Petrin blogi

Kesämuistoja

7.8.2017

Minulla ja Mirandalla on ollut todella kiva kesä. Olimme juhannuksena Sauvossa mökillä. Meillä alkoi viiden viikon kesäloma juhannuksen jälkeen. Heinäkuussa oli Mirandan veljen häät. Siellä oli oikein kivaa.

Minä olen rentoutunut oikein hyvin. Olen lenkkeillyt aika paljon. Olen leikannut nurmikkoa ja ottanut aurinkoa. Olen syönyt paljon erilaista kesäruokaa. Minä ja Miranda olimme ostamassa minulle uusia kesävaatteita. Miranda on tosiaankin kaunis ihminen ja tosi rauhallinen. Minä olen kuunnellut musiikkia ja katsellut televisiota. Pidän myös pasianssin pelaamisesta ja olen pelannut sitä erittäin paljon.

Olen päättänyt vaihtaa työpaikkaa. Olen nyt toimintakeskuksessa, mutta haluaisin löytää itselleni avotyöpaikan. Kerron sitten, miten sen asian kanssa käy.

Kommentit

Kirjoittanut ANNIKA SILTANIEMI
1.9.2017 klo 13:59
Kiva kuulla

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.