan pyöräilyä ja taidetyötä. Teen myyntiin tauluja. Myyn niitä Pohjois-Karjalassa Parafest-tapahtumassa.

Olen tosi kiltti, ihana mies. Olen ystävällinen persoona.

Olet lievästi kehitysvammainen niin kuin
minäkin. Mutta kyllä muukin käy. Olet mielellään Pohjois- Karjalasta tai samalta paikkakunnalta.

Ottakaa naiset yhteyttä rohkeasti.

Puhelinnumeron saa, kun juttu etenee ja on
minusta kiinnostunut.

Minuun saa yhteyden myös Facebookissa nimellä Niilo Sinkkonen.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Laura etsii seurustelukumppania 36-50-vuotiaasta miehestä

6.9.2020

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 36-50 vuotta. Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.

Toivon että et polta tai juo.

Itse olen rehellinen, mukava, luotettava ja rauhallinen.

Tykkään käydä konserteissa. Tykkään iskelmämusiikista.

Minulla on myös kissa.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura T.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Paatte etsii 32-39-vuotiasta naista ystäväksi

3.9.2020

Hei

Olen lievästi kehitysvammainen mies.

Olen rehellinen ja luotettava.

En juo, en polta.

Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Harrastan lukemista ja ristikoita sekä musiikin kuuntelua.

Haen 32-39-vuotiasta naista ystäväksi itselleni.

Vastaukset sähköpostilla: paatte45(at)gmail.com

Tomi etsii naista suhteeseen Pohjois-Karjalasta

25.8.2020

Moi

Olen Tomi Makkonen, lievästi kehitysvammainen Joensuusta.

Etsin naista suhteeseen tositarkoituksella. Mielellään saisi olla lievästi kehitysvammainen niin kun mäkin, mutta kyllä muukin käy. Mielellään Pohjois-Karjalasta tai samalta paikkakunnalta.

Olen 28-vuotias ja menossa opiskelemaan kauppiaaksi liiketalouteen. Olen töissä S-Marketissa Joensuussa. Työ on avotyön muodossa.

Harrastukset: kuntosali, juoksu, sauvakävely ja urheilu ylipäätään.

Olen digivertaisohjaaja Ihan diginä -hankkeen kautta. Annan siis digineuvoja ihmisille, jos jotain ei osaa tehdä.

Olen hauska, avoin, fiksu, huumorintajuinen ja ystävällinen persoona.

Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä!

Yhteyttä saa otettua myös Facebookissa nimellä Tomi Makkonen ja Instassa nimellä makkonentomi ja myös Mesessä Tomi Makkonen nimellä.

Voi lähettää myös sähköpostia: tomi.makkonen32(at)gmail.com

Puhelinnumeron saa sit kun juttu etenee ja on kiinnostunut.

Timo etsii 35-40-vuotiasta kirjekaveria naisista

17.8.2020

Hei

Olen Timo. Minä tykkään naisista. Etsin 35-40-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Timo R.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jaakko etsii 40-50-vuotiasta elämänkumppania Oulusta

17.8.2020

Hei

Etsin 40-50-vuotiasta elämänkumppania Oulusta.

Harrastan lenkkeilyä, ratsastusta ja musiikin kuuntelua.

Toivon että et polta etkä juo.

Vastaukset sähköpostilla:

jaakkolehtola(at)gmail.com

Niko etsii uusia ystäviä

17.8.2020

Olen Niko ja asun Kuopiossa.

Sanottakoon näin alkuun, että etsin uusia ystäviä! Elikkä seurustelujuttuja en mielellään ala heti ensi näkemisen perusteella!

Asun yksin ja harrastan lähinnä tietokone- ja konsolipelejä, mutta harrastan niitä vain ja ainoastaan yksin ollessani.

Vieraita jos on kylässä, niin keskityn heihin pääasiassa. Ellei sitten vieras tahdo itsekin pelata.

En usko rakkauteen ensisilmäyksellä.

Jos tämmönen kaveri kiinnostaa, niin ota yhteyttä sähköpostitse: daedra84(at)hotmail.com

Lue vinkit netin turvalliseen käyttöön

17.8.2020

Netissä on paljon hyviä mahdollisuuksia etsiä seuraa ja tutustua ihmisiin.

On tärkeää, että tunnet netin säännöt. Kun noudatat sääntöjä, netin käyttäminen on mukavaa ja turvallista.

