Olet tässä:
 

Vastasyntynyt varsa

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Voi miten liikuttavia kuvia! Mikä varsan nimi on?
Kirjoittanut jaakko
Jenni: Ei taida olla varsalla vielä nimeä.
Kirjoittanut Poni tyttö
Moi Mä oon nähnyt 30 minuutin ikäisen varsan. Onko toi tamma vai ori -varsa?
Kirjoittanut Jaakko
Poni tyttö: En tiedä
Kirjoittanut Hevos tyttö
Voitko kysyä onko varsa tamma vai ori, kun menet seuraavan kerran tallille?
Kirjoittanut Hevosfani
Oi miten suloinen heppavauva! ? Saatko lisää kuvia hänestä sitten kun hän kasvaa? Olisi kiva seurata hänen kasvua!
Kirjoittanut Jaakko
Pitääpä ottaa kuvia, kunhan mä menen parin viikon päästä taas tallille. No niin, johan niitä kommentteja rupes tulemaan, en mä poistakaan tätä blogia.
Kirjoittanut Jaakko
Hevostyttö: joo mä kysyn
Kirjoittanut Jaakko
Hevostyttö: Se on tamma varsa
Kirjoittanut Jaakko
Varsan nimi on Turkan Helmetär eli Helmi. Se syntyi 17.4.2022.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.