Kirjeenvaihto

Romeo etsii ystäviä

7.2.2023

Hei

Olen Romeo 18 vuotta.

Olen iloinen ja reipas.

Harrastan pararaveja.

Olisi kiva saada ystäviä ikäisistäni nuorista.

Vastaukset sähköpostilla: romeovihtori2021(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Romeo
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Miia hakee poikaystävää

6.2.2023

Nainen katsoo kameraan. Naisella on punertavat hiukset, silmälasit ja liila neuletakki.Hei, olen Miia. Olen 29-vuotias.

Haen poikaystävää, joka ei juo, polta, eikä petä. Poikaystävän pitää olla luotettava ja osata puhua asioista suoraan sekä juttelemaan tunteista.

Tykkään kuunnella musiikkia, katsoa elokuvia ja liikkua ulkona. Terveellinen ruokavalio on tärkeä osa elämääni.

Vastaukset sähköpostilla: miia.yli-kivisto(at)netikka.fi

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Miia
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aki etsii tyttöystävää

3.2.2023

Mies katsoo kameraan. Miehellä on musta huppari.Olen 35-vuotias mies, joka etsii tyttöystävää.

Se ei haittaa, vaikka olet nuorempi tai vanhempi.

Toivon, että tykkäät myös luonnossa liikkumisesta ja koti-illoista. Joskus vaikka hotelliviikonloppu miniloma.

Itsellä harrastukset: lenkkeily, salilla käyminen, ruoanlaitto.

Vaihdetaan viestissä tai kirjeessä numeroita.

Hyvää viikonloppua!

Vastaukset sähköpostilla: aksukarjalainen(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Aki
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii ystäviä naisista

2.2.2023

Etsin ystäviä naisista Jyväskylän ja Laukaan alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii 28-40-vuotiasta naista

2.2.2023

Hei

Olen 40-vuotias mies. Asun palveluasumisen ryhmässä.

Etsin elämänkumppania 28-40-vuotiaasta naisesta pääkaupunkiseudulta.

Minulla ei ole sisaruksia eikä kotieläimiä. Minulla on astma ja eläinallergia.

Minä istun sähköpyörätuolissa.

Harrastan uintia, tykkään kuunnella musiikkia ja surffailen netissä.

Pääset Facebook-sivulleni tästä linkistä (facebook.com)

Vastaukset sähköpostilla: juhanikkinen99(at)gmail.com

Markku etsii tyttöä kirjoittelemaan

2.2.2023

Olen 46-vuotias nuorimies Kylmäkoskelta.

Asun vanhempieni kanssa omassa talossa.

Käyn joka päivä töissä omassa metsässä.

Harrastan tietokonepelejä, kävelyä ja uintia.

Haluaisin tutustua kaikenikäisiin tyttöihin. Valokuva olisi kiva.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jonna etsii ystävää Porista

2.2.2023

Hei

Minun nimeni on Jonna Lehtonen.

Haen 20-30-vuotiasta ystävää Porista.

Minä olen 26 vuotta.

Minä tykkään kissoista ja koirista.

En katso mitään urheilua. Katson Salatut elämät.

Haluaisin puheesta selvää.

Vastaukset sähköpostilla: lehtonen.jonna96(at)gmail.com

Jari etsii naista kirjeenvaihtoon

2.2.2023

Olen 61-vuotias mies Harjavallasta. Tahtoisin kirjeenvaihtoseuraa naisesta.

Olisi mukavaa, jos olisit hieman samaa ikää kuin minä.

Harrastan urheilua, kuten bocciaa. Tykkään pelata myös korttia.

Olen huumorintajuinen ja leppoisa kaveri.

Kuuntelen Irviniä ja Elvistä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jari
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tommi etsii miespuolista ystävää

2.2.2023

Mies katsoo kameraan ja hymyilee ystävällisesti. Miehellä on ruutupaita ja silmälasit.Hei

Olen 58-vuotias mies Etelä-Pohjanmaalta.

Etsin miespuolista ystävää, kenen kanssa voisin soitella.

Ikäsi voisi olla 50-60 vuotta.

Mieluiten voit olla myös samalta seudulta, jotta voisimme myös joskus tavata.

Sinulla täytyy olla huumorintajua, iloisuutta ja positiivinen elämänasenne.

Harrastan musiikin kuuntelua, lukemista, pyöräilyä, lenkkeilyä, tv:n katsomista ja radion kuuntelua.

Tykkään kuunnella poppia, rokkia ja heviä.

Suosikkeja ovat muun muassa Pet Shop Boys, Queen ja Def Leppard.

Tykkään lukea historian kirjoja.

Minua kiinnostaa maailman historia eli se, miten ihmiset elivät ennen ja miten he elävät nyt.

Tykkään myös keskustella iloista ja suruista!

Odotan yhteydenottoasi.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tommi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Hansku etsii kirjeenvaihtoystävää ja miesystävää

16.1.2023

Nainen katsoo kameraan ja hymyilee. Naisella on punertava ja lyhyt tukka, lippalakki sekä silmälasit.Hei!

Olen Hansku, 57 vuotta.

Etsin kirjeenvaihtoystävää tai 39-56-vuotiasta miesystävää Turusta tai lähikunnista.

Tykkään käydä lenkillä ja katsoa elokuvia sekä seurata urheilua.

Musiikin kuuntelu ja treffeillä käyminen on kivaa.

Toivon, että olet huumorintajuinen ja kiltti, kuten minäkin.

Olisi kiva jakaa asioita ja olla toistemme tukena, jos on huono päivä.

Vastaukset sähköpostilla: hannele.laakso(at)hotmail.fi

Paate hakee 33-39-vuotiasta naista

16.1.2023

Hei

Haen 33-39-vuotiasta naista.

Olen rehellinen ja luotettava poika.

Pidän eläimistä ja luonnosta.

En juo, en polta.

Vastaukset sähköpostilla:
valmet113(at)gmail.com

Päivi etsii ystäviä tytöistä ja poikakaveria

15.1.2023

Olen Päivi, 44-vuotias sinkku Mäntyharjulta.

Haen kirjeenvaihtoon ystäviä tytöistä ja poikakaveria iältä 44-48 vuotta.

Toivon, että et juo ja polta.

Harrastan lukemista, käsitöitä ja ulkoilua. Käyn 4 päivänä viikossa avotöissä palvelukodissa.

Toivon, että vastaatte minulle pian.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kissankello
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Aki etsii 16-30-vuotiasta naista

15.1.2023

Nuori mies katsoo kameraan. Miehellä on lyhyt vaalea tukka.Hei, minun nimeni on Aki ja olen 19-vuotias.

Olen kiltti, rehellinen, luotettava ja humoristinen. Etsin tositarkoituksella 16-30-vuotiasta naisystävää/-kaveria.

Harrastan sulkapalloa ja frisbee golfia. Tykkään raskaasta musiikista ja eläimistä. Minulla on 2 koiraa ja yksi käärme.

Asun vanhempieni kanssa Oulussa. Etsinnässä olisi pian oma asunto.

Opiskelen viimeistä vuotta.

Vastaukset sähköpostilla: aki.rautiola10(at)gmail.com

Antti etsii 30-42-vuotiasta naisystävää

13.1.2023

Olen 36-vuotias mies, asun Etelä-Pirkanmaalla tuetussa asumisessa.

Etsin 30-42-vuotiasta naisystävää parisuhteeseen tositarkoituksella.

Käyn työtoiminnassa kehitysvammaisten toimintakeskuksessa 3 päivänä viikossa. Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: anttilinden281(at)gmail.com

Markku etsii 29-35-vuotiasta tyttöystävää

12.1.2023

Hei

Olen 46-vuotias mies. Harrastan metsätöitä ja haluan mukavan tyttöystävän, joka olisi iältään noin 29-35-vuotias.

Haluaisin, että olet myös tietokoneista kiinnostunut sekä olethan rehellinen ja käsistäsi kätevä.

Toivoisin, että asuisit lähellä esimerkiksi Pirkanmaalla, niin voisimme joskus tavatakin.

Haluaisin, että lähetät sinusta kuvan.

Ystävällisin terveisin,

Markku

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Älä vastaa huijarille

10.1.2023

Netissä ja somessa on huijareita.

Huijari voi lähettää viestin, jossa hän

  • sanoo ihailevansa tai rakastavansa sinua
  • lupaa sinulle rahaa
  • pyytää sinulta rahaa.

Jos saat viestin, jota epäilet huijaukseksi, toimi näin:

  • Älä vastaa viestiin.
  • Älä avaa viestin mukana tulleita linkkejä tai liitetiedostoja.
  • Älä soita viestissä olevaan puhelinnumeroon.
  • Kerro viestistä luotettavalle ihmiselle.

Älä koskaan lähetä sähköpostilla

  • henkilötunnusta
  • salasanoja
  • pankki- tai luottokortin tietoja
  • pankkitunnuksia.

Älä koskaan lähetä rahaa henkilölle, jota et tunne.

Luotettavat ihmiset eivät pyydä sähköpostilla henkilökohtaisia tietoja tai rahaa.

Jos epäilet huijausta, kerro asiasta luotettavalle ihmiselle tai poliisille.

    Lue lisää netin turvallisesta käytöstä

    Lue ohjeet rikosilmoitukseen Poliisin sivuilta (poliisi.fi)

    Sintsa etsii 30-35-vuotiasta poikaystävää

    9.1.2023

    Nainen katsoo kameraan ja hymyilee. Naisella on tummat keskipitkät hiukset ja silmälasit.Hei

    Täällä kirjoittelee 29-vuotias nainen.

    Etsin poikaystävää tositarkoituksella. Ikää sinulla saisi olla 30-35 vuotta.

    Voidaan aluksi olla kavereita. Jos meillä lähtee synkkaamaan, niin seurustelu mahdollinen.

    Toivon ettet polta tai juo liikaa alkoholia.

    Toivon että olet rehellinen, luotettava ja turvallinen.

    Toivottavasti asut jossain pääkaupunkiseudulla. Olisi siistiä, jos sinulla olisi auto.

    Toivon ahkeraa kirjoittajaa.

    Opiskelen media-alaa ja kuvallista ilmaisua.

    Harrastan käsitöitä ja Discossa käyntiä.

    Tykkään kuunnella musiikkia ja käydä tivoleissa. Toivottavasti sinäkin tykkäät käydä tivoleissa ja discoissa.

    Luonteeltani olen puhelias, luotettava, rehellinen ja sosiaalinen.

    Kerron itsestäni lisää kirjeessä tai sähköpostissa.

    Jos sopii, kirjoitellaan.

    Vastaukset sähköpostilla: sini.rekola10(at)gmail.com

    Vastaukset kirjeellä:

    Kehitysvammaliitto/Verneri
    Sintsa
    Linnoitustie 2 B
    02600 Espoo

    Minna etsii 30-35-vuotiasta miestä

    9.1.2023

    Olen Minna.

    Olen 34 vuotta. Asun Pohjois-Karjalassa.

    Harrastukset ovat: kahvin/teen keittäminen kotona, väritys-kirjan väritys, lenkkeily, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, tv/elokuvat ja perheen näkeminen.

    Käyn Taikkarissa maanantaisin ja tiistaisin. Keskiviikkoisin mulla on vapaapäivä. Torstaisin ja perjantaisin käyn päivätoiminnoissa.

    Etsin 30-35-vuotiasta miestä seurustelu-, soittelu- ja tekstailukaveriksi tositarkoituksella Pohjois-Karjalasta Pohjois-Lappia myöten.

    Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeitse.

    Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

    Vastaukset kirjeellä:

    Kehitysvammaliitto/Verneri
    Minna K.
    Linnoitustie 2 B
    02600 Espoo

    Joakim etsii naiskaveria

    9.1.2023

    Hei vaan,

    tässä olisi nyt ihan mukava vapaa, terve, siisti, sporttinen, puhelias, raikas, avoin, hellä, lämmin, herkkä,
    nuorekas, huumorintajuinen ja miehekäs mies.

    Käyn työssä, olen 63-vuotias turkulainen mies, joka nyt haluaisi tutustua jonkun kivan naisen kanssa mieluummin Turun seudulta.

    Toivon sellaisen naiskaverin, joka on mukava, vapaa ja hellä. Voit olla työssäkäyvä päivisin.

    Ja minä harrastan ulkoilua, TV:n katselua, musiikin kuuntelua
    sekä annan haliseuraa.

    Kun vastaat minun ilmoitukseni, laitahan valokuvan mukaan.

    En tupakoi enkä käytä alkoa.

    Ja vastaa vaan minulle ihan rohkeasti vaan sitten.

    Vastaukset sähköpostilla:
    korjaus2007@hotmail.com

    Vastaukset kirjeellä:

    Kehitysvammaliitto/Verneri
    Joakim
    Linnoitustie 2 B
    02600 Espoo

    Riitta etsii soittelukaveria

    9.1.2023

    Hei!

    Nimeni on Riitta. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa.

    Etsin kaveria soittelemaan. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin puhelimessa.

    Löydät minut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle Facebookissa viesti. Vaihdetaan viestissä puhelinnumerot.

    Mies etsii 29-39-vuotiasta naista

    9.1.2023

    Hei.

    Haen 29-39-vuotiasta naista.

    Olen savuton. En juo.

    Olen rehellinen. Pidän eläimistä.

    Vastaukset sähköpostilla: valmet113(at)gmail.com

    Laura etsii seurustelukumppania 30-40-vuotiaasta miehestä

    20.12.2022

    Nainen katsoo kameraan. Naisella on tummat, keskipitkät hiukset.Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-40 vuotta.

    Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta. Toivon, että et polta tai juo.

    Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

    Vastaukset kirjeellä:

    Kehitysvammaliitto/Verneri
    Laura
    Linnoitustie 2 B
    02600 Espoo

    Eino etsii elämänkumppania

    16.12.2022

    Mies katsoo kameraan ja hymyilee. Miehellä on lyhyt parta ja silmälasit.Hei

    Olen Eino 35 vuotta. Asun Etelä-Pohjanmaalla.

    Etsin pysyvää ja kestävää parisuhdetta ja elämänkumppania elämääni.

    Juon harvoin, enkä polta tupakkaa.

    Minulla on kissa.

    Toivottavasti olet valmis matkustamaan minua tapamaan.

    Jos kiinnostuit, ota yhteyttä minuun.

    Vastaukset sähköpostilla: hondamies1(at)gmail.com

    Juha etsii naisystävää

    16.12.2022

    Moi

    Olen 39-vuotias sinkku mies.

    Etsin tositarkoituksella naisystävää. Haen luotettavaa naista.

    Asun itsenäisesti.

    Mulla on Tiktok ja löytyy myös Facebook.

    Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

    Orvokki etsii kavereita kirjeenvaihtoon

    15.12.2022

    Hei

    Olen 49-vuotias, kiltti ja hyväsydäminen nainen.

    Haluan kirjeenvaihtoon kaikenikäisten kanssa.

    Käyn seurakunnissa. Harrastan ulkoilua, kirjeenvaihtoa ja lukemista.

    Vastaukset kirjeellä:

    Kehitysvammaliitto/Verneri
    Orvokki
    Linnoitustie 2 B
    02600 Espoo

    Henna etsii kirjeenvaihtokaveria

    12.12.2022

    Etsin kirjeenvaihtokaveria, joka kokee, että kehitysvamma ei ole haukkumasana ja jolla on samat kiinnostuksen kohteet kuin minulla.

    Mielenkiinnon kohteena itselläni on

    1. kehitysvammakirjojen lukeminen
    2. uskonto ja lopun ajoista lukeminen Raamatusta ainoastaan
    3. kissat
    4. neulonta.

    Itselläni on selkeä ADHD.

    En etsi seurustelusuhdetta, koska ADHD-ihmisenä en osaa hoitaa edes kaverisuhteita oikein.

    Toivon, että olet kiinnostunut ottamaan selvää, millaiset ovat ADHD-ihmisellä ihmissuhdetaidot.

    Toivon, että näemme kasvotusten, kun se on helpompi itselläni.

    Itse en osaa kirjoittaa lyhyesti kirjeitä.

    Vastaukset kirjeellä:

    Kehitysvammaliitto/Verneri
    Henna
    Linnoitustie 2 B
    02600 Espoo

    Milja etsii ystäviä ja kirjekavereita

    8.12.2022

    Nuorella naisella on pitkät, kiharat hiukset ja hopeasankaiset silmälasit.Hei

    Olen 18-vuotias nainen.

    Asun vielä vanhemmilla, mutta haku tukiasunnosta on käynnissä.

    Rakastan eläimiä ja minulla on 2 marsua.

    Harrastan ratsastusta ja maalaamista.

    Etsin ystävää, jonka kanssa voi jutella.

    Tykkään Disneystä ja Salkkareista.

    Etsin ystäviä tai kirjekaveria. Iällä ei ole väliä, kunhan pitää minusta sellaisena kuin olen.

    Vastaukset sähköpostilla:
    miljakiljander39(at)gmail.com

    Vastaukset kirjeellä:

    Kehitysvammaliitto/Verneri
    Milja
    Linnoitustie 2 B
    02600 Espoo