Lue vinkit netin turvalliseen käyttöön

Outi etsii elämänkumppania

11.8.2020

Hei

Olen 36-vuotias sinkkunainen. Olen rehellinen ja luotettava. Minulla on ADHD, paniikkihäiriö, lukihäiriö ja lievä älyllinen kehitysvamma.

Asun Hyrynsalmella. Asun yksin 47 neliön kaksiossa.

Harrastan pyöräilyä ja tykkään koti-illoista. Tykkään olla jonkun kainalossa eli olisi ihanaa löytää sen elämänkumppanin kainaloon jakamaan ilot ja surut ja elämään loppuelämä yhdessä.

En etsi yhden yön juttuja.

Sinkut ottakaa yhteyttä, jos kiinnostaa.

Vastaukset sähköpostilla: Outi92(at)hotmail.fi

Henna etsii 30-40-vuotiasta sinkkumiestä Vihdin läheltä

10.8.2020

Olen 37-vuotias nainen Vihdistä.

Etsin 30-40-vuotiasta sinkkua Vihdin läheltä. Tositarkoituksella etsin lievästi kehitysvammaista miestä.

Itselläni on oma vuokra-asunto ja lievä älyllinen kehitysvamma ja MBD-oireyhtymä sekä lievä autismi selvityksen alla.

En juo enkä polta.

Etsin Vihdin läheltä miestä, koska itselläni ei ole rahaa matkustaa yli 100 kilometriä Vihdistä. Voit asua korkeintaan Forssassa, Espoossa, Vantaalla, Helsingissä, Vihdissä, Lohjalla tai Karkkilassa. Poria voin harkita, jos sinulla on rahaa matkustaa Vihtiin myös.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Joakim etsii naista seurustelusuhteeseen Turun seudulta

6.8.2020

Hei vaan

Tässä olisi nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, avoin, hellä, lämmin, nuorekas, huumorintajuinen, miehekäs mies.

Olen 61-vuotias ja Turusta.

Haluaisin nyt tehdä jonkun naisen kanssa enemmän tuttavuutta ja etsin ihan tositarkoituksella seurustelusuhdetta.

En tupakoi, enkä käytä alkoholia ja minulla on monia harrastuksia.

Olen päivisin työssä, käyn lenkillä, kuuntelen musiikkia ja katson televisiota iltaisin.

Ja muistahan, että kun vastaat minulle, niin vastailehan valokuvan kera.

Etsin vaan täältä Turun seudulta mukavaa, hellää ja vapaata naista.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Joakim
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii seurustelukumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

4.8.2020

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta. Saisit olla Keski-Suomen alueelta.

Olen luotettava, mukava, rauhallinen.

Toivon että et polta tai juo.

Harrastuksiini kuuluu hevoset ja minulla on myös kissa.

Tykkään pelata pelejä. Tykkään iskelmämusiikista ja tykkään käydä käydä konserteissa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-40-vuotiasta poikaystävää tai kirjekaveria

4.8.2020

Olen Minna.

Olen 32-vuotias nainen. Olen ammatiltani kuvataiteilija. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-40-vuotiasta poikaystävää seurusteluun tai kirjeenvaihtoon ympäri Suomea. Toivon ettet polta tupakkaa ja juo alkoholia.

Harrastuksiini kuuluu: maissin kasvatus, lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, kokkaaminen, matkailu, tv, leffat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa ma, ti ja ke päivisin ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Vieläkään en ole päässyt taikuun, mutta päivätoiminnat alkaa 10.8.2020. Oon päivätoiminnoissa sinne asti, kunnes taiku alkaa!

En polta tupakkaa ja en juo alkoholia.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita osoitteella.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii naisystävää Turun ja Porin alueelta

3.8.2020

Moi

Olen lievästi cp-vammainen mies.

Etsin sellaista naisystävää, joka tykkää musta.

Etsin naista 02 (Turun ja Porin) alueelta.

Vastaukset sähköpostilla:

juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Markku etsii 35-44-vuotiasta naisystävää

3.8.2020

Mukava 44-vuotias mies Akaasta etsii mukavaa 35-44-vuotiasta naisystävää.

Olethan rehellinen ja tietokoneista kiinnostunut sekä kätevä käsistäsi.

Itse harrastan metsätöitä ja tietokonepelejä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Marianne etsii kavereita 25-31-vuotiaista miehistä

3.8.2020

Hei!

Asun Satakunnassa. Olen 25 vuotta. Harrastan pyöräilyä, karaokea, tanssimista ja käsitöitä. Tykkään kokkailla.

Etsin kirjeenvaihtokamuja tai WhatsApp-viestittelyyn kavereita 25-31-vuotiaista miehistä.

Jos innostuit, ota yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Marianne
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ari etsii 46-60-vuotiasta naista

3.8.2020

Hei sinä ihana ja herttainen nainen. Ikäsi on 46-60 vuotta.

Harrastan kirjastossa käymistä. Joskus käyn Rauman kirpputorilla. Ja sitten käyn kattomassa Rauman näyteikkunoita.

Saat kirjoittaa Arille.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikaela etsii seurustelukumppania 25-40-vuotiaasta tytöstä/naisesta

3.8.2020

Hei.

Olen Mikaela. Olen lievästi kehitysvammainen neiti.

Etsin seurustelukumppania 25-40-vuotiaasta lievästi tai keskitasoisesti kehitysvammaisesta tytöstä/naisesta.

Olen itsenäinen ja omatoiminen ja toivon että sinäkin olet mahdollisimman itsenäinen ja omatoiminen.

Asun yksin mutta ei haittaa vaikka asuisit asuntolassa tai ryhmäkodissa.

Tykkään katsella elokuvia. Esimerkiksi Onneli ja Anneli -elokuvat ja Heinähattu ja Vilttitossu -elokuvat ovat suosikkejani. Tykkään myös Frozen-elokuvista ja olen nähnyt ne molemmat.

Kesällä tykkään käydä uimassa ja syödä jäätelöä ja ottaa rennosti.

Haluaisin kumppanin viereeni olemaan kanssani parisuhteessa. Ensin toki ystävänä.

Hyväksyn itseni kehitysvammaisena tyttönä/naisena ja toivon että sinäkin hyväksyt itsesi kehitysvammaisena tyttönä/naisena.

Vastaukset sähköpostilla:

mikaelavirta81(at)gmail.com

Henna etsii 30-45-vuotiasta miestä, jolla on auto ja ajokortti

15.6.2020

Olen lievästi kehitysvammainen nainen. Jos olet mies 30-45-vuotias ja sinulla on oma auto ja ajokortti, olisi kiva tutustua ja kirjoittaa kirjeitä.

Jos epäilet että sinun kehitysvamma on myös mennyt väärin, olisi kiva vaihtaa kirjeessä ajatuksia.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Terho etsii tyttöystävää

15.6.2020

Olen 60-vuotias rauhallinen mies Tampereelta.

Harrastan kävelyä, radion kuuntelua ja katson telkkaria.

Tykkään käydä baarissa, en kuitenkaan juo alkoholia enkä tupakoi.

Etsin tyttöystävää.

Minusta olisi kiva soitella, voit laittaa puhelinnumerosi kirjeen mukaan.

Terveisin, Terho

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Terho
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jumppis etsii naisystävää ja ystäviä

15.6.2020

Moi

Olen 32 vuotta. Olen mukava ja rehellinen. Asun sijaisperheessä Keuruulla.

Etsin naisystävää, sitä oikeaa.

Etsin myös ystäviä viettämään vapaa-aikaa.

Vastaukset sähköpostilla: jumppis.88(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jumppis
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Niilo etsii naista rinnalle

9.6.2020

Hei

Olen Niilo, kohta 41-vuotias sinkkumies.

Etsin vakavaa parisuhdetta, samanikäistä naista rinnalle.

Olen taiteilijamies. Teen vapaa-ajallani taidetta, erilaisia tauluja myyntiin. Myyn niitä kehitysvammaisten Parafest-tapahtumassa.

Asun Joensuussa yksin tukiasunnossa.

Tykkään surffailla Facebookissa. Päivitän sinne uusimmat taulut.

Osaan itsenäisesti laittaa ruokaa ja siivota ynnä muuta. Tykkään tosi paljon pyöräillä yksin.

Haluaisin tyttöystävän, joka ymmärtää minua joka asiassa.

Olen kiltti, ihana mies.

