Olet tässä:
 

Valtti-ohjelma etsii harrastuksia nuorille

Valtti-ohjelma etsii harrastuksia 6–23-vuotiaille lapsille ja nuorille, joilla on vamma tai erityisen tuen tarve.

Valtti-ohjelmaan voi hakea 30. huhtikuuta 2026 asti.

Ohjelma alkaa tutustumisella. Tämän jälkeen Valtti-ohjaaja etsii ohjattavalleen 4 harrastuskokeilua. Ohjaaja on kokeiluissa mukana tukena ja kaverina.

Liikuntakokeilut toteutetaan pääasiassa syksyllä 2026.

Perheet vastaavat itse nuoren liikuntakokeilujen kuluista. Muuten ohjelma on maksuton.

Tästä linkistä pääset Haluan oman Valtin -hakulomakkeeseen (webropol.fi)

Lue lisää Valtti-ohjelmasta (paraurheilu.fi)