Olet tässä:
 

Ookkonää hevostellu

Tässä on kuvia Ookkonää hevostellu -tapahtumasta. Esittelin tapahtumassa sosiaalipedagogista hevostoimintaa.

Mies ratsastaa hevosella.

Tyttö taluttaa hevosta, jolla mies ratsastaa.

Mies ratsastaa suomenhevosella.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihania kuvia Jaakko! Oliko kiva tapahtuma?
Kirjoittanut Jaakko
Jenni: Oli, menin ilman käsiä.
Kirjoittanut Poni pöpi
Koska kirjoitat tänne taas?
Kirjoittanut Jaakko
En tiedä
Kirjoittanut Heidi
Odotan Jaakko sun hevosjuttuja
Kirjoittanut Jaakko
Heidi: Olen lopettanut hevosblogin tekemisen, koska kukaan ei kommentoi niitä.
Kirjoittanut Romeo
Jaakko sinun blogi on kiva
Kirjoittanut Jaakko
Romeo, kiitos.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.