Kirjeenvaihto

Etsin kirjekaveria naisista

22.8.2019

Moi! Olen Maija-niminen tyttö ja etsin kirjenvaihtokavereita muista kehitysvamaisista naisista. Olen keskivaikesti kehitysvammainen ja asun ryhmäkodissa. Tykkän Barbi-nukeista ja nuketalosta.

Vastaukset: jmaija638(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveriksi naista

20.8.2019

Olen 48- vuotias nainen Lohjan Pusulasta. Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista Turun, Tampereen, Porin, Lieksan, Imatran, Lappeenrannan, Lahden, Espoon, Vantaan, Sastamalan tai Lapin alueelta. Voit olla myös Helsingistä, Loimaalta, Lohjalta, Nummelasta, Salosta, Somerolta, Forsassta tai Vihdistä. Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista. Jään odottamaan innolla sinun kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin poika ystävää Lahden läheltä ikä noin 25-29

20.8.2019

Olen Enni Tuominen. Ikä on 26 vuotta. Asun Orimattilassa yksin. Minulla ei ole lemmikkiä. Tykkään liikkua jonkun verran, tykkään lenkeillä, pyöräillä, liikkua ulkona. Teen itse ruokaa ja tykkään jonkun verran leipoa. Tykkään katsoa telkkua ja elokuvia jonkun verran. Joskus käyn ulkona syömässä ja kaupoilla ostoksilla. Tykkään joskus käydä elokuvissakin. Tykkään kuunella musiikkia, kuuntelen vähän kaikenlaista musaa. Joskus käyn konserteissakin. Juon kahvia ja limua, en polta ja en oikeestaan juo yhtään. Tykkään joskus käydä kävelemässä luonnossa.

Käyn töissä viitenä päivänä viikossa Lahdessa. Joskus pelaan pleikkaa, mulla löytyy PS4 ja PS2 pelikoneet. Joskus käyn ulkonakin syömässä.

Olen rento, huumorintajuinen, kiltti ja hauska. Käytän hupparia ja farkkuja joskus kolitsihousuja, skeittarilippistä käytän. Osaan olla romanttinen.

Etsin kilttiä, huumorin tajusta, hauskaa ja rentoa miestä, joka ei juo liikaa. Ei haittaa silleen jos polttaa. Semmonen että liikkuu kanssa, osaa tehdä kotityöt itse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Enni
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Etsin luotettavaa ja iloista keskusteluntaitoista naista

19.8.2019

Moi! Olen lievästi cp-vammainen 35-vuotias mies Ulvilasta. Asun yksin ja olen sinkkumies. Etsin elämään kumppania naisesta, iällä ei ole väliä. Etsin luotettavaa ja iloista keskustelutaitoista naista joka tykkäsi musta. Haluaisiin löytää elämään kumppanin mieluiten läheltä mulla on Snapchat juhetsu83 ja sähköpösti.   Ottakaa yhtetyttä kivat naiset!

Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin 30-45-vuotiasta naisystävää

19.8.2019

Hei! Olen 43-vuotias mies. Harrastan metsätöitä ja tietokonepelejä. Haluaisin mukavan naisystävän, iältään noin 30-45 vuotias.

Olethan rehellinen ja tietokoneista kiinnostunut sekä kätevä käsistäsi. Terveisi Markku Rantanen

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku R.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin kirjeystävää ja soittelukaveria noin 40-vuotiaista naisista

13.8.2019

Hei, olen 45-vuotias Pohjois-Savolainen lievästi kehitysvammainen sinkkumies ja asun omassa asunnossa. Teen monenlaisia töitä palvelukeskuksessa mm. puutöitä ja kuljetan ruokaa vanhuksille ynnä muuta sellaista. Vapaa-aikana pyöräilen, käyn kävelyllä ja keilaamassa. Seuraan urheilua televisiosta ja kuuntelen  kaikenlaista musiikkia.

Olisi mukava saada sinusta noin 40-vuotias nainen kirjeystävä, juttelukaveri puhelimeen piristämään yksinäisiä iltojani. Kirjoitellaan ensin, soitellaan sitten! Olethan rehellinen, luotettava, et polta etkä juo. Hiustenvärillä ei ole väliä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Mika
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin sitä oikeaa naista

12.8.2019

Moikka naiset sinne ruudun toiselle puolelle! Täällä olisi 32-vuotias mies vailla sitä oikeaa naista. Asun Etelä-Pohjanmaalla kirjoitelkaa!

Vastaukset sähköpostilla: sinkku1986(at)luukku.com

Etin tositarkoituksella 29-31-vuotiasta miestä

6.8.2019

Moi! Nimeni on Mikko. Olen kolmekymppinen sinkkumies Vantaan Kivistöstä. Olen puutarhuri koulutukseltani. Lempiartistin on Kasmir. Minulla on aspergerin oireyhtymä ja ei-elimillinen ppsykoottinen häiriä.

Oletko sinkku itse? Kuka on lempiartistisi? Tykkäätkö Vain elämästä?

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko L.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin naista Länsi-Suomesta

5.8.2019

Ja sinne olen myös valmis muuttamaan. Olen 35-vuotias mies Joensuun Reijolasta. Harrastan maalausta, valokuvausta, frisbeegolfia, musiikkia ja kirjeenvaihtoa.

Etsin naista, jonka ikä on 20-40 vuotta. Ei haittaa, jos sinulla on rollaattori tai olet pyörätuolissa. Minulla on älypuhelin, joten WhatsAppia tulee käytettyä. Olen myös Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa ja kaveripiirissä. Kuvasi voit lähettää sähköpostllakin:

Vastaukset sähköpostilla: pussinen.rami1(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin kirjeenvaihtokaveria

2.8.2019

Olen 43-vuotias mies Vaajakoskelta. Etsin kirjeenvaihtotoveria.

Harrastan salibandyä ja pyöräilyä. Käyn usein uimassa Leppävedessä. Lähetä minulla sähköpostia. Terveisin
Sami.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

 

Etsin soittelukaveria

2.8.2019

Olen Pohjois-Satakunnasta lievästi kehitysvammainen 30-vuotias nainen. Asun yksin kissani kanssa. Työskentelen kaupassa.

Tykkään kotimaisesta musiikista sekä shoppailen mielelläni. Elokuvat ja konsertit kuuluvat harrastuksiini.

Haluaisin soittelukaveri miehen tai naisen (noin saman ikäisen) jos olet kiinnostunut kirjoita ja lähetä nummerosi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Tuulia
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin seurustelukumppania Keski-Suomen alueelta

2.8.2019

Hei! Etsin seurustelukumppania Keski-Suomen alueelta. Olen 35-vuotias nainen Keski-Suomesta. Ikää saisi olla 35-40 vuotta.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava. En polta, enkä juo. Toivon, että et sinäkään polta tai juo. Harrastuksiin kuuluu kerran viikossa hevostelu ja myös konserteissa käynti.

jos kiinnostaa, niin laita viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura Tuokala
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin 20-30 vuotiasta naista elämänkumppaniksi

2.8.2019

Hei! Olen Aki Rönkkö, 25-vuotias kundi Lahdesta. Asun tuetussa asumisessa lähellä keskustaa. Vapaa-ajallani harrastan musiikkikerhossa käyntiä, sählyä, nuokkua ja uintia. Olen luonteeltani reipas, toiset huomioon ottava ja tyttöystävälleni rehellinen. Tykkään laulaa karaokea ja kuunnella iskelmä-musiikkia.

Etsin 20-30 vuotiasta naista elämänkumppaniksi jakamaan yhteistä elämää kanssani. Toivon, että et polta tupakkaa ja ettei sinulla ole alkoholi-ongelmaa. Toivon myös, että olisit rehellinen  minulle. Jos kiinnostuit, otahan rohkeasti yhteyttä.

Terveisin Aki Petteri Rönkkö

Vastaukset sähköpostilla: raxugames(at)yahoo.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Aki Rönkkö
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin naisseuraa Pohjois-Pohjanmaalta, iällä ei ole väliä

1.8.2019

Olen 31-vuotias Kajaanista. Etsin vakavalla mielellä naisseuraa ja loppuelämän kumppania, parasta ystävää! Voit olla minua nuorempi tai vanhempi, iällä ei ole suurta merkitystä.

Olen puhelias, tykkään käydä ulkona – elokuvissa, ravintoloissa, kirkossa, sekä musiikkitapahtumissa. Kuuntelen eniten rokkia, mutta myös muu kotimainen musiikki on minulle mieleen.

Toivon, että asut Pohjois-Pohjanmaa tai lähistöllä. Minulle voi  laitta kaiken lasia viestejä ja kuvia olis mukava saada käyrän myös whastappia joten mieluummin soitellaan ja tapaillaan! Jos olet sinkku ja vakavalla mielin liikkeellä, niin laita viestiä. Vaihdetaan puhelinnumeroita sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: aksukarjalainen(at)outlook.com

Etsin 30-40-vuotiasta naista kumppaniksi

1.8.2019

Hei! Nimeni on Maxim. Olen 37-vuotias turkulainen mies ja etsin kumppania tositarkoituksella. Tykkään penkkiurheilla, lukea ja käyn paljon uimassa. Pyrin kehittyä ihmisenä. Jos olet Turun alueelta, ja noin 30-40- vuotias nainen, ota rohkeasti minuun yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: maxim.kauppinen(at)gmail.com

Etsin 20-35-vuotiasta miestä ympäri Suomea suhteeseen

1.8.2019

Olen Minna. Olen 31-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Mulla on lievä kehityshäiriö. Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä ympäri Suomea pitkäaikaiseen suhteeseen ja kirjeenvaihtoon. Toivon, että et polta etkä juo. Mä en polta enkä juo.

Harrasatuksiini kuuluu: lukeminen, lenkkeily, laulaminen, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, valokuvaus, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen. Käyn maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin Taikussa töissä ja päivätoimintakeskuksessa torstaisin ja perjantaisin päivisin.

Toivoisin,että olet: fiksu, rehellinen, mukava, sporttinen, pitkä ja hoikka, jolla on auto. Tykkään puheliaista miehistä, jonka kanssa voi vaihtaa kuulumisia, ilot ja myös surut. Mulla on simpukka puhelin ja voidaan vaidella puhelin numerot kirjeessä osoiteeseen:

Vastaukseet sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Kokko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin 32-28-vuotiasta naista

1.8.2019

Hei! Olen lievästi kehitysvammainen poika. Olen savuton, en käytä alkoholia. Olen rehellinen ja luotettava. Haen 32-38-vuotiasta naista.

Vastaukset sähköpostilla: tpaate359(at)gmail.com

Etsin 35-40-vuotiasta miestä kirjeenvaihtoystäväksi ja seurustelukumppaniksi

1.8.2019

Hei! Nimeni on Jenni Hietanen. Olen 35-vuotias lievästi kehitysvammainen elämäniloinen ja huumorintajuinen nainen Karkkilasta. En polta en käytä alkoholia. Harrastan paljon liikuntaa, elokuvien katselua, lukemista, musikkin kuuntelua.

Etsin miestä kirjeenvaihtoystäväksi ja seurustelukumppaniksi. Ikää voisi 35-40 vuotta. Snapchat jhietanen70j ja Facebook Jenni Hietanen

Vastaukset sähköpostilla: JennimiaMariahietanen0(at)gmail.com

Etsin naista

1.8.2019

Hei! Minä olen Henrikki Kuusisto, 35-vuotias mies Reijolasta. Harrastan maalausta, frisbeegolfia, valokuvausta ja avantouintia.

Vastaukset sähköpostilla: henrikki.kuusisto(at)luukku.com

Etsin naisseuraa

27.6.2019

Hei! Nimeni on Henrikki Kuusisto. Olen 35-vuotias mies Pohjois-Karjalasta. Asun Joensuussa Reijolassa. Etsin seuraa korkeintaan 40-vuotiaista naisista.

Vastaukset sähköpostilla: henrikki.kuusisto(at)luukku.com

Etsin seurustelukumppania

27.6.2019

Hei minä olen Jarkko Lindqvist. Olen Sauvosta, se on kunta Varsinais-Suomen maakunnassa. Olen 29-vuotias, reipas ja luotettava mies. Minä harrastan liikunta eri muodoissa. Pidän kaikenlaisia asioita.

Etsin seurustelukumppania.

PS minulla on aivovaurio, joka hidastaa mun puhetta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jarkko L
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin 46-50-vuotiasta naista Raumalta päin

26.6.2019

Hei! Löytyiskö minulle elämäni nainen. Ikäsi olisi 46-50 vuotta. Minä harrastan liikuntaa ja kirjastossa käyntiä  ja kirpputorilla käyn myös. Näin lämpiminä aikoina pyöräilen ja joskus jätän pyöräilyn väliin. Sitten myös käyn kävellen kattomassa Rauman näyteikkunoita. Elämäni nainen, kirjoita arille.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari Olkkonen
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin tositarkoituksella 29-31-vuotiasta miestä

24.6.2019

Hei! Olen 29-vuotias nainen Varsinais-Suomesta Loimaalta. Mulla on lievä keskiasteinen kehitysvamma. Haluan löytää elämänkumppanin tositarkoituksella, miehen iältään 29-31 vuotta. Toivoisin, että olisit keskustelutaitoinen, luotettava, hauska ja komea sekä sporttinen. Tykkään tanssimisesta tanssilavoilla, lenkkeilystä sekä kuunnella musiikkia.

Toivon, että kirjoitat minulle kirjeitse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvamaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin sähköpostikaveria Pohjois-Suomesta

20.6.2019

Hei! Etsin sähköpostikaveria miehistä. Toivoisin, että asut pohjoisessa eli Lapissa tai Oulun seudulla. Olen lievästi kehitysvammainen 41-vuotias nainen. Minulla on kaksi koiraa joiden hoitaminen vie aika paljon aikaani. Vastailen viesteihin aina kun ehdin. Asun omassa asunnossa ja käyn töissä toimintakeskuksessa. Vapaa-aikana puuhailen koirien kanssa ja käytän niitä kävelyllä.

Vastaukset sähköpostilla: learissala(at)gmail.com

Etsin kaveria 20-50-vuotiaista naisista

17.6.2019

Hei! Olen keskiasteisesti kehitysvammainen nainen Etelä-Suomesta. Halaun kirjoitella säköpostia keskiasteisesti ja lievästi kehitysvammaisten naisten kanssa eli haluan kavereita ja keskustelua muiden kanssa.

Asun tuetusti ja olen keskiasteisen kehitysvamman ylärajoila eli pärjään paremin kuin voisi kuvitella. Kesällä tykkään ottaa aurinkoa ja tykkän käydä uimassa ja minulla on vaalen punainen uimapuku. Tykkään syödä jäätelöa kesällä ja olla paljon ulkona.

Kirjoitelkaa 20-50 vuotiat ihmiset minulle rohkeasti. Olen omatoiminen ja onnellinen nainen.

Vastaukset sähköpostilla: kesakukkavirta(at)gmail.com

Etsin ystävää ja kumppania

12.6.2019

Moi! Olen 28-vuotias mies. Asun Keski-Uudellamaalla. Etsi ystävää ja kumppania 20-32 vuotiasta. Harrastukseni ovat pyöräily. Minulla on lukihäiriö ja käytän myös kuulokojetta. Saa ottaa yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: jupe.kontkanen(at)hotmail.fi

Etsin 50-59-vuotiasta naista

12.6.2019

Hei. Olen 59-vuotias herkkä ja tunteellinen mies. Asun Rovaniemellä. Minulla on yksiö talon kolmannessa kerroksessa. Käyn töissä Eduro-säätiöllä. Ajan sähkö johtoja kuorimakoneen läpi. Käyn töissä 5 päivää viikossa. Työaika on 8.00-13.00. Kesällä kuljen työmatkat polkupyörällä. Talvella bussilla. Harrastan musiikin kuuntelua, elektronisten laitteiden kokoamista. Käyn Sunnuntaisin Rovaniemen seurakunnassa messussa. Teen siellä vapaaehtoistyötä.

Olen etsimässä vapaata 50-59 vuotiasta luotettavaa naista.

Vastaukset sähköpostilla: juhani22016(at)outlook.com

Lähetitkö kirjeen Tanja Laaksolle?

27.5.2019

Verneriin on tullut kirje henkilölle nimeltä Tanja Laakso. Meillä ei ole hänen yhteystietojaan. Sinä, joka olet lähettänyt kirjeen, lähetätkö meille sähköpostia. Kerro, mistä olet löytänyt Tanja Laakson ilmoituksen. Sähköpostiosoite Verneriin on verneri(at)kvl.fi.

Etsin ystäviä ja parisuhdetta miehestä tai naisesta

27.5.2019

Minä olen Laura Lipponen ikä 39 vuotta. Seurustelin kahdeksan vuotta, mutta sitten tuli ero. Minulla ei ole paljon ystäviä ja olen aika yksinäinen. Asun Pohjois-Savossa Kuopiossa.

Etsin ystävää, kamua tytöistä, ikää saa olla noin 35-45. Olisi kiva, jos asut Kuopiossa tai muualla Pohjois-Savossa, sillä olisi kiva tavata. Etsin myös vakituista parisudetta miehen tai naisen kanssa, myös seksisuhdetta, koska seksi kuulu mun elämää aika paljon.

Vietän mielelläni rauhallisia koti-iltoja ja katson tv:tä. Minä katson tv-sarjoja Kauniit ja rohkeat, Salatut elämät, Uusi päivä ja nuorten sarjoja, hyviä leffoja, komedioita, toimintaa ja rakkauselokuva. Sitten mä seuraan tv:stä sellaista Love Island Suomi -kilpailuohjelmaa. Siinä on parisuhteita ja muuta sellaisia juttuja. Yksin katson myös kaikkea aikuisviihdettä.

Harrastan uintia ja kävelyä. Ennen harrastin laskettelua, mutta se on jäänyt nyt kokonaan pois. Mutta on mulla olemassa vielä lasketteluvehkeet. Tykkään shoppaillusta siis kaupungilla olemista. Tykkään myös tehdä ruokaa. Käytän tietokonetta, osaan etsiä tietoa Googlesta ja käytän Facebookia ja Instagramia.

Olen luonteeltani iloinen, rehellinen ja luottettava. Olen ihana nainen ja ihana ihminen. En juo ja en polta. Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma.

Minä käyn neljänä päivänä viikossa toimintakeskuksessa. Torstaisin mulla on vapaapäivä. Silloin käyn Kuopio perhetalolla, sinne tulee lapsiperheitä. Siellä saa syödä omia eväitä ja saa juoda kahvia ja teetä. Olen siellä vapaaehtoisena leikittämässä lapsia. Itselläni ei ole lapsia, mutta haluaisin kyllä.

Asun yksin isossa kaksiossa ja hoidan omat asiat siis vuokranmaksu ja sähkökaskut ja niin edelleen.

Laittakaapa viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: lareliini(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura L.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin noin 40-vuotiasta naisystävää Joensuu, Lehmo, Kontiolahti

21.5.2019

Olen 40-vuotias joensuulainen sinkkumies. Asun Lehmossa Tukena Menninkäisen -palvelukodissa. Asun tuetussa asumisessa seitsemän kilometrin päässä Joensuun keskustasta. Käyn avotyötoiminnassa kolme kertaa viikossa Lehmon pyöräkorjaamolla. Minun työnkuvaan kuuluu polkupyörien kevät- ja syyshuoltotyöt ja uusien polkupyörien kasausta ja korjaan polkupyöriä. Lempipuuhaani on jääkiekkoaiheisten ja myös muiden taulujen tekeminen. Vapaa-ajallani pyöräilen paljon. Yksin katson iltaisinn televisiota. Lempiohjelmat ovat Poliisi tv ja Huutokauppakeisari.

Haluaisin tyttökaveria, jos löytyisi oman ikäinen nainen, joka asuisi lähellä: Joensuun, Lehmon, Kontiolahden etäisyydellä, niin voitaisiin myös nähdä. Minun elämään myös kuuluu seksuaalisuus. Toivoisin, että naisenkin elämään.

Jos kiinnostuit, laita viestiä. Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla, Facebookilla (Niilo Sinkkonen) tai Skypen välityksellä.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Etsin 44-vuotiasta naista Satakunnasta

20.5.2019

Hei! Olen 34-vuotias mies Säkylästä Satakunnasta. Etsin 11 vuotta vanhempaa naista Satakunnasta.

Toivon, että olet perheetön. Etsin ystävää ja henkistä elämänkumppania, en seurustelukumppania enkä rakastajatarta.

Toivon, että olet hienotunteinen, kauniisti pukeutuva pitkätukkainen raitis nainen, joka ei tupakoi. Ystävä saisi olla sellainen, jonka kanssa voi jakaa arjen ja antaa halauksia sekä ruusuja.

Puhelinnumerot voidaan vaihtaa kirjeitse. Minulla on älypuhelin.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Esa Kivinen
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin Uudeltamaalta 30-45-vuotiasta pelikaveria ja kaveria helluntaiseurakuntaan

20.5.2019

Etsin Uudeltamaalta kaveria ikä 30-45 vuotta. Olen lievästi kehitysvammainen ja olen uskossa. Haluan miehiä ja naisia kaveriksi, jotka osaavat pelata aikuisten Alfapet-peliä tai aikuisten Scrable-peliä tai voisi asentaa kännykkään Wordfeud-pelin sovelluksen. Wordfeud on sana peli, jossa täytyy kirjaimista keksiä sanoja.

Haluatko lähteä käymään Nummelassa helluntaiseurakunnassa sunnuntaina? Tehdään treffit minun ystäväni tykö kinkereille, joka on kristityille aikuisille kaverin kotona ja helluntaiseurakunnataan. Toivon, että olet sellainen kaveri jolta saan pitkiä kirjeitä ajatusten tasolla.

Kaukosuhdekavereita en halua. minulla ei ole mahdollista nähdä jos asut muualla päin Suomea.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin sähköpostiystäviä miehistä

14.5.2019

Hei! Olen 41-vuotias nainen Keravalta ja etsin sähköpostiystäviä miehistä ja ehkä joskus muutakin jos kolahtaa. Olen vaalea ja tukeva. Toivon ettei ulkonäölläni ole merkitystä ja sinun ulkonäölläsi ei ole merkitystä minulle. Olen eläinrakas ja kiltti ihminen. Olen eläkkeellä ja asun yksin. Minulla on rakas kissani. Tykkään elokuvista, musiikista ja taiteista sekä katson paljon tv.tä. Kirjoittele ihmeessä jos kiinnostuit!

Vastaukset sähköpostilla: tupukka78(at)gmail.com

Etsin kirjeystävää ja seuraa tositarkoituksella 25-55-vuotiaasta naisesta

13.5.2019

Olen 53-vuotias luterlainen symppis mies Savon alueelta. Olen luotettava rehellinen ja aito mies. Olen eläkkeellä ja käyn tuetussa työmuodossa ja asun itsenäisesti omassa kodissani.

Haen kirjeystävää aluksi vaikkapa sähköpostitse ja myöskin tositarkoituksella seuraa naisesta 25-55 ikävuoden väliltä.

Vastaukset sähköpostilla: horsetexas(at)hotmail.com

Etsin naispuolista ystävää

10.5.2019

Hei. Olen Heikki 58-vuotias mies Joensuusta. Asun yksin ja olisi kiva löytää se oikea. Etsin naispuolista ystävää, jonka kanssa voisin soitella, kirjoittaminen hieman hankalaa. Käyn töissä 3 päivänä viikossa. Harrastan pyöräilyä, pullojen keräämistä, kodin töitä ja retkiä. Tykkään myös auttaa muita. Kaikki nätit tytöt kirjoittakaa, vaihdetaan sitten numeroita.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Heikki P
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Haen 32-38-vuotiasta naista ystäväksi

8.5.2019

Hei! Olen 40-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Olen savuton, en käytä alkoholia. Olen rehelinen ja luottetava.

Haen 32-38-vuotiasta naista ystäväksi.

Vastaukset sähköpostilla: paate359(at)gmail.com

Etsin naista, jolla on rollaattorii

6.5.2019

Iältään 20-40v. Kuvan voi lähettää sähköpostillakin. Harrastan valokuvausta, frisbeegolfia, maalausta, avantouintia, musiikkia ja kirjeenvaihtoa. En juo enkä polta. Haen seuraa alueelta: Pirkanmaa-Satakunta, sillä sisimmässäni olen länsisuomalainen. Voinkin muuttaa sinne tulevaissudessa.

Vastaukset sähköpostilla: ramipussinen1(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin 30-44-vuotiasta miestä, jolla on auto

6.5.2019

Hei, jos sinulla on auto ja ajokortti niin laita kirje. Haluisin löytää Vihdin läheltä miehen parisuhteeseen. Miehen, jolla on auto. Itse asun Vihdissä. Olen 36-vuotias nainen. Olen 172 senttimetriä pitkä ja toivottavasti olet vähintään minua pidempi. Jos sinulla ei ole ajokorttia niin toivottavasti asut Vihdistä korkeintaan 100 kilometrin päässä. Toivottavasti osaat kirjoittaa selkeällä käsialalla ja ajatusten tasolla pitkiä kirjeitä. Toivon, että osaat kirjoittaa. Etsin 30-44-vuotiaita miehiä, en sen vanhempia.

Vastaukset sähköpostilla: hennamar35(at)gmail.com

Etsin seuraa ja ystävää 35-45-vuotiasta miehistä

6.5.2019

Olen Sirpa 35-vuotta. Etsin seuraa, kaveriksi tai jopa ystäväksi 35-45-vuotiaista miehistä. Oletko mukava, avoin luotettava, sosiaalinen, reipas, musiikkia kuunteleva. Tykkään musiikista, käsitöistä, maalaamisesta, kuntosalilla käymisestä. En tupakoi en juo. Olisi kiva, jos et sinäkään. Kirjoita jos kiinnostuit.

Vastaukset sähköpostilla: nsirppa(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Sirpa
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin elämänkumppania naisesta

29.4.2019

Hei vaan! Täs olis nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas ja huumorintajuinen 59-vuotias miehekäs mies Turusta.
En tupakoi enkä ota alkoa. Olen työssäkäyvä päivisin.
Käyn lenkillä iltaisella, katson TV:tä, kuuntelen musiikkia. Olen 175cm pitkä.

Etsin nyt elämänkumppania naisesta tositarkoituksella. Olethan vaalea tai tumma nainen Turunseudulta. Toivoisin että olisit päivisin jossakin työssä. Et tupakoi etkä ota alkoholia.
Olet vapaa sitten. Ja vastaa minulle valokuvan keran.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joakim
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin juttukaveria

29.4.2019

Hei! Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa. Etsin juttukaveria, kenen kanssa voisin soitella. Minun on vaikea kirjoitaa, siksi juttelen mieluummin.

Löydät minnut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle viesti, jos haluat tutustua minuun. Vaihdetaan viestissä puhelinnumeroita.

 

Etsin elämänkumppania

23.4.2019

Hei! Olen sinkkunainen ja etsin sitä oikeata elämänkumppania. Sellaista, joka olisi rehellinen ja luotettava, ei pettäisi ja hyväksyy mun ystävät. Olen rehellinen, luotettava, en petä, en jätä. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ovat. Tuun toimeen erinlaisten ihmisten kanssa.

Vastaukset sähköpostilla: emma23wee(at)outlook.com

Etsin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi

15.4.2019

Moi! Olen 45-vuotias mies Helsingin Laajasalosta. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämistä.

Etsin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla: joeljonni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin 35-45-vuotiasta miestä Pohjois- ja Etelä-Savon alueelta

15.4.2019

Moi! Olen 40-vuotias elämäniloinen ja huumorintajuinen nainen. Asun palvelukodin yhteydessä omassa asunnossa, käytän pyörätuolia.

Etsin 35-45 -vuotiasta miestä ystäväksi Pohjois- ja Etelä-Savon alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: minttutuulia(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/verneri
Minttutuulia
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin kaikenlaista

11.4.2019

Olen 30-vuotias nainen Seinäjoelta. Minulla on aspergerin oireyhtymä, tarkkaavaisuushäiriö ja joitain fyysisiä sairauksia kuten fibromyalgia. Olen aseksuaali eli en ole kiinnostunut seksistä. Etsin kaikenlaista; ystäviä, tuttavia, tyttöystävää tai poikaystävää. Minulla on kani, joka vie paljon aikaani mutta pyrin vastaamaan niin nopeasti kuin ehdin. Kirjoita minulle sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: Olipakerran888(at)gmail.com

Etsin naisystävää

11.4.2019

Hei! Olen reipas, iloinen ja luotettava 43 v mies Espoossa. Etsin naisystävää. Pidän musiikista, tapahtumista, pyöräilystä ja eläimistä ym. Kaipaan läheisyyttä ja naisseuraa.

Unelmanaiseni on avoin, iloinen, seurallinen, itsevarma ja pitää läheisyydestä. Vastaathan kuvan kanssa.

Vastaukset sähköpostilla: jack.clwn(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtoon 30-35-vuotiaita naisia

11.4.2019

Terve! Olen 34-vuotias mies Lohjalta, ja etsin kirjeenvaihtoon 30-35-vuotiaita naisia kaikkialta suomesta. Pidän räpistä sekä rokista. Käyn keikoilla ja festareilla, ja diggaan hengailusta kavereiden kanssa. Nakkaa kirjeellä, niin kerron itsestäni lisää.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petteri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin 20-30-vuotiasta naista tositarkoituksella

5.4.2019

Moi! Olen 28-vuotias mies Helsingistä. Teen töitä huoltomiehenä ja vapaa-ajalla tykkään katsoa elokuvia. Käyn myös jääkiekko-otteluissa. Etsin noin 20-30- vuotiasta naista tositarkoituksella. Toivon, että olet huumorintajuinen ja iloinen.  Minuun voi olla yhteydessä viestillä Facebookissa (Joonas zizzi) tai kirjeitse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joonas
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin kirjeenvaihtoystävää naisista

5.4.2019

Moi! Olen Henri Jaakko Salomo Yli-Karjanmaa, 28-vuotias, mutta toukokuussa täytän 29 vuotta. Etsin naisista kirjeenvaihtoystävää, ikää voisi olla 29-32 vuotta.

Harrastukseni ovat kävely ja pyöräily. Olen hauska, lempeä, kiltti ja huumorintajuinen ja minulla on silmälasit ja tuhkanväriset hiukset. Olen lievästi kehitysvammainen.

Jos seurani ei kelpaa, älä ole yhteydessä minuun.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Etsin ystävää Kouvolan seudulta

1.4.2019

Olen kohta 71-vuotias kehitysvammainen mies Kouvolasta. Kaipaan naisseuraa. Puhun aika huonosti. Olen todella kiltti ja oikea herrasmies. Tykkään musiikista, varsinkin humpasta ja tangosta. Olisi mukava, jos asuisit lähellä Kouvolaa, että voisimme tavata. Toivoisin, että voisit kirjoittaa minulle kirjeen. Terveisin Heikki.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Heikki
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo