Kirjeenvaihto

Oletko löytänyt Kirjeenvaihtopalstan kautta seuraa?

4.12.2019

Hei!

Oletko löytänyt Vernerin Kirjeenvaihtopalstan kautta seuraa?

Millaista seuraa olet löytänyt?

Oletko löytänyt esimerkiksi

  • kirjeenvaihtokaverin
  • soittelukaverin
  • kaverin/ystävän
  • miesystävän tai poikaystävän
  • naisystävän tai tyttöystävän?

Lähetä vastauksesi meille Verneri.netin sähköpostiin: verneri(at)kvl.fi

Voit lähettää vastauksesi myös postitse osoitteeseen

Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Vastauksesi on meille tärkeä!

Kehitämme vastauksien avulla palveluamme.

Kiitos avustasi!

Pasi hakee 32-39-vuotiasta naista

4.12.2019

Olen Pasi, lievästi kehitysvammainen poika. Olen rehellinen ja luotettava. En tupakoi, en käytä alkoholia. Haen 32-39-vuotiasta naista.

Vastaukset sähköpostilla:
tpaate359(at)gmail.com

Joel etsii 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi

4.12.2019

Moi

Olen 45-vuotias mies Helsingin Laajasalosta. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämistä.

Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla:
joeljonni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minttu-Elisa: ota yhteyttä Vernerin toimitukseen

29.11.2019

Hei Minttu-Elisa!

Sinun sähköpostiosoitteesi ei toimi. Emme saa sinuun yhteyttä.

Olet saanut vastauksia kirjeenvaihtoilmoitukseesi, mutta ne ovat menneet väärän henkilön osoitteeseen. Siksi jouduimme poistamaan ilmoituksesi.

Lähetä meille sähköpostia, kiitos!

Vernerin sähköpostiosoite: verneri(at)kvl.fi

Petra etsii 26-40-vuotiasta naista parisuhteeseen

28.11.2019

Nainen hymyilee. Kuvassa hauskat joulukehykset. Etsin tositarkoituksella parisuhdetta naisesta ikä 26-40 vuotta.

Minä asun Kurikassa ja käyn toimintakeskuksessa viikot. Harrastan lenkkeilyä, uintia, pyöräilyä, käyn hengellisessä jutussa.

Vastaukset sähköpostilla:
rpetra294(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petra
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Jani etsii kirjeenvaihtoon 30-50-vuotiasta varsinaissuomalaista naista

20.11.2019

Hei!

Olen 41-vuotias Jani. Tahtoisin kirjeenvaihtoon 30-50-vuotiaan varsinaissuomalaisen naisihmisen kanssa.

Harrastan ratsastusta, taulujen maalausta ja lukemista. Luonteeltani olen kiltti ja rauhallinen.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jani N
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-35-vuotiasta sinkkumiestä seurustelusuhteeseen

20.11.2019

Olen Minna. Asun yksin asuntolassa, Pohjois-Karjalassa. Olen 31-vuotias sinkku nainen.

Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä vakavaan seurustelusuhteeseen ympäri Suomea soittamaan ja tekstailemaan.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen. Käyn taikussa ma, ti ja ke päivisin ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita sähköpostilla tai kirjeellä. Valokuvan saat minusta myöhemmin.

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Kokko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jari etsii kavereita Lapista

13.11.2019

Olen 28-vuotias ja etsin kavereita Lapista. Olen mukava ja huumorintajuinen mies.

Olis kiva löytää kavereita täältä.

Vastaukset sähköpostilla:

jarim88(at)outlook.com

Tero etsii soittelukaveria

11.11.2019

Hei,

Olen 43-vuotias mies Kainuusta. Etsin soittelukaveria.

Harrastan urheilua ja maalausta. Olen puhelias, luotettava ja avoin.

Kirjoita ensin ja vaihdetaan sitten puhelinnumeroita.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Taiteilija etsii 25-50-vuotiasta naista parisuhteeseen

8.11.2019

Moi.

Täällä on turkulainen 38-vuotias taiteilija, joka etsii parisuhteeseen 25-50-vuotiasta naista mielellään Turusta/Turun lähialueilta, muualtakin saa olla.

Olen herkkä ja komea ja tunteellinen. Näyttelen ja käsikirjoitan ja runoilen.

Joskus silloin tällöin otan hieman alkoholia, mutta kohtuudella kuitenkin.

Toivon sinun olevan itsenäinen ja omatoiminen. Arvostan luottamusta eniten suhteessa.

Vastaukset sähköpostilla:

makemakela888(at)gmail.com

Ari etsii 48-60-vuotiasta naista

6.11.2019

Hei vaan elämäni nainen. Ikäsi on nyt 48-60 vuotta.

Harrastan kirjastoa ja kävelyä ja pyöräilyä.

Kirjoita Ari Olkkoselle. Toivoo Ari Olkkonen Raumalta.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tero etsii suunnilleen 38-vuotiasta tyttöystävää Satakunnan alueelta

6.11.2019

Hei!

Mun nimi on Tero ja asun Porissa Satakunnassa. Olen luonteeltani rauhallinen, energinen, huumorintajuinen ja osaan ottaa muut huomioon.

Olen 38-vuotias ja etsin suunnilleen samanikäistä tyttöystävää Satakunnan alueelta.

Harrastan salibandya, tykkään musiikista sekä teatterissa ja elokuvissa käynnistä.

Lempiohjelmiani tv:ssä on Salkkarit, Duudsonit päällikkö, Vain elämää, Selviytyjät ja Suurin pudottaja.

Käyn työtoiminnassa.

Voit olla minuun yhteydessä ensin postitse, ja sen jälkeen voidaan soitella.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii naista Porin läheltä

6.11.2019

Mies seisoo ja hymyilee ulkonaMoikka

Olen 36 v. mies Ulvilasta. Etsin naista tositarkoituksella Porin lähiseudulta. Iällä ei ole mitään väliä.

Asun yksin ja käyn töissä. Jos kelpaa, niin ota yhteyttä.

Toivoisin löytäväni sen oikean naisen elämänkumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla:

juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin 25-45-vuotiasta naista alueelta Pirkanmaa, Satakunta, Varsinais-Suomi

4.11.2019

Etsin naista alueelta Pirkanmaa-Satakunta-Varsinais-Suomi. Ikä: 25-45v. Sekään ei haittaa, jos joudut olemaan pyörätuolissa tai käyttämään rollaattoria.

Harrastan valokuvausta ja maalausta. Opiskelen kiinteistöalaa.

Tutustu jos kiinnostaa.

Vastaukset sähköpostilla:
pussinen.rami1(at)outlook.com

Nainen etsii 30-36-vuotiasta elämänsä rakkautta

30.10.2019

Hei

Olen 32-vuotias nainen Lapin alueelta. Jos löytyisi elämäni rakkaus täältä.

Olen lievästi vammainen nainen. Minä olen hauska ja huumorintajuinen ja rehellinen. Kuuntelen iskelmää, suomenkielistä musiikkia. Tykkään olla luonnossa ja uiminen on kivaa musta. Asun vielä kotona lapsuudenkodissa. Pelaan tietokonepelejä. Ja pidän eläimistä tosi paljon.

Ota rohkeasti yhteyttä muhun.

Ikäsi voisi olla 30-36-vuotias. Minä toivoisin, että et polta tai juo väkeviä juomia. Kuvasi olisi kiva.

Mulle voi kirjoittaa sähköpostiin:

koira24(at)suomi24.fi

Henna etsii alle 38-vuotiasta elämänkumppania

30.10.2019

Hei, olen 37 vuotta oleva nainen Nummelasta. Täällä kaukana ei ole kehitysvammaisille sinkuille Villiklubi-toimintaa, joten etsin elämänkumppania.

Ikä miehellä saa olla 37 vuotta tai alle 37vuotta.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna K
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pia etsii kirjekavereita

30.10.2019

Pinkkiin takkiin pukeutunut nainen seisoo tienvieressäMun nimi on Pia Hakala.

Mulla on Skype, WhatsApp, Kaveripiiri ja Facebook.

Olen kihloissa. Ja asun yksin.

Harrastukset: kävely, pyöräily, uinti, laulan karaokea kotona, musiikki, YouTube. Radio Rexiä kuuntelen aika paljon.

Sarjoja: toiminta, kauhu, seikkailu, elokuvia katson. Luonto-ohjelmia kanssa katson.

On mulla kännykkä.

Käyn toimintakeskuksessa töissä.

Etsin kirjekavereita.

Vastaukset sähköpostilla:
piahakala2010(at)gmail.com

Minna etsii 20-35-vuotiasta naista kirjekaveriksi

27.10.2019

Olen Minna.

Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Olen 31-vuotias nainen. En etsi poikaystävää, koska mulla on jo poikaystävä.

Etsin 20-35-vuotiasta naista kirjekaveriksi ympäri Suomea. Etsin kirjekaveria, jonka kanssa kirjoitella arkeen liittyen juttuja jne…

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musankuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, valokuvaus, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Tykkään kuvata maisemakuvia ja selfie-kuvia joskus, silloin tällöin.

Mun lempiruoka on makaroonilaatikko.

Lempisarja on Rantabaari jne. kotimaiset sarjat. Lempielokuvat ovat Ice age dvd:t.

Lempiartistit ovat Suvi Teräsniska ja Yup.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sinkkumies etsii itselleen 22-45-vuotiasta naista elämänkumppaniksi

24.10.2019

Heippa täällä etsii mies elämänkumppania naisesta tositarkoituksella. Olen 32-vuotias. Sun ikä saisi olla 22-45 vuotta. Asun Etelä-Pohjanmaalla. Voitais jo viettää joulu yhdessä. Otappa rohkeasti yhteyttä sähköpostiin.

Vastaukset sähköpostilla: sinkku1986(at)luukku.com

Vesa etsii 35-40-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi

21.10.2019

Olen Vesa, 43-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Asun yksin Jämsässä. Etsin 35-40-vuotiasta naista seurustelukumppanikseni.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava. En polta enkä juo, toivon että et sinäkään. Tykkään kotimaisesta musiikista ja shoppailen mielelläni. Elokuvat, konsertit ja tanssiminen kuuluvat harrastuksiini.

Jos kiinnostaa, niin kirjoita ja lähetä vaikka numerosi. Voit myös lähettää valokuvan. Käytän WhatsAppia.

Löytyisikö minule elämäni nainen?

Vastakset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Vesa V.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Matti etsii kolmekymppistä naista, jota voi rakastaa

14.10.2019

Hei! Olen Matti kohta 33-vuotias mies Porista. Asun yksin omassa asunnossani. Käyn töissä omalla autolla. Käyn kuntosalilla, josta pidän paljon.

Etsin ikäistäni naisseuraa. Toivon löytäväni naisen, jota voisin rakastaa. Toivon ettet käytä alkoholia. Tarvitsen tulkkia, jotta saan tuotua ajatukseni esille. Otathan yhteyttä sähköpostilla ja laitathan kuvasi. Nähdään pian, Matti

Vastaukset sähköpostilla: matti_olkkonen(at)hotmail.com

Jaakko etsii tositarkoituksella 25-40-vuotiasta naista kumppaniksi

11.10.2019

Moi! Olen 37-vuotias mies Kempeleestä Pohjois-Pohjanmaalta. Olen lievästi kehitysvammainen, mutta asun itsenäisesti ja käyn töissä päivittäin. Tykkään liikkua luonnossa ja metsästää siskon miehen mukana sekä hoitaa niiden koiria. Perhe asuu lähelläni ja on apunani tarvittaessa.

Etsin itselleni tositarkoituksella naista kumppaniksi ikähaarukka noin. 25-40. Toivoisin että sinulla olisi samanlaisia mielenkiinnon kohteita kuin minulla, mutta saa minulle kirjoittaa muutenkin. Minut löytää myös Facebookissa nimellä Jaakko Nuojua.

Vastaukset sähköpostilla: jaakkonuojua19(at)gmail.com

Suvi etsii 21-46-vuotiasta miesystävää ja kavereita naisista

9.10.2019

Nuori nainen hymyilee kauniistiMorjentes!

Olen 30-vuotias nainen Etelä-Pohjanmaalta Kauhajoelta.

Etsin itselleni tositarkoituksella poika-/miesystävää, iältään 21-46 vuotta (saa heittää vähän suuntaan tai toiseen).

Myös naisetkin saa kirjoittaa, koska kavereita ei ole koskaan liikaa.

Tappara ja musiikki on koko sydämessäni. Olen huumorintajuinen, mukava ja rauhallinen, luotettava, rento, helposti lähestyttävä.

Minulta löytyy yksi lävistys ja tatuointeja meinaan joskus ottaa 2-3 kpl, yksi jo löytyy.

Olisi mukava jo ihastua ja rakastua ja asettua aloilleen yhden hyvän kanssa. Yhdessä olis kiva mennä elokuviin, kaikkea normaalia yhdessäoloa ja vaikka jääkiekko-otteluun.

Harrastuksiini kuuluu musiikki, tanssi, festareilla töissäkäyminen, lenkkeily, autot.

Pidän kesästä ja eläimistä, matkustamisesta, ruoanlaitosta, musiikista ja festareista.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Aurinkoinen hymykone Suvi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Riitta etsii reipasta kaveria

7.10.2019

Hei!

Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa.

Etsin reipasta juttukaveria, kenen kanssa voisin soitella. Reipasta kaveria, joka rupeaisi minulle kaveriksi. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin.

Löydät minut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle viesti, jos haluat tutustua minuun. Vaihdetaan viestissä puhelinnumeroita.

Henri etsii noin 30-vuotiasta naista Etelä-Pohjanmaalta

7.10.2019

Hei, olen 29-vuotias mies, joka etsii naista. Toivoisin, että sinä olet suunnilleen samanikäinen kun minä ja täältä Etelä-Pohjanmaan alueelta kuten minäkin. Voit olla vaikka Ilmajoelta, Seinäjoelta, Kurikasta tai Jalasjärveltä.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily. Mielestäni ihmisen pitää osata puhua kasvotusten ilman mitään ”valvovaa esiliinaa”.
En halua, että muut sekaantuvat meidän asioihimme.

Voit kirjoittaa minulle sähköpostia tai kirjeen.

Vastaukste sähköpostilla: henri.ylikarjanmaa(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikaela etsii sähköpostikirjeenvaihtoon miehiä ja naisia

7.10.2019

Hei. Olen Mikaela Virta 38-vuotias nainen Lounais-Suomesta. Etsin sähköpostinvaihtoon miehiä ja naisia iältään 18-50 vuotta.

Tykkään matkustella paljon ja harrastan lenkkeilyä ja valokuvausta. Asun täysin itsenäisesti ja olen lievästi älyllisesti kehitysvammainen.

En kärsi siitä, että olen kehitysvammainen, vaan hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Kirjoitelkaa minulle te miehet ja naiset, jotka olette kanssa sinuja itsenne kanssa.

Terveisin Mikaela

Vastaukset sähköpostilla:
mikaelavee251(at)gmail.com

Pasi etsii 35-47-vuotiasta naista

7.10.2019

Hei sinä 35-47-vuotias nuori nainen! Olen 40-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Jyväskylästä. Etsin 35-47-vuotiasta naishenkilöä seurustelu- ja elämänkumppaniksi. Harrastuksiini kuuluu bassonsoiton ja laulun opiskelu, vesijumppa ja vesijuoksu, ystävien kanssa oleilu ja yhdistystoiminta.

Olen luonteeltani sosiaalinen ja innokas tutustumaan uusiin ihmisiin. En juo enkä tupakoi, ja toivon myös sitä sinultakin. Luonteeltani otan toiset huomioon, olen myös kohtelias, rehellinen sekä avoin. Tykkään matkustelusta tosi paljon, täällä kotimaassa ja ulkomailla. Käyn kolmena päivänä viikossa työ- ja päivätoiminnassa.

Mikäli kiinnostuit tästä ilmoituksesta, ota yhteyttä.

Vastaukst sähköpostilla: pasi.pumperi(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pasi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Petra etsii tositarkoituksella 25-39-vuotiasta miestä

3.10.2019

Olen 24-vuotias nainen Kurikasta, jolla on laaja-alainen kehitysvamma ja autismi. Käyn toimintakeskuksessa töissä. Harrastukseni ovat pyöräily, lenkkeily, uinti ja laulaminen. Etsin tositarkoituksella 25-39-vuotiasta miestä. Haluan miehen, jolla ei ole muita naisia. Jos miehellä on auto, välimatkakaan ei ole este.

Vastaukseet sähköpostilla: rpetra294(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petra
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Henna etsii kirjeenvaihtoon 30-45-vuotiasta miestä

24.9.2019

Etsin kirjeenvaihtoon sinua 30-45 vuotta oleva mies, joka et asu missään ryhmäkodissa etkä asuntolassa. Jos asut kaupungin vuokra asunnossa ja ymmärrät tämän kirjoituksen niin, sitten kirjoita. Jos asut Vihdistä maksimissaan 200 kilometrin päässä niin kirjoita. Itse en asu kehitysvammaisten asuntolassa enkä ryhmäkodissa, joten etsin miestä joka olet myös kaupungin vuokra asunnossa asuva. En tykkää, että minulle tuntemattomat kirjoittaa heti Rakas!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Olli etsii naisystävää

24.9.2019

Olen Olli 75-vuotias mies ja asun Porissa. Etsin naispuolista ystävää seuraksi elämääni. Kirjoita minulle, niin tavataan. Terveisin Olli.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Olli
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Niilo etsii 40-vuotiasta naista

23.9.2019

Olen joensuulainen 40-vuotias sinkkumies. Asun Koti Aurinkoisen tukiasunnossa yksin ihan Joensuun keskustassa. Lempipuuhaani on jääkiekkoaiheisten ja myös muiden taulujen tekeminen. Vapaa-ajallani pyöräilen paljon yksin. Katson iltaisin telkkaria. Lempiohjelmat Poliisi tv ja Huutokauppakeisari.

Haluaisin tyttökaverin. Jos löytyisi omanikäinen nainen, joka asuisi Joensuussa keskustan alueella. Minun elämääni kuuluu seksuaalisuus, seksi ja porno. Toivoisin, että naisenkin elämään kuuluisi. Tykkään parisuhteesta, vakavasta suhteesta.

Voit ottaa yhteyttä myös Facebookin kautta (Niilo Sinkkonen Joensuu)

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Juho etsii kirjekavereita miehistä ja naisista

17.9.2019

Olen iloinen 23 vuotias CP- vammainen mies Pieksänmäeltä.
Pidän Iron Maidenista, Elastisesta, Popedasta, Robinista, Cheecistä, Jonne Aaronista sekä hevistä, suomipopista ja räpistä. Etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä ympäri Suomea.

Vastaukset sähköpostilla: kosonenjuho96(at)gmail.com

Miika etsii kirjekaveria

16.9.2019

Minä olen Miika ja haluaisin löytää tytön kirjekaveriksi. Olen 31-vuotias ja olen lievästi kehitysvammainen ja autisti. Minä tykkään musiikista ja tanssimisesta, lisäksi tykkään askarrella. Minä asun Kuopiossa. Haluaisin myös soitella kirjekaverini kanssa.

Toivon että kirjoitat minulle kirjeen.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Miika
Linnoitustie 2B
02600 Espoo

Joakin etsii elämänkumppania naisesta

10.9.2019

Hei vaan! Täs olis nyt tältä Turun seudulta mukava, vapaa, terve, siisti, nuorekas ja hellä 60-vuotias miehekäs mies vailla mukavaa, vapaataa ja hellää naisystävää.

Käyn töissä päivisin ja iltaisin käyn lenkillä, kuuntelen musiikkia ja katson tv:tä. Se olisi mukava löytää joku lenkille kanssani ja muutenkin olis kiva löytää naisystävä, kenen kanssa voisin olla iltaisin sekä viikonloppuisin.

Jos asut Turun seudulla, niin heittäpäs minulle rohkeasti kirje, niin tutustaan paremmin toisiimme. Etsin ihan tositarkoituksella.

En tupakoi enkä ota alkoa. Toivottavasti et sinäkän tupakoi etkä ota alkoholia. Käyn joskus viikonloppuisin elokuvissa.
Olen 175 cm pitkä. Ja kun vastaat minulle, niin vastathan minulle sitten valokuvalla.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joakim
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Salskis etsii raitista, mukavaa ja luotettavaa miestä tositarkoituksella

2.9.2019

Hei kaikki miehet! Täällä kirjoittelee näkövammainen 32-vuotias luotettava, mukava, huumorintajuonen ja sosiaalinen nainen Tampereelta. Käyn päivätoiminnassa kolme kertaa viikossa ja harrastuksiini kuuluu uinti ja joskus käyn kuntosalilla ja lenkillä. Olen raitis, en polta enkä juo. Toivon, ettet sinäkään.

Etsin sinua raitis mukava, luotettava, huumorintajuinen ja sosiaalinen mies tositaroituksella. Ota rohkeasti yhteyttä, niin tutustutaan!

Vastaukset sähköpostilla: salskis87(at)gmail.com

Helka etsii kirjeenvaihtoystävää 60-70-vuotiaasta miehestä

26.8.2019

Etsin kirjeenvaihtoystävää noin 60-70-vuotiaasta miehestä. Olen 64-vuotias kalajokelainen nainen. Kuuntelen paljonn suomalaista musiikkia. Käyn työtoiminnassa.

Vastauksest kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Helka
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ihanuus etsii ymmärtäväistä ja kilttiä miestä

26.8.2019

Hei! Olen 50-vuotias nainen. Sairastan fibromyalagiaa ja etsin itselleni elämänkumppania. Olen asumiserossa, mutta syyskuussa saan lopullisen eron menemään eteenpäin, joten siinä ei ole ongelmaa. Asun yksin.

Olisi ihana löytää mies, joka on ymmärtäväinen, kiltti eikä käytä alkoholia eikä tupakkaa. Asun Ylöjärvellä Tampereella. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä, lukemista, musiikkia, tykkään laulaa, piirrän ynnä muuta. Olisi kiva, jos ottaisit minuun yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: ihanuus44(at)gmail.com

Maija etsii kirjekaveria naisista

22.8.2019

Moi! Olen Maija-niminen tyttö ja etsin kirjenvaihtokavereita muista kehitysvamaisista naisista. Olen keskivaikesti kehitysvammainen ja asun ryhmäkodissa. Tykkän Barbi-nukeista ja nuketalosta.

Vastaukset: jmaija638(at)gmail.com

Ritva etsii kirjeenvaihtokaveriksi naista

20.8.2019

Olen 48-vuotias nainen Lohjan Pusulasta. Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista Turun, Tampereen, Porin, Lieksan, Imatran, Lappeenrannan, Lahden, Espoon, Vantaan, Sastamalan tai Lapin alueelta. Voit olla myös Helsingistä, Loimaalta, Lohjalta, Nummelasta, Salosta, Somerolta, Forsassta tai Vihdistä. Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista. Jään odottamaan innolla sinun kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Enni etsii poikaystävää Lahden läheltä ikä noin 25-29

20.8.2019

Olen Enni Tuominen. Ikä on 26 vuotta. Asun Orimattilassa yksin. Minulla ei ole lemmikkiä. Tykkään liikkua jonkun verran, tykkään lenkeillä, pyöräillä, liikkua ulkona. Teen itse ruokaa ja tykkään jonkun verran leipoa. Tykkään katsoa telkkua ja elokuvia jonkun verran. Joskus käyn ulkona syömässä ja kaupoilla ostoksilla. Tykkään joskus käydä elokuvissakin. Tykkään kuunella musiikkia, kuuntelen vähän kaikenlaista musaa. Joskus käyn konserteissakin. Juon kahvia ja limua, en polta ja en oikeestaan juo yhtään. Tykkään joskus käydä kävelemässä luonnossa.

Käyn töissä viitenä päivänä viikossa Lahdessa. Joskus pelaan pleikkaa, mulla löytyy PS4 ja PS2 pelikoneet. Joskus käyn ulkonakin syömässä.

Olen rento, huumorintajuinen, kiltti ja hauska. Käytän hupparia ja farkkuja joskus kolitsihousuja, skeittarilippistä käytän. Osaan olla romanttinen.

Etsin kilttiä, huumorin tajusta, hauskaa ja rentoa miestä, joka ei juo liikaa. Ei haittaa silleen jos polttaa. Semmonen että liikkuu kanssa, osaa tehdä kotityöt itse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Enni
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Juha etsii luotettavaa ja iloista keskusteluntaitoista naista

19.8.2019

Moi! Olen lievästi cp-vammainen 35-vuotias mies Ulvilasta. Asun yksin ja olen sinkkumies. Etsin elämään kumppania naisesta, iällä ei ole väliä. Etsin luotettavaa ja iloista keskustelutaitoista naista joka tykkäsi musta. Haluaisiin löytää elämään kumppanin mieluiten läheltä mulla on Snapchat juhetsu83 ja sähköpösti.   Ottakaa yhtetyttä kivat naiset!

Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Markku etsii 30-45-vuotiasta naisystävää

19.8.2019

Hei! Olen 43-vuotias mies. Harrastan metsätöitä ja tietokonepelejä. Haluaisin mukavan naisystävän, iältään noin 30-45 vuotias.

Olethan rehellinen ja tietokoneista kiinnostunut sekä kätevä käsistäsi. Terveisi Markku Rantanen

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku R.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mika etsii kirjeystävää ja soittelukaveria noin 40-vuotiaista naisista

13.8.2019

Hei, olen 45-vuotias Pohjois-Savolainen lievästi kehitysvammainen sinkkumies ja asun omassa asunnossa. Teen monenlaisia töitä palvelukeskuksessa mm. puutöitä ja kuljetan ruokaa vanhuksille ynnä muuta sellaista. Vapaa-aikana pyöräilen, käyn kävelyllä ja keilaamassa. Seuraan urheilua televisiosta ja kuuntelen  kaikenlaista musiikkia.

Olisi mukava saada sinusta noin 40-vuotias nainen kirjeystävä, juttelukaveri puhelimeen piristämään yksinäisiä iltojani. Kirjoitellaan ensin, soitellaan sitten! Olethan rehellinen, luotettava, et polta etkä juo. Hiustenvärillä ei ole väliä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Mika
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikko etsii tositarkoituksella 29-31-vuotiasta miestä

6.8.2019

Moi! Nimeni on Mikko. Olen kolmekymppinen sinkkumies Vantaan Kivistöstä. Olen puutarhuri koulutukseltani. Lempiartistin on Kasmir. Minulla on aspergerin oireyhtymä ja ei-elimillinen ppsykoottinen häiriä.

Oletko sinkku itse? Kuka on lempiartistisi? Tykkäätkö Vain elämästä?

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko L.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Rami etsii naista Länsi-Suomesta

5.8.2019

Ja sinne olen myös valmis muuttamaan. Olen 35-vuotias mies Joensuun Reijolasta. Harrastan maalausta, valokuvausta, frisbeegolfia, musiikkia ja kirjeenvaihtoa.

Etsin naista, jonka ikä on 20-40 vuotta. Ei haittaa, jos sinulla on rollaattori tai olet pyörätuolissa. Minulla on älypuhelin, joten WhatsAppia tulee käytettyä. Olen myös Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa ja kaveripiirissä. Kuvasi voit lähettää sähköpostllakin:

Vastaukset sähköpostilla: pussinen.rami1(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Sami etsii kirjeenvaihtokaveria

2.8.2019

Olen 43-vuotias mies Vaajakoskelta. Etsin kirjeenvaihtotoveria.

Harrastan salibandyä ja pyöräilyä. Käyn usein uimassa Leppävedessä.

Lähetä minulla sähköpostia. Terveisin
Sami.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

Tuulia etsii soittelukaveria

2.8.2019

Olen Pohjois-Satakunnasta lievästi kehitysvammainen 30-vuotias nainen. Asun yksin kissani kanssa. Työskentelen kaupassa.

Tykkään kotimaisesta musiikista sekä shoppailen mielelläni. Elokuvat ja konsertit kuuluvat harrastuksiini.

Haluaisin soittelukaveri miehen tai naisen (noin saman ikäisen) jos olet kiinnostunut kirjoita ja lähetä nummerosi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Tuulia
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii seurustelukumppania Keski-Suomen alueelta

2.8.2019

Hei! Etsin seurustelukumppania Keski-Suomen alueelta. Olen 35-vuotias nainen Keski-Suomesta. Ikää saisi olla 35-40 vuotta.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava. En polta, enkä juo. Toivon, että et sinäkään polta tai juo. Harrastuksiin kuuluu kerran viikossa hevostelu ja myös konserteissa käynti.

jos kiinnostaa, niin laita viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura Tuokala
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aki etsii 20-30 vuotiasta naista elämänkumppaniksi

2.8.2019

Hei! Olen Aki Rönkkö, 25-vuotias kundi Lahdesta. Asun tuetussa asumisessa lähellä keskustaa. Vapaa-ajallani harrastan musiikkikerhossa käyntiä, sählyä, nuokkua ja uintia. Olen luonteeltani reipas, toiset huomioon ottava ja tyttöystävälleni rehellinen. Tykkään laulaa karaokea ja kuunnella iskelmä-musiikkia.

Etsin 20-30 vuotiasta naista elämänkumppaniksi jakamaan yhteistä elämää kanssani. Toivon, että et polta tupakkaa ja ettei sinulla ole alkoholi-ongelmaa. Toivon myös, että olisit rehellinen  minulle. Jos kiinnostuit, otahan rohkeasti yhteyttä.

Terveisin Aki Petteri Rönkkö

Vastaukset sähköpostilla: raxugames(at)yahoo.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Aki Rönkkö
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aksu etsii naisseuraa Pohjois-Pohjanmaalta, iällä ei ole väliä

1.8.2019

Olen 31-vuotias Kajaanista. Etsin vakavalla mielellä naisseuraa ja loppuelämän kumppania, parasta ystävää! Voit olla minua nuorempi tai vanhempi, iällä ei ole suurta merkitystä.

Olen puhelias, tykkään käydä ulkona – elokuvissa, ravintoloissa, kirkossa, sekä musiikkitapahtumissa. Kuuntelen eniten rokkia, mutta myös muu kotimainen musiikki on minulle mieleen.

Toivon, että asut Pohjois-Pohjanmaa tai lähistöllä. Minulle voi  laitta kaiken lasia viestejä ja kuvia olis mukava saada käyrän myös whastappia joten mieluummin soitellaan ja tapaillaan! Jos olet sinkku ja vakavalla mielin liikkeellä, niin laita viestiä. Vaihdetaan puhelinnumeroita sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: aksukarjalainen(at)outlook.com