Olet tässä:
 

Coren varsa

Vastasyntynyt varsa makaa emänsä vieressä.

Coren varsa syntyi vappuna!

Kuva on kuvakaappaus Turkan Ratsurinteen Instasta.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Voi, ihana varsa! Oletko jo tavannut sen?
Kirjoittanut Mä vaan
Mutta saako kuvakaapattua kuvaa laitaa tänne ilman lupaa?
Kirjoittanut Jenni
Mä vaan: Jaakko on kysynyt luvan kuvan julkaisemiseen blogissa.
Kirjoittanut Jaakko
Tiedän, että tänne ei saa kuvia laittaa ilman lupaa.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.