Rytmistä voimistelua

Emilia Aherikko
Emilia Aherikko ja Milla Mustikka harrastavat rytmistä voimistelua SC Vantaan Uniikit-harrasteryhmässä.
Mitä teette treeneissä?
Emilia: Tehdään nauha- ja pallotekniikkaa sekä ohjelmia ja venyttelyä.
Mistä tykkäätte treeneissä?
Emilia: Tykkään tehdä nauhaohjelmia.
Milla: Mä tykkään yhteishengestä, kavereista ja valmentajista. Ja tietysti siitä, kun pääsee tekemään.
Millaisia tavoitteita teillä on?

Milla Mustikka
Emilia: Haluaisin päästä mahdollisimman pitkälle tässä harrastuksessa.
Milla: Haluaisin kehittyä mahdollisimman pitkälle ja päästä kisaamaan.
Mikä rytmisessä voimistelussa on parasta?
Emilia: Täällä on hyvä yhteishenki ja parhaat valmentajat.
Milla: Mäkin sanoisin, että hyvät valmentajat ja kaverit.
Kenelle suosittelette rytmistä voimistelua?
Milla: Suosittelen ihan kaikille! Täällä saa paljon yksilöllistäkin ohjausta. Ja täältä saa hyviä kavereita ja pääsee tekemään asioita.
Emilia: Kaikille suosittelen, koska täällä on hyvä yhteishenki ja parhaat valmentajat.
Haastattelu ja kuva: Tiitus Tommila, 2025
Lue lisää: SC Vantaa, Erityisliikunta (scvantaa.fi)