Kirjeenvaihto

Etsin tyttökaveria Outokummun alueelta

11.12.2018

Moikka! Etsin Outokummun alueelta samanikästä tyttökaveria. Ikäsi saa olla 33-36 vuotta. Kirjoitellaan!

Vastaukset sähköpostilla: pietu85(at)suomi24.fi

Etsin 35-42-vuotiasta naisystävää

10.12.2018

Moi! Olen 42-vuotias komea mies Kylmäkoskelta. Etsin tositarkoituksella naisystävää. Olethan iältäsi 35-42-vuotias, mukava ja huumorintajuinen sekä osaat käyttää tietokonetta. Netin käyttö olisi kiva yhteydenpito väline.

Olen raitis, enkä tupakoi. Teen omalla metsätilalla töitä ja syksyisin kerään sieniä ja marjoja. Harrastan tietokonepelejä. Otathan pian yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku R.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin miesystävää seurusteluun tai kaveriksi

10.12.2018

Moi! Olen 24-vuotias nainen Tampereelta. Olen lievästi kehitysvammainen. Harrastan uintia, lenkkeilyä, pyöräilyä. Talvella tykkään lasketella, hiihtää ja luistella.

Asun yksin tuetussa asumisessa. Telkkarista katson elokuvia ja Salkkareita. Tykkään tehdä ruokaa ja leipoa. Matkustan harvemmin.

Olen töissä nyt eli työelämässä. Minut löytää Facebookista nimellä Tinja Iine Emmastiina Vatanen ja Skypestä nimellä Tinja Vatanen.

Vastaukset sähköpostilla: tinja.vatanen(at)windowslive.com

Etsin vanhempaa miestä kirjeenvaihtokaveriksi

3.12.2018

Hei. Olen 66-vuotias, puhelias, liikunnallinen ja sosiaalinen nainen Tampereelta.

Etsin kirjeenvaihtokaveriksi vanhempaa miestä, joka harrastaa liikuntaa, ei tupakoi, eikä käytä alkoholia.
Toivon sinun asuvan Tampereella tai omistavan auton.

Käytössäni on puhelin, ei tietokonetta. Puhelinnumeroita voimme vaihtaa kirjeitse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Hanna A
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 20-30-vuotiasta naista

3.12.2018

Hei! Olen 28-vuotias mies. Asun yksin Järvenpäässä. Harrastan pyöräilyä ja kamppailulajeja. Tykkää myös ulkoilua. Olen ammatiltani kokki ja puutarhuri. Minulla on lukihäiriö ja käytän myös kuulokojeita.

Etsin seuraa aluealta Päijät-Häme, Uusimaa, Kanta-Häme. Olen sosiaalinen ja kiltti kerron kerron mielelläni lisää itsestäni.

Vastaukset sähköpostilla: jupe.kontkanen(at)hotmail.fi

Etsin pitkäaikaista tyttöystävää Helsingin seudulta

20.11.2018

Hei! Olen Juha Nikkinen. Olen 36-vuotias nuorimies Helsingistä Kalasatamasta. Etsin itselleni pitkäaikaista tyttöystävää, parisuhdetta.

Olen 36-vuotias nuormies. Istun sähköpyörätuolissa, toivottavasti se ei haittaa sinua. Harrastan musiikin kuuntelua, tietokoneita ja netissä surffailua.

Minulla ei ole sisaruksia. Äidilläni on kaksi kissaa ja kaksi koiraa. Itse olen allerginen eläimille.

Etsin tyttöystävää Helsingin seudulta, Hyvinkää, Espoo ja Vantaa käyvät myös.

Toivon vastauksia mahdollisimman pian.

Vastaukset sähköpostilla: kissa889(at)suomi24.fi

Etsin tyttöä kaveriksi tai seurusteluun

19.11.2018

Olen 23-vuotias nuorimies Viitasaarelta. Kouluja olen käynyt Bovalliuksella Jyväskylässä ja nyt haen taas syksyllä kouluun. Harrastan musiikin kuuntelua Suomipop ynnä muuta ja telkusta Salkkareita ja kotimaista realitya. Pidän myös koiran kanssa ulkoilusta, uinnista ja ruuan laitosta.

Olen lievästi kehitysvammainen, ehkä sinä myös. Yhteyttä on helpointa pitää Facebookin ja Skypen kautta! Toivoisin tyttöystävää, mutta voidaan olla pelkkiä ystäviä. Löydät minut Facebookista nimellä Jake Keisala.

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Etsin 27-31-vuotiasta miestä Päijät-Hämeestä

19.11.2018

Hei! Olen Enni Tuominen. Ikäni on 25 vuotta. Asun yksin Orimattilassa päin. Minulla ei ole lemmikkejä. Tykkään tehdä ite ruokaa. Välillä leivon vähän kaikea hyvää. Käyn töissä neljänä päivänä viikossa. Olen töissä Lahdessa kehitysvammasten hoitokodissa. Osaan tehdä ite perusjutut: siivota, laittaa ite ruokaa, pestä pyykit. Tykkään joskus pelata pleikkaa. Tykkään välillä kattoo elokuvia, kuuntelen paljon musaa. Tykkään käydä lenkillä, joskus käyn elokuvissa ja ulkona syömässä. Tykkään suklaasta ja juon kahvia. En polta enkä juo, otan vaan muutaman saunajuoman joskus, limua juon paljon. Tykkään välillä käydä soppailemassa. Ymmärrän huumoria.

Haluan kiltin rennon huumorintajuisen miehen, joka ei juo paljoa, ei ainakaan liikaa, eikä polta. Tykkään liikkua miehen kanssa ulkona. Haluisin miehen läheltä. Orimattilasta, Nastolasta, Lahdesta, Jämsästä tai Riihimäeltä. Ikä suunilleen noin 27-31 vuotta

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Etsin tyttöystävää kirjeenvaihtoon

13.11.2018

Hei! Olen Jouko. Etsin tyttöystävää kirjeenvaihtoon. Harrastan tv:n katselua ja liikuntaa. Toivon, että sinäkin harrastat samoja asioita. Kirjoita pian!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jouko
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria ja naisystävää

13.11.2018

Hei! Olen Niilo, 66- vuotias mies Kiihtelysvaarasta, Joensuun läheltä. Etsin kirjekaveria ja naisystävää. Harrastan musiikin kuuntelua, lenkkeilyä, skootterilla ajelua ja lehtien lukemista. Suosikkiohjelmiani televisiossa ovat Salatut elämät ja Uusi päivä. Käyn kaksi kertaa viikossa töissä päivätoimintakeskuksessa.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Niilo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kavereita

12.11.2018

Moi! Minä olen Virpi, asun Mäntässä. Olen iloinen ja välillä ahkera. Minun lempivärireijä ovat sateenkaaren värit. Asun vuorka-asunnossa.

Minä tykkään harrasataa liikuntaa, uintia, keilaamista, musiikin kuuntelua ja käsitöiden tekemistä. Pidän ruuasta, leivonnaisista ja niiden syömisestä. Tykkään myös koirista, käydä katsomassa tuttuja ja marjojen poimimisesta metsästä.

En tykkää haukkumisesta, hyväksikäytöstä, alkoholin juomisesta enkä tupakan polttamisesta. Olen ammatiltani kodinhuotaja, teen vapaaehtoistyötä.

Etsin kavereita. Minulla on Facebook, Instagram ja WhatsApp ja sähköposti.

Vastaukset sähköpostilla: virpi.heinamaki(at)gmail.com

Etsin 32-39-vuotiasta naista ystäväksi

12.11.2018

Hei! Olen lievästi kehitysvammainen poika. Olen rehellinen ja luotettava. Olen savuton ja en käytä alkoholia. Harrastan  lukemista ja risitikoita ja musiikin kuntelua.

Haen 32-39-vuotiasta naista ystäväksi.

Vastaukset sähköpostilla: tkpasi951(at)yahoo.com

Etsin ystäviä

7.11.2018

Etsin pitkäaikaisia rehellisiä ystäviä ympäri Suomen. Toivon kirjeenvaihtoa, korttivaihtoa, livestriimaa sekä mahdollisesti parisuhdetta. Toivon pitkäaikaista ystäviä, joiden kanssa voisi keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä, avoimesti päivä kuulumisia.

Olen 30-vuotias kovin yksinäinen pyörätuolissa istuva taaperon yksinhuoltajaäiti Porin läheltä. Luonteeltani olen avoin, empaattinen, suvaitsevainen, tunnollinen, yliherkkä, rehellinen, huumorintajuinen, pessimistinen, kiltti, syrjään vetäytyvät, luotettava, rento, kuuntelevainen, joustava, avulias, tuttujen henkilöiden parissa puhelias ja huomaavainen.

Sydäntäni lähellä on musiikki, elokuvat, valokuvaus, ystävät, ulkoilu, uiminen, lapset, kirpputorit, terveellisen ruuan valmistus, kynttilät, ukkonen, yliluonnolliset ilmiöt, kirjeenvaihto, nukkuminen, matkailu ja revontulet.

Vastaukset sähköpostilla: tuntematon.taistelija(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Mertzi
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 50-60-vuotiasta miestä

30.10.2018

Olen 59-vuotias nainen Kokemäeltä. Etsin tositarkoituksella elämääni 50-60-vuotiasta miestä, jonka kanssa voisin jakaa elämän ilot ja surut. Haluaisin rinnalleni ihmisen, joka kannustaa ja tukee minua kaikessa. Olisitko sinä se ihminen? Olen herkkä ja tunteellinen joten toivon, että sinäkin olisit rauhallinen, lempeä ja ystävällinen. Toivoisin että asut Satakunnan alueella, jotta tapaileminen olisi mahdollista.

Odotan innolla kirjettäsi, jotta voimme tutustua paremmin. Terveisin Taina.  PS. Lähetäthän kirjeen mukana myös valokuvasi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimi: Taina
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 40-50-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi

25.10.2018

Moi! Olen 50-vuotias mies Salosta. Etsin kirjeevaihtokaveriksi naista, joka on rehellinen ja luotettava. Toivon, että olet 40-50-vuotias.

Mun harrastuksiani ovat lukeminen, pelaaminen ja musiikin kuunteleminen. Valokuva olisi mmukava yllätys.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Janne
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin ystäviä ja parisuhdetta

23.10.2018

Minä olen Laura Lipponen ikä 39 vuotta. Seurustelin kahdeksan vuotta, mutta sitten tuli ero. Minulla ei ole paljon ystäviä ja olen aika yksinäinen. Asun Pohjois-Savossa Kuopiossa.

Etsin ystävää, kamua tytöistä, ikää saa olla noin 35-45. Ei ole väliä missä asuu, mutta olisi tietysti kiva, että lähellä, niin voisimme myyös tavata. Etsin myös vakituista parisudetta miehen kanssa, myös seksisuhdetta, koska seksi kuulu mun elämää aika paljon.

Vietän mielelläni rauhallisia koti-iltoja ja katson tv:tä. Minä katson tv-sarjoja Kauniit ja rohkeat, Salatut elämät, Uusi päivä ja nuorten sarjoja, hyviä leffoja, komedioita, toimintaa ja rakkauselokuva. Sitten mä seuraan tv:stä sellaista Love Island Suomi -kilpailuohjelmaa. Siinä on parisuhteita ja muuta sellaisia juttuja. Yksin katson myös kaikkea aikuisviihdettä.

Harrastan uintia ja kävelyä. Ennen harrastin laskettelua, mutta se on jäänyt nyt kokonaan pois. Mutta on mulla olemassa vielä lasketteluvehkeet. Tykkään shoppaillusta siis kaupungilla olemista. Tykkään myös tehdä ruokaa. Käytän tietokonetta, osaan etsiä tietoa Googlesta ja käytän Facebookia ja Instagramia.

Olen luonteeltani iloinen, rehellinen ja luottettava. Olen ihana nainen ja ihana ihminen. En juo ja en polta. Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma.

Minä käyn neljänä päivänä viikossa toimintakeskuksessa. Torstaisin mulla on vapaapäivä. Silloin käyn Kuopio perhetalolla, sinne tulee lapsiperheitä. Siellä saa syödä omia eväitä ja saa juoda kahvia ja teetä. Olen siellä vapaaehtoisena leikittämässä lapsia. Itselläni ei ole lapsia, mutta haluaisin kyllä.

Asun yksin isossa kaksiossa ja hoidan omat asiat siis vuokranmaksu ja sähkökaskut ja niin edelleen.

Laittakaapa viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: lareliini(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura L.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tummaa ja pitkää miestä

22.10.2018

Etsin tummaa ja pitkää miestä, joka asuu pääkaupunkiseudulla eli miehen pituus oltava 175-182cm. Itse olen pitkä haluan itseäni pidemmän miehen. Asun Nummelassa Helsingin lähellä. Suosikkilaulaja on Suvi Teräsniska. Toivottavasti haluat tulla uskoon. Jos kiinnostaa kirjoita.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä ympäri Suomea

22.10.2018

Olen Minna. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Olen 30 vuotta. Etsin 20-35-vuotiasta sinkkumiestä ympäri Suomea seurusteluun tai kirjeenvaihtoon tai ehkäpä tosikaveriksi. harrastuksiini kuuluu: lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirttäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, Tv, leffat sekä värityskirjan ja päiväkirjan täyttäminen että erilaisissa tapahtumissa käyminen.

Tykkään asua maalla ja hoitaa maatilan eläimiä, toivon, että olisit maatilalta. Mun lempiohjelmat ovat: Salkkarit, Sohvaperunat ja niin edelleen. ? Lempileffat ovat Röllli ja metsänhenki ja Viiru ja Pesonen. Lempikirja on: Juhannusvieras. Lempiruoka on Makaroonilaatikko. Lempiartistit ovat: Tuure Kilpeläinen, Suvi Teräsniska ja niin edelleen. ? Voidaan vaihtaa puhelin numerot ensimmäisessä viestissä.

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Minna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria noin 34-vuotiasta naisesta

22.10.2018

Olen 34-vuotias mies. Haluaisin kirjeenvaihtoon suunnilleen samanikäisten naisten kanssa. Olen iloinen, rehellinen ja huumorintajuinen. Tykkään käydä karaokessa, jääkiekko-otteluissa ja keilaamassa. Olen muuttamassa Ylivieskaan ensi vuoden puolella. Olisi kiva jos asuisit siellä päin.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Antti H.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin itselleni 35-vuotiasta naista Satakunnasta

12.10.2018

Moikka! Etsin 35-vuotiasta luotettavaa naista itselleni Satakunnasta. Asun Kokemäellä. Otakaa rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: villepetteripertunsilta3(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ville P
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 20-30-vuotiasta naista treffiseuraksi

8.10.2018

Olen 28-vuotias Helsingissä asuva mies. Haen 20-30-vuotiasta naista treffiseuraksi ja ehkä jotain vakavampaa. Harrastan käsipalloa ja lentopalloa. Käyn töissä. Välillä tykkään käydä muun muassa leffassa, baarissa kavereiden kanssa. Tykkään myös pelata: minigolffia, frisbeegolffia ja pleikkarilla.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joonas
Viljatie 4 A
00700 Helsinnki

Etsin 18-40-vuotiasta naista

5.10.2018

Hei! Olen 35-vuotias mies Pohjois-Karjalasta. Etsin 18-40-vuotiasta naista. Minä harrastan keramiikkaa, maalausta, frisbeegolfia, valokuvausta ja avantouintia. Ei haittaa jos olet lievästi tai keskiasteisesti kehitysvammainen. Voit olla myös pyörätuolissa.

Vastaukset sähköpostilla: pussien.rami1(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin mukavaa tyttöä kirjeenvaihtoon

1.10.2018

Olen 43-vuotias mies Vaajakoskelta. Haluaisin ruveta kirjeenvaihtoon mukavan tytön kanssa.

Kivaa syksyä!

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

 

Etsin kavereita naisista, joilla on lapsi

28.9.2018

Hei! Etsin kaveria naisista Keski-Suomen alueelta, jolla olisi mielellään lapsia.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 35-vuotiasta poikaystävää Satakunnasta

24.9.2018

Haen rehellistä ja luotettavaa poikaystävää noin 35-vuotiaasta miehestä Satakunnan alueelta. Laita sähköpostia tai kirje.

Vastaukest sähköpostilla: helkameija(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/verneri
Helkameija
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria ja elämänkumppania

12.9.2018

Etsin kirjekaveria ja elämänkumppania. Olen 28-vuotias humoristinen mies Pirkanmaalta. Olen luotettava, rehellinen ja avoin. Olen myös hyvä kuuntelija.

Harrastan mopoilua, pyöräilyä ja musiikin kuuntelua. Asun omillani. Tykkään laittaa ruokaa ja pidän asuntoni siistinä. Nyt haaveilen omasta mopoautosta. Kujen elämässä eteenpäin pieni pilke silmäkulmassa.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Herra x
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin elämänkumppania tositarkoituksella

10.9.2018

Moi, olen lievästi cp-vammainen, vapaa 34-vuotias mies.
Nimeni on Juha Kirvesniemi. Asun Ulvilassa Satakunnassa.

Etsin elämänkumppania tositarkoituksella. Etsin rehellistä, luotettavaa, iloista naista. Iälläsi ei ole väliä.

Olen mukava, rehellinen, luotettava ja iloinen. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä.

Käytän WhatsAppia ja Snapchattiä nimellä juhetsu83.
Löydät minut myös Facebookista omalla nimelläni, joten
voit laittaa minulle kaveripyynnön siellä.

Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin noin 60-vuotiasta miestä kirjekaveriksi

3.9.2018

Olen 71-vuotias nainen Kajaanista. Etsin itselleni miestä kirjekaveriksi.

Harrastan kuntosalilla käyntiä, ulkoilua ja käsitöitä. Pidän kirjeiden kirjoittelusta ja toivonkin, että kirjoittelet minulle usein ikuisesti. Ota rohkeasti yhteyttä minuun.

Vastaukset Kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Marja R.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 40-45-vuotiasta naista elämänkumppanikseni

3.9.2018

Olen 39-vuotias nuorimies Jyväskylästä. Etsin 40-45-vuotiasta naista elämänkumppanikseni.

Harrastuksiini kuuluu järjestötoiminta eri vammaisjärjestöissä, laulun ja basson soiton opiskelu, ystävien kanssa oleilu, vesijuoksu sekä vesijumppa, kuntosali ja musiikin kuuntelu.

Luonteeltani olen toiset huomioon ottava, iloinen, kohtelias, sosiaalinen ja rehellinen. Teen myös vapaaehtoistyötä ja työskentelen vanhusten päiväkeskuksessa lähiavustajana.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ruskamies
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin noin 30-vuotiasta naista kirjekaveriksi ja toiveena on saada tyttöystävä

29.8.2018

Mä olen Jani 31 vuotta. Minä etsin suunnilleen saman ikäistä naista kirjekaveriksi. Mä asun Porvoon seudulla. Onks sulla aikaa kirjoitella? Ohjaaja auttaa mua kirjoittamisessa.

Mä oon mukava mies, en oo ilkee. Mä oon keittiössä töissä päivällä ja kotona teen maatilan töitä.

Minun toive on saada tyttöystävä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jani K.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 46-60-vuotiasta naista Raumalta päin

27.8.2018

Hei! Löytyykö 47-vuotiaalle miehelle ihana ja herttainen hurmaava elämän nainen? Ikää noin 47-60 vuotta. Olisi kiva tavata. Olen rauhallinen ja sopusuhtainen ja kiltti mies. Harrastan pyöräilyä ja kirjastossa ja joskus haroin käyn kirpputoreilla.

Jos tunnet samoin, niin kirjoita vapaalle miehelle. Olisi kiva tava sinua ihan livenä, ettei minun tarvitse yksi olla. Minä kyllä tykkään olla sinun kanssa ihan kahdestaan. Ota yhteyttä! Toivoo Ari Olkkonen Raumalta päin.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari Olkkonen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

39-vuotias mies Satakunnasta etsii tositarkoituksella naisystävää

27.8.2018

Etsin mukavaa 34-44-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi jakamaan arjen ilot. Itse olen 39-vuotias mies Satakunnasta. Olen mukava, rauhallinen iloinen kaveri, pidän jalkapallosta ja raskaammasta musiikista. Harrastuksiini kuuluu lukeminen, pelaaminen ja Suomen sotahistorian tutkiminen.

Ota rohkeasti yhteyttä jos koet haluavasi seurustelusuhdetta tai muuten mielenkiintosi heräsi.

Vastaukset sähköpostilla: sampoj.t(at)gmail.com

Etsin ystävää nuoresta naisesta

27.8.2018

Olen 25-vuotias poikamies Länsi-Uudeltamaalta. Pidän elokuvista ja matkustelusta. Olisi kiva löytää ystävä jostain kivasta ikäisestäni naisesta. Olen ystävällinen ja luotettava. Kirjoittele sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: mikaf1993(at)gmail.com

Etsiin 40-60-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi Joensuun seudulta

24.8.2018

Hei vaan! Olen 57-vuotias yksinasuva mies Joensuusta. Teen työkseni talonmiehen töitä. Vapaa-ajallani laitan ruokaa, ulkoilen, katselen tv:tä, selailen läppäriä ja älypuhelinta. Luonteeltani olen rauhallinen, seurallinen ja huumorintajuinen.
Etsin noin 40-60-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi Joensuun seudulta. Otathan rohkeasti yhteyttä.
Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Heikki P.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35-45-vuotiasta naisystävää

20.8.2018

Moi! Olen 44-vuotias helsinkiläinen mies. Asun Laajasalossa. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämistä, kierrätystä.

Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla: joeljonni(at)gmail.com

Vastakset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 17-19-vuotiasta tyttöystävää/16-17-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria Joensuun seudula

13.8.2018

Moro! Olen 17-vuotias eli olen vuonna 2000 syntynyt miehen alku Heinävedeltä. Täytän syyskuussa 18 vuotta. Etsin 17-19 -vuotiasta tyttöystävää Joensuun seudulta eli Rantakylä-Keskustan alueelta. Saisit olla vuonna 1999-2001 syntynyt tyttö Joka on syntynyt Joensuun seudulla.

Etsin myös kirjeenvaihtokaveria eli tyttöjä perinteiseen kirjeenvaihtoon Joensuun alueelta. Alue voisi olla Niinivaara-Karsikon alueelta. Tytön ikä voisi 16-17-vuotias tyttö joka olisi syntynyt 2001-2002. Joka on syntynyt Karsikon-Niinivaaran alueelta.

Olen kunnollinen ja kiltti ja mukava ja rauhalinen. Toivosin, että et polta tupakka tai juo alkoholia tai valehtele minulle. Toivon, että voisit rakastaa minua ja  että voisimme myöhemmin muuttaa yhteen.

Kannatan Jokipoikia (jääkiekko) ja Sotkamon jymyä (pesäpallo) Hyvää syksyn jatkoa! Toivoo Jouni Jeussonen Toivon että meidän tiet kohtaisivat tapaamiseen.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jouni
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtoon 35-45-vuotiaita henkilöitä

13.8.2018

Olen 41-vuotias Espoossa asuva nainen, jolla on todettu tarkemmin määrittelemätön kehitysvamma. Harrastan lukemista, kirjeenvaihtoa ja kuuntelemista. Luonteeltani olen rehellinen, luotettava, huumorintajuinen, avoin ja sosiaalinen. Pidän syksystä, joulusta, lumisateesta, rauhallisista koti-illoista, pitkäaikaisesta kirjeenvaihdosta, hevosista, kokeilla erilaisia teemakuja ja kirpputoreilla kiertämisestä.

Etsin pitkäaikaiseen kirjeenvaihtoon 35-45-vuotiaita henkilöitä. Ensimmäisen kirjeen sisältö vaikuttaa kenen kanssa aloitan ystävyyden. Toivon, että kirjoitat selkeällä käsialalla enemmän kuin pari riviä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Outi
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin miesystävää

2.8.2018

Olen Tanja, 47-vuotias sinkkunainen Orivedeltä. Pidän musiikista, laulamisesta, uimisesta, kesästä ja olen ahkera kotitöissä.

Haluaisin miesystävän, joka olisi mukava, komea, hauska ja luotettava. Kirjoitellaan!

Vastaukset sähköpostilla: tanja.hakkio(at)gmail.com

Etsin soittelukaveria miehistä ja naisista

2.8.2018

Olen pohjois-Satakunnasta lievästi kehitysvammainen nainen. Olen 28-vuotias. Asun yksin kissani kanssa, työskentelen kaupassa.

Tykkään kotimaisesta musiikista sekä shoppailen mielelläni. Elokuvat ja konsertit kuuluvat harrastuksiini.

Haluaisin soittelukaveri miehen tai naisen (noin saman ikäisen). Jos olet kiinnostunut, kirjoita ja lähetä nummerosi

Vastaukset:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Tuulia
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naisia kirjeenvaihtokavereiksi

30.7.2018

Olen 25-vuotias mies. Asun omassa asnnossa Seinäjoella. Käyn töissä toimintakeskuksessa päivisin. Tykkään liikkua luonnossa, lukea Aku Ankkoja ja eläinkirjoja.

Etsin 20-30-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon. Olen rehellinen, haaveilevainen sinkkumies, fiksu. Toivoisin, että asuisit lähellä, että voisimme joskus tavata. Ei tupakoitsijoille. Toivoisin, että osaisit valssia ja tangoa. Tykkään kuunnella Finlanderssin orkesteribiisejä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Jani N
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naisystävää tositarkoituksella

30.7.2018

Hei! Olen 39-vuotias nuorimies Jyväskylästä. Harrastuksiini kuuluu järjestötyö, vesijumppa, musiikin kuuntelu, ystävien kanssa oleilu sekä musiikkikoulu Kumossa basson soiton ja laulun opiskelu. Etsin pääkaupunkiseudulta 40-45-vuotiasta naista tositarkoituksella vaikka elämänkumppaniksi. Lempi tv-ohjelmani on Salatut elämät ja urheiluohjelmat. Lempiyhtyeeni on Haloo Helsinki ja lempiartisteja ovat Kaija K. Jenni Vartiainen, Diandra ja Chisu. Olen luotettava, rehellinen, sosiaalinen ja otan toiset ihmiset huomioon. Vastaukset voi laittaa kirjeitse Vernerin osoitteeseen nimimerkillä Bassomies.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Bassomies
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria

28.6.2018

Hei, olen 51-vuotias mies. Käyn päivisin työkeskuksessa. Harrastuksiani ovat musiikki, lenkkeily ja lukeminen. Pidän tv-sarjoista, kuten Kauniit ja rohkeat sekä Poliisi. Tykkään Haloo Helsingin musiikista.

Iältäsi voisit olla vähän minua nuorempi. Toivottavasti pärjäät
itsenäisesti kuten minäkin ja olet myös oma-aloitteinen. Vaihdetaan kirjeessä puhelinnumeroita, niin voidaan soitella.

Löydät minut Facebookista ja WhatsAppista nimelläni Pekka Järvinen, Sysmä. Klikkaa minut kaveriksi Facebookissa! Käytän myös Skypeä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pekka J
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokavereita naisista

25.6.2018

Hei! Olen 47- Vuotias nainen, Lohjan Pusulasta. Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista lähikuntien alueelta ja kauempaakin. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeidenkirjoittamista. Olen luonteeltani, luotettava, rehellinen, iloinen ja rauhallinen. jään odottamaan innolla kirjeitä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva H
Viljatie 4 A
00700 Helsinki