Etusivu

vernerin kävijäkysely 2018

Kävijäkysely 2018

Haluamme palautetta erityisesti Verkko-Kertusta ja seksuaalineuvojasta.

Töissä Kehitysvammaliitossa Karoliina Olkkonenn

Töissä Kehitysvammaliitossa

Koulutusassistentti Karoliina Olkkonen kirjoittaa blogia.

Minun unelmakotini kilpailu

Minun unelmakotini -kilpailun voittajat

Käy katsomassa, kuka voitti Minun unelmakotini -kilpailun.

Kerro mielipiteesi

Kesä- vai talviaika?

Keskustele, kumpi aika on parempi: kesä- vai talviaika.

Hääpukunäytös

Upea hääpukunäytös

Käy katsomassa upeita kuvia hääpukunäytöksestä!

kysy seksuaalineuvojalta

Seksuaalineuvoja

Lähetä kysymys seksuaalineuvojalle.