Kirjeenvaihto

Ville etsii 20-55-vuotiasta naista tositarkoituksella

14.1.2021

Hei kaikki sinkkunaiset.

Täällä 34-vuotias mies Etelä-Pohjanmaalta katselee, jospa osuisi kohdalle mukava ja huumorintajuinen nainen tositarkoituksella. Haluaisin jakaa kanssasi elämän ilot ja surut.

Ikää sulla sais olla 20-55-vuotta.

Vastaukset sähköpostilla: sinkku1986(at)luukku.com

Laura etsii seurustelukumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

14.1.2021

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta. Itse olen 37-vuotias nainen.

Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.

Olen rauhallinen, mukava ja luotettava. Minulla on myös kissa.

Tykkään iskelmämusiikista ja tykkään käydä konserteissa.

Käyn 2 päivänä viikossa töissä.

Toivon että et polta tai juo.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Paatte etsii ystävää naisesta

10.1.2021

Hei

Olen lievästi kehitysvammainen poika.

Etsin ystävää naisesta.

Olen savuton. En juo. Olen rehellinen ja luotettava.

Pidän lävistyksistä ja korviksista.

Harrastan lukemista ja ristikoita sekä musiikin kuuntelua.

Vastaukset sähköpostilla: paatte45(at)gmail.com

Eino etsii naista parisuhteeseen

10.1.2021

Hei

Olen 33-vuotias sinkkumies Keski-Pohjanmaalta, Kokkolasta.

Etsin itselleni aidosti ja oikeasti tositarkoituksella parisuhteeseen naista, mielellään koko loppuelämäksi.

Iällä ei ole niin merkitystä. Toivottavasti et polta tupakkaa, sillä itse en polta.

Olen lievästi älyllisesti kehitysvammainen ihminen. Käyn töissä toimintakeskuksessa ja sen kautta kirpputorilla avotöissä.

Asun itsenäisesti. Pidän asunnosta huolta.

Minulla on auto ja ajokortti.

Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.

Vastaukset sähköpostilla: hondamies1(at)gmail.com

Riitta etsii soittelukaveria

8.1.2021

Hei!

Nimeni on Riitta Kähkönen. Olen cp-vammainen nainen ja asun Kuhmossa.

Etsin reipasta juttukaveria, kenen kanssa voisin soitella. Reipasta kaveria, joka rupeaisi minulle kaveriksi. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin.

Löydät minut Facebookista nimellä Riitta Kähkönen. Lähetä minulle viesti, jos haluat tutustua minuun. Vaihdetaan viestissä puhelinnumeroita.

Tumppi etsii tyttöystävää

7.1.2021

Olen Tumppi ja etsin tyttöystävää.

Asun Lahdessa rivitaloyksiössä. Täytän tänä vuonna 38 vuotta.

Tykkään eläimistä ja raskaasta musiikista, kuten hevi ja rock.

Olen autorakas ja toivon kumppaninkin olevan.

Harrastan judoa, jalkapalloa ja pyöräilyä eli urheilu on myös lähellä sydäntä.

Tyttöystävässä arvostan itsenäisyyttä, reiluutta, luotettavuutta ja huomaavaisuutta.

Olen itse pitkä ja haluan naisen, jota ei tarvitse kumartua halaamaan.

Olen myös mukava ja toivon sinunkin olevan.

Vastaukset sähköpostilla: tumppigti(at)gmail.com

Sami etsii kirjeenvaihtotoveria

7.1.2021

Olen 45-vuotias mies Vaajakoskelta.

Etsin kirjeenvaihtotoveria.

Harrastan salibandyä ja pyöräilyä. Käyn usein uimassa Leppävedessä.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

Pia etsii uusia kirjekavereita

7.1.2021

Mun nimi on Pia ja asun Juuassa. Mun ikä on 43 vuotta.

Etsin uusia kirjekavereita.

En etsi seurustelukumppania, vaan pelkästään kirjekavereita, kun oon kihloissa.

Käytän näitä nettisivuja: Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram.

Mun harrastukset ovat kävely, pyöräily ja laulan kotona karaokea.

Katson telkkarista luonto-ohjelmia, kauhu-, seikkailu- ja toimintaelokuvia sekä musiikkiohjelmia.

Musiikkia kuuntelen Radio Rexistä ja YouTubesta.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com

Julkaisemme uusia ilmoituksia 7.1.2021

22.12.2020

Hei

Kirjeenvaihtopalsta on joulutauolla.

Julkaisemme uusia ilmoituksia 7. tammikuuta 2021 alkaen.

Voit lähettää meille ilmoituksia myös tauon aikana. Voit myös lukea sivulla olevia ilmoituksia ja lähettää niihin vastauksia.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Mikaela etsii kavereita ja tyttöystävää

21.12.2020

Hei.

Olen 39-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen.

Etsin kavereita kirjoitteluun muista naisista ja miehetkin saavat kirjoitella.

Etsin myös tyttöystävää eli seurustelukumppania. Olisi kiva jos olisi seurustelukumppanina toinen kehitysvammainen nainen. Ei ole väliä, oletko lievästi tai keskiasteisesti kehitysvammainen. Se on tärkeintä, että olet mukava ja omatoiminen ja tykkäät läheisyydestä ja rakkaudesta.

Vastaukset sähköpostilla: mikaelavirta888(at)hotmail.com

Aki etsii 28-54-vuotiasta naista

21.12.2020

Olen 33-vuotias mies Kainuusta.

Etsin aluksi kaveriksi 28-54-vuotiasta naista. Ja myöhemmin tositarkoituksella, jos kemiat kohtaavat.

Tulen omillani toimeen.

Kävelen tai pyöräilen. Tykkään laulaakin. Ja tehdä ruokaa ja kaikkea muitakin asioita tykkään tehdä.

Vastaukset sähköpostilla:
aksukarjalainen(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Aki
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Outi etsii elämänkumppania

19.12.2020

Hei

Olen 37-vuotias sinkkunainen. Olen rehellinen, luotettava, huumorintajuinen ja herkkä.

Etsin elämänkumppania, johon voi luottaa ja joka oikeasti rakastaa minua ja pitää lupauksen, eikä leiki minun tunteilla. Ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja jota ei välimatka ja ikäero haittaa.

Minulla on ADHD ja astma ja lievä älyllinen kehitysvamma.

Minulla ei ole lapsia. Ei haittaa jos sinulla on.

Pidän eläimistä.

En juo alkoholia. En polta. Toivon samaa kumppanilta.

En puhu pervoja. Enkä lähetä pervoja kuvia.

En käy baareissa. Tykkään rauhallisista koti-illoista. Olisi ihanaa löytää se oikea elämänkumppani, jonka kainaloon käpertyä ja jonka kanssa jakaa ilot ja surut.

Asun Hyrynsalmella. Käyn 4 päivänä viikossa toimintakeskuksessa ja 2 päivänä viikossa avotöissä nuorisotalolla apuohjaajana 1-6 luokkaisille.

Toivottavasti olet sinkku.

Ei varatuille. Ei seksin perään oleville. Ei yhden yön juttuja, eivät ole minun juttu. Ei pervoille. Ei feikeille.

Sinkut ottakaa yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: outi37wee(at)gmail.com

Eliina etsii kaveriksi 28-54-vuotiasta miestä

17.12.2020

Hei

Olen 44-vuotias nainen Kurikasta, Länsi-Suomesta, Etelä-Pohjanmaan maakunnasta.

Etsin aluksi kaveriksi 28-54-vuotiasta miestä. Ja myöhemmin tositarkoituksella, jos kemiat kohtaavat.

Tulen omillani toimeen.

Kävelen tai pyöräilen. Tykkään laulaakin.

Lapsia on jo.

Vastaukset sähköpostilla:
eliina.k1976(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Eliina
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikko etsii naista keskustelukaveriksi

16.12.2020

Olen yli 40-vuotias mies. Asun maatilalla. Tykkään tehdä metsätöitä, ja käyn joka päivä ulkotöissä.

Kaipaisin naispuolista keskusteluseuraa.

Haluan vaihtaa kuulumisia sähköpostin välityksellä.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: taimomikko(at)gmail.com

Niilo etsii naista Pohjois-Karjalasta

7.12.2020

Olen Niilo Sinkkonen. Olen 41-vuotias sinkkumies.

Harrastan pyöräilyä ja taidetyötä. Teen myyntiin tauluja Pohjois- Karjalassa Parafest-tapahtumassa.

Olen tosi kiltti, ihana ja herttainen mies. Olen ystävällinen persoona, olen itse lievästi kehitysvammainen. Mutta muutkin käy.

Ottakaa naiset yhteyttä rohkeasti.

Olet Pohjois-Karjalasta päin, samalta suunnalta.

Puhelinnumeron saa, kun on minusta kiinnostunut ja juttu etenee.

Minuun saa yhteyttä myös Facebookin kautta nimellä Niilo Sinkkonen.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Mikko etsii elämänsä rakkautta

30.11.2020

Nimeni on Mikko Laakkonen. Olen 32-vuotias poikamies Vantaan Kivistöstä.

Syön kasvis- ja kalaruokia. Olen kristitty mies.

Etsin elämäni rakkautta.

En polta savukkeita tai ryyppää alkoholia. Tykkään Spede-elokuvista.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pia etsii kirjekavereita

27.11.2020

Mun nimi on Pia ja asun Juuassa. Mun ikä on 43 vuotta.

Etsin uusia kirjekavereita.

Käytän näitä nettisivuja: Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram.

Mun harrastukset ovat kävely, pyöräily ja laulan kotona karaokea.

Katson telkkarista luonto-ohjelmia, kauhu-, seikkailu- ja toimintaelokuvia sekä musiikkiohjelmia.

Musiikkia kuuntelen Radio Rexistä ja YouTubesta.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com

Tero etsii ystävää ja juttelukaveria

20.11.2020

Olen Tero Karppinen. Täytän kohta 45-vuotta.

Harrastan kuulantyöntöä, saappaan heittoa, punttien nostoa, maalaamista ja tarinoiden kirjoittamista.

Etsin ystävää ja juttelukaveria.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä ja soitella sitten.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tero
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jaakko etsii 46-50-vuotiasta elämänkumppania Oulusta

18.11.2020

Mies musta huppari päällä.Olen Jaakko. Olen 45-vuotias ja Oulusta.

En juo enkä polta.

Etsin 46-50-vuotiasta elämänkumppania täältä Oulusta.

Toivoisin että olisit raitis, ettet juo etkä polta.

Harrastan lenkkeilyä, ratsastusta, telkkarin katsomista, musiikin kuuntelua ja tykkään katsoa elokuvia.

Vastaukset sähköpostilla: jaakkolehtola(at)gmail.com

Yksinvaeltaja etsii naisihmistä

13.11.2020

Hei!

Olen 35-vuotias yksineläjä Satakunnasta.

Etsin enintään 10 vuotta vanhempaa naisihmistä luonnonystäväksi koko Suomesta.

En etsi kirjeenvaihtokaveria, enkä seurustelukumppania. Etsin luonnonystävää, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja murheet. Ja jonka kanssa voisi tehdä mitä vaan, kuten pyöräillä ja käydä uimassa ja tehdä retkiä.

Etsin naista, joka on rauhallinen ja rehellinen ja huumorintajuinen.

Etsin naista, joka on tavallisen näköinen ja jolla on pitkät, luonnonkiharat hiukset ja kauniit silmät.

Etsin sinkkunaista. Saa olla lapsi, mutta ei miestä. Ja saa käyttää alkoholia ja polttaa tupakkaa. Saa olla eläinrakas.

Lisätietoja puhelimitse tai kirjeitse.

Kirjeitä voi lähettää minulle kuvan kanssa.

Vastaukset sähköpostilla: esakivinen2018(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
E.K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Joonas etsii 30-vuotiasta tyttöystävää

12.11.2020

Mies seisoo jääkiekkokatsomossa.Olen Joonas, 30-vuotias mies Helsingistä.

Etsin tyttöystävää Helsingin alueelta.

Tykkään käydä lätkämatseissa, tykkään pelata Pleikalla ja pidän ulkoilusta. Pidän myös lemmikeistä.

Asun yksiössä, tuetussa asumisessa.

Toivon että olet huumorintajuinen ja kanssani saman ikäinen.

Vastaukset sähköpostiini: lindgrenjoonas6(at)gmail.com

Laura etsii seurustelukumppania 30-45-vuotiaasta miehestä

11.11.2020

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-45 vuotta. Mielellään Keski-Suomen alueelta.

Itse olen 37-vuotias nainen. Olen rauhallinen, luotettava ja mukava. Tykkää käydä konserteissa ja pidän iskelmämusiikista. Minulla on kissa.

Käyn töissä 2 päivänä viikossa.

Toivon että et polta tai juo.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Petri etsii 45–50-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon

9.11.2020

Moi!

Asun Anttilanhovissa Laitilassa. Pidän jääkiekosta,
ja minun mielestäni paras joukkue on TPS.
Seuraan uutisia ja muutakin urheilua.

Pidän musiikista, erityisesti kotimaisesta iskelmämusiikista.

Olen 46-vuotias ja haluan kirjeenvaihtoon suunnilleen samanikäisten naisten kanssa. Voit olla 45–50-vuotias.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Petri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Ville etsii miesystävää Helsingin seudulta

9.11.2020

Hei, etsin miesystävää Helsingin seudulta.

Olen 23-vuotias erityismies. Olen iloinen, puhelias ja positiivinen luonteeltani. Harrastan muun muassa jalkapalloa ja puutarhanhoitoa. Tykkään käydä musiikkikeikoilla ja viihdyn myös luonnossa.

Etsin samanoloista, komeaa ja mukavaa miestä.

Vastaukset sähköpostilla: villehotanen(at)gmail.com

Henna etsii kirjeenvaihtokaveria naisesta tai miehestä

2.11.2020

Hei, itselläni on ADHD/ADD-kirjo ja etsin kirjeenvaihtokaveria, jolla on ADHD/ADD-kirjo.

Saat olla nainen tai mies, 36-40-vuotias.

Itse olen 38-vuotias.

Kuuntelen Suvi Teräsniska -laulajan musiikkia ja iskelmämusiikkia. Toivon, että sinulla on sama musiikkimaku ja asut Vihdin lähellä, saa olla myös Forssasta.

Ja toivottavasti sinulla on hyvä rahatilanne ja et ole saanut edunvalvontaa ja voisit vaikka lähteä Suvi Teräsniska -laulajan konserttiin.

Olisi kiva, että harrastat liikuntaa: sauvakävely, uinti, pyöräily tai kuntosali. Ja käyt säännöllisesti liikuntaharrastuksissa.

Jos kiinnostaa kirjoittaa, niin kirjoita tavallinen kirje. Tykkään kirjoittaa pitkiä kirjeitä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Eliina etsii miestä tositarkoituksella

29.10.2020

Hei

Olen 44-vuotias nainen Kauhajoelta.

Etsin tositarkoituksella 39-55-vuotiasta miestä, mutta aluksi kaveriksi.

Olen lievästi kehityvammainen, tulen omillani toimeen.

Käyn toimintakeskuksessa kerran viikossa.

Tykkään laulaa karaokea. Ja lapsia on jo.

Vastaukset sähköpostilla: eliina.k1976(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Eliina
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Laura etsii seurustelukumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

27.10.2020

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta. Mielellään Keski-Suomen alueelta.

Itse olen 36-vuotias nainen.

Olen rauhallinen, luotettava ja mukava.

Toivon että et polta tai juo.

Itselläni on kissa.

Tykkään pelata pelejä ja tykkään käydä konserteissa.

Käyn töissä 2 päivänä viikossa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii kirjekavereita ympäri Suomea

27.10.2020

Olen Minna.

Olen 32-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-40-vuotiasta naista tai miestä kirjekaveriksi ympäri Suomea.

En etsi enää seurustelukumppania, koska mulla on jo poikaystävä.

Harrastuksiini kuuluu maissin hoito, lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen, matkailu, tv, leffat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn taikussa ma, ti ja ke sekä päivätoiminnoissa to ja pe.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Lea etsii kirjeenvaihtoseuraa miehistä Lapista ja Oulun seudulta

26.10.2020

Olen 42-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen.

Etsin kirjeenvaihtoseuraa suunnilleen samanikäisistä miehistä Lapista ja Oulun seudulta.

Asun itsenäisesti ja käyn toimintakeskuksessa arkisin. Minulla on koira, jonka kanssa touhuilen paljon.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Lea
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Päivi etsii seurustelukumppania miehistä ja ystäviä naisista

25.10.2020

Hei!

Olen Päivi, 42-vuotias lievästi kehitysvammainen Mäntyharjulta.

Etsin seurustelukumppania miehistä ja ystäviä naisista.

Olethan läheltä Mäntyharjua ja iältä 40-46-vuotias. Olethan raitis ja savuton, et kiusaa ja valehtele.

En hae seksiseuraa.

Harrastan lukemista, käsitöitä ja ulkoilua.

Jään odottamaan sähköpostia.

Otathan yhteyttä sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Tarja etsii naisia kirjeenvaihtoon

11.10.2020

Minä haluan naisten kanssa kirjeenvaihtoon ympäri Suomea.

Minä olen 56-vuotias ja asun Etelä-Karjalassa.

Harrastan kirjeitä ja keilailua.

Minä vastaan kaikille pitkällä kirjeellä.

Vastaukset sähköpostilla: vihantotarja(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tarja
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Kari etsii jutteluseuraa kaikenikäisistä naisista

6.10.2020

Hei

Olen 28-vuotias mies Kemistä. Nimeni on Kari.

Haluaisin jutteluseuraa kaikenikäisistä naisista. Tykkään puhua puhelimessa.

Olen omasta mielestäni kiltti, joskus kuitenkin suutun helposti.

Harrastan pyöräilyä ja käyn musiikkikerhossa. Fysioterapeutin kanssa käyn kuntosalilla.

Tykkään kuunnella musiikkia, katsella elokuvia ja olen eläinrakas.

Laitathan numerosi kirjeen mukana, niin voin soittaa sinulle.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kari
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mikaela etsii kirjeystäviä

4.10.2020

Hei.

Olen Mikaela, kehitysvammainen neitonen Lounais-Suomesta.

Etsin kirjeystäviä kehitysvammaisista naisista ja miehistä, kaiken ikäisistä.

Asun itsenäisesti ja olen omatoiminen ja hoidan asiani itse.

Tykkään Onneli ja Anneli -elokuvista. Heinähattu ja Vilttitossu -elokuva on suosikkini.

Pukeudun nykyisin naisellisesti ja tykkään pitää koruja.

Vastaukset sähköpostilla: mikaelavirta81(at)gmail.com

Eetu etsii tyttöystävää tai kirjoittelukaveria tytöstä

4.10.2020

Hei!

Olen Eetu Keski-Pohjanmaalta. Etsin tyttöystävää, kirjekaveria tai WhatsApp-kaveria tytöstä.

Olen 27-vuotias ja asun tuetussa omassa asunnossa.

Olen raitis, enkä polta. Toivottavasti et sinäkään.

Olisi mukava, jos olet suurinpiirtein saman ikäinen.

Olen rauhallinen, iloinen ja huumorintajuinen. Olen 143 cm.

Harrastan valokuvausta, pyöräilyä ja lenkkeilyä. Kuuntelen paljon musiikkia ja tykkään katsoa elokuvia. Tykkään esimerkiksi Happoradiosta.

Käyn töissä kolmena päivänä viikossa ja olen mukana seurakunnan toiminnassa. Vietän aikaa perheen ja ystävien kanssa.

Olisi kiva kuulla sinusta!

Vastaukset sähköpostilla:
vihereetu(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Eetu K
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Marcus etsii 20-50-vuotiasta tyttöystävää

25.9.2020

Hei.

Olen nuori mies ja etsin tyttöystävää naisesta iältään 20-50 vuotta.

Olen kuulemma komea, ystävällinen ja herkkä ja herrasmies.

Tykkään romanttisista illoista viinin ja kynttilöiden kera eli olen romanttinen.

Toivon että sinäkin pidät romantiikasta ja hyvistä elokuvista ja että seksi ei olisi pääasia. Toivon että tulet toimeen itsenäisesti, koska minäkin olen itsenäinen.

Laittakaahan meiliä tulemaan.

Vastaukset sähköpostilla:

marcussonmarkusmikael(at)gmail.com

Minna etsii 20-40-vuotiasta miesystävää

24.9.2020

Olen Minna.

Olen 32-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

En polta tupakkaa ollenkaan ja en käytä ollenkaan alkoholia.

Toivon, että et käytä näistä kumpaakaan ja asut tuetusti ohjaajien valvonnassa.

Etsin 20-40-vuotiasta mies- ja poikaystävää pitkäaikaiseen seurustelu- tai parisuhteeseen ympäri Pohjois-Karjalaa ja muualtakin.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, leipominen kavereiden eli ystävien kanssa, matkailu, tv, elokuvat sekä sukulaisten, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.

Käyn Taikussa ma, ti ja ke päivisin ja päivätoiminnoissa to ja pe päivisin.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot.

Vastaukset sähköpostilla:
minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Henri etsii suunnilleen 30-vuotiasta naisystävää/tyttöystävää

24.9.2020

Hei.

Olen Henri Yli-Karjanmaa. Ja asun palvelukodissa. Ettehän hylkää minua. Asun Länsi-Suomessa Ilmajoella.

Etsin samanhenkistä naisystävää/tyttöystävää. Ei kaukaa vaan läheltä.

Toivoisin että sinä olet suunnilleen samanikäinen kuin minä. 30 vuotta.

Harrastukset ovat kävely ja pyöräily.

Vastaukset sähköpostilla:
henri.ylikarjanmaa90(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Joni etsii kavereita Lapista ja kirjoittelukavereita koko Suomesta

23.9.2020

Moi

Olen Joni 28 v. Lapista.

Etsin kavereita ja uusia tuttavuuksia Lapista ja kirjoittelukavereita koko Suomesta.

Mulle voi laittaa viestiä sähköpostilla: joni_salm(at)outlook.com

Henna etsii 36-46-vuotiasta sinkkumiestä

12.9.2020

Olen 38-vuotias sinkkunainen Espoon läheltä.

Itselläni on ADHD/ADD ja etsin tositarkoituksella sinkkumiestä, jolla on myös ADD-diagnoosi.

Minun suosikki laulaja on Suvi Teräsniska. Toivottavasti myös sinä tykkäät Suvi Teräsniskan kappaleista.

Ikä saa olla 36-46 vuotta.

Toivottavasti olet minua pidempi. Minun oma pituus on 172 cm.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Päivi etsii seurustelukumppania miehistä ja kirjekaveria naisista

8.9.2020

Olen 42-vuotias sinkku nainen, lievästi kehitysvammainen, Mäntyharjulta.

Olen rehellinen ja luotettava.

Olen raitis ja savuton.

Etsin 40-45-vuotiasta seurustelukumppania miehistä ja kirjekaveria naisista.

Toivon, että olet raitis ja savuton, rehellinen ja luotettava.

Harrastan lukemista, käsitöitä ja ulkoilua.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Minna etsii kirjekaveria ja seurustelukumppania Porin läheltä

8.9.2020

Täällä olisi yksi sinkku nainen Porista, Satakunnasta.

Ikää on 44 vuotta. Mulla on lievä cp-vamma.

Olen koulun keittiöllä täällä Porissa 5 päivää viikossa töissä.

Harrastuksiin kuuluu uinti, kuntosali, pyöräily, tanssijumppa, musiikki kuuntelu, tv:n katsominen.

En polta tupakkaa, en juo alkoholia, mut juon alkoholia seurassa.

Toivottavasti et polta tupakkaa, mut alkoholia saa juoda.

Etsin kirjeenvaihtokaveria ja seurustelukumppania Porista ja Porin läheltä.

Toivottavasti sullakin on harrastuksia.

Mun sähköposti on minnalimnelle(at)gmail.com, jos haluat laittaa mulle sähköpostia.

Niilo etsii naisystävää Pohjois-Karjalasta

7.9.2020

Moikka

Olen Niilo Sinkkonen.

Olen 41-vuotias sinkkumies.

Harrastan pyöräilyä ja taidetyötä. Teen myyntiin tauluja. Myyn niitä Pohjois-Karjalassa Parafest-tapahtumassa.

Olen tosi kiltti, ihana mies. Olen ystävällinen persoona.

Olet lievästi kehitysvammainen niin kuin
minäkin. Mutta kyllä muukin käy. Olet mielellään Pohjois- Karjalasta tai samalta paikkakunnalta.

Ottakaa naiset yhteyttä rohkeasti.

Puhelinnumeron saa, kun juttu etenee ja on
minusta kiinnostunut.

Minuun saa yhteyden myös Facebookissa nimellä Niilo Sinkkonen.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Laura etsii seurustelukumppania 36-50-vuotiaasta miehestä

6.9.2020

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 36-50 vuotta. Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.

Toivon että et polta tai juo.

Itse olen rehellinen, mukava, luotettava ja rauhallinen.

Tykkään käydä konserteissa. Tykkään iskelmämusiikista.

Minulla on myös kissa.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura T.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Paatte etsii 32-39-vuotiasta naista ystäväksi

3.9.2020

Hei

Olen lievästi kehitysvammainen mies.

Olen rehellinen ja luotettava.

En juo, en polta.

Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Harrastan lukemista ja ristikoita sekä musiikin kuuntelua.

Haen 32-39-vuotiasta naista ystäväksi itselleni.

Vastaukset sähköpostilla: paatte45(at)gmail.com

Tomi etsii naista suhteeseen Pohjois-Karjalasta

25.8.2020

Moi

Olen Tomi Makkonen, lievästi kehitysvammainen Joensuusta.

Etsin naista suhteeseen tositarkoituksella. Mielellään saisi olla lievästi kehitysvammainen niin kun mäkin, mutta kyllä muukin käy. Mielellään Pohjois-Karjalasta tai samalta paikkakunnalta.

Olen 28-vuotias ja menossa opiskelemaan kauppiaaksi liiketalouteen. Olen töissä S-Marketissa Joensuussa. Työ on avotyön muodossa.

Harrastukset: kuntosali, juoksu, sauvakävely ja urheilu ylipäätään.

Olen digivertaisohjaaja Ihan diginä -hankkeen kautta. Annan siis digineuvoja ihmisille, jos jotain ei osaa tehdä.

Olen hauska, avoin, fiksu, huumorintajuinen ja ystävällinen persoona.

Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä!

Yhteyttä saa otettua myös Facebookissa nimellä Tomi Makkonen ja Instassa nimellä makkonentomi ja myös Mesessä Tomi Makkonen nimellä.

Voi lähettää myös sähköpostia: tomi.makkonen32(at)gmail.com

Puhelinnumeron saa sit kun juttu etenee ja on kiinnostunut.

Timo etsii 35-40-vuotiasta kirjekaveria naisista

17.8.2020

Hei

Olen Timo. Minä tykkään naisista. Etsin 35-40-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Timo R.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Niko etsii uusia ystäviä

17.8.2020

Olen Niko ja asun Kuopiossa.

Sanottakoon näin alkuun, että etsin uusia ystäviä! Elikkä seurustelujuttuja en mielellään ala heti ensi näkemisen perusteella!

Asun yksin ja harrastan lähinnä tietokone- ja konsolipelejä, mutta harrastan niitä vain ja ainoastaan yksin ollessani.

Vieraita jos on kylässä, niin keskityn heihin pääasiassa. Ellei sitten vieras tahdo itsekin pelata.

En usko rakkauteen ensisilmäyksellä.

Jos tämmönen kaveri kiinnostaa, niin ota yhteyttä sähköpostitse: daedra84(at)hotmail.com

Lue vinkit netin turvalliseen käyttöön

17.8.2020

Netissä on paljon hyviä mahdollisuuksia etsiä seuraa ja tutustua ihmisiin.

On tärkeää, että tunnet netin säännöt. Kun noudatat sääntöjä, netin käyttäminen on mukavaa ja turvallista.

Lue vinkit netin turvalliseen käyttöön

Outi etsii elämänkumppania

11.8.2020

Hei

Olen 36-vuotias sinkkunainen. Olen rehellinen ja luotettava. Minulla on ADHD, paniikkihäiriö, lukihäiriö ja lievä älyllinen kehitysvamma.

Asun Hyrynsalmella. Asun yksin 47 neliön kaksiossa.

Harrastan pyöräilyä ja tykkään koti-illoista. Tykkään olla jonkun kainalossa eli olisi ihanaa löytää sen elämänkumppanin kainaloon jakamaan ilot ja surut ja elämään loppuelämä yhdessä.

En etsi yhden yön juttuja.

Sinkut ottakaa yhteyttä, jos kiinnostaa.

Vastaukset sähköpostilla: Outi92(at)hotmail.fi

Henna etsii 30-40-vuotiasta sinkkumiestä Vihdin läheltä

10.8.2020

Olen 37-vuotias nainen Vihdistä.

Etsin 30-40-vuotiasta sinkkua Vihdin läheltä. Tositarkoituksella etsin lievästi kehitysvammaista miestä.

Itselläni on oma vuokra-asunto ja lievä älyllinen kehitysvamma ja MBD-oireyhtymä sekä lievä autismi selvityksen alla.

En juo enkä polta.

Etsin Vihdin läheltä miestä, koska itselläni ei ole rahaa matkustaa yli 100 kilometriä Vihdistä. Voit asua korkeintaan Forssassa, Espoossa, Vantaalla, Helsingissä, Vihdissä, Lohjalla tai Karkkilassa. Poria voin harkita, jos sinulla on rahaa matkustaa Vihtiin myös.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo