Olet tässä:
 

Hyvän mielen Instalive

Hyvä mieli voi tulla monenlaisista asioista, kuten kukista, liikunnasta tai taiteesta.

Mistä sinulle tulee hyvä mieli?

Tule juttelemaan hyvästä mielestä Vernerin Instaliveen keskiviikkona 4. kesäkuuta kello 17.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Nähdään livessä!

Kommentit
Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.