Olet tässä:
 

Uuden vuoden Instalive

Millaisia haaveita tai suunnitelmia sinulla on tälle vuodelle?

Tule juttelemaan uudesta vuodesta Instaliveen. Live on Instagramissa keskiviikkona 21. tammikuuta kello 17.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Nähdään livessä!