Tavoitteena oppia laukat
Minulla on tavoite oppia molemmat laukat tämän kesän leiriin mennessä. Sekä oikea että vasen laukka.
Minä olen hirveän innokas ja haluan oppia uutta.
Tämän kesän leiri on mulle jo neljäs.

Minulla on tavoite oppia molemmat laukat tämän kesän leiriin mennessä. Sekä oikea että vasen laukka.
Minä olen hirveän innokas ja haluan oppia uutta.
Tämän kesän leiri on mulle jo neljäs.
