Olet tässä:
 

Tule Hyvän mielen Instaliveen

Hyvä mieli voi tulla monenlaisista asioista, kuten kukista, liikunnasta tai taiteesta.

Mistä sinulle tulee hyvä mieli?

Tule juttelemaan hyvästä mielestä Vernerin Instaliveen tiistaina 26. elokuuta kello 17.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Nähdään livessä!