Petrin blogi

Mistä minä pidän?

13.1.2017

Minä harrastan musiikin kuuntelua. Pidän esimerkiksi kotimaisesta iskelmämusiikista. Kuuntelen musiikkia myös yhdessä Mirandan kanssa.

Käyn kerran viikossa pelaamassa sählyä Auranlaakson koululla. Käyn Mirandan kanssa silloin tällöin katsomassa jääkiekkoa Turussa, TPS:n koti-otteluissa. Sitten harrastan lenkkeilyä, välillä teen kahden tunnin lenkkejä ja sitten teen yhden ja puolen tunnin lenkkejä.

Kun Miranda tulee käymään luonani, käymme usein yhdessä saunassa. Tykkäämme käydä kaupungilla pullakahvilla.

Mutta tykkään käydä myös töissä. Siellä on oikein mukavaa kun siellä on kivoja kavereita.

Kommentit

Kirjoittanut tanja laakso
15.1.2017 klo 16:11
aika kivasti tehty ja on ilo että sinulla on kaverita

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.