Olet tässä:
 

Kiva tunti

Tänään oli kyllä kiva tunti. Ratsastin ilman käsiä ja jalkoja sekä yhdellä kädellä. Se oli ihan uus juttu kyllä.

Mutta ettäkö joudun olemaan 2 viikkoa hevosista erossa. Ne ovat mulle kaikki kaikessa ?

Kommentit
Kirjoittanut Poni pöpi
Miksi tulee 2 viikkoo taukoo?
Kirjoittanut Jaakko
Poni pöpi: Kun ei ole varaa käydä kuin joka toinen torstai.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.