Olet tässä:
 

Tule juttelemaan syksystä Instaliveen

Millaisia suunnitelmia sinulla on syksylle?

Tule juttelemaan syksystä Vernerin liveen. Live on Vernerin Instagramissa torstaina 20. elokuuta kello 17.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Nähdään livessä!