Kirjeenvaihto

Etsin kirjeenvaihtokaveria ja tyttöystävää

12.3.2019

Etsin perinteiseen kirjeenvaihtoon ja tyttöystäväksi
18 – 20-vuotiasta nuorta naista Joensuun ja Heinäveden alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: jounijeussonen(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

12.3.2019

Haluan kaverin, jolle voin kirjoitella kirjeitä. Minä asun Savonlinnassa. Minä harrastan talonpiirrustusta. Minä opin piirtämistä. Kirjoita pian.

Vastaukset sähköpostilla: Jouko.sitnik64(at)gmail.com

Pitempiaikaista ystävää hakemassa Etelä-Karjalasta tai muualta

12.3.2019

Olen 34-vuotias mies. En puhu, mutta osaan kirjoittaa. Suoritan tällä hetkellä lukiota ja saan sen valmiiksi lähiaikana. Voit kirjoittaa myös ruotsiksi tai muulla kiellä. Asun tällä hetkellä Lappeenrannassa.

Vastaukset: 34v(at)mvdry.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
34v
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin loppuelämän kumppania Pohois-Savosta

4.3.2019

Olen 57-vuotias CP-vammainen, pyörätuolia käyttävä nainen Iisalmesta.

Etsin vakavalla mielellä miesseuraa ja loppuelämän kumppania, parasta ystävää! Voit olla minua nuorempi tai vanhempi, iällä ei ole suurta merkitystä.

Olen rempseä ja puhelias, kaunis, iloinen ja hyväntuulinen. Tykkään käydä ulkona – elokuvissa, ravintoloissa, kirkossa, sekä musiikkitapahtumissa. Kuuntelen eniten rokkia, mutta myös muu kotimainen musiikki on minulle mieleen.

Toivon, että asut Pohjois-Savossa tai lähistöllä. Minun on hankala kirjoittaa, joten mieluummin soitellaan ja tapaillaan! Jos olet sinkku ja vakavalla mielin liikkeellä, soitathan minulle. numerooni 040-7508216/Tintti

Etsin 35-45-vuotiasta naista Keski-Suomesta

28.2.2019

Olen kohta 40-vuotias nuori mies Jyväskylän seudulta. Etsin tositarkoituksella elämänkumppania itselleni.

Mun harrastuksiini kuuluu bassonsoiton ja laulun opiskelu, vesijuoksu, vesijumppa, uiminen ja kuntosali sekä ystävien kanssa oleilu ja järjestötoiminta. Tykkään katsella tv:stä Salattuja elämiä sekä musiikki-, urheilu-, ja tietovisaohjelmia. Tykkään myös käydä JYPin peleissä.

Luonteeltani olen iloinen, kohtelias, sosiaalinen ja toiset huomioon ottava. Minulle tärkeää on, että kukaan ei olisi yksin vaan yksinäisilläkin olisi seuraa. Toivon, että olisit 35-45 vuotias nainen Keski-Suomen alueelta.

Jään odottelemaan sinulta vastausta. Kirjoitathan pian!

Vastaukset sähköpostilla: pasi.pumperi(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pasi P
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Maajussi etsii tyttöystävää

28.2.2019

Olen Santtu 25-vuotias mies Orivedeltä. Minä asun tuetussa asumisyksikössä. Erityisen paljon minua kiinnostaa jääkiekko, Tappara on erittäin lähellä sydäntäni 😎 Olen myös olen kiinnostunut hevosista, kalastamisesta, keilaamisesta ja eräjormailusta!😄

Omistan pienen osan hevosesta Marschall Match eli Seriffi. Seriffi on Teivon Raviliigan varsa ja se on jo voittanut ensimmäisen lähtönsä. Hevosten lisäksi tykkään kaikista karvaisista eläimistä. Sinä saisit päättää itse maasturin merkin ja sen värin, jos kuljetamme hevosia. 😇

Lapsuudenkotini on maatilan tapainen ja sitä kautta olen löytänyt kiinnostuksen esimerkiksi traktoreita kohtaan. Ykkös suosikki traktorimerkki on John Deere. Yleisesti työkoneet kiinnostavat minua myös. Tykkään käydä konemessuilla ja American car show:ssa.😋

Saat itse päättää minne menisimme ensi treffeille? Toisin suklaata ja ruusuja sinulle!🌹🍫

Terveisin Maajussisi Santtu

Vastaukset sähköpostilla: santtu.berggren(at)gmail.com

Etsin tyttöystävää Varsinais-Suomesta

25.2.2019

Hei, Olen Markus Kateisto 38-vuotias mies Raisiosta. Etsin itselleni ikäistäni tyttöystävää Varsinais-Suomen alueelta.

Harrastan Sählyä, elokuvien katselua, musiikin kuuntelua, uintia ja pidän eläimistä. En tupakoi enkä käytä alkoholia. Tykkään liikkua luonnossa ja kalastaa.

Vastaus kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markus
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 18-25-vuotiasta naista Uudeltamaalta

25.2.2019

Hei. Olen 31-vuotias mies Lohjalta. Haen 18-25 vuotiasta naista tositarkoituksella, mutta uudet kaveritkin on tervetulleita. Toivoisin sinun asuvan Uudenmaan alueella.

Luonteeltani olen mukava, rehellinen, luotettava sekä hyvä sydämellinen ihminen. Olisi kiva löytää se oikea, jonka kanssa jakaa ilot ja surut. Minulle voi laittaa sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

25.2.2019

Hei! Olen 33-vuotias nainen Satakunnasta. Minulla on työpaikka. Omistan älypuhelimen, jotenn osaan käyttää myös Whatsappia.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Teija S
Viljatie 4 A
00700
Helsinki

Etsin 20-30-vuotiasta naista seurakseni

12.2.2019

Moi! Oon Jussi boy Jämsästä. Olen 23-vuotias mies. Harrastan pyöräilyä ja videopelejä. Toimin apuohjaajana Futuuri-kerhossa.

Etsin Keski-Suomesta tai Pirkanmaalta 20-30-vuotiasta naista seurakseni.

Vastaukset sähköpostilla: jussi.lehtonen234(at)gmail.com

Etsin Satakunnan alueelta iloista naista

12.2.2019

Moi! Olen 35-vuotias sinkkumies Ulvilasta. Etsin Satakunnasta tai läheltä elämänkumppania naisesta, rehellistä ja luotettavaa, iloista ja kaunista naista tositarkoituksella. Naisen iällä ei ole mitään välliä.

Asun omassa asunnossa. Jos kiinnostuit ota yhteyttä sähköpostilla. Minut löytää myös Skypestä nimellä juhitz@outlook.com. Olisi kiva löytää se oikea.

Vastaukset kirjeellä: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin 31-38-vuotiasta tyttöystävää

12.2.2019

Moi! Etsin tyttöystävää 31-38 vuotiaista naisista. Tykkään piirtämisestä ja uimisesta. Käyn kolmena päivänä viikossa töissä.

Vastaukset sähköpostilla: petri.morosoff(at)outlook.com

 

 

 

Etsin uskovaista tyttöystävää

12.2.2019

Olen kolmekymppinen poikamies Vantaalta. Olen juuri löytänyt todellisen uskon helluntaiseurakuntasta ja etsin sielunkumppania! Syön kalaa ja kasvisruokaa. Jos sytytti, ota rohkeasti yhteyttä. En polta tupakkaa tai juo alkoholia.

Vastaukset sähköpostilla: mikko.laakkis88(at)luukku.com

 

Etsin kaveriksi naista, jolla on lapsia

12.2.2019

Hei! Etsin kirjeenvaihtokavereita naisista, jolla on lapsia Keski-Suomen alueelta. Tykkään kovasti lapsista. Itselläni ei ole lapsia. Harrastuksiini kuuluu hevostelu. Yhtenä päivänä viikossa olen töissä lasten parissa. Odottelen vastauksia.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura T
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 46-60-vuotiasta naista Raumalta päin

11.2.2019

Hei! löytyiskö elämännainen, jonka ikä on nyt noin 46 – 60 vuotta? Nainen, jonka kanssa saa olla ihan vaan kahdestaan. Kirjoita minulle. Olen 48-vuotias mies Raumalta.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari Olkkonen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria naisesta, joka on myös keskivaikeasti kehitysvammainen

29.1.2019

Moi! Olen Maija. Olen keskivaikesti kehitysvammainen nainen. Sain tietokoneen joululahjaksi, kun tykkään kirjottaa.

Minä etsin juttelukaveria muista tytöistä ja naisista, jolla on keskivaikea kehitysvamma. Minä olen kiltti tyttö ja tykkään leikkiä nukkekodilla ja barbeilla. Olen tomintakeskuksessa töissä ja asun ryhmäkodissa.

Vastaukset sähköpostilla: maijajokinen21(at)gmail.com

Etsin naisystävää

28.1.2019

Moi! Olen Lohjalta, työssä käyvä mies. Harrastan äänikirjojen kuuntelua ja uimista ja keikoilla käymistä.

Etsin naisystävää, joka voisi olla Lohjalta tai Helsingistä.
Olen mukava mies ja olen huumerintajunen. Vaikka käyn töissä arkipäivisin, niin muun aikana kylla on aikaa sinulle.

Jään odottamaan vastaustasi, toivottavasti tapaamme pian.

Vastaukset sähköpostilla: kimmo.rolle(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Kimmo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin ystäviä ja parisuhdetta

21.1.2019

Minä olen Laura Lipponen ikä 39 vuotta. Seurustelin kahdeksan vuotta, mutta sitten tuli ero. Minulla ei ole paljon ystäviä ja olen aika yksinäinen. Asun Pohjois-Savossa Kuopiossa.

Etsin ystävää, kamua tytöistä, ikää saa olla noin 35-45. Olisi kiva, jos asut Kuopiossa tai muualla Pohjois-Savossa, sillä olisi kiva tavata. Etsin myös vakituista parisudetta miehen kanssa, myös seksisuhdetta, koska seksi kuulu mun elämää aika paljon.

Vietän mielelläni rauhallisia koti-iltoja ja katson tv:tä. Minä katson tv-sarjoja Kauniit ja rohkeat, Salatut elämät, Uusi päivä ja nuorten sarjoja, hyviä leffoja, komedioita, toimintaa ja rakkauselokuva. Sitten mä seuraan tv:stä sellaista Love Island Suomi -kilpailuohjelmaa. Siinä on parisuhteita ja muuta sellaisia juttuja. Yksin katson myös kaikkea aikuisviihdettä.

Harrastan uintia ja kävelyä. Ennen harrastin laskettelua, mutta se on jäänyt nyt kokonaan pois. Mutta on mulla olemassa vielä lasketteluvehkeet. Tykkään shoppaillusta siis kaupungilla olemista. Tykkään myös tehdä ruokaa. Käytän tietokonetta, osaan etsiä tietoa Googlesta ja käytän Facebookia ja Instagramia.

Olen luonteeltani iloinen, rehellinen ja luottettava. Olen ihana nainen ja ihana ihminen. En juo ja en polta. Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma.

Minä käyn neljänä päivänä viikossa toimintakeskuksessa. Torstaisin mulla on vapaapäivä. Silloin käyn Kuopio perhetalolla, sinne tulee lapsiperheitä. Siellä saa syödä omia eväitä ja saa juoda kahvia ja teetä. Olen siellä vapaaehtoisena leikittämässä lapsia. Itselläni ei ole lapsia, mutta haluaisin kyllä.

Asun yksin isossa kaksiossa ja hoidan omat asiat siis vuokranmaksu ja sähkökaskut ja niin edelleen.

Laittakaapa viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: lareliini(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura L.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria kaikenikäisistä naisista

21.1.2019

Hei! Olen 48-vuotias nainen Lohjan Pusulasta. Etsin kirjeenvaihtokaveria kaikenikäisiä naisista. Turun, Tampereen, Porin, Lieksan, Imatran, Lappeenrannan, Lahden, Lapin alueelta, Espoon, Vantaan, Helsingistä, Loimaalta, Lohjalta ja Nummelta.

Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista. Jään odottamaan innolla sinun kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naisia kirjeenvaihtokaveriksi Etelä-Pohjanmaalta

14.1.2019

Hei! Olen 28-vuotias mies Ilmajoelta.

Etsin naisia Etelä-Pohjanmaalta kirjeenvaihtokaveriksi.

Tykkään eläimistä. Lempiartistini on Sanni.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki H90
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 20-30-vuotiasta sinkkumiestä Pohjois-Karjalasta

14.1.2019

Olen Minna. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa palvelukeskus Toukolassa. Olen 30-vuotias nainen. Etsin 20-30 vuotiasta miestä seurusteluun tai kirjeenvaaihtoon ympäri Pohjois-Karjalaa.

En polta enkä juo. Toivon, että et käytä sinäkään alkoholia etkä tupakkaa. Toivon, että asut saman tyylisessä paikkassa. Harrastuksiini kuuluu: lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirttäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, digikameralla kuvaus, tv, leffat, sukulaisten,tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn töissä maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkkoisin päivisin ja päivätoiminnoissa torstaisin ja perjantaisin. Tykkään pitää herkkuteluviikkonlopun joka toinen viikkonloppu. Voidaan vaihtaa puhelinnumerot sähköpostilla.

P.S. Toivon myös, että voittais jokus käydä ulkona syömässä, kahvilla tai treffeillä

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Minna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 35-45-vuotiasta naista

7.1.2019

Moi! Olen 45-vuotias mies Helsingin Laajasalosta. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämmistä.

Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaverisi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla: joeljonni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel B
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 32-55-vuotiasta tyttöystävää

7.1.2019

Olen 48-vuotias mies. Haen tyttöystävää 32-55-vuotiasta naisista. Harrastan näyttelemistä. Minulla on sivurooli Vähän kunnioitusta -elokuvassa. Kuuntelen musiikkia ja katselen elokuvia. Olisi vaan ihanaa saada ihanasta naisesta tyttöystävä, jonka kanssa pussailtaisiin ja halaltaisiin. Pitäisin ihanaa naista kainalossa.

Vastaukset sähköpostilla: janne.lakso(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Janne Lakso
Viljatie 4 A
007000 Helsinki

Etsin kolmekymppistä naista pääkaupunkiseudulta

7.1.2019

Olen Mikko Laakkonen. Ikäni on 30 vuotta. Olen suorittanut puutarhurin ammattitutkinnon osatutkintona.

Etsin noin kolmekymppistä ja vapaata naista pääkaupungin alueelta. Olen itse savuton ja raitis. Toivon että sinäkin olet.

Vastaukset sähköpostilla: mikononni(at)gmail.com

Etsin tyttökaveria Outokummun alueelta

11.12.2018

Moikka! Etsin Outokummun alueelta samanikästä tyttökaveria. Ikäsi saa olla 33-36 vuotta. Kirjoitellaan!

Vastaukset sähköpostilla: pietu85(at)suomi24.fi

Etsin 35-42-vuotiasta naisystävää

10.12.2018

Moi! Olen 42-vuotias komea mies Kylmäkoskelta. Etsin tositarkoituksella naisystävää. Olethan iältäsi 35-42-vuotias, mukava ja huumorintajuinen sekä osaat käyttää tietokonetta. Netin käyttö olisi kiva yhteydenpito väline.

Olen raitis, enkä tupakoi. Teen omalla metsätilalla töitä ja syksyisin kerään sieniä ja marjoja. Harrastan tietokonepelejä. Otathan pian yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku R.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin miesystävää seurusteluun tai kaveriksi

10.12.2018

Moi! Olen 24-vuotias nainen Tampereelta. Olen lievästi kehitysvammainen. Harrastan uintia, lenkkeilyä, pyöräilyä. Talvella tykkään lasketella, hiihtää ja luistella.

Asun yksin tuetussa asumisessa. Telkkarista katson elokuvia ja Salkkareita. Tykkään tehdä ruokaa ja leipoa. Matkustan harvemmin.

Olen töissä nyt eli työelämässä. Minut löytää Facebookista nimellä Tinja Iine Emmastiina Vatanen ja Skypestä nimellä Tinja Vatanen.

Vastaukset sähköpostilla: tinja.vatanen(at)windowslive.com

Etsin vanhempaa miestä kirjeenvaihtokaveriksi

3.12.2018

Hei. Olen 66-vuotias, puhelias, liikunnallinen ja sosiaalinen nainen Tampereelta.

Etsin kirjeenvaihtokaveriksi vanhempaa miestä, joka harrastaa liikuntaa, ei tupakoi, eikä käytä alkoholia.
Toivon sinun asuvan Tampereella tai omistavan auton.

Käytössäni on puhelin, ei tietokonetta. Puhelinnumeroita voimme vaihtaa kirjeitse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Hanna A
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 20-30-vuotiasta naista

3.12.2018

Hei! Olen 28-vuotias mies. Asun yksin Järvenpäässä. Harrastan pyöräilyä ja kamppailulajeja. Tykkää myös ulkoilua. Olen ammatiltani kokki ja puutarhuri. Minulla on lukihäiriö ja käytän myös kuulokojeita.

Etsin seuraa aluealta Päijät-Häme, Uusimaa, Kanta-Häme. Olen sosiaalinen ja kiltti kerron kerron mielelläni lisää itsestäni.

Vastaukset sähköpostilla: jupe.kontkanen(at)hotmail.fi

Etsin pitkäaikaista tyttöystävää Helsingin seudulta

20.11.2018

Hei! Olen Juha Nikkinen. Olen 36-vuotias nuorimies Helsingistä Kalasatamasta. Etsin itselleni pitkäaikaista tyttöystävää, parisuhdetta.

Olen 36-vuotias nuormies. Istun sähköpyörätuolissa, toivottavasti se ei haittaa sinua. Harrastan musiikin kuuntelua, tietokoneita ja netissä surffailua.

Minulla ei ole sisaruksia. Äidilläni on kaksi kissaa ja kaksi koiraa. Itse olen allerginen eläimille.

Etsin tyttöystävää Helsingin seudulta, Hyvinkää, Espoo ja Vantaa käyvät myös.

Toivon vastauksia mahdollisimman pian.

Vastaukset sähköpostilla: kissa889(at)suomi24.fi

Etsin tyttöä kaveriksi tai seurusteluun

19.11.2018

Olen 23-vuotias nuorimies Viitasaarelta. Kouluja olen käynyt Bovalliuksella Jyväskylässä ja nyt haen taas syksyllä kouluun. Harrastan musiikin kuuntelua Suomipop ynnä muuta ja telkusta Salkkareita ja kotimaista realitya. Pidän myös koiran kanssa ulkoilusta, uinnista ja ruuan laitosta.

Olen lievästi kehitysvammainen, ehkä sinä myös. Yhteyttä on helpointa pitää Facebookin ja Skypen kautta! Toivoisin tyttöystävää, mutta voidaan olla pelkkiä ystäviä. Löydät minut Facebookista nimellä Jake Keisala.

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Etsin 27-31-vuotiasta miestä Päijät-Hämeestä

19.11.2018

Hei! Olen Enni Tuominen. Ikäni on 25 vuotta. Asun yksin Orimattilassa päin. Minulla ei ole lemmikkejä. Tykkään tehdä ite ruokaa. Välillä leivon vähän kaikea hyvää. Käyn töissä neljänä päivänä viikossa. Olen töissä Lahdessa kehitysvammasten hoitokodissa. Osaan tehdä ite perusjutut: siivota, laittaa ite ruokaa, pestä pyykit. Tykkään joskus pelata pleikkaa. Tykkään välillä kattoo elokuvia, kuuntelen paljon musaa. Tykkään käydä lenkillä, joskus käyn elokuvissa ja ulkona syömässä. Tykkään suklaasta ja juon kahvia. En polta enkä juo, otan vaan muutaman saunajuoman joskus, limua juon paljon. Tykkään välillä käydä soppailemassa. Ymmärrän huumoria.

Haluan kiltin rennon huumorintajuisen miehen, joka ei juo paljoa, ei ainakaan liikaa, eikä polta. Tykkään liikkua miehen kanssa ulkona. Haluisin miehen läheltä. Orimattilasta, Nastolasta, Lahdesta, Jämsästä tai Riihimäeltä. Ikä suunilleen noin 27-31 vuotta

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Etsin tyttöystävää kirjeenvaihtoon

13.11.2018

Hei! Olen Jouko. Etsin tyttöystävää kirjeenvaihtoon. Harrastan tv:n katselua ja liikuntaa. Toivon, että sinäkin harrastat samoja asioita. Kirjoita pian!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jouko
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria ja naisystävää

13.11.2018

Hei! Olen Niilo, 66- vuotias mies Kiihtelysvaarasta, Joensuun läheltä. Etsin kirjekaveria ja naisystävää. Harrastan musiikin kuuntelua, lenkkeilyä, skootterilla ajelua ja lehtien lukemista. Suosikkiohjelmiani televisiossa ovat Salatut elämät ja Uusi päivä. Käyn kaksi kertaa viikossa töissä päivätoimintakeskuksessa.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Niilo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kavereita

12.11.2018

Moi! Minä olen Virpi, asun Mäntässä. Olen iloinen ja välillä ahkera. Minun lempivärireijä ovat sateenkaaren värit. Asun vuorka-asunnossa.

Minä tykkään harrasataa liikuntaa, uintia, keilaamista, musiikin kuuntelua ja käsitöiden tekemistä. Pidän ruuasta, leivonnaisista ja niiden syömisestä. Tykkään myös koirista, käydä katsomassa tuttuja ja marjojen poimimisesta metsästä.

En tykkää haukkumisesta, hyväksikäytöstä, alkoholin juomisesta enkä tupakan polttamisesta. Olen ammatiltani kodinhuotaja, teen vapaaehtoistyötä.

Etsin kavereita. Minulla on Facebook, Instagram ja WhatsApp ja sähköposti.

Vastaukset sähköpostilla: virpi.heinamaki(at)gmail.com

Etsin 32-39-vuotiasta naista ystäväksi

12.11.2018

Hei! Olen lievästi kehitysvammainen poika. Olen rehellinen ja luotettava. Olen savuton ja en käytä alkoholia. Harrastan  lukemista ja risitikoita ja musiikin kuntelua.

Haen 32-39-vuotiasta naista ystäväksi.

Vastaukset sähköpostilla: tkpasi951(at)yahoo.com

Etsin ystäviä

7.11.2018

Etsin pitkäaikaisia rehellisiä ystäviä ympäri Suomen. Toivon kirjeenvaihtoa, korttivaihtoa, livestriimaa sekä mahdollisesti parisuhdetta. Toivon pitkäaikaista ystäviä, joiden kanssa voisi keskustella kaikesta maan ja taivaan väliltä, avoimesti päivä kuulumisia.

Olen 30-vuotias kovin yksinäinen pyörätuolissa istuva taaperon yksinhuoltajaäiti Porin läheltä. Luonteeltani olen avoin, empaattinen, suvaitsevainen, tunnollinen, yliherkkä, rehellinen, huumorintajuinen, pessimistinen, kiltti, syrjään vetäytyvät, luotettava, rento, kuuntelevainen, joustava, avulias, tuttujen henkilöiden parissa puhelias ja huomaavainen.

Sydäntäni lähellä on musiikki, elokuvat, valokuvaus, ystävät, ulkoilu, uiminen, lapset, kirpputorit, terveellisen ruuan valmistus, kynttilät, ukkonen, yliluonnolliset ilmiöt, kirjeenvaihto, nukkuminen, matkailu ja revontulet.

Vastaukset sähköpostilla: tuntematon.taistelija(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Mertzi
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 50-60-vuotiasta miestä

30.10.2018

Olen 59-vuotias nainen Kokemäeltä. Etsin tositarkoituksella elämääni 50-60-vuotiasta miestä, jonka kanssa voisin jakaa elämän ilot ja surut. Haluaisin rinnalleni ihmisen, joka kannustaa ja tukee minua kaikessa. Olisitko sinä se ihminen? Olen herkkä ja tunteellinen joten toivon, että sinäkin olisit rauhallinen, lempeä ja ystävällinen. Toivoisin että asut Satakunnan alueella, jotta tapaileminen olisi mahdollista.

Odotan innolla kirjettäsi, jotta voimme tutustua paremmin. Terveisin Taina.  PS. Lähetäthän kirjeen mukana myös valokuvasi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimi: Taina
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 40-50-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi

25.10.2018

Moi! Olen 50-vuotias mies Salosta. Etsin kirjeevaihtokaveriksi naista, joka on rehellinen ja luotettava. Toivon, että olet 40-50-vuotias.

Mun harrastuksiani ovat lukeminen, pelaaminen ja musiikin kuunteleminen. Valokuva olisi mmukava yllätys.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Janne
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria noin 34-vuotiasta naisesta

22.10.2018

Olen 34-vuotias mies. Haluaisin kirjeenvaihtoon suunnilleen samanikäisten naisten kanssa. Olen iloinen, rehellinen ja huumorintajuinen. Tykkään käydä karaokessa, jääkiekko-otteluissa ja keilaamassa. Olen muuttamassa Ylivieskaan ensi vuoden puolella. Olisi kiva jos asuisit siellä päin.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Antti H.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin itselleni 35-vuotiasta naista Satakunnasta

12.10.2018

Moikka! Etsin 35-vuotiasta luotettavaa naista itselleni Satakunnasta. Asun Kokemäellä. Otakaa rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: villepetteripertunsilta3(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ville P
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 20-30-vuotiasta naista treffiseuraksi

8.10.2018

Olen 28-vuotias Helsingissä asuva mies. Haen 20-30-vuotiasta naista treffiseuraksi ja ehkä jotain vakavampaa. Harrastan käsipalloa ja lentopalloa. Käyn töissä. Välillä tykkään käydä muun muassa leffassa, baarissa kavereiden kanssa. Tykkään myös pelata: minigolffia, frisbeegolffia ja pleikkarilla.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joonas
Viljatie 4 A
00700 Helsinnki

Etsin 18-40-vuotiasta naista

5.10.2018

Hei! Olen 35-vuotias mies Pohjois-Karjalasta. Etsin 18-40-vuotiasta naista. Minä harrastan keramiikkaa, maalausta, frisbeegolfia, valokuvausta ja avantouintia. Ei haittaa jos olet lievästi tai keskiasteisesti kehitysvammainen. Voit olla myös pyörätuolissa.

Vastaukset sähköpostilla: pussien.rami1(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin mukavaa tyttöä kirjeenvaihtoon

1.10.2018

Olen 43-vuotias mies Vaajakoskelta. Haluaisin ruveta kirjeenvaihtoon mukavan tytön kanssa.

Kivaa syksyä!

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

 

Etsin kavereita naisista, joilla on lapsi

28.9.2018

Hei! Etsin kaveria naisista Keski-Suomen alueelta, jolla olisi mielellään lapsia.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Viljatie 4 A
00700 Helsinki