Olet tässä:
 

Mitä kuuluu?

Tule vaihtamaan kuulumisia Vernerin Instaliveen.

Live on Vernerin Instagramissa keskiviikkona 25. maaliskuuta kello 17.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Nähdään livessä!