Kirjeenvaihto

Vesa etsii 35-40-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi

21.10.2019

Olen Vesa, 43-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Asun yksin Jämsässä. Etsin 35-40-vuotiasta naista seurustelukumppanikseni.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava. En polta enkä juo, toivon että et sinäkään. Tykkään kotimaisesta musiikista ja shoppailen mielelläni. Elokuvat, konsertit ja tanssiminen kuuluvat harrastuksiini.

Jos kiinnostaa, niin kirjoita ja lähetä vaikka numerosi. Voit myös lähettää valokuvan. Käytän WhatsAppia.

Löytyisikö minule elämäni nainen?

Vastakset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Vesa
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tuisku etsii 27-35-vuotiasta miestä Etelä-Pohjanmaalta

21.10.2019

Olen Tuisku, 27-vuotias sinkku. Asun Lappajärvellä. Mulla on yksi kissa, sen nimi on Viiru. Kahtena päivänä viikossa käyn toimintakeskuksessa ja kahtena päivänä viikossa tuetussa työssä päiväkodilla.

Harrastan liikuntaa, käyn salilla. Olen huumorintajuinen, mun seurassa ei ole koskaan tylsää. Toivottavasti sä olet kans huumorintajuonen ja sporttinen, rehellinen ja hyvä kuuntelija. Tykkään katsoa elokuvia, käydä konsertissa tai keikalla ja shoppailusta ja pelata Nintendoa. Ei haittaa, vaikka tupakoit. Saisit olle mielummin Etelä-Pohjanmaalta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Tuisku
Linnoitsutie 2 B
02600 Espoo

Matti etsii kolmekymppistä naista, jota voi rakastaa

14.10.2019

Hei! Olen Matti kohta 33-vuotias mies Porista. Asun yksin omassa asunnossani. Käyn töissä omalla autolla. Käyn kuntosalilla, josta pidän paljon.

Etsin ikäistäni naisseuraa. Toivon löytäväni naisen, jota voisin rakastaa. Toivon ettet käytä alkoholia. Tarvitsen tulkkia, jotta saan tuotua ajatukseni esille. Otathan yhteyttä sähköpostilla ja laitathan kuvasi. Nähdään pian, Matti

Vastaukset sähköpostilla: matti_olkkonen(at)hotmail.com

Jaakko etsii tositarkoituksella 25-40-vuotiasta naista kumppaniksi

11.10.2019

Moi! Olen 37-vuotias mies Kempeleestä Pohjois-Pohjanmaalta. Olen lievästi kehitysvammainen, mutta asun itsenäisesti ja käyn töissä päivittäin. Tykkään liikkua luonnossa ja metsästää siskon miehen mukana sekä hoitaa niiden koiria. Perhe asuu lähelläni ja on apunani tarvittaessa.

Etsin itselleni tositarkoituksella naista kumppaniksi ikähaarukka noin. 25-40. Toivoisin että sinulla olisi samanlaisia mielenkiinnon kohteita kuin minulla, mutta saa minulle kirjoittaa muutenkin. Minut löytää myös Facebookissa nimellä Jaakko Nuojua.

Vastaukset sähköpostilla: jaakkonuojua19(at)gmail.com

Suvi etsii 21-46-vuotiasta miesystävää ja kavereita naisista

9.10.2019

Nuori nainen hymyilee kauniistiMorjentes!

Olen 30-vuotias nainen Etelä-Pohjanmaalta Kauhajoelta.

Etsin itselleni tositarkoituksella poika-/miesystävää, iältään 21-46 vuotta (saa heittää vähän suuntaan tai toiseen).

Myös naisetkin saa kirjoittaa, koska kavereita ei ole koskaan liikaa.

Tappara ja musiikki on koko sydämessäni. Olen huumorintajuinen, mukava ja rauhallinen, luotettava, rento, helposti lähestyttävä.

Minulta löytyy yksi lävistys ja tatuointeja meinaan joskus ottaa 2-3 kpl, yksi jo löytyy.

Olisi mukava jo ihastua ja rakastua ja asettua aloilleen yhden hyvän kanssa. Yhdessä olis kiva mennä elokuviin, kaikkea normaalia yhdessäoloa ja vaikka jääkiekko-otteluun.

Harrastuksiini kuuluu musiikki, tanssi, festareilla töissäkäyminen, lenkkeily, autot.

Pidän kesästä ja eläimistä, matkustamisesta, ruoanlaitosta, musiikista ja festareista.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Aurinkoinen hymykone Suvi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Riitta etsii reipasta kaveria

7.10.2019

Hei!

Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa.

Etsin reipasta juttukaveria, kenen kanssa voisin soitella. Reipasta kaveria, joka rupeaisi minulle kaveriksi. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin.

Löydät minut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle viesti, jos haluat tutustua minuun. Vaihdetaan viestissä puhelinnumeroita.

 

Henri etsii noin 30-vuotiasta naista Etelä-Pohjanmaalta

7.10.2019

Hei, olen 29-vuotias mies, joka etsii naista. Toivoisin, että sinä olet suunnilleen samanikäinen kun minä ja täältä Etelä-Pohjanmaan alueelta kuten minäkin. Voit olla vaikka Ilmajoelta, Seinäjoelta, Kurikasta tai Jalasjärveltä.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily. Mielestäni ihmisen pitää osata puhua kasvotusten ilman mitään ”valvovaa esiliinaa”.
En halua, että muut sekaantuvat meidän asioihimme.

Voit kirjoittaa minulle sähköpostia tai kirjeen.

Vastaukste sähköpostilla: henri.ylikarjanmaa(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Miakela etsii sähköpostikirjeenvaihtoon miehiä ja naisia

7.10.2019

Hei. Olen Mikaela Virta 38-vuotias nainen Lounais-Suomesta. Etsin sähköpostinvaihtoon miehiä ja naisia iältään 18-50 vuotta. Tykkään matkustella paljon ja harrastan lenkkeilyä ja valokuvausta. Asun täysin itsenäisesti ja olen lievästi älyllisesti kehitysvammainen.

En kärsi siitä, että olen kehitysvammainen, vaan hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Kirjoitelkaa minulle te miehet ja naiset, jotka olette kanssa sinuja itsenne kanssa. Terveisin Mikaela.

Vastaukset sähköpostilla: mikaelavee251(at)gmail.com

Pasi etsii 35-47-vuotiasta naista

7.10.2019

Hei sinä 35-47-vuotias nuori nainen! Olen 40-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Jyväskylästä. Etsin 35-47-vuotiasta naishenkilöä seurustelu- ja elämänkumppaniksi. Harrastuksiini kuuluu bassonsoiton ja laulun opiskelu, vesijumppa ja vesijuoksu, ystävien kanssa oleilu ja yhdistystoiminta.

Olen luonteeltani sosiaalinen ja innokas tutustumaan uusiin ihmisiin. En juo enkä tupakoi, ja toivon myös sitä sinultakin. Luonteeltani otan toiset huomioon, olen myös kohtelias, rehellinen sekä avoin. Tykkään matkustelusta tosi paljon, täällä kotimaassa ja ulkomailla. Käyn kolmena päivänä viikossa työ- ja päivätoiminnassa.

Mikäli kiinnostuit tästä ilmoituksesta, ota yhteyttä.

Vastaukst sähköpostilla: pasi.pumperi(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pasi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Petra etsii tositarkoituksella 25-39-vuotiasta miestä

3.10.2019

Olen 24-vuotias nainen Kurikasta, jolla on laaja-alainen kehitysvamma ja autismi. Käyn toimintakeskuksessa töissä. Harrastukseni ovat pyöräily, lenkkeily, uinti ja laulaminen. Etsin tositarkoituksella 25-39-vuotiasta miestä. Haluan miehen, jolla ei ole muita naisia. Jos miehellä on auto, välimatkakaan ei ole este.

Vastaukseet sähköpostilla: rpetra294(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petra
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Henna etsii kirjeenvaihtoon 30-45-vuotiasta miestä

24.9.2019

Etsin kirjeenvaihtoon sinua 30-45 vuotta oleva mies, joka et asu missään ryhmäkodissa etkä asuntolassa. Jos asut kaupungin vuokra asunnossa ja ymmärrät tämän kirjoituksen niin, sitten kirjoita. Jos asut Vihdistä maksimissaan 200 kilometrin päässä niin kirjoita. Itse en asu kehitysvammaisten asuntolassa enkä ryhmäkodissa, joten etsin miestä joka olet myös kaupungin vuokra asunnossa asuva. En tykkää, että minulle tuntemattomat kirjoittaa heti Rakas!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Olli etsii naisystävää

24.9.2019

Olen Olli 75-vuotias mies ja asun Porissa. Etsin naispuolista ystävää seuraksi elämääni. Kirjoita minulle, niin tavataan. Terveisin Olli.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Niilo etsii 40-vuotiasta naista

23.9.2019

Olen joensuulainen 40-vuotias sinkkumies. Asun Koti Aurinkoisen tukiasunnossa yksin ihan Joensuun keskustassa. Lempipuuhaani on jääkiekkoaiheisten ja myös muiden taulujen tekeminen. Vapaa-ajallani pyöräilen paljon yksin. Katson iltaisin telkkaria. Lempiohjelmat Poliisi tv ja Huutokauppakeisari.

Haluaisin tyttökaverin. Jos löytyisi omanikäinen nainen, joka asuisi Joensuussa keskustan alueella. Minun elämääni kuuluu seksuaalisuus, seksi ja porno. Toivoisin, että naisenkin elämään kuuluisi. Tykkään parisuhteesta, vakavasta suhteesta.

Voit ottaa yhteyttä myös Facebookin kautta (Niilo Sinkkonen Joensuu)

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Juho etsii kirjekavereita miehistä ja naisista

17.9.2019

Olen iloinen 23 vuotias CP- vammainen mies Pieksänmäeltä.
Pidän Iron Maidenista, Elastisesta, Popedasta, Robinista, Cheecistä, Jonne Aaronista sekä hevistä, suomipopista ja räpistä. Etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä ympäri Suomea.

Vastaukset sähköpostilla: kosonenjuho96(at)gmail.com

Miika etsii kirjekaveria

16.9.2019

Minä olen Miika ja haluaisin löytää tytön kirjekaveriksi. Olen 31-vuotias ja olen lievästi kehitysvammainen ja autisti. Minä tykkään musiikista ja tanssimisesta, lisäksi tykkään askarrella. Minä asun Kuopiossa. Haluaisin myös soitella kirjekaverini kanssa.

Toivon että kirjoitat minulle kirjeen.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Miika
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Joakin etsii elämänkumppania naisesta

10.9.2019

Hei vaan! Täs olis nyt tältä Turun seudulta mukava, vapaa, terve, siisti, nuorekas ja hellä 60-vuotias miehekäs mies vailla mukavaa, vapaataa ja hellää naisystävää.

Käyn töissä päivisin ja iltaisin käyn lenkillä, kuuntelen musiikkia ja katson tv:tä. Se olisi mukava löytää joku lenkille kanssani ja muutenkin olis kiva löytää naisystävä, kenen kanssa voisin olla iltaisin sekä viikonloppuisin.

Jos asut Turun seudulla, niin heittäpäs minulle rohkeasti kirje, niin tutustaan paremmin toisiimme. Etsin ihan tositarkoituksella.

En tupakoi enkä ota alkoa. Toivottavasti et sinäkän tupakoi etkä ota alkoholia. Käyn joskus viikonloppuisin elokuvissa.
Olen 175 cm pitkä. Ja kun vastaat minulle, niin vastathan minulle sitten valokuvalla.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joakim
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Salskis etsii raitista, mukavaa ja luotettavaa miestä tositarkoituksella

2.9.2019

Hei kaikki miehet! Täällä kirjoittelee näkövammainen 32-vuotias luotettava, mukava, huumorintajuonen ja sosiaalinen nainen Tampereelta. Käyn päivätoiminnassa kolme kertaa viikossa ja harrastuksiini kuuluu uinti ja joskus käyn kuntosalilla ja lenkillä. Olen raitis, en polta enkä juo. Toivon, ettet sinäkään.

Etsin sinua raitis mukava, luotettava, huumorintajuinen ja sosiaalinen mies tositaroituksella. Ota rohkeasti yhteyttä, niin tutustutaan!

Vastaukset sähköpostilla: salskis87(at)gmail.com

Helka etsii kirjeenvaihtoystävää 60-70-vuotiaasta miehestä

26.8.2019

Etsin kirjeenvaihtoystävää noin 60-70-vuotiaasta miehestä. Olen 64-vuotias kalajokelainen nainen. Kuuntelen paljonn suomalaista musiikkia. Käyn työtoiminnassa.

Vastauksest kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Helka
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ihanuus etsii ymmärtäväistä ja kilttiä miestä

26.8.2019

Hei! Olen 50-vuotias nainen. Sairastan fibromyalagiaa ja etsin itselleni elämänkumppania. Olen asumiserossa, mutta syyskuussa saan lopullisen eron menemään eteenpäin, joten siinä ei ole ongelmaa. Asun yksin.

Olisi ihana löytää mies, joka on ymmärtäväinen, kiltti eikä käytä alkoholia eikä tupakkaa. Asun Ylöjärvellä Tampereella. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä, lukemista, musiikkia, tykkään laulaa, piirrän ynnä muuta. Olisi kiva, jos ottaisit minuun yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: ihanuus44(at)gmail.com

Maija etsii kirjekaveria naisista

22.8.2019

Moi! Olen Maija-niminen tyttö ja etsin kirjenvaihtokavereita muista kehitysvamaisista naisista. Olen keskivaikesti kehitysvammainen ja asun ryhmäkodissa. Tykkän Barbi-nukeista ja nuketalosta.

Vastaukset: jmaija638(at)gmail.com

Ritva etsii kirjeenvaihtokaveriksi naista

20.8.2019

Olen 48-vuotias nainen Lohjan Pusulasta. Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista Turun, Tampereen, Porin, Lieksan, Imatran, Lappeenrannan, Lahden, Espoon, Vantaan, Sastamalan tai Lapin alueelta. Voit olla myös Helsingistä, Loimaalta, Lohjalta, Nummelasta, Salosta, Somerolta, Forsassta tai Vihdistä. Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista. Jään odottamaan innolla sinun kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Enni etsii poikaystävää Lahden läheltä ikä noin 25-29

20.8.2019

Olen Enni Tuominen. Ikä on 26 vuotta. Asun Orimattilassa yksin. Minulla ei ole lemmikkiä. Tykkään liikkua jonkun verran, tykkään lenkeillä, pyöräillä, liikkua ulkona. Teen itse ruokaa ja tykkään jonkun verran leipoa. Tykkään katsoa telkkua ja elokuvia jonkun verran. Joskus käyn ulkona syömässä ja kaupoilla ostoksilla. Tykkään joskus käydä elokuvissakin. Tykkään kuunella musiikkia, kuuntelen vähän kaikenlaista musaa. Joskus käyn konserteissakin. Juon kahvia ja limua, en polta ja en oikeestaan juo yhtään. Tykkään joskus käydä kävelemässä luonnossa.

Käyn töissä viitenä päivänä viikossa Lahdessa. Joskus pelaan pleikkaa, mulla löytyy PS4 ja PS2 pelikoneet. Joskus käyn ulkonakin syömässä.

Olen rento, huumorintajuinen, kiltti ja hauska. Käytän hupparia ja farkkuja joskus kolitsihousuja, skeittarilippistä käytän. Osaan olla romanttinen.

Etsin kilttiä, huumorin tajusta, hauskaa ja rentoa miestä, joka ei juo liikaa. Ei haittaa silleen jos polttaa. Semmonen että liikkuu kanssa, osaa tehdä kotityöt itse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Enni
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Juha etsii luotettavaa ja iloista keskusteluntaitoista naista

19.8.2019

Moi! Olen lievästi cp-vammainen 35-vuotias mies Ulvilasta. Asun yksin ja olen sinkkumies. Etsin elämään kumppania naisesta, iällä ei ole väliä. Etsin luotettavaa ja iloista keskustelutaitoista naista joka tykkäsi musta. Haluaisiin löytää elämään kumppanin mieluiten läheltä mulla on Snapchat juhetsu83 ja sähköpösti.   Ottakaa yhtetyttä kivat naiset!

Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Markku etsii 30-45-vuotiasta naisystävää

19.8.2019

Hei! Olen 43-vuotias mies. Harrastan metsätöitä ja tietokonepelejä. Haluaisin mukavan naisystävän, iältään noin 30-45 vuotias.

Olethan rehellinen ja tietokoneista kiinnostunut sekä kätevä käsistäsi. Terveisi Markku Rantanen

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku R.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mika etsii kirjeystävää ja soittelukaveria noin 40-vuotiaista naisista

13.8.2019

Hei, olen 45-vuotias Pohjois-Savolainen lievästi kehitysvammainen sinkkumies ja asun omassa asunnossa. Teen monenlaisia töitä palvelukeskuksessa mm. puutöitä ja kuljetan ruokaa vanhuksille ynnä muuta sellaista. Vapaa-aikana pyöräilen, käyn kävelyllä ja keilaamassa. Seuraan urheilua televisiosta ja kuuntelen  kaikenlaista musiikkia.

Olisi mukava saada sinusta noin 40-vuotias nainen kirjeystävä, juttelukaveri puhelimeen piristämään yksinäisiä iltojani. Kirjoitellaan ensin, soitellaan sitten! Olethan rehellinen, luotettava, et polta etkä juo. Hiustenvärillä ei ole väliä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Mika
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikko etsii tositarkoituksella 29-31-vuotiasta miestä

6.8.2019

Moi! Nimeni on Mikko. Olen kolmekymppinen sinkkumies Vantaan Kivistöstä. Olen puutarhuri koulutukseltani. Lempiartistin on Kasmir. Minulla on aspergerin oireyhtymä ja ei-elimillinen ppsykoottinen häiriä.

Oletko sinkku itse? Kuka on lempiartistisi? Tykkäätkö Vain elämästä?

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko L.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Rami etsii naista Länsi-Suomesta

5.8.2019

Ja sinne olen myös valmis muuttamaan. Olen 35-vuotias mies Joensuun Reijolasta. Harrastan maalausta, valokuvausta, frisbeegolfia, musiikkia ja kirjeenvaihtoa.

Etsin naista, jonka ikä on 20-40 vuotta. Ei haittaa, jos sinulla on rollaattori tai olet pyörätuolissa. Minulla on älypuhelin, joten WhatsAppia tulee käytettyä. Olen myös Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa ja kaveripiirissä. Kuvasi voit lähettää sähköpostllakin:

Vastaukset sähköpostilla: pussinen.rami1(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sami etsii kirjeenvaihtokaveria

2.8.2019

Olen 43-vuotias mies Vaajakoskelta. Etsin kirjeenvaihtotoveria.

Harrastan salibandyä ja pyöräilyä. Käyn usein uimassa Leppävedessä. Lähetä minulla sähköpostia. Terveisin
Sami.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

 

Tuulia etsii soittelukaveria

2.8.2019

Olen Pohjois-Satakunnasta lievästi kehitysvammainen 30-vuotias nainen. Asun yksin kissani kanssa. Työskentelen kaupassa.

Tykkään kotimaisesta musiikista sekä shoppailen mielelläni. Elokuvat ja konsertit kuuluvat harrastuksiini.

Haluaisin soittelukaveri miehen tai naisen (noin saman ikäisen) jos olet kiinnostunut kirjoita ja lähetä nummerosi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Tuulia
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii seurustelukumppania Keski-Suomen alueelta

2.8.2019

Hei! Etsin seurustelukumppania Keski-Suomen alueelta. Olen 35-vuotias nainen Keski-Suomesta. Ikää saisi olla 35-40 vuotta.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava. En polta, enkä juo. Toivon, että et sinäkään polta tai juo. Harrastuksiin kuuluu kerran viikossa hevostelu ja myös konserteissa käynti.

jos kiinnostaa, niin laita viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura Tuokala
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aki etsii 20-30 vuotiasta naista elämänkumppaniksi

2.8.2019

Hei! Olen Aki Rönkkö, 25-vuotias kundi Lahdesta. Asun tuetussa asumisessa lähellä keskustaa. Vapaa-ajallani harrastan musiikkikerhossa käyntiä, sählyä, nuokkua ja uintia. Olen luonteeltani reipas, toiset huomioon ottava ja tyttöystävälleni rehellinen. Tykkään laulaa karaokea ja kuunnella iskelmä-musiikkia.

Etsin 20-30 vuotiasta naista elämänkumppaniksi jakamaan yhteistä elämää kanssani. Toivon, että et polta tupakkaa ja ettei sinulla ole alkoholi-ongelmaa. Toivon myös, että olisit rehellinen  minulle. Jos kiinnostuit, otahan rohkeasti yhteyttä.

Terveisin Aki Petteri Rönkkö

Vastaukset sähköpostilla: raxugames(at)yahoo.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Aki Rönkkö
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aksu etsii naisseuraa Pohjois-Pohjanmaalta, iällä ei ole väliä

1.8.2019

Olen 31-vuotias Kajaanista. Etsin vakavalla mielellä naisseuraa ja loppuelämän kumppania, parasta ystävää! Voit olla minua nuorempi tai vanhempi, iällä ei ole suurta merkitystä.

Olen puhelias, tykkään käydä ulkona – elokuvissa, ravintoloissa, kirkossa, sekä musiikkitapahtumissa. Kuuntelen eniten rokkia, mutta myös muu kotimainen musiikki on minulle mieleen.

Toivon, että asut Pohjois-Pohjanmaa tai lähistöllä. Minulle voi  laitta kaiken lasia viestejä ja kuvia olis mukava saada käyrän myös whastappia joten mieluummin soitellaan ja tapaillaan! Jos olet sinkku ja vakavalla mielin liikkeellä, niin laita viestiä. Vaihdetaan puhelinnumeroita sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: aksukarjalainen(at)outlook.com

Maxim etsii 30-40-vuotiasta naista kumppaniksi

1.8.2019

Hei! Nimeni on Maxim. Olen 37-vuotias turkulainen mies ja etsin kumppania tositarkoituksella. Tykkään penkkiurheilla, lukea ja käyn paljon uimassa. Pyrin kehittyä ihmisenä. Jos olet Turun alueelta, ja noin 30-40- vuotias nainen, ota rohkeasti minuun yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: maxim.kauppinen(at)gmail.com

Minna etsii 20-35-vuotiasta miestä ympäri Suomea suhteeseen

1.8.2019

Olen Minna. Olen 31-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Mulla on lievä kehityshäiriö. Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä ympäri Suomea pitkäaikaiseen suhteeseen ja kirjeenvaihtoon. Toivon, että et polta etkä juo. Mä en polta enkä juo.

Harrasatuksiini kuuluu: lukeminen, lenkkeily, laulaminen, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, valokuvaus, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen. Käyn maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin Taikussa töissä ja päivätoimintakeskuksessa torstaisin ja perjantaisin päivisin.

Toivoisin,että olet: fiksu, rehellinen, mukava, sporttinen, pitkä ja hoikka, jolla on auto. Tykkään puheliaista miehistä, jonka kanssa voi vaihtaa kuulumisia, ilot ja myös surut. Mulla on simpukka puhelin ja voidaan vaidella puhelin numerot kirjeessä osoiteeseen:

Vastaukseet sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Kokko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tpaate etsii 32-38-vuotiasta naista

1.8.2019

Hei! Olen lievästi kehitysvammainen poika. Olen savuton, en käytä alkoholia. Olen rehellinen ja luotettava. Haen 32-38-vuotiasta naista.

Vastaukset sähköpostilla: tpaate359(at)gmail.com

Jennimia etsii 35-40-vuotiasta miestä kirjeenvaihtoystäväksi ja seurustelukumppaniksi

1.8.2019

Hei! Nimeni on Jenni Hietanen. Olen 35-vuotias lievästi kehitysvammainen elämäniloinen ja huumorintajuinen nainen Karkkilasta. En polta en käytä alkoholia. Harrastan paljon liikuntaa, elokuvien katselua, lukemista, musikkin kuuntelua.

Etsin miestä kirjeenvaihtoystäväksi ja seurustelukumppaniksi. Ikää voisi 35-40 vuotta. Snapchat jhietanen70j ja Facebook Jenni Hietanen

Vastaukset sähköpostilla: JennimiaMariahietanen0(at)gmail.com

Henrikki etsii naista

1.8.2019

Hei! Minä olen Henrikki Kuusisto, 35-vuotias mies Reijolasta. Harrastan maalausta, frisbeegolfia, valokuvausta ja avantouintia.

Vastaukset sähköpostilla: henrikki.kuusisto(at)luukku.com

Jarkko etsii seurustelukumppania

27.6.2019

Hei minä olen Jarkko Lindqvist. Olen Sauvosta, se on kunta Varsinais-Suomen maakunnassa. Olen 29-vuotias, reipas ja luotettava mies. Minä harrastan liikunta eri muodoissa. Pidän kaikenlaisia asioita.

Etsin seurustelukumppania.

PS minulla on aivovaurio, joka hidastaa mun puhetta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jarkko L
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ari etsii 46-50-vuotiasta naista Raumalta päin

26.6.2019

Hei! Löytyiskö minulle elämäni nainen. Ikäsi olisi 46-50 vuotta. Minä harrastan liikuntaa ja kirjastossa käyntiä  ja kirpputorilla käyn myös. Näin lämpiminä aikoina pyöräilen ja joskus jätän pyöräilyn väliin. Sitten myös käyn kävellen kattomassa Rauman näyteikkunoita. Elämäni nainen, kirjoita arille.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari Olkkonen
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Alma etsii tositarkoituksella 29-31-vuotiasta miestä

24.6.2019

Hei! Olen 29-vuotias nainen Varsinais-Suomesta Loimaalta. Mulla on lievä keskiasteinen kehitysvamma. Haluan löytää elämänkumppanin tositarkoituksella, miehen iältään 29-31 vuotta. Toivoisin, että olisit keskustelutaitoinen, luotettava, hauska ja komea sekä sporttinen. Tykkään tanssimisesta tanssilavoilla, lenkkeilystä sekä kuunnella musiikkia.

Toivon, että kirjoitat minulle kirjeitse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvamaliitto/Verneri
Alma
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Lea etsii sähköpostikaveria Pohjois-Suomesta

20.6.2019

Hei! Etsin sähköpostikaveria miehistä. Toivoisin, että asut pohjoisessa eli Lapissa tai Oulun seudulla. Olen lievästi kehitysvammainen 41-vuotias nainen. Minulla on kaksi koiraa joiden hoitaminen vie aika paljon aikaani. Vastailen viesteihin aina kun ehdin. Asun omassa asunnossa ja käyn töissä toimintakeskuksessa. Vapaa-aikana puuhailen koirien kanssa ja käytän niitä kävelyllä.

Vastaukset sähköpostilla: learissala(at)gmail.com

Kesäkukka etsii kaveria 20-50-vuotiaista naisista

17.6.2019

Hei! Olen keskiasteisesti kehitysvammainen nainen Etelä-Suomesta. Halaun kirjoitella säköpostia keskiasteisesti ja lievästi kehitysvammaisten naisten kanssa eli haluan kavereita ja keskustelua muiden kanssa.

Asun tuetusti ja olen keskiasteisen kehitysvamman ylärajoila eli pärjään paremin kuin voisi kuvitella. Kesällä tykkään ottaa aurinkoa ja tykkän käydä uimassa ja minulla on vaalen punainen uimapuku. Tykkään syödä jäätelöa kesällä ja olla paljon ulkona.

Kirjoitelkaa 20-50 vuotiat ihmiset minulle rohkeasti. Olen omatoiminen ja onnellinen nainen.

Vastaukset sähköpostilla: kesakukkavirta(at)gmail.com

Jupe etsii ystävää ja kumppania

12.6.2019

Moi! Olen 28-vuotias mies. Asun Keski-Uudellamaalla. Etsi ystävää ja kumppania 20-32 vuotiasta. Harrastukseni ovat pyöräily. Minulla on lukihäiriö ja käytän myös kuulokojetta. Saa ottaa yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: jupe.kontkanen(at)hotmail.fi

Juhani etsii 50-59-vuotiasta naista

12.6.2019

Hei. Olen 59-vuotias herkkä ja tunteellinen mies. Asun Rovaniemellä. Minulla on yksiö talon kolmannessa kerroksessa. Käyn töissä Eduro-säätiöllä. Ajan sähkö johtoja kuorimakoneen läpi. Käyn töissä 5 päivää viikossa. Työaika on 8.00-13.00. Kesällä kuljen työmatkat polkupyörällä. Talvella bussilla. Harrastan musiikin kuuntelua, elektronisten laitteiden kokoamista. Käyn Sunnuntaisin Rovaniemen seurakunnassa messussa. Teen siellä vapaaehtoistyötä.

Olen etsimässä vapaata 50-59 vuotiasta luotettavaa naista.

Vastaukset sähköpostilla: juhani22016(at)outlook.com

Lähetitkö kirjeen Tanja Laaksolle?

27.5.2019

Verneriin on tullut kirje henkilölle nimeltä Tanja Laakso. Meillä ei ole hänen yhteystietojaan. Sinä, joka olet lähettänyt kirjeen, lähetätkö meille sähköpostia. Kerro, mistä olet löytänyt Tanja Laakson ilmoituksen. Sähköpostiosoite Verneriin on verneri(at)kvl.fi.

Laura etsii ystäviä ja parisuhdetta miehestä tai naisesta

27.5.2019

Minä olen Laura Lipponen ikä 39 vuotta. Seurustelin kahdeksan vuotta, mutta sitten tuli ero. Minulla ei ole paljon ystäviä ja olen aika yksinäinen. Asun Pohjois-Savossa Kuopiossa.

Etsin ystävää, kamua tytöistä, ikää saa olla noin 35-45. Olisi kiva, jos asut Kuopiossa tai muualla Pohjois-Savossa, sillä olisi kiva tavata. Etsin myös vakituista parisudetta miehen tai naisen kanssa, myös seksisuhdetta, koska seksi kuulu mun elämää aika paljon.

Vietän mielelläni rauhallisia koti-iltoja ja katson tv:tä. Minä katson tv-sarjoja Kauniit ja rohkeat, Salatut elämät, Uusi päivä ja nuorten sarjoja, hyviä leffoja, komedioita, toimintaa ja rakkauselokuva. Sitten mä seuraan tv:stä sellaista Love Island Suomi -kilpailuohjelmaa. Siinä on parisuhteita ja muuta sellaisia juttuja. Yksin katson myös kaikkea aikuisviihdettä.

Harrastan uintia ja kävelyä. Ennen harrastin laskettelua, mutta se on jäänyt nyt kokonaan pois. Mutta on mulla olemassa vielä lasketteluvehkeet. Tykkään shoppaillusta siis kaupungilla olemista. Tykkään myös tehdä ruokaa. Käytän tietokonetta, osaan etsiä tietoa Googlesta ja käytän Facebookia ja Instagramia.

Olen luonteeltani iloinen, rehellinen ja luottettava. Olen ihana nainen ja ihana ihminen. En juo ja en polta. Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma.

Minä käyn neljänä päivänä viikossa toimintakeskuksessa. Torstaisin mulla on vapaapäivä. Silloin käyn Kuopio perhetalolla, sinne tulee lapsiperheitä. Siellä saa syödä omia eväitä ja saa juoda kahvia ja teetä. Olen siellä vapaaehtoisena leikittämässä lapsia. Itselläni ei ole lapsia, mutta haluaisin kyllä.

Asun yksin isossa kaksiossa ja hoidan omat asiat siis vuokranmaksu ja sähkökaskut ja niin edelleen.

Laittakaapa viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: lareliini(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura L.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Esa etsii 44-vuotiasta naista Satakunnasta

20.5.2019

Hei! Olen 34-vuotias mies Säkylästä Satakunnasta. Etsin 11 vuotta vanhempaa naista Satakunnasta.

Toivon, että olet perheetön. Etsin ystävää ja henkistä elämänkumppania, en seurustelukumppania enkä rakastajatarta.

Toivon, että olet hienotunteinen, kauniisti pukeutuva pitkätukkainen raitis nainen, joka ei tupakoi. Ystävä saisi olla sellainen, jonka kanssa voi jakaa arjen ja antaa halauksia sekä ruusuja.

Puhelinnumerot voidaan vaihtaa kirjeitse. Minulla on älypuhelin.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Esa Kivinen
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henna etsii Uudeltamaalta 30-45-vuotiasta pelikaveria ja kaveria helluntaiseurakuntaan

20.5.2019

Etsin Uudeltamaalta kaveria ikä 30-45 vuotta. Olen lievästi kehitysvammainen ja olen uskossa. Haluan miehiä ja naisia kaveriksi, jotka osaavat pelata aikuisten Alfapet-peliä tai aikuisten Scrable-peliä tai voisi asentaa kännykkään Wordfeud-pelin sovelluksen. Wordfeud on sana peli, jossa täytyy kirjaimista keksiä sanoja.

Haluatko lähteä käymään Nummelassa helluntaiseurakunnassa sunnuntaina? Tehdään treffit minun ystäväni tykö kinkereille, joka on kristityille aikuisille kaverin kotona ja helluntaiseurakunnataan. Toivon, että olet sellainen kaveri jolta saan pitkiä kirjeitä ajatusten tasolla.

Kaukosuhdekavereita en halua. minulla ei ole mahdollista nähdä jos asut muualla päin Suomea.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Horsetexas etsii kirjeystävää ja seuraa tositarkoituksella 25-55-vuotiaasta naisesta

13.5.2019

Olen 53-vuotias luterlainen symppis mies Savon alueelta. Olen luotettava rehellinen ja aito mies. Olen eläkkeellä ja käyn tuetussa työmuodossa ja asun itsenäisesti omassa kodissani.

Haen kirjeystävää aluksi vaikkapa sähköpostitse ja myöskin tositarkoituksella seuraa naisesta 25-55 ikävuoden väliltä.

Vastaukset sähköpostilla: horsetexas(at)hotmail.com

Heikki etsii naispuolista ystävää

10.5.2019

Hei. Olen Heikki 58-vuotias mies Joensuusta. Asun yksin ja olisi kiva löytää se oikea. Etsin naispuolista ystävää, jonka kanssa voisin soitella, kirjoittaminen hieman hankalaa. Käyn töissä 3 päivänä viikossa. Harrastan pyöräilyä, pullojen keräämistä, kodin töitä ja retkiä. Tykkään myös auttaa muita. Kaikki nätit tytöt kirjoittakaa, vaihdetaan sitten numeroita.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Heikki P
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo