Olet tässä:
 

Hyvää joulua ja uutta vuotta!

Vernerin toimitus on lomalla.

Julkaisemme kirjeenvaihtoilmoituksia ja vastaamme neuvonnan kysymyksiin seuraavan kerran 7. tammikuuta 2026.

Blogeissa ilmestyy paljon uusia kirjoituksia myös loman aikana: Blogit

Alla on lista palveluista, joista saat tukea loman aikana.

Hyvää joulua ja uutta vuotta!

Kirkon Palveleva puhelin

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon Palvelevasta puhelimesta saat henkistä ja hengellistä tukea.

Palvelevan puhelimen numero on 0400 221 180.

Puhelin on auki joka päivä kello 18-24.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.

MIELI ry:n Kriisipuhelin

MIELI ry:n Kriisipuhelimeen voi soittaa, kun kaipaa tukea, ei selviä yksin ja on paha olla.

Kriisipuhelimen numero on 09 2525 0111.

Voit soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti.

Puhelin on auki joka päivä ympäri vuorokauden.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.

MIELI Kriisichat

Chatissä voit keskustella vaikeista tilanteista kriisityöntekijän tai koulutetun vapaaehtoisen kanssa.

Chatin aukioloajat:

maanantai ja torstai kello 15–21
tiistai ja keskiviikko kello 15–19

MIELI Kriisichat (tukinet.net)

Sekasin-chat

Sekasin-chat on 12-29-vuotiaille.

Chatin aukioloajat:

maanantai-perjantai kello 9–24
lauantai-sunnuntai kello 15–24

Chat on ilmainen.

Sekasin-chat (sekasin.fi)