Tule juttelemaan syksystä Instaliveen
Tule juttelemaan syksystä Vernerin Instaliveen tiistaina 23. syyskuuta kello 17.
Julkistamme livessä myös Hyvän mielen kuvakilpailun voittajat.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.
Nähdään livessä!
