Emmi bloggaa

Kävin leikkauksessa

30.1.2025

Kävin 21. tammikuuta leikkauksessa. Minulta otettiin imusolmukenäyte nivustaipeesta. Lääkäri epäilee lymfoomaa eli imusolmukesyöpää. Pitää tutkia tarkemmin.

28. tammikuuta otettiin myös verikoe.

4. helmikuuta saan tietää tulokset.

Suuri osa imusolmukesyövistä paranee.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
30.1.2025 klo 10:59
Tsemppiä Emmi!
Kirjoittanut Emmi
12.3.2025 klo 07:59
Nyt diagnoosi on varmaa ja Follikulaarinen Lymfooma sieltä paljastui 4.2.2025
Kirjoittanut Telma O SDO
18.3.2025 klo 11:34
Tsemppi terveiset myös meiltä, SDO:n Telman oppijoilta ja henkilökunnalta!
Kirjoittanut Poni pöpi
1.4.2025 klo 16:38
Mitä kuuluu?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.