Kuinka usein kannattaa harrastaa liikuntaa?
Liikuntaa kannattaa harrastaa vain kerran viikossa. Liikuntaa kannattaa harrastaa kaksi tai kolme kertaa viikossa. Liikuntaa ei kannata harrastaa usein. Yksi kerta kuukaudessa riittää.
Miten liikunta vaikuttaa lihaksiin?
Liikunta tekee lihakset heikoiksi. Liikunta ei vaikuta lihaksiin. Liikunta vahvistaa lihaksia.
Miten liikunta vaikuttaa painoon?
Liikunta lihottaa. Paino laskee heti kun on aloittanut liikunnan. Liikunta auttaa painonhallinnassa. On myös tärkeää syödä terveellisesti.
Miksi liikunnan jälkeen kannattaa venytellä?
Venyttely hoitaa lihaksia ja pitää vartalon notkeana. Venyttely laskee painoa. Venyttely kasvattaa pituutta.
Miksi hyvä kunto on tärkeä asia?
Hyvä kunto auttaa saamaan uusia kavereita. Hyvä kunto auttaa katsomaan enemmän telkkaria. Hyvä kunto vaikuttaa monella tavalla. Se auttaa jaksamaan ja pitää terveenä.