Vastaukset sähköpostitse: niilo(at)sinkkonen.fi

Ari etsii 46-50-vuotiasta naista

8.6.2020

Hei sinä elämän nainen, jonka ikä on nyt noin 46-50 vuotta. Harrastan kirjastossa ja kirpputorilla käymistä.

Hei sinä elämän nainen, saat kirjoittaa 49-vuotiaalle miehelle.

Toivoo, Ari Raumalta

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Enni etsii 28-35-vuotiasta poikaystävää

5.6.2020

Olen Enni Tuominen. Ikä on 26 vuotta. Asun Nastolassa.

Käyn töissä 5 päivää viikossa.

Teen itse kotityöt, enkä polta. Joskus otan jonkun saunajuoman. Silloin tällöin juon kahvia ja limua.

Teen itse ruokaa ja leivon. Joskus käyn ulkona syömässä. Välillä käyn elokuvissa. Joskus tykkään käydä kaupoilla. Välillä käyn lenkillä. Pyöräilen joskus. Laulan ja pelaan pleikkaa välillä.

Olen huumorintajuinen nainen.

Itselläni ei ole mitään lemmikkiä.

Haluan huumorintajuisen, rehellisen, rennon, kiltin ja hauskan poikaystävän, joka osaa tehdä kotityöt, tehdä ruokaa ja tykkää lenkkeillä ulkona.

Toivon, ettet juo liikaa alkoholia. Jos poltat, niin ei silleen haittaa.

Toivon, että asuisit lähellä, esimerkiksi alueella Nastola, Lahti, Riihimäki, Jämsä, Helsinki.

Ikäsi saisi olla noin 28-35 vuotta.

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Ari etsii 47-50-vuotiasta naista

3.6.2020

Hei sinä vapaa elämän nainen, jonka ikä on nyt noin 47-50 vuotta. Sinä vapaa elämän nainen saat kirjoittaa 49-vuotiaalle miehelle.

Toivoo, Ari Raumalta

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii miestä seurusteluun tai kirjeenvaihtoon

3.6.2020

Olen Minna. Olen 32-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

En polta tupakkaa ja en juo alkoholia. Toivon, että et käytä näistä kumpaakaan.

Etsin 4 vuotta vanhempaa miestä seurusteluun tai kirjeenvaihtoon Joensuun, Tohmajärven ja Polvijärven alueelta.

Toivon, että olet jonkun kahvileivän, teen tai kahvin ystävä.

Harrastuksiini kuuluu maissin kasvatus, lenkkeily, lukeminen, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, selfie-kuvat, matkailu, tv, elokuvat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa ma-ke ja päivätoiminnoissa to-pe päivisin. Nyt kun on korona, niin taiku on syksyyn asti kiinni ja päivätoiminnat on poikkeuksellisesti ma-to.

Lähetän 1 kuvan kirjeen mukana kavereille, mutta en laita kuvia nettiin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot joko kirjeessä tai sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikaela etsii sähköpostinvaihtoon naisia ja miehiä

1.6.2020

Moikka

Olen Mikaela, nuori neiti länsirannikolta.

Etsin sähköpostinvaihtoon naisia ja miehiä. Etenkin tahtoisin uusia ystäviä muista lievästi kehitysvammaisista naisista, koska niitä ystäviä ei liikaa ole.

Olisi kesällä kiva käydä vaikka kahvilla tai jätskillä ja istua iltaa rannalla.

Minulla on siis lievä älyllinen kehitysvamma ja minun älykkyysosamäärä on noin 68, mutta se ei estä hyvää ja onnellista elämää.

Asun täysin yksin ja itsenäisesti ja huolehdin itse laskuista ja kaikesta muustakin kuten siivouksesta.

Minun kohdallani kehitysvamma on hidaste, mutta ei este onnelliselle ja omatoimiselle elämälle.

Sinä lievästi kehitysvammainen nainen tai mies, kirjoita minulle, kunhan pärjäät omatoimisesti, haluan kirjoitella kanssasi.

Terveisin: Mikaela

Vastaukset sähköpostilla: mikaelavirta81(at)gmail.com

Emmi etsii seurustelukumppania 20-30-vuotiaasta naisesta

26.5.2020

Hei

Olen Emmi-neiti, keskivaikeasti kehitysvammainen nuori nainen.

Etsin seurustelukumppania naisesta, jolla on myös keskivaikea kehitysvamma. Saisit olla iältäsi 20-30 vuotta vanha.

Asun tuetusti ja osaan paljon asioita.

Toivon että olet mahdollisimman omatoiminen. Minä olen omatoiminen.

Olen kaunis ja tykkään olla romanttinen ja haluan vertaisen naisen viereeni.

Toivoo Emmi

Vastaukset sähköpostilla: emmivirta022(at)gmail.com

Petri etsii tyttöystävää 35-40-vuotiaista naisista

25.5.2020

Moro

Etsin tyttöystävää 35-40-vuotiaista naisista.

Harrastan pyöräilyä ja videopelejä konsolilla.

Vastaukset sähköpostilla: petri.morosoff(at)outlook.com

Minna etsii 20-40-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon

25.5.2020

Olen Minna.

Olen 32-vuotias nainen. Asun Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-40-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon ympäri Suomea. Huom! Ei miehille.

Harrastuksiini kuuluu: lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, leffat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Mun lempileffa on uudistunut Leijonakuningas.

Lempikirja on Juhannusvieras.

Lempiartistit ovat: Jenni Vartiainen, Kaija Koo, Behm ja Anna Abreu.

Lempiruokia on kebabrulla currykastikkeella, jotkut perusruuat ja pizza.

Käyn Taikussa maanantai-keskiviikko ja päivätoiminnoissa torstaisin ja perjantaisin. Nyt kun on korona, niin taiku on kiinni ja päivätoiminnat on poikkeuksellisesti maanantai-torstai.

Voidaan vaihtaa kuvat.

Vastaukset sähköpostilla:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Paatte etsii 33-39-vuotiasta naista

19.5.2020

Hei.

Olen lievän kehityshäiriön omaava poika. Olen savuton, en juo.

Olen luotettava ja rehellinen.

Haen 33-39-vuotiasta naista.

Vastaukset sähköpostilla: Paatte45(at)gmail.com

Sinkkutyttö etsii 20-30-vuotiasta miestä

15.5.2020

Sinkkutyttö etsii sitä oikeaa. Oon joulukuussa 20 vuotta ja mulla on lievä älyllinen kehitysvamma.

Asun Helsingissä ja oon sosiaalinen ja mukava. Harrastuksiin kuuluu jalkapallo ja YouTube-videot.

Kumppani saisi olla 20-30-vuotias mies.

Vastaukset sähköpostilla: pikkumirkku3(at)gmail.com

Laura etsii 30-45-vuotiasta miestä Keski-Suomesta

15.5.2020

Etsin seurustelukumppania miehestä Keski-Suomen alueelta. Ikää saisi olla 30-45 vuotta.

Toivon että et polta tai juo.

Olen 36-vuotias nainen.

Minulla on kissa. Harrastuksiin kuuluu hevoset.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Minna etsii 20-40-vuotiasta miestä ympäri Pohjois-Karjalaa

14.5.2020

Hei!

Olen Minna. Olen 31 vuotta. Täytän kohta 32 vuotta. Asun Lieksassa.

Etsin 20-40-vuotiasta miestä ympäri Pohjois-Karjalaa kirjeenvaihtoon, soittelu- ja tekstailukaveriksi ja myöhemmin seurusteluun.

Jos haluat, niin voidaan joskus nähdäkin jossakin julkisella paikalla koronan jälkeen.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, lukeminen, selfie-kuvien otto, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, elokuvat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa ma-ke päivisin ja päivätoiminnoissa to-pe päivisin.

Nyt kun on korona, niin taiku on kiinni ja päivätoiminnat on poikkeuksellisesti ma-to päivisin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä.

Mulla on simpukkapuhelin, jossa ei ole nettiä ja puhelimessani on esto, joten älkää laittako puhelimella kuvia.

Jos haluat, niin laita kuva tulemaan kirjeessä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Timo etsii sinkkunaista Tampereen läheltä

14.5.2020

Morjensta!

Huomio kaikki taitoluistelun seuraajat, kisa-aktiivit ja Special Olympics -taitoluistelijat ympäri Suomen.

Olen pian 41-vuotias taitoluistelun seuraaja ja kannustaja Kokkolasta Keski-Pohjanmaalta länsirannikolta.

Haluan kirjoitella luistelun ystävien kanssa.

Olethan luotettava, suvaitsevainen ja huumorintajuinen.

Toivon iloisesta sinkkunaisesta pysyvää naisystävää ja kirjeseuraa. Voimme kirjoittaa kirjeitä ja sähköposteja.

Toivon, että asut omatoimisesti asuntolassa tai omassa asunnossasi.

Toivon, että olet Tampereen läheltä.

Kannatan sekä Tapparaa että Ilvestä.

Vastaukset sähköpostilla:

timo.puumala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Timo P.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Emmi etsii kirjoittelukavereita naisista ja tytöistä

12.5.2020

Hei

Olen Emmi. Etsin kirjoittelukavereita muista naisista ja tytöistä.

Tykkään käydä ulkoilemassa ja tykkään uida ja minulla on kuntopyörä.

Tykkään sisustaa vaaleanpunaisella värillä ja katselen paljon telkkaria.

Kirjoittele niin kerron lisää.

Vastaukset sähköpostilla: emmivirta022(at)gmail.com

Pasi etsii 35-45-vuotiasta naista elämänkumppaniksi

12.5.2020

Hei,

Olen 41-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Jyväskylästä. Etsin 35-45-vuotiasta naista elämänkumppanikseni.

Harrastuksiini kuuluu vesijuoksu ja -jumppa, bassonsoiton ja laulun opiskelu, järjestötoiminta, musiikin kuuntelu ja tv:n katselu, ystäviä unohtamattakaan.

Luonteeltani olen sosiaalinen, iloinen ja huumorintajuinen. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin he ovat, vammat ja sairaudet mukaan lukien. Voit siis olla oma itsesi. En tupakoi enkä käytä alkoholia, joten toivon sitä myös sinulta.

Kiinnostuitko?

Vastaukset sähköpostilla: pasi.pumperi(at)gmail.com

Kai etsii kavereita Oulusta

11.5.2020

Mukava 54-vuotias mies etsii nais- ja mieskavereita mukaan lenkkeilyyn, leipomiseen, keskustelemaan ja yhteistä aikaa viettämään.

Olethan hyvätapainen ja rehellinen.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kai
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ilkka etsii kaveria Ranualta tai lähikunnista

9.5.2020

Hei.

Olen 38-vuotias mies Ranualta.

Minulla on toispuoleinen CP-vamma.

Harrastan kädenvääntöä.

Etsin Ranualta tai lähikunnista kaveria harrastukseeni. Käypi minkä ikäinen kaveri vain. Ja kädenvääntökaveri voi olla mies tai nainen.

Jos sinua kiinnostaa harrastaa kädenvääntöä, ota yhteyttä minuun kirjeellä.

Voidaan vaihtaa sitten kirjeessä puhelinnumerot. Minulla onpi myös WhatsApp puhelimessa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ilkka
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Enni etsii 27-35-vuotiasta miestä läheltä Nastolaa

5.5.2020

Hei

Olen Enni, ikä on 26 vuotta. Asun Nastolassa.

Itselläni ei ole lemmikkiä ollenkaan. Tykkään kuunnella musaa ja välillä käydä konserteissa, ulkona syömässä, juoda kahvia ja limua. Tykkään tehdä itse ruokaa ja leipoa.

Itse käytän farkkuja ja hupparia ja räppilippistä. Katson tv:stä Salkkarit. Katson muutakin, vähän kaikkea.

Aika vähän itse juon alkoholia, enkä yhtään polta. Joskus pelaan pleikkaa. Tykkään ulkoilla, käydä lenkillä ja pyöräillä. Tykkään joskus käydä elokuvissa.

Haluan semmosen miehen, joka osaa tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä ja ulkoilla. Eikä juo liikaa alkoholia. Jos polttaa, niin ei silleen haittaa.

Ikä voisi olla noin 27-35 väliltä.

Etsin Nastolan ja Lahden alueelta ja Riihimäeltä ja Jämsästä. Läheltä Nastolaa etsin.

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Pirjo etsii 45-55-vuotiasta miespuolista kaveria Pohjois-Karjalasta

5.5.2020

Etsin miespuolista kaveria Pohjois-Karjalasta

Ikää saa olla 45-55 vuotta.

Itse olen 52 v.

Olen rehellinen, puhelias nainen.

Virkkaan. Piirrän. Lenkkeilen. En polta. Enkä juo.

Toivon, että et tupakoi.

Vastaukset sähköpostilla:
pirjo.a.hattunena(at)gmail.com