Kirjeenvaihto

Ari etsii 46-50-vuotiasta naista

22.1.2020

Hei sinä vapaa elämän nainen, jonka ikä on nyt noin 46-50 vuotta. Täällä on vapaa elämän mies, jonka ikä on nyt parhaillaan 49 vuotta. Olen Raumalta päin.

Hei sinä vapaa nainen, saat kirjoittaa Arille.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-35-vuotiasta sinkkumiestä kirjeenvaihtoon

22.1.2020

Olen Minna. Olen 31 vuotta. Asun palvelukodissa Lieksassa.

Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä ympäri Suomea kirjeenvaihtoon ja puhelinnumeroiden vaihtoon.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa töissä ma, ti ja ke päivisin. Ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henna etsii alle 50-vuotiasta miestä tositarkoituksella

22.1.2020

Olen 37-vuotias nainen Vihdistä. Minulla ei ole edunvalvojaa ja en tarvitse asuntolasta mitään ohjausta kotiin.

Olen väliinputoaja. Minulla on Add ja todennäköisesti lievä älyllinen kehitysvamma -diagnoosi on tehty väärin.

Etsin väliinputoajamiestä parisuhteeseen tosi tarkoituksella. Jos sinulla on Add/Dysfasia tai Asperger, olisi kirjeenvaihdossa kiva tutustua ja joskus ehkä vaihtaa Facebook-osoite.

Jos asut kaupungin vuokra-asunnossa ja sinulla ei ole kehitysvammaa, kirjoita.

Ikä miehellä saa olla alle 50 vuotta. Ja yli 200 kilometrin päähän en voi matkustaa Vihdistä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii seurustelukumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

20.1.2020

Nainen hymyilee ystävällisestiMoi!

Olen 36-vuotias nainen Keski-Suomesta. Etsin seurustelukumppania miehestä, iältään noin 30-50 vuotta. Toivoisin että olisit rauhallinen ja luotettava, etkä juo tai polta.

Omiin harrastuksiini kuuluu hevoset sekä minulla on kissa. Tykkään myös pelata lautapelejä. Minulle voi kirjoittaa tavallisen kirjeen tai sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla:
lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sinkkumies etsii 20-50-vuotiasta naista

20.1.2020

Moro kaikki naiset siellä!

Täällä kirjoittelee 33 v. mies vailla sitä oikeaa naista. Jos etsit kans sitä oikeaa, niin otapa rohkeasti yhteyttä muhun.

Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Sun ikä saisi olla 20-50 v.

Vastaukset sähköpostilla:
sinkku1986(at)luukku.com

Heikki etsii naista

13.1.2020

Hei, minä olen 49-vuotias mies. Etsiskelen sopivaa tyttöä, joka hellii minua. Harrastan meripartiota ja pelaan jalkapalloa ja sählyä ja käyn katselemassa erilaisia pelejä. Hoitelen kukkasia, olen maalla töissä. Tykkään katsella telkkaria.

Vastaukset kirjeellä:
Kehityvammaliitto/Verneri
Heikki K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henri etsii 29-32-vuotiasta kaveria/ystävää naisista

8.1.2020

Hei.

Mies hymyilee kameralle.Nimeni on Henri. Ja asun Jaakontuvalla palvelukodissa. Etsin itselleni kaveria/ystävää naisista.

Olen lievästi kehitysvammainen älyllinen mies. Ja etsin 29-32-vuotiasta naista.

Toivoisin että sinä otat yhteyttä minuun. Ilmajoella olen. 5 päivänä olen toimintatalolla töissä ja harrastukset ovat kävely ja pyöräily.

Ja toivoisin, että sinä hyväksyt minut sellaisena kun olen. Etsin täältä Etelä-Pohjanmaalta ja Pohjois-Pohjanmaalta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mirjam etsii kirjekavereita

7.1.2020

Hei

Minä olen ruotsinkielinen, lievästi kehitysvammainen tyttö. Olen syntynyt Ruotsissa, mutta asun nykyisin Suomessa.

Valokuvaan harrastuksena ja tykkään uida kesällä järvessä ja meressä.

Hälsningar, Mirjam

Vastaukset sähköpostilla:
abergmirjam(at)gmail.com

Salskis etsii tosiystävää mieluiten Tampereelta

7.1.2020

Hei Kaikki!

Olen näkövammainen nainen Tampereelta. Olen luonteeltani sosiaalinen, mukava, huumorintajuinen ja luotettava.

Etsinnässä olisi tosiystävä mieluiten Tampereelta, että voitais tavata.

Käyn päivisin päivätoiminnassa ja tykkään käydä lenkillä.

Etsin ainoastaan ystävää, jonka kanssa voisi viettää aikaa. Ottakaa miehet ja naiset rohkeasti yhteyttä. Minusta saa luotettavan ystävä.

Vastaukset sähköpostilla:
salskis87(at)gmail.com

Jouko etsii kirjeystävää

7.1.2020

Mies katsoo kameraan ja näyttää piirtämäänsä pohjapiirrustusta.Hei olen Jouko. Olen 54vuotias.

Etsin kirjeystävää, jonka kanssa vaihdella silloin tällöin kuulumisia.

Tykkään piirtää pohjapiirrustuksia, haaveilen omasta talosta.

Kirjeitä voimme kirjoittaa vaikka sähköpostin välityksellä. Ohjaaja auttaa minua kirjoittelemaan kanssasi, samalla kun opettelen tabletin käyttöä.

Vastaukset sähköpostilla:
jouko.sitnik64(at)gmail.com

Ilpo etsii 40-50-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon

7.1.2020

Hei

Olen 58-vuotias vapaa poikamies. Olen huumorintajuinen ja ymmärtäväinen ihminen. Harrastan karaokea ja musiikin kuuntelua sekä kävely-lenkkeilyä. En käytä alkoholia, enkä tupakoi.

Etsin noin 40-50-vuotiasta elämänmyönteistä Naista kirjeenvaihtoon ja mahdolliseen tapaamiseen. Asun Heinävedellä tukiasunnossa.

Vastaukset sähköpostilla:
ilpo.heiskanen62(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ilpo H.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Metsäntyttö etsii 18-45-vuotiaita kirjekavereita

7.1.2020

Hei.

Olen pian 37 vuotta täyttävä nainen. Minulla on lievä autisminkirjon häiriö.

Etsin kirjekavereiksi muita autisteja ja myös Downin syndrooman tai jonkun muun vamman omaavia ihmisiä, jotka ovat noin 18-45-vuotiaita iältään.

Harrastan lukemista, koiran hoitamista, uintia ja vesijumppaa, ulkoilua ja retkiä metsässä sekä vapaaehtoistyötä. Olen auttavainen ja ystävällinen luonteeltani. Olen lapsirakas ja tykkään myös hoitaa vauvoja ja pieniä lapsia.

Jos tykkäät samoista asioista kuin minä ja haluat tutustua, niin kirjoita minulle.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Metsäntyttö
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pia etsii kirjeenvaihtokavereita

20.12.2019

Pinkkiin takkiin pukeutunut nainen seisoo tienvieressäMun nimi on Pia Hakala. Mun ikä on 42.

Harrastukset: kävely, pyöräily, uinti, laulan karaokea aika paljon. Katson telkkarista: sarjoja, toiminta, kauhu ja seikkailuelokuvia. Katson luonto-ohjelmia myös.

Mulla on Facebook, Whatsapp, kännykkä, sähköpostiosoite.

Etsin kirjeenvaihtokavereita uusia lisää.

En etsi seurustelukumppania. Olen kihloissa.

Vastaukset sähköpostilla:
piahakala2010(at)gmail.com

Salskis etsii miestä tositarkoituksella

18.12.2019

Heippa miehet.

Olen näkövammainen 33-vuotias näkövammainen, luotettava, mukava, huumorintajuinen ja herkkä nainen Tampereelta.

Etsin sinua mies tositarkoituksella.

Voisin kertoa itsestäni: käyn välillä kuntosalilla ja lenkillä. Ja käyn päivisin päivätoiminnassa. TV:stä katson musiikkiohjelmia, Salattuja elämiä ja Haluatko miljonääriksi. Radiosta kuuntelen Radio Suomea.

Ottakaa miehet yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla:
salskis87(at)gmail.com

Pasi hakee 32-39-vuotiasta naista

16.12.2019

Olen Pasi, lievästi kehitysvammainen poika. Olen rehellinen ja luotettava. En tupakoi, en käytä alkoholia. Haen 32-39-vuotiasta naista.

Vastaukset sähköpostilla:
paate359(at)gmail.com

Henna etsii kirjeenvaihtoon helluntaiseurakunnan jäseniä

10.12.2019

Etsin kirjeenvaihtoon 30-46-vuotiaita helluntaiseurakunnan jäseniä. Olet täysin itsenäinen eli et asu ryhmäkodissa. Ja olet Helsingin läheltä, jotta voidaan nähdä.

Vastaukset sähköpostilla:
hennakoskela3(at)gmail.com

Mies etsii naista sähköpostin kirjoitteluun

9.12.2019

Hei!

Olen 41-vuotias eläkkeellä oleva mies. En tupakoi tai käytä alkoholia. Käyn arkisin päivätoiminnassa. Tykkään seurata aktiivisesti jääkiekkoa khl:ää ja sm-liigaa. Kuuntelen hevimusiikkia, mutta olen ihan tavallisen näköinen mies, ei ole mitään hevitukkaa tai muutakaan siihen liittyvää.

Etsin sinua nainen sähköpostin kirjoitteluun ja ehkä myöhemmin voisimme olla Facebookissa, kunhan ensin tutustumme. En aseta mitään vaatimuksia millainen sun pitäisi olla. Olisi kiva saada edes yksi vastaus.

Vastaukset sähköpostilla:
jokeritpoks2(at)gmail.com

Pyry etsii 20-35-vuotiasta neitoa

9.12.2019

Olen 28-vuotias nuori mies Turusta. Käyn töissä toimintakeskuksessa. Asun palveluasunnossa. Harrastan musiikkia, elokuvia, hyvää ruokaa ja pelaamista. Olen luonteeltani menevä ja minulla on mukava perhe, jonka kanssa matkustelen laivalle vähän kauemmaksikin. Pidän kissoista ja penkkiurheilusta.

Kirjoita minulle 20-35-vuotias neito! Hauska seura taattu.

Vastaukset sähköpostilla:
Tepuna@gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Leijona -91
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Oletko löytänyt seuraa Kirjeenvaihto-palstan kautta?

4.12.2019

Hei!

Oletko löytänyt Vernerin Kirjeenvaihto-palstan kautta seuraa?

Millaista seuraa olet löytänyt?

Oletko löytänyt esimerkiksi

  • kirjeenvaihtokaverin
  • soittelukaverin
  • kaverin/ystävän
  • miesystävän tai poikaystävän
  • naisystävän tai tyttöystävän?

Lähetä vastauksesi meille Verneri.netin sähköpostiin: verneri(at)kvl.fi

Voit lähettää vastauksesi myös postitse osoitteeseen

Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Vastauksesi on meille tärkeä!

Kehitämme vastauksien avulla palveluamme.

Kiitos avustasi!

Joel etsii 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi

4.12.2019

Moi

Olen 45-vuotias mies Helsingin Laajasalosta. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämistä.

Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla:
joeljonni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minttu-Elisa: Ota yhteyttä Vernerin toimitukseen

29.11.2019

Hei Minttu-Elisa!

Meille ilmoittamasi sähköpostiosoite ei toimi. Emme saa sinuun yhteyttä.

Olet saanut vastauksia kirjeenvaihtoilmoitukseesi, mutta ne ovat menneet väärän henkilön osoitteeseen. Siksi jouduimme poistamaan ilmoituksesi.

Lähetä meille sähköpostia, kiitos!

Vernerin sähköpostiosoite: verneri(at)kvl.fi

Petra etsii 26-40-vuotiasta naista parisuhteeseen

28.11.2019

Nainen hymyilee. Kuvassa hauskat joulukehykset. Etsin tositarkoituksella parisuhdetta naisesta ikä 26-40 vuotta.

Minä asun Kurikassa ja käyn toimintakeskuksessa viikot. Harrastan lenkkeilyä, uintia, pyöräilyä, käyn hengellisessä jutussa.

Vastaukset sähköpostilla:
rpetra294(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petra
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Jani etsii kirjeenvaihtoon 30-50-vuotiasta varsinaissuomalaista naista

20.11.2019

Hei!

Olen 41-vuotias Jani. Tahtoisin kirjeenvaihtoon 30-50-vuotiaan varsinaissuomalaisen naisihmisen kanssa.

Harrastan ratsastusta, taulujen maalausta ja lukemista. Luonteeltani olen kiltti ja rauhallinen.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jani N
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-35-vuotiasta sinkkumiestä seurustelusuhteeseen

20.11.2019

Olen Minna. Asun yksin asuntolassa, Pohjois-Karjalassa. Olen 31-vuotias sinkku nainen.

Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä vakavaan seurustelusuhteeseen ympäri Suomea soittamaan ja tekstailemaan.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen. Käyn taikussa ma, ti ja ke päivisin ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita sähköpostilla tai kirjeellä. Valokuvan saat minusta myöhemmin.

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jari etsii kavereita Lapista

13.11.2019

Olen 28-vuotias ja etsin kavereita Lapista. Olen mukava ja huumorintajuinen mies.

Olis kiva löytää kavereita täältä.

Vastaukset sähköpostilla:

jarim88(at)outlook.com

Tero etsii soittelukaveria

11.11.2019

Hei,

Olen 43-vuotias mies Kainuusta. Etsin soittelukaveria.

Harrastan urheilua ja maalausta. Olen puhelias, luotettava ja avoin.

Kirjoita ensin ja vaihdetaan sitten puhelinnumeroita.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Taiteilija etsii 25-50-vuotiasta naista parisuhteeseen

8.11.2019

Moi.

Täällä on turkulainen 38-vuotias taiteilija, joka etsii parisuhteeseen 25-50-vuotiasta naista mielellään Turusta/Turun lähialueilta, muualtakin saa olla.

Olen herkkä ja komea ja tunteellinen. Näyttelen ja käsikirjoitan ja runoilen.

Joskus silloin tällöin otan hieman alkoholia, mutta kohtuudella kuitenkin.

Toivon sinun olevan itsenäinen ja omatoiminen. Arvostan luottamusta eniten suhteessa.

Vastaukset sähköpostilla:

makemakela888(at)gmail.com

Ari etsii 48-60-vuotiasta naista

6.11.2019

Hei vaan elämäni nainen. Ikäsi on nyt 48-60 vuotta.

Harrastan kirjastoa ja kävelyä ja pyöräilyä.

Kirjoita Ari Olkkoselle. Toivoo Ari Olkkonen Raumalta.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tero etsii suunnilleen 38-vuotiasta tyttöystävää Satakunnan alueelta

6.11.2019

Hei!

Mun nimi on Tero ja asun Porissa Satakunnassa. Olen luonteeltani rauhallinen, energinen, huumorintajuinen ja osaan ottaa muut huomioon.

Olen 38-vuotias ja etsin suunnilleen samanikäistä tyttöystävää Satakunnan alueelta.

Harrastan salibandya, tykkään musiikista sekä teatterissa ja elokuvissa käynnistä.

Lempiohjelmiani tv:ssä on Salkkarit, Duudsonit päällikkö, Vain elämää, Selviytyjät ja Suurin pudottaja.

Käyn työtoiminnassa.

Voit olla minuun yhteydessä ensin postitse, ja sen jälkeen voidaan soitella.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii naista Porin läheltä

6.11.2019

Mies seisoo ja hymyilee ulkonaMoikka

Olen 36 v. mies Ulvilasta. Etsin naista tositarkoituksella Porin lähiseudulta. Iällä ei ole mitään väliä.

Asun yksin ja käyn töissä. Jos kelpaa, niin ota yhteyttä.

Toivoisin löytäväni sen oikean naisen elämänkumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla:

juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin 25-45-vuotiasta naista alueelta Pirkanmaa, Satakunta, Varsinais-Suomi

4.11.2019

Etsin naista alueelta Pirkanmaa-Satakunta-Varsinais-Suomi. Ikä: 25-45v. Sekään ei haittaa, jos joudut olemaan pyörätuolissa tai käyttämään rollaattoria.

Harrastan valokuvausta ja maalausta. Opiskelen kiinteistöalaa.

Tutustu jos kiinnostaa.

Vastaukset sähköpostilla:
pussinen.rami1(at)outlook.com

Nainen etsii 30-36-vuotiasta elämänsä rakkautta

30.10.2019

Hei

Olen 32-vuotias nainen Lapin alueelta. Jos löytyisi elämäni rakkaus täältä.

Olen lievästi vammainen nainen. Minä olen hauska ja huumorintajuinen ja rehellinen. Kuuntelen iskelmää, suomenkielistä musiikkia. Tykkään olla luonnossa ja uiminen on kivaa musta. Asun vielä kotona lapsuudenkodissa. Pelaan tietokonepelejä. Ja pidän eläimistä tosi paljon.

Ota rohkeasti yhteyttä muhun.

Ikäsi voisi olla 30-36-vuotias. Minä toivoisin, että et polta tai juo väkeviä juomia. Kuvasi olisi kiva.

Mulle voi kirjoittaa sähköpostiin:

koira24(at)suomi24.fi

Henna etsii alle 38-vuotiasta elämänkumppania

30.10.2019

Hei, olen 37 vuotta oleva nainen Nummelasta. Täällä kaukana ei ole kehitysvammaisille sinkuille Villiklubi-toimintaa, joten etsin elämänkumppania.

Ikä miehellä saa olla 37 vuotta tai alle 37vuotta.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna K
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-35-vuotiasta naista kirjekaveriksi

27.10.2019

Olen Minna.

Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Olen 31-vuotias nainen. En etsi poikaystävää, koska mulla on jo poikaystävä.

Etsin 20-35-vuotiasta naista kirjekaveriksi ympäri Suomea. Etsin kirjekaveria, jonka kanssa kirjoitella arkeen liittyen juttuja jne…

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musankuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, valokuvaus, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Tykkään kuvata maisemakuvia ja selfie-kuvia joskus, silloin tällöin.

Mun lempiruoka on makaroonilaatikko.

Lempisarja on Rantabaari jne. kotimaiset sarjat. Lempielokuvat ovat Ice age dvd:t.

Lempiartistit ovat Suvi Teräsniska ja Yup.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sinkkumies etsii itselleen 22-45-vuotiasta naista elämänkumppaniksi

24.10.2019

Heippa täällä etsii mies elämänkumppania naisesta tositarkoituksella. Olen 32-vuotias. Sun ikä saisi olla 22-45 vuotta. Asun Etelä-Pohjanmaalla. Voitais jo viettää joulu yhdessä. Otappa rohkeasti yhteyttä sähköpostiin.

Vastaukset sähköpostilla: sinkku1986(at)luukku.com

Vesa etsii 35-40-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi

21.10.2019

Olen Vesa, 43-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Asun yksin Jämsässä. Etsin 35-40-vuotiasta naista seurustelukumppanikseni.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava. En polta enkä juo, toivon että et sinäkään. Tykkään kotimaisesta musiikista ja shoppailen mielelläni. Elokuvat, konsertit ja tanssiminen kuuluvat harrastuksiini.

Jos kiinnostaa, niin kirjoita ja lähetä vaikka numerosi. Voit myös lähettää valokuvan. Käytän WhatsAppia.

Löytyisikö minule elämäni nainen?

Vastakset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Vesa V.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Matti etsii kolmekymppistä naista, jota voi rakastaa

14.10.2019

Hei! Olen Matti kohta 33-vuotias mies Porista. Asun yksin omassa asunnossani. Käyn töissä omalla autolla. Käyn kuntosalilla, josta pidän paljon.

Etsin ikäistäni naisseuraa. Toivon löytäväni naisen, jota voisin rakastaa. Toivon ettet käytä alkoholia. Tarvitsen tulkkia, jotta saan tuotua ajatukseni esille. Otathan yhteyttä sähköpostilla ja laitathan kuvasi. Nähdään pian, Matti

Vastaukset sähköpostilla: matti_olkkonen(at)hotmail.com

Jaakko etsii tositarkoituksella 25-40-vuotiasta naista kumppaniksi

11.10.2019

Moi! Olen 37-vuotias mies Kempeleestä Pohjois-Pohjanmaalta. Olen lievästi kehitysvammainen, mutta asun itsenäisesti ja käyn töissä päivittäin. Tykkään liikkua luonnossa ja metsästää siskon miehen mukana sekä hoitaa niiden koiria. Perhe asuu lähelläni ja on apunani tarvittaessa.

Etsin itselleni tositarkoituksella naista kumppaniksi ikähaarukka noin. 25-40. Toivoisin että sinulla olisi samanlaisia mielenkiinnon kohteita kuin minulla, mutta saa minulle kirjoittaa muutenkin. Minut löytää myös Facebookissa nimellä Jaakko Nuojua.

Vastaukset sähköpostilla: jaakkonuojua19(at)gmail.com

Suvi etsii 21-46-vuotiasta miesystävää ja kavereita naisista

9.10.2019

Nuori nainen hymyilee kauniistiMorjentes!

Olen 30-vuotias nainen Etelä-Pohjanmaalta Kauhajoelta.

Etsin itselleni tositarkoituksella poika-/miesystävää, iältään 21-46 vuotta (saa heittää vähän suuntaan tai toiseen).

Myös naisetkin saa kirjoittaa, koska kavereita ei ole koskaan liikaa.

Tappara ja musiikki on koko sydämessäni. Olen huumorintajuinen, mukava ja rauhallinen, luotettava, rento, helposti lähestyttävä.

Minulta löytyy yksi lävistys ja tatuointeja meinaan joskus ottaa 2-3 kpl, yksi jo löytyy.

Olisi mukava jo ihastua ja rakastua ja asettua aloilleen yhden hyvän kanssa. Yhdessä olis kiva mennä elokuviin, kaikkea normaalia yhdessäoloa ja vaikka jääkiekko-otteluun.

Harrastuksiini kuuluu musiikki, tanssi, festareilla töissäkäyminen, lenkkeily, autot.

Pidän kesästä ja eläimistä, matkustamisesta, ruoanlaitosta, musiikista ja festareista.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Aurinkoinen hymykone Suvi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Riitta etsii reipasta kaveria

7.10.2019

Hei!

Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa.

Etsin reipasta juttukaveria, kenen kanssa voisin soitella. Reipasta kaveria, joka rupeaisi minulle kaveriksi. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin.

Löydät minut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle viesti, jos haluat tutustua minuun. Vaihdetaan viestissä puhelinnumeroita.

Henri etsii noin 30-vuotiasta naista Etelä-Pohjanmaalta

7.10.2019

Hei, olen 29-vuotias mies, joka etsii naista. Toivoisin, että sinä olet suunnilleen samanikäinen kun minä ja täältä Etelä-Pohjanmaan alueelta kuten minäkin. Voit olla vaikka Ilmajoelta, Seinäjoelta, Kurikasta tai Jalasjärveltä.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily. Mielestäni ihmisen pitää osata puhua kasvotusten ilman mitään ”valvovaa esiliinaa”.
En halua, että muut sekaantuvat meidän asioihimme.

Voit kirjoittaa minulle sähköpostia tai kirjeen.

Vastaukste sähköpostilla: henri.ylikarjanmaa(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikaela etsii sähköpostikirjeenvaihtoon miehiä ja naisia

7.10.2019

Hei. Olen Mikaela Virta 38-vuotias nainen Lounais-Suomesta. Etsin sähköpostinvaihtoon miehiä ja naisia iältään 18-50 vuotta.

Tykkään matkustella paljon ja harrastan lenkkeilyä ja valokuvausta. Asun täysin itsenäisesti ja olen lievästi älyllisesti kehitysvammainen.

En kärsi siitä, että olen kehitysvammainen, vaan hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Kirjoitelkaa minulle te miehet ja naiset, jotka olette kanssa sinuja itsenne kanssa.

Terveisin Mikaela

Vastaukset sähköpostilla:
mikaelavee251(at)gmail.com

Pasi etsii 35-47-vuotiasta naista

7.10.2019

Hei sinä 35-47-vuotias nuori nainen! Olen 40-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Jyväskylästä. Etsin 35-47-vuotiasta naishenkilöä seurustelu- ja elämänkumppaniksi. Harrastuksiini kuuluu bassonsoiton ja laulun opiskelu, vesijumppa ja vesijuoksu, ystävien kanssa oleilu ja yhdistystoiminta.

Olen luonteeltani sosiaalinen ja innokas tutustumaan uusiin ihmisiin. En juo enkä tupakoi, ja toivon myös sitä sinultakin. Luonteeltani otan toiset huomioon, olen myös kohtelias, rehellinen sekä avoin. Tykkään matkustelusta tosi paljon, täällä kotimaassa ja ulkomailla. Käyn kolmena päivänä viikossa työ- ja päivätoiminnassa.

Mikäli kiinnostuit tästä ilmoituksesta, ota yhteyttä.

Vastaukst sähköpostilla: pasi.pumperi(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pasi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Petra etsii tositarkoituksella 25-39-vuotiasta miestä

3.10.2019

Olen 24-vuotias nainen Kurikasta, jolla on laaja-alainen kehitysvamma ja autismi. Käyn toimintakeskuksessa töissä. Harrastukseni ovat pyöräily, lenkkeily, uinti ja laulaminen. Etsin tositarkoituksella 25-39-vuotiasta miestä. Haluan miehen, jolla ei ole muita naisia. Jos miehellä on auto, välimatkakaan ei ole este.

Vastaukseet sähköpostilla: rpetra294(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petra
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Henna etsii kirjeenvaihtoon 30-45-vuotiasta miestä

24.9.2019

Etsin kirjeenvaihtoon sinua 30-45 vuotta oleva mies, joka et asu missään ryhmäkodissa etkä asuntolassa. Jos asut kaupungin vuokra asunnossa ja ymmärrät tämän kirjoituksen niin, sitten kirjoita. Jos asut Vihdistä maksimissaan 200 kilometrin päässä niin kirjoita. Itse en asu kehitysvammaisten asuntolassa enkä ryhmäkodissa, joten etsin miestä joka olet myös kaupungin vuokra asunnossa asuva. En tykkää, että minulle tuntemattomat kirjoittaa heti Rakas!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Olli etsii naisystävää

24.9.2019

Olen Olli 75-vuotias mies ja asun Porissa. Etsin naispuolista ystävää seuraksi elämääni. Kirjoita minulle, niin tavataan. Terveisin Olli.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Olli
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Niilo etsii 40-vuotiasta naista

23.9.2019

Olen joensuulainen 40-vuotias sinkkumies. Asun Koti Aurinkoisen tukiasunnossa yksin ihan Joensuun keskustassa. Lempipuuhaani on jääkiekkoaiheisten ja myös muiden taulujen tekeminen. Vapaa-ajallani pyöräilen paljon yksin. Katson iltaisin telkkaria. Lempiohjelmat Poliisi tv ja Huutokauppakeisari.

Haluaisin tyttökaverin. Jos löytyisi omanikäinen nainen, joka asuisi Joensuussa keskustan alueella. Minun elämääni kuuluu seksuaalisuus, seksi ja porno. Toivoisin, että naisenkin elämään kuuluisi. Tykkään parisuhteesta, vakavasta suhteesta.

Voit ottaa yhteyttä myös Facebookin kautta (Niilo Sinkkonen Joensuu)

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Juho etsii kirjekavereita miehistä ja naisista

17.9.2019

Olen iloinen 23 vuotias CP- vammainen mies Pieksänmäeltä.
Pidän Iron Maidenista, Elastisesta, Popedasta, Robinista, Cheecistä, Jonne Aaronista sekä hevistä, suomipopista ja räpistä. Etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä ympäri Suomea.

Vastaukset sähköpostilla: kosonenjuho96(at)gmail.com

Miika etsii kirjekaveria

16.9.2019

Minä olen Miika ja haluaisin löytää tytön kirjekaveriksi. Olen 31-vuotias ja olen lievästi kehitysvammainen ja autisti. Minä tykkään musiikista ja tanssimisesta, lisäksi tykkään askarrella. Minä asun Kuopiossa. Haluaisin myös soitella kirjekaverini kanssa.

Toivon että kirjoitat minulle kirjeen.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Miika
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Joakin etsii elämänkumppania naisesta

10.9.2019

Hei vaan! Täs olis nyt tältä Turun seudulta mukava, vapaa, terve, siisti, nuorekas ja hellä 60-vuotias miehekäs mies vailla mukavaa, vapaataa ja hellää naisystävää.

Käyn töissä päivisin ja iltaisin käyn lenkillä, kuuntelen musiikkia ja katson tv:tä. Se olisi mukava löytää joku lenkille kanssani ja muutenkin olis kiva löytää naisystävä, kenen kanssa voisin olla iltaisin sekä viikonloppuisin.

Jos asut Turun seudulla, niin heittäpäs minulle rohkeasti kirje, niin tutustaan paremmin toisiimme. Etsin ihan tositarkoituksella.

En tupakoi enkä ota alkoa. Toivottavasti et sinäkän tupakoi etkä ota alkoholia. Käyn joskus viikonloppuisin elokuvissa.
Olen 175 cm pitkä. Ja kun vastaat minulle, niin vastathan minulle sitten valokuvalla.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joakim
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo