Tukiliiton apurahat
Kehitysvammaisten Tukiliitto myöntää apurahoja vapaa-aikaan ja aikuiskoulutukseen.
Apuraha tukee osallisuutta
Apurahaa voi hakea harrastuksiin, aikuiskoulutukseen tai tapahtumiin osallistumiseen. Apurahaa voi hakea myös Me Itse -yhdistyksen tapahtumiin osallistumista varten.
Apurahoja voivat hakea yksittäiset ihmiset tai ryhmät.
Yksittäinen hakija voi saada apurahan esimerkiksi harrastukseensa. Moni harrastaa urheilua, kuten jalkapalloa. Myös taide ja kulttuuri ovat suosittuja harrastuksia.
Myös ryhmät voivat hakea apurahaa. Monet apurahan saaneet ryhmät harrastavat tanssia, musiikkia tai teatteria. Apurahan ovat saaneet myös monet urheilua ja liikuntaa harrastavat ryhmät.
Apurahoja ei myönnetä laitehankintoihin, kuten tietokoneen hankintaan.
Tästä linkistä pääset Tukiliiton apurahasivuille (www.tukiliitto.fi)