Kirjeenvaihto

Minna etsii miestä kirjoittelemaan ja soittelemaan

12.6.2024

Olen Minna. Olen 39-vuotias.

Asun asumisyksikössä Mänttä-Vilppulassa.

Etsin soittelu- ja viestittelykaveria miehestä. Voimme vaihtaa numerot sähköpostilla.

Vastaa Minnalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Toni etsii noin 50-vuotiasta naisseuraa

12.6.2024

Terve

Olen Toni Rajala.

Olen 50-vuotias ja asun asumisyksikössä Loimaalla. Käyn töissä toimintakeskuksella.

Harrastan bändikerhoa ja tykkään katsella YouTube-videoita sekä pelata pleikkarilla.

Olen iloinen ja sosiaalinen.

Etsin noin 50-vuotiasta naisseuraa. Toivon, että olet nauravainen ja tykkäät lähteä kanssani kaupungille esimerkiksi kävelylle tai kahvilaan.

Kirjoita kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Toni
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tero etsii naista kirjeenvaihtoon tai soittelemaan

11.6.2024

Terve!

Olen Tero Varkaudesta. Olen 49-vuotias.

Haluan kirjeenvaihdon tai soittelun avulla tutustua sinuun nainen.

En tupakoi, enkä käytä alkoholia. En tykkää olla humalassa koskaan. Toivon, että myöskään sinä et tupakoi etkä käytä alkoholia.

Harrastan mopolla ajamista maaseudulla. Käyn uimassa talvella uimahallissa ja kesällä uimarannalla.

Tykkään kuunnella musiikkia laidasta laitaan ja tykkään soittaa rumpuja. Televisiosta katson ohjelmia, esimerkiksi Uusi päivä, Salatut elämät, James Bond, Metsolat, Reinikainen, Tankki täyteen, Rintamäkeläiset ja Spede show.

Käyn myös kävelylenkeillä.

Sinun kanssasi haluaisin käydä yhdessä elokuvissa, silloin tällöin pitsalla ja kävelylenkeillä.

Olisi kiva, jos olisit Varkaudesta, Leppävirralta, Joroisista, Heinävedeltä tai Kuopiosta.

Sinun kirjettäsi odotellen.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tanja etsii soittelukaveria

21.5.2024

Hei

Olen Tanja.

Olen 34-vuotias. Haen soittelukaveria.

Asun kissani kanssa.

Esittele itsesi kirjeellä.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tanja
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mies etsii elämänkumppania

21.5.2024

Etsin elämänkumppania.

Olen 36-vuotias mies.

Asun Tikkakoskella. Oma huone on niin sanottu kotini, jonka mä pidän siistinä ja järjestyksessä.

Mulla on näkövamma. Kannattaa kävellä vasemmalla puolella, niin ei tule turhia törmäilyjä.

Huumoria löytyy enemmän kuin keneltäkään.

Tarvitsen apua usein, mutta hyvin menee.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Hassunhauska heppu
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tuukka etsii tyttöystävää

20.5.2024

Hei!

Olen 21-vuotias mies Kouvolasta. Tykkään kuunnella musiikkia ja ulkoilla.

Käyn päivätoiminnassa neljänä päivänä viikossa.

Etsin tyttöystävää.

Toivon, että saan perinteisiä kirjeitä, koska en muista sähköpostiani.

Vastaa sähköpostilla:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tuukka
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii kumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

20.5.2024

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta.

Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta tai muualtakin.

Itse olen 40-vuotias.

Tykkään käydä konserteissa ja keikoilla. Harrastuksiini kuluu hevostelu. Pidän iskelmämusiikista.

Käyn kerran viikossa työtoiminnassa.

Toivon että et polta tai juo.

Vastaa Lauralle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Vastaa kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Geanina etsii tyttöystävää

14.5.2024

Olen Geanina, 27-vuotias nainen Lahdesta.

Etsin omanikäistäni tyttöystävää.

Tykkään käydä ostoksilla, leipoa, käydä kävelyillä ja keskustella. Pidän jäätelöstä ja suolaisista leivonnaisista.

Odotan yhteydenottoa innolla.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Geanina
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Emmi etsii naisystävää

14.5.2024

Olen Emmi

Olen 30-vuotias ja asun kissani kanssa Päijät-Hämeessä.

Harrastan kävelyä ja kuntosalia. Pidän piirtämisestä, Disney-elokuvista ja kotimaisista leffoista ja sarjoista.

Etsin naisystävää, jonka kanssa seurustella ja ehkä joskus asua yhteisessä kodissa.

Toivon että olisit rauhallinen, eläinrakas ja tykkäät katsoa elokuvia, ulkoilla ja kokkailla kanssani.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Emmi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikko A. etsii 40-50-vuotiasta naisystävää

13.5.2024

Hei!

Olen mies Porista ja etsin naisystävää Satakunnan alueelta.

Olen iloinen ja mukava 46-vuotias nuorimies. Toivoisin löytäväni hauskan, mukavan ja rennon ystävän itselleni.

Olisi mielestäni kiva, jos etsimäni henkilö olisi hyvin pukeutunut ja sopusuhtainen, iältään noin 40–50-vuotias.

Olisin kiinnostunut tutustumaan uuteen ihmiseen. Voisimme esimerkiksi keskustella mukavista asioista ja käydä kävelyllä.

Vastaa Mikko A:lle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko A.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Marko Allan etsii naiskumppania läheltä Helsinkiä

6.5.2024

Hei!

Olen Marko Allan ja olen 46-vuotias. Asun Helsingissä.

Tykkään käydä katsomassa elokuvia sekä teatterissa ja oopperassa. Tykkään myös käydä Finlandia-talolla.

Tykkään klassisesta musiikista. Tykkään myös käydä messuilla, liikkua luonnossa ja käydä kahvilla.

Tykkään karaokesta ja käyn ystävätuvalla.

Haluaisin löytää mukavaa seuraa, iloisen naiskumppanin, suunnilleen saman ikäisen kuin minä.

Toivon, että asuisit lähellä Helsingissä.

Haluaisin kahvitella kanssasi ja käydä ulkona grillaamassa ja puisto- tai metsäkävelyllä.

Olisi kiva nähdä liito-orava, joutsenia tai sorsia.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Allan
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jyri etsii elämänkumppania 20-25-vuotiaasta naisesta

6.5.2024

Moi olen Jyri

Ikä on 30 vuotta. Asun Porvoossa.

Etsin elämänkumppania iältään 25-30 vuotta Etelä-Suomesta.

Etsin luotettavaa vaimoa. Naisen pitäisi olla kaunis ja ihana. Haaveena olisi mennä naisen kanssa joskus naimisiin.

Toivon, että nainen asuisi lähellä Espoota tukiasunnossa.

Toivon, että nainen lähettää mulle sähköpostia.

Vastaa Jyrille sähköpostia: verneri(at)kvl.fi

Riitta etsii soittelukaveria

4.5.2024

Hei!

Nimeni on Riitta. Asun Kuhmossa.

Etsin kaveria soittelemaan. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin puhelimessa.

Vastaa Riitalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Mikko etsii sinkkunaista

3.5.2024

Nimeni on Mikko. Olen 35-vuotias mies.

Olen savuton, raitis ja kasvissyöjä.

Toivon sinun olevan sinkkunainen.

Tykkään katsella draamaelokuvia televisiosta.

Vastaa Mikolle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Birgit etsii 28-39-vuotiasta miesystää

3.5.2024

Hei

Minä olen Birgit. Olen 28-vuotias nuori nainen. Asun ryhmäkodissa Huittisissa.

Etsin itselleni miesystävää 28-39-vuotiaasta miehestä, joka on kiltti ja kohtelias.

Tykkään kuunnella musiikkia ja lukea kirjoja sekä kirjoitella kirjoituskoneella tarinoita.

Olen mukava ja rauhallinen.

Vastaa Birgitille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Pasi haluaa kirjoitella naisten ja miesten kanssa

2.5.2024

Haluaisin kirjoittaa sähköpostia naisten ja miesten kanssa.

Olen muuttanut nyt alakertaan tukareihin ja minulla on pieni terassi. Asun huoneessa numero 10.

Olen YouTubessa nimellä Pasi Haapa-aho.

Vastaa Pasille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Alma etsii seurustelukumppania 34-37-vuotiaasta miestä

2.5.2024

Moikka kaikki sinkku miehet!

Olen Alma, 34-vuotias nainen.

Olen hauska, mukava, nauravainen, iloinen, kohtelias, luotettava, kuuntelevainen ja auttavainen.

Asun itsenäisesti Varsinais-Suomessa.

Tykkään tanssia, rakastan tanssimista. Tykkään musiikin kuuntelusta, valokuvaamisesta ja ruuanlaitosta.

Käyn keikoilla, festareilla, ravintoloissa, kahviloissa ja elokuvissa. Pyöräilen, uin ja pidän bileitä.

Juon alkoholia joskus, en polta.

Etsin seurustelukumppania ja tanssiystävää 34-37-vuotiaista miehistä.

Olethan kuuntelevainen, kohtelias, luotettava, ymmärtäväinen, rauhallinen, auttavainen, liikunnallinen ja tykkäät tanssia.

Toivon, että puhut ja kirjoitat selkeästi. Toivon, että asut lähellä.

Odottelen vastauksia kirjeenä tai sähköpostilla.

Vastaa sähköpostilla Almalle: verneri(at)kvl.fi

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Alma
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Petri etsii sinkkunaista Pohjois-Karjalasta

26.4.2024

Moi

Etsin Pohjois-Karjalan puolelta sinkkunaista.

Etsin sellaista luotettavaa ja rehellistä kumppania itselleni.

Tykkään kuunnella musiikkia ja käydä elokuvissa.

Itse en polta, enkä juo alkoholia yhtään.

Etsin rakkaussuhdetta itselleni, mutta myös muut saavat laittaa tulemaan sähköpostia.

Vastaa Petrille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Maija-Leena etsii miesystävää Päijät-Hämeen alueelta

19.4.2024

Hei!

Olen Maija-Leena Vääksystä.

Etsin miesystävää tositarkoituksella Päijät-Hämeen alueelta.

Olethan raitis ja savuton.

Harrastan kutomista, television katsomista, leipomista ja ruuanlaittoa. Erityisesti tykkään leipoa kääretorttua.

Pidän paljon tanssimisesta ja toivoisin, että sinäkin pitäisit siitä.

Toivoisin, että voimme vaihtaa kirjeissä valokuvat.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Maija-Leena
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jukka etsii 33-42-vuotiasta naista

15.4.2024

Moi

Olen Jukka. Olen 37-vuotias.

Etsin naisystävää Etelä-Savosta ja Keski-Suomen alueelta. Etsin 33-42-vuotiasta naista.

Työskentelen kesäisin metsurina ja kiinteistön hoidossa.

Harrastan kokkaamista ja leipomista sekä olen innokas luontoharrastaja. Tykkään esimerkiksi retkeillä ja kalastaa.

Olen innokas kokeilemaan uusia harrastuksia ja voit ehdottaa, jos haluat tutustuttaa minut sinun maailmaasi.

Olen huomaavainen, ahkera ja eläinrakas.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita kirjeitse.

Ollaan yhteyksissä!

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jukka
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo