Kirjeenvaihto

Kirjeenvaihtopalsta on suljettu heinäkuussa

18.6.2020

Kirjeenvaihtopalsta on suljettu heinäkuussa.

Voit lähettää kirjeenvaihtoilmoituksen tai vastauksia ilmoituksiin myös heinäkuussa. Julkaisemme ilmoitukset ja välitämme vastaukset eteenpäin elokuussa.

Hyvää kesää!

Ystävällisin terveisin,

Vernerin toimitus

Henna etsii 30-45-vuotiasta miestä, jolla on auto ja ajokortti

15.6.2020

Olen lievästi kehitysvammainen nainen. Jos olet mies 30-45-vuotias ja sinulla on oma auto ja ajokortti, olisi kiva tutustua ja kirjoittaa kirjeitä.

Jos epäilet että sinun kehitysvamma on myös mennyt väärin, olisi kiva vaihtaa kirjeessä ajatuksia.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Terho etsii tyttöystävää

15.6.2020

Olen 60-vuotias rauhallinen mies Tampereelta.

Harrastan kävelyä, radion kuuntelua ja katson telkkaria.

Tykkään käydä baarissa, en kuitenkaan juo alkoholia enkä tupakoi.

Etsin tyttöystävää.

Minusta olisi kiva soitella, voit laittaa puhelinnumerosi kirjeen mukaan.

Terveisin, Terho

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Terho
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jumppis etsii naisystävää ja ystäviä

15.6.2020

Moi

Olen 32 vuotta. Olen mukava ja rehellinen. Asun sijaisperheessä Keuruulla.

Etsin naisystävää, sitä oikeaa.

Etsin myös ystäviä viettämään vapaa-aikaa.

Vastaukset sähköpostilla: jumppis.88(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jumppis
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Niilo etsii naista rinnalle

9.6.2020

Hei

Olen Niilo, kohta 41-vuotias sinkkumies.

Etsin vakavaa parisuhdetta, samanikäistä naista rinnalle.

Olen taiteilijamies. Teen vapaa-ajallani taidetta, erilaisia tauluja myyntiin. Myyn niitä kehitysvammaisten Parafest-tapahtumassa.

Asun Joensuussa yksin tukiasunnossa.

Tykkään surffailla Facebookissa. Päivitän sinne uusimmat taulut.

Osaan itsenäisesti laittaa ruokaa ja siivota ynnä muuta. Tykkään tosi paljon pyöräillä yksin.

Haluaisin tyttöystävän, joka ymmärtää minua joka asiassa.

Olen kiltti, ihana mies.

Vastaukset sähköpostitse: niilo(at)sinkkonen.fi

Ari etsii 46-50-vuotiasta naista

8.6.2020

Hei sinä elämän nainen, jonka ikä on nyt noin 46-50 vuotta. Harrastan kirjastossa ja kirpputorilla käymistä.

Hei sinä elämän nainen, saat kirjoittaa 49-vuotiaalle miehelle.

Toivoo, Ari Raumalta

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii 28-40-vuotiasta naista elämänkumppaniksi

8.6.2020

Olen 38-vuotias nuori mies.

Asun Kalasataman palveluasumisen ryhmässä.

Etsin elämänkumppania 28-40-vuotiaasta naisesta.

Minulla ei ole sisaruksia eikä kotieläimiä. Minulla on astma ja eläinallergia.

Minä istun sähköpyörätuolissa.

Harrastan uintia, tykkään kuunnella musiikkia ja surffailen netissä.

Vastaukset sähköpostilla:
juhanikkinen99(at)gmail.com

Salskis etsii mukavaa miestä tositarkoituksella

5.6.2020

Moikka

Olen luotettava, mukava, huumorintajuinen ja sosiaalinen 32-vuotias näkövammainen nainen Tampereelta.

Etsin luotettavaa, mukavaa, huumorintajuista ja sosiaalista miestä tositarkoituksella.

Toivon miehen olevan raitis, ettei hän käyttäisi alkoholia. Minäkään en käytä.

Käyn arkisin päivätoiminnassa ja harrastuksiini kuuluu lenkkeily oppaan kanssa.

Toivon mukavalta mieheltä yhteydenottoa.

Vastaukset sähköpostilla: salskis87(at)gmail.com

Enni etsii 28-35-vuotiasta poikaystävää

5.6.2020

Olen Enni Tuominen. Ikä on 26 vuotta. Asun Nastolassa.

Käyn töissä 5 päivää viikossa.

Teen itse kotityöt, enkä polta. Joskus otan jonkun saunajuoman. Silloin tällöin juon kahvia ja limua.

Teen itse ruokaa ja leivon. Joskus käyn ulkona syömässä. Välillä käyn elokuvissa. Joskus tykkään käydä kaupoilla. Välillä käyn lenkillä. Pyöräilen joskus. Laulan ja pelaan pleikkaa välillä.

Olen huumorintajuinen nainen.

Itselläni ei ole mitään lemmikkiä.

Haluan huumorintajuisen, rehellisen, rennon, kiltin ja hauskan poikaystävän, joka osaa tehdä kotityöt, tehdä ruokaa ja tykkää lenkkeillä ulkona.

Toivon, ettet juo liikaa alkoholia. Jos poltat, niin ei silleen haittaa.

Toivon, että asuisit lähellä, esimerkiksi alueella Nastola, Lahti, Riihimäki, Jämsä, Helsinki.

Ikäsi saisi olla noin 28-35 vuotta.

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Ari etsii 47-50-vuotiasta naista

3.6.2020

Hei sinä vapaa elämän nainen, jonka ikä on nyt noin 47-50 vuotta. Sinä vapaa elämän nainen saat kirjoittaa 49-vuotiaalle miehelle.

Toivoo, Ari Raumalta

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii miestä seurusteluun tai kirjeenvaihtoon

3.6.2020

Olen Minna. Olen 32-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

En polta tupakkaa ja en juo alkoholia. Toivon, että et käytä näistä kumpaakaan.

Etsin 4 vuotta vanhempaa miestä seurusteluun tai kirjeenvaihtoon Joensuun, Tohmajärven ja Polvijärven alueelta.

Toivon, että olet jonkun kahvileivän, teen tai kahvin ystävä.

Harrastuksiini kuuluu maissin kasvatus, lenkkeily, lukeminen, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, selfie-kuvat, matkailu, tv, elokuvat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa ma-ke ja päivätoiminnoissa to-pe päivisin. Nyt kun on korona, niin taiku on syksyyn asti kiinni ja päivätoiminnat on poikkeuksellisesti ma-to.

Lähetän 1 kuvan kirjeen mukana kavereille, mutta en laita kuvia nettiin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot joko kirjeessä tai sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikaela etsii sähköpostinvaihtoon naisia ja miehiä

1.6.2020

Moikka

Olen Mikaela, nuori neiti länsirannikolta.

Etsin sähköpostinvaihtoon naisia ja miehiä. Etenkin tahtoisin uusia ystäviä muista lievästi kehitysvammaisista naisista, koska niitä ystäviä ei liikaa ole.

Olisi kesällä kiva käydä vaikka kahvilla tai jätskillä ja istua iltaa rannalla.

Minulla on siis lievä älyllinen kehitysvamma ja minun älykkyysosamäärä on noin 68, mutta se ei estä hyvää ja onnellista elämää.

Asun täysin yksin ja itsenäisesti ja huolehdin itse laskuista ja kaikesta muustakin kuten siivouksesta.

Minun kohdallani kehitysvamma on hidaste, mutta ei este onnelliselle ja omatoimiselle elämälle.

Sinä lievästi kehitysvammainen nainen tai mies, kirjoita minulle, kunhan pärjäät omatoimisesti, haluan kirjoitella kanssasi.

Terveisin: Mikaela

Vastaukset sähköpostilla: mikaelavirta81(at)gmail.com

Emmi etsii seurustelukumppania 20-30-vuotiaasta naisesta

26.5.2020

Hei

Olen Emmi-neiti, keskivaikeasti kehitysvammainen nuori nainen.

Etsin seurustelukumppania naisesta, jolla on myös keskivaikea kehitysvamma. Saisit olla iältäsi 20-30 vuotta vanha.

Asun tuetusti ja osaan paljon asioita.

Toivon että olet mahdollisimman omatoiminen. Minä olen omatoiminen.

Olen kaunis ja tykkään olla romanttinen ja haluan vertaisen naisen viereeni.

Toivoo Emmi

Vastaukset sähköpostilla: emmivirta022(at)gmail.com

Petri etsii tyttöystävää 35-40-vuotiaista naisista

25.5.2020

Moro

Etsin tyttöystävää 35-40-vuotiaista naisista.

Harrastan pyöräilyä ja videopelejä konsolilla.

Vastaukset sähköpostilla: petri.morosoff(at)outlook.com

Minna etsii 20-40-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon

25.5.2020

Olen Minna.

Olen 32-vuotias nainen. Asun Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-40-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon ympäri Suomea. Huom! Ei miehille.

Harrastuksiini kuuluu: lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, leffat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Mun lempileffa on uudistunut Leijonakuningas.

Lempikirja on Juhannusvieras.

Lempiartistit ovat: Jenni Vartiainen, Kaija Koo, Behm ja Anna Abreu.

Lempiruokia on kebabrulla currykastikkeella, jotkut perusruuat ja pizza.

Käyn Taikussa maanantai-keskiviikko ja päivätoiminnoissa torstaisin ja perjantaisin. Nyt kun on korona, niin taiku on kiinni ja päivätoiminnat on poikkeuksellisesti maanantai-torstai.

Voidaan vaihtaa kuvat.

Vastaukset sähköpostilla:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Paatte etsii 33-39-vuotiasta naista

19.5.2020

Hei.

Olen lievän kehityshäiriön omaava poika. Olen savuton, en juo.

Olen luotettava ja rehellinen.

Haen 33-39-vuotiasta naista.

Vastaukset sähköpostilla: Paatte45(at)gmail.com

Sinkkutyttö etsii 20-30-vuotiasta miestä

15.5.2020

Sinkkutyttö etsii sitä oikeaa. Oon joulukuussa 20 vuotta ja mulla on lievä älyllinen kehitysvamma.

Asun Helsingissä ja oon sosiaalinen ja mukava. Harrastuksiin kuuluu jalkapallo ja YouTube-videot.

Kumppani saisi olla 20-30-vuotias mies.

Vastaukset sähköpostilla: pikkumirkku3(at)gmail.com

Laura etsii 30-45-vuotiasta miestä Keski-Suomesta

15.5.2020

Etsin seurustelukumppania miehestä Keski-Suomen alueelta. Ikää saisi olla 30-45 vuotta.

Toivon että et polta tai juo.

Olen 36-vuotias nainen.

Minulla on kissa. Harrastuksiin kuuluu hevoset.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Minna etsii 20-40-vuotiasta miestä ympäri Pohjois-Karjalaa

14.5.2020

Hei!

Olen Minna. Olen 31 vuotta. Täytän kohta 32 vuotta. Asun Lieksassa.

Etsin 20-40-vuotiasta miestä ympäri Pohjois-Karjalaa kirjeenvaihtoon, soittelu- ja tekstailukaveriksi ja myöhemmin seurusteluun.

Jos haluat, niin voidaan joskus nähdäkin jossakin julkisella paikalla koronan jälkeen.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, lukeminen, selfie-kuvien otto, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, elokuvat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa ma-ke päivisin ja päivätoiminnoissa to-pe päivisin.

Nyt kun on korona, niin taiku on kiinni ja päivätoiminnat on poikkeuksellisesti ma-to päivisin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä.

Mulla on simpukkapuhelin, jossa ei ole nettiä ja puhelimessani on esto, joten älkää laittako puhelimella kuvia.

Jos haluat, niin laita kuva tulemaan kirjeessä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Timo etsii sinkkunaista Tampereen läheltä

14.5.2020

Morjensta!

Huomio kaikki taitoluistelun seuraajat, kisa-aktiivit ja Special Olympics -taitoluistelijat ympäri Suomen.

Olen pian 41-vuotias taitoluistelun seuraaja ja kannustaja Kokkolasta Keski-Pohjanmaalta länsirannikolta.

Haluan kirjoitella luistelun ystävien kanssa.

Olethan luotettava, suvaitsevainen ja huumorintajuinen.

Toivon iloisesta sinkkunaisesta pysyvää naisystävää ja kirjeseuraa. Voimme kirjoittaa kirjeitä ja sähköposteja.

Toivon, että asut omatoimisesti asuntolassa tai omassa asunnossasi.

Toivon, että olet Tampereen läheltä.

Kannatan sekä Tapparaa että Ilvestä.

Vastaukset sähköpostilla:

timo.puumala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Timo P.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Emmi etsii kirjoittelukavereita naisista ja tytöistä

12.5.2020

Hei

Olen Emmi. Etsin kirjoittelukavereita muista naisista ja tytöistä.

Tykkään käydä ulkoilemassa ja tykkään uida ja minulla on kuntopyörä.

Tykkään sisustaa vaaleanpunaisella värillä ja katselen paljon telkkaria.

Kirjoittele niin kerron lisää.

Vastaukset sähköpostilla: emmivirta022(at)gmail.com

Pasi etsii 35-45-vuotiasta naista elämänkumppaniksi

12.5.2020

Hei,

Olen 41-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Jyväskylästä. Etsin 35-45-vuotiasta naista elämänkumppanikseni.

Harrastuksiini kuuluu vesijuoksu ja -jumppa, bassonsoiton ja laulun opiskelu, järjestötoiminta, musiikin kuuntelu ja tv:n katselu, ystäviä unohtamattakaan.

Luonteeltani olen sosiaalinen, iloinen ja huumorintajuinen. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin he ovat, vammat ja sairaudet mukaan lukien. Voit siis olla oma itsesi. En tupakoi enkä käytä alkoholia, joten toivon sitä myös sinulta.

Kiinnostuitko?

Vastaukset sähköpostilla: pasi.pumperi(at)gmail.com

Kai etsii kavereita Oulusta

11.5.2020

Mukava 54-vuotias mies etsii nais- ja mieskavereita mukaan lenkkeilyyn, leipomiseen, keskustelemaan ja yhteistä aikaa viettämään.

Olethan hyvätapainen ja rehellinen.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kai
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ilkka etsii kaveria Ranualta tai lähikunnista

9.5.2020

Hei.

Olen 38-vuotias mies Ranualta.

Minulla on toispuoleinen CP-vamma.

Harrastan kädenvääntöä.

Etsin Ranualta tai lähikunnista kaveria harrastukseeni. Käypi minkä ikäinen kaveri vain. Ja kädenvääntökaveri voi olla mies tai nainen.

Jos sinua kiinnostaa harrastaa kädenvääntöä, ota yhteyttä minuun kirjeellä.

Voidaan vaihtaa sitten kirjeessä puhelinnumerot. Minulla onpi myös WhatsApp puhelimessa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ilkka
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Enni etsii 27-35-vuotiasta miestä läheltä Nastolaa

5.5.2020

Hei

Olen Enni, ikä on 26 vuotta. Asun Nastolassa.

Itselläni ei ole lemmikkiä ollenkaan. Tykkään kuunnella musaa ja välillä käydä konserteissa, ulkona syömässä, juoda kahvia ja limua. Tykkään tehdä itse ruokaa ja leipoa.

Itse käytän farkkuja ja hupparia ja räppilippistä. Katson tv:stä Salkkarit. Katson muutakin, vähän kaikkea.

Aika vähän itse juon alkoholia, enkä yhtään polta. Joskus pelaan pleikkaa. Tykkään ulkoilla, käydä lenkillä ja pyöräillä. Tykkään joskus käydä elokuvissa.

Haluan semmosen miehen, joka osaa tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä ja ulkoilla. Eikä juo liikaa alkoholia. Jos polttaa, niin ei silleen haittaa.

Ikä voisi olla noin 27-35 väliltä.

Etsin Nastolan ja Lahden alueelta ja Riihimäeltä ja Jämsästä. Läheltä Nastolaa etsin.

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Pirjo etsii 45-55-vuotiasta miespuolista kaveria Pohjois-Karjalasta

5.5.2020

Etsin miespuolista kaveria Pohjois-Karjalasta

Ikää saa olla 45-55 vuotta.

Itse olen 52 v.

Olen rehellinen, puhelias nainen.

Virkkaan. Piirrän. Lenkkeilen. En polta. Enkä juo.

Toivon, että et tupakoi.

Vastaukset sähköpostilla:
pirjo.a.hattunena(at)gmail.com

Jari etsii 55-60-vuotiaita naisia kirjeenvaihtokaveriksi

1.5.2020

Hei

Olen 59-vuotias Jari Satakunnasta. Asun palvelukodissa.

Harrastan bocciaa ja kortinpeluuta. Olen huumorintajuinen, en suutu helposta, en juo enkä polta.

Televisiosta haluan katsoa urheilua ja Huutokauppakeisaria.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jari
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Terhi etsii kaikenikäisiä kirjekavereita

30.4.2020

47-vuotias nainen haluaa kirjeenvaihtoon kaikenikäisten naisten ja miesten kanssa.

Kirjoittelen pitkiä kirjeitä ja koristelen kirjeet.

Olen luotettava, rehellinen, jumalaan uskova ja erittäin kiltti.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Terhi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Arto Oulusta etsii ystäväksi 35-40-vuotiasta miestä

24.4.2020

Hei!

Olen 35-vuotias mies Oulusta ja etsin ystäväksi 35-40-vuotiasta miestä kanssani lenkkeilemään ja käymään erilaisissa tapahtumissa.

Ottaisitko yhteyttä, olen todella mukava herrasmies.

Kevätterveisin, Arto

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Arto
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Huijausviestejä liikkeellä

20.4.2020

Hei

Vernerin kirjeenvaihtoilmoituksiin on lähetetty sähköpostilla vastauksia, jotka ovat huijausta.

Tunnistat huijausviestin esimerkiksi seuraavista asioista:

  • viesti on kirjoitettu huonolla suomella
  • lähettäjän nimi ei ole suomalainen
  • lähettäjä kertoo rakastavansa sinua, vaikka ette ole edes tavanneet.

Huijausviestejä on lähetetty esimerkiksi seuraavista osoitteista:

  • jessicageorgeb38(at)gmail.com
  • elmiritina8(at)gmail.com
  • mariya.woman012(at)gmail.com
  • oliviabest2288(at)gmail.com

Jos saat huijausviestin, toimi näin:

  • Älä vastaa viestiin.
  • Älä avaa viestin mukana tulleita linkkejä tai liitetiedostoja.
  • Älä soita viestissä olevaan puhelinnumeroon.
  • Ilmoita viestistä Vernerin toimittajille. Voit välittää viestin meille sähköpostilla.

Viestistä kannattaa tehdä myös rikosilmoitus.

Lue selkokieliset ohjeet rikosilmoitukseen Poliisin sivuilta (poliisi.fi)

Pyydä apua luotettavalta ihmiseltä.

Lue lisää netin turvallisesta käytöstä

Terveisin,

Verneri.netin toimittajat

Minna etsii 20-40-vuotiasta miestä ympäri Suomea

19.4.2020

Olen Minna

Olen 31-vuotias nainen. Toukokuussa tulee täyteen 32 vuotta. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-40-vuotiasta miestä seurustelu-, soittelu- ja tekstailukaveriksi ympäri Suomea.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, tv, elokuvat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa ma-ke päivisin ja päivätoiminnoissa to-pe päivisin.

Nyt kun on korona, niin taiku on kiinni ja päivätoiminnat on poikeuksellisesti ma-to päivisin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot.

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Riitta etsii poikaystävää

17.4.2020

Hei

Riitta ottais mieluummin pojan. Minä kudon sukkia ja kuuntelen musiikkia. Katson telkkaria ja käyn lenkillä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Riitta H.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henna etsii kirjekaveria Vihdistä

15.4.2020

Etsin kirjeenvaihtokaveria Vihdistä ja edellytys on, että sinulla ei ole edunvalvojaa.

Jos sinulle on myös tehty 1980-luvulla kehitysvammadiagnoosi ja se on muuttunut 2000-luvulla Asperger-diagnoosiksi, olisi todella kivaa saada vertaistukea.

Miten sait kehitysvammadiagnoosin pois ja miten onnistuit samaan Asperger-diagnoosin?

Toivottavasti saan vertaisen kirjeenvaihtokaverin.

Itse asun Vihdissä ja haluan ystävän Vihdistä, en muualta Suomesta.

Jos kirje vaikuttaa lapselliselta, eikä ole pitkä kirje, niin en vastaa. Jos et osaa itse kirjoittaa kuten aikuiset, kysy apua kirjeen kirjoittamiseen. Ja toivottavasti et kysele mitään asioita.

Ja en halua piirrustuksia kirjeeseen, vaan sellaisia kirjeitä, joissa on paljon luettavaa ja järkevää kirjoitusta.

Tykkään todella paljon, että toinen kirjoittaa ajatusten tasolla syvällisiä ja henkisiä kirjeitä, joita nuorempana kirjotin. Saattoi tulla monta kirjoitusarkia jonkun kirjekaverin kanssa.

Anteeksi, että on pitkä kirjoitus. Odottelen kirjeitä!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ritva etsii kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista

7.4.2020

Hei!

Olen 49-vuotias nainen Lohjan Pusulasta.

Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista koko Suomen alueelta.

Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen.

Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, keilausta, pyöräilyä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista.

Jään odottamaan innolla sinun kirjettäsi.

Aloitin Facebookissa 2016 ja siitä lähtien olen ollut Facebookissa.

Vastaukset kirjeenä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Antti etsii naista parisuhteeseen

3.4.2020

Olen sinkkumies Tampereelta. Alle 60 v.

Etsin naista vakavaan parisuhteeseen. Iälläsi ei ole merkitystä. Vaan olet valmis sitoutumaan vakavasti.

Olen luotettava, rehellinen, seurallinen, hyvä kuuntelemaan toisen murheita, yhden naisen mies.

Minä tiedän, että minulla on jossain se tosirakkaus, jota en ole vielä löytänyt. Mutta aion sen vielä löytää.

Nyt odotan mielenkiintoisia vastauksia mukavilta naisilta.

Vastaukset sähköpostilla: antti131159(at)gmail.com

Emme pysty välittämään kaikkia kirjeenvaihtoilmoituksien vastauksia

31.3.2020

Hei!

Emme toistaiseksi pysty välittämään kaikkia vastauksia kirjeenvaihtoilmoituksiin.

Lähetämme vastaukset, kun pääsemme taas toimistolle. Olemme nyt etätöissä koronaviruksen takia.

Kaikki kirjeenvaihtoilmoitukset julkaisemme normaalisti.

Voit myös vastata ilmoituksiin sähköpostilla ihan tavalliseen tapaan.

Ystävällisin terveisin,

Verneri.netin toimitus

Pia etsii kirjeenvaihtokavereita

31.3.2020

Pinkkiin takkiin pukeutunut nainen seisoo tienvieressäMun nimi on Pia Hakala. Mun ikä on 42.

Harrastukset: kävely, pyöräily, uinti, laulan karaokea aika paljon. Katson telkkarista: sarjoja, toiminta, kauhu ja seikkailuelokuvia. Katson luonto-ohjelmia myös.

Mulla on Facebook, Whatsapp, kännykkä, sähköpostiosoite.

Olen kihloissa. Etsin kirjeenvaihtokavereita.

Vastaukset sähköpostilla:
piahakala2010(at)gmail.com

Julia etsii 20-29-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon

30.3.2020

Hei.

Olen Julia, 23 v. nuori nainen Järvenpäästä.

Etsin noin 20-29-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon, joilla olisi joitain samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia.

Harrastuksiini kuuluvat valokuvaus, musiikin kuuntelu, runojen kirjoittaminen, kirjeenvaihto, lukeminen ja satunnainen lenkkeily.

Pidän eläimistä ja luonnosta.

Mulla on dysfasia, jonka kanssa kuitenkin pystyn elämään ja pärjään sen kanssa nykyään hyvin arjessa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Julia
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Nainen Länsi-Suomesta etsii sähköpostinvaihtoon naisia ja miehiä

20.3.2020

Hei.

Olen lievästi kehitysvammainen itsenäinen nainen Länsi-Suomesta.

Etsin sähköpostinvaihtoon muita lievästi kehitysvammaisia naisia ja miksi ei miehiäkin.

Nyt kun on Suomessa rajoitukset päällä ja pitää olla varovainen liikkumisessa, niin silloin kirjoittelu on tärkeää.

Ei ole väliä minkä tasoinen olet tai missä asut. Tärkeintä on nyt vertaistuki kirjoittelun muodossa.

Vastaukset sähköpostilla:
virtam79(at)gmail.com

Niilo etsii naista rinnalleen

17.3.2020

Hei, olen kohta 41 vuotias sinkkumies. Etsin ikäistäni naista rinnalle.

Olen taiteilijamies. Teen vapaa-ajallani taidetta, erilaisia tauluja myyntiin. Asun Joensuussa tukiasunnossa yksin. Tykkään surffailla Facebookissa. Osaan laittaa ruokaa itsenäisesti.

Haluaisin itselleni tyttöystävän, joka ymmärtää minua.

Vastaukset sähköpostilla:
niilo(at)sinkkonen.fi

Minna etsii Pohjois-Karjalasta 30-38-vuotiasta miestä soittelu-, viestittely- ja kirjekaveriksi

15.3.2020

Olen Minna

Asun Lieksassa tukiasunnossa. Olen 31 vuotta. Täytän toukokuussa 32 vuotta. Etsin 30-38-vuotiasta miestä soittelu-, viestittely- ja kirjekaveriksi ympäri Pohjois-Karjalaa.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, vähemmän suosittu harrastus valokuvaus, matkailu, tv, elokuvat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn työtoiminnassa taikussa ma, ti ja ke päivisin. Ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Puhelinnumero ja kuvat voidaan vaihtaa myöhemmin.

Kevät terveisin Lieksasta toivoo: Minna

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Pasi etsii 35-45-vuotiasta naispuolista elämänkumppania

10.3.2020

Hei!

Olen 41-vuotias lievästi kehitysvammainen nuori mies Jyväskylästä. Asun tällä hetkellä itsenäisesti saunallisessa kaksiossa.

Harrastuksiini kuuluu järjestötoiminta, kuntosali, vesijumppa ja vesijuoksu sekä bassonsoiton ja laulun opiskelu. Ystäviä unohtamattakaan – vietän aikaani myös heidän kanssansa. Käyn 3-4 päivänä viikossa työ- ja päivätoiminnassa.

Olen luonteeltani iloinen ja sosiaalinen. Hyväksyn ihmiset sellaisena, kuin he ovat, joten sinäkin voit olla sellainen kuin olet. Etsin siis naispuoleista elämänkumppania tositarkoituksella. Ikäsi saisi olla noin 35-45 vuotta.

En käytä päihteitä ja toivon sitä sinultakin. Vastauksesi voit laittaa sähköpostiini.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaustasi odotellen,

Pasi

Vastaukset sähköpostilla:
pasi.pumperi(at)gmail.com

Jonna etsii ystäviä 20-30-vuotiaista naisista ja miehistä Satakunnan alueelta

9.3.2020

Hei,

Olen Jonna Lehtonen, 23-vuotias nainen Porista.

Harrastan paljon piirtelyä ja palapelien kokoamista. Minulla on kissa nimeltään Onni. Tykkään eläimistä, erityisesti kissoista, koirista ja hevosista.

Etsin uusia ystäviä 20-30-vuotiaista naisista ja miehistä Satakunnan alueelta, erityisesti Porista.

Haluan ystävän, jonka kanssa pelata ja jutella.

Vastaukset sähköpostilla:
lehtonen.jonna96(at)gmail.com

Ritva etsii kirjeenvaihtokavereita naisista

9.3.2020

Hei!

Olen 49-vuotias nainen Lohjan Pusulasta.

Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista Turun, Tampereen, Porin, Lieksan, Imatran, Lappeenrannan, Lahden, Espoon, Vantaan, Vaasan, Sastamalan tai Lapin alueelta. Voit olla myös Helsingistä, Loimaalta, Lohjalta, Nummelasta, Salosta, Somerolta, Forsassta tai Vihdistä.

Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista.

Jään odottamaan innolla sinun kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva H
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henri etsii suunnilleen 30-vuotiasta naisystävää/tyttöystävää

27.2.2020

Hei.

Olen Henri Yli-Karjanmaa. Ja asun palvelukodissa. Ettehän hylkää minua. Asun Länsi-Suomessa Ilmajoella.

Etsin samanhenkistä naisystävää/tyttöystävää. Ei kaukaa vaan läheltä.

Toivoisin että sinä olet suunnilleen samanikäinen kuin minä. 30 vuotta.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily.

Vastaukset sähköpostilla:
henri.ylikarjanmaa90(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-32-vuotiasta miestä Pohjois- ja Keski-Karjalasta

27.2.2020

Olen Minna. Olen 31 vuotta. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-32-vuotiasta miestä soitteluun, tekstailuun, kirjeenvaihtoon ja muuten vaan seurusteluun ympäri Pohjois- ja Keski-Karjalaa.

En polta tupakkaa ja en juo alkoholia. Toivon, että et käytä näistä kumpaakaan.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, ruuanlaitto, leipominen, matkailu, tv, leffat, sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Tykkään syödä pizzaa, hampurilaisia, suklaakarkkeja, hedelmäkarkkeja, sipsejä, keksejä, limpparia ja joitain perusruokia.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita kirjeitse.

Saat minusta kuvan kirjeen mukana. Valokuva ei tule ilmoitukseen.

Ps: Jos kiinnostuit pitkästä ja hoikkasta naisesta, niin ota yhteytä!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aikuinen nainen etsii sähköpostikavereita naisista ja miehistä

24.2.2020

Hei.

Minä olen Mikaela, lievästi kehitysvammainen neito Länsi-Suomesta.

Asun itsenäisesti, olen joskus nuorempana asunut asuntolassa.

Tykkään matkustella ja tykkään muodikkaista vaatteista.

Minun äo on 68 eli olen ihan lievästi kehitysvammaisen ylärajalla ja olen itsenäinen.

Kirjoitelkaa niin kerron lisää.

Vastaukset sähköpostilla:
mikaelavirta252(at)gmail.com

Lea etsii kirjeenvaihtokaveria Rovaniemen ja Tornion alueelta

24.2.2020

Etsin Rovaniemen ja Tornion alueelta kirjeenvaihtokaveria. Täytän itse tänä vuonna 42 v.

Käyn työkeskuksessa töissä ja ulkoilen kahden koirani kanssa.

Vastaukset sähköpostilla:
learissala(at)gmail.com

Ari etsii 47-60-vuotiasta elämän naista

21.2.2020

Hei sinä vapaa elämän nainen, jonka ikä on nyt noin 47-60 vuotta.

Harrastan nyt sitten tuota kirjastossa käymistä ja sitten käyn pyöräilemässä Rauman kaupungissa ja sitten käyn kattomassa Rauman näyteikkunoita ihan vaan kävellen.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari O.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha hakee elämänkumppania naisesta

21.2.2020

Nuori mies katsoo hymyillen kameraa.Moi olen lievästi cp-vammainen 36 v. mies Ulvilasta.

Haen elämänkumppania naisesta. Iällä ei oo väliä.

Oon luotettava rehellinen hauska mies.

Vastaukset sähköpostilla:
juhakirvesniemi83(at)gmail.com