Olet tässä:
 

Nyt pääsee taas tallille

Mulla oli eilen 9.11. eka ratsastustunti kahden kuukauden tapaturman jälkeen. Mahtava kun nyt tietää, että pääsee taas tallille.

Sain tunnille mun rakkaan Julian. Tehtiin maasta käsittelyä.

Kun mulla on seuraava tunti 7.12., niin silloin taas ratsastan.

Tuossa kuvassa on mun rakas Julia.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Onpa mukavaa, että olet päässyt taas tallille!
Kirjoittanut Hevosten ystävä
Tipuitko hevosen selästä? Mä oon pudonnut monta kertaa, mutta selvinnyt mustelmilla.
Kirjoittanut Jaakko
Hevosten ystävä: Joo putosin 2.9.
Kirjoittanut Hevosten ystävä
Miten siinä kävi? Ja millainen tilanne oli? Mitä tapahtui, tekikö hevonen jotain?
Kirjoittanut Jaakko
Siinä kävi sillä tavalla, että kallistuin oikealle puolelle. Heppa seisoi ihan paikallaan, siinä ei tapahtunut mitään.
Kirjoittanut Jenni
Hyvä ettei käynyt pahasti.
Kirjoittanut Hevosten ystävä
Et loukannut itseäsi, vai?
Kirjoittanut Jaakko
Vaikka olisi kyllä pitänyt käydä.